Нерухомість без огляду

Забезпечує відшкодування завданих збитків у разі затоплення, пожежі, вибуху, крадіжки та інших непередбачених подій.

862

Зафіксовано випадків за рік
10 млн грн

Здійснено виплат за рік

Чому потрібне страхування житла

Чому потрібне страхування житла

Страхування нерухомого майна покриває фінансові витрати на ремонт у разі непередбачуваних подій, а також на відшкодування збитків, завданих сусідам.

Страхування не може запобігти аварії або крадіжці, але надасть вам і вашій родині фінансову допомогу в разі настання непередбачених подій.

Договір можна оформити:

  • для власного житла – квартири або будинку разом із внутрішнім оздобленням;
  • орендованого житла – квартири або будинку разом із внутрішнім оздобленням.

Переваги

Покриває найпоширеніші ризики в побуті, окрім воєнних

Покриває найпоширеніші ризики в побуті, окрім воєнних

  • Затоплення із сусідніх приміщень.
  • Аварії водопровідних, каналізаційних, опалювальних та інших систем.
  • Пожежі та вибухи.
  • Крадіжки з проникненням в житло.
Доступність та зручність

Доступність та зручність

  • Оформлення поліса за 5 хвилин.
  • Вартість – від 25 грн на місяць.
  • Вартість не залежить від площі квартири/будинку.
  • Не потрібен огляд квартири/будинку.
  • Отримуєте гроші на картку й витрачаєте їх так, як вважаєте за потрібне.
  • Оформлений договір завжди доступний у Приват24.
Покриває відповідальність перед сусідами

Покриває відповідальність перед сусідами

Допоможе компенсувати збитки, завдані сусідам, наприклад, якщо із необережності сталося залиття.
Врегулювання онлайн

Врегулювання онлайн

Не потрібно відвідувати офіс страхової компанії для оформлення страхової виплати. Достатньо сформувати заявку в Приват24 та додати фотокопії документів за випадком.

Програми страхування

Стандартні умови
Воєнні ризики
«Стандарт» «Еліт» «Люкс»
Страхова сума на вибір, грн 50 000 125 000 250 000
Ліміт виплат для внутрішнього оздоблення нерухомості, грн 20 000 50 000 100 000
Ліміт виплат для конструктивних елементів із невід'ємними комунікаціями, грн 10 000 25 000 50 000
Ліміт виплат перед сусідами за пошкодження майна, грн 10 000 25 000 50 000
Ліміт виплат перед сусідами за шкоду, завдану здоров’ю, грн 10 000 25 000 50 000
Страховий платіж, грн 300 на рік,
25 на місяць
600 на рік,
50 на місяць
1 200 на рік,
100 на місяць

Страхування покриває:

  • найпоширеніші ризики, в результаті яких може бути пошкоджено, знищено або втрачено майно (пожежа, вибух, затоплення, дія природних явищ, протиправні дії третіх осіб, інші випадкові події);
  • шкоду, завдану сусідам, внаслідок пожежі, вибуху, дії води, що сталися під час експлуатації майна.

Де можна оформити

Де можна оформити
  • У Приват24, меню «Сервіси – Страхування – Нерухомість без огляду».
  • У відділені банку.

Документи

Документи

До укладення договору страхування споживач має ознайомитися з інформацією:

  • про страховий продукт «Нерухомість без огляду» (PDF-файл);
  • страхового посередника (PDF-файл);
  • страховий продукт і страховика, публічну частину договору страхування на сайтах страхових компаній.

Інформація про страховий продукт, страховика та публічну частину договору

АТ «СК «АРКС» (код ЄДРПОУ 20474912).

  • Інформаційний документ про стандартний страховий продукт (PDF-файл).
  • Умови страхування (посилання).

ПрАТ «СК «ВУСО» (код ЄДРПОУ 31650052).

  • Інформаційний документ про стандартний страховий продукт (PDF-файл).
  • Умови страхування (посилання).

ПрАТ «УСК «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП» (код ЄДРПОУ 24175269).

  • Інформаційний документ про стандартний страховий продукт (PDF-файл).
  • Умови страхування (посилання).

ПрАТ «СК «УНІКА» (код ЄДРПОУ 20033533)*.

  • Інформаційний документ про стандартний страховий продукт (PDF-файл).
  • Умови страхування (посилання).

* З компанією можна укласти договір страхування тільки за програмою страхування «Воєнні ризики» в разі переоформлення / зміни умов чинного договору страхування, укладеного з цією компанією.

Поширенi питання

Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування з інформацією, включаючи посилання на таку інформацію.

Споживач повинен ознайомитися до укладення договору страхування з інформацією:

  • про винятки зі страхових випадків та підстави для відмови в здійсненні страхових виплат;
  • страхову суму за окремим об’єктом страхування;
  • страховий ризик та/або страховий випадок;
  • порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат.

Зазначена інформація доступна для ознайомлення в інформаційному документі про стандартний страховий продукт та умовах страхування за посиланнями в розділі «Документи».

Де можна подивитися/завантажити оформлений договір страхування?

У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → виберіть договір → натисніть «Завантажити договір».

Що є об’єктом страхування?

Нерухомість, прийнята на страхування, а також відповідальність страхувальника (особи, відповідальність якої застраховано) за заподіяну шкоду третій особі або її майну у зв’язку з експлуатацією застрахованого майна.

Що є страховим випадком?

Пошкодження, знищення або втрата застрахованого майна внаслідок:

  • пожежі;
  • дії води/рідини з водопровідних, каналізаційних, опалювальних або інших гідравлічних систем через їхнє пошкодження;
  • вибуху (наприклад, вибуху газу чи котельного обладнання);
  • дії природних явищ (бурі, просідання ґрунту, урагану, шторму, смерчу, шквалу, землетрусу, повені, паводка, затоплення, підтоплення, дії ґрунтових вод, зливи, снігопаду, льодоходу, ожеледі, хуртовини, тиску снігового покриву, оповзня, обвалу, каменепаду, лавини, селевих потоків);
  • протиправних дій третіх осіб (крадіжки зі зломом, розбою, грабежу, підпалу);
  • інших випадкових подій (наїзду наземних транспортних засобів, водних транспортних засобів або самохідних плавальних інженерних споруд, падіння на застраховане майно дерев та інших об’єктів).

Відповідальність страхувальника або особи, яка експлуатує застраховане майно на законних підставах, щодо відшкодування збитків потерпілій третій особі та/або її майну внаслідок:

  • пожежі;
  • дії води/рідини з водопровідних, каналізаційних, опалювальних або інших гідравлічних систем через їхнє пошкодження;
  • вибуху (наприклад, вибуху газу чи котельного обладнання).

За програмою «Воєнні ризики» додатково покриваються: пошкодження, знищення майна внаслідок влучання ракет, безпілотних літальних апаратів будь-яких типів, засобів протиповітряної оборони, засобів протиракетної оборони, уламків зазначених типів зброї або внаслідок дії ударної хвилі від зазначених типів зброї.

Що є датою настання страхового випадку?

Датою настання страхового випадку вважається дата пошкодження або знищення (втрати) застрахованого майна в результаті дії страхових ризиків.

Чи покриває страховка випадки, спричинені воєнними діями?

Пошкодження застрахованого майна, спричинене воєнними діями, покриваються лише за умови укладання договору за програмою страхування «Воєнні ризики».

Що може бути застраховано?

Застрахованим може бути будь-яке житлове приміщення в багатоквартирному будинку або приватне житлове домоволодіння з господарськими спорудами, добудоване та введене в експлуатацію, що має технічний паспорт та не використовується для комерційної діяльності.

Ви можете застрахувати нерухомість:

  • якщо володієте нею на законних підставах;
  • винаймаєте її (на користь власника);
  • є дієздатною фізичною особою, якій виповнилося 18 років.

Наприклад, можна застрахувати орендовану квартиру, тоді вигодонабувачем буде її власник.

Зверніть увагу! Садові та дачні будинки не вважаються житловими та на страхування не приймаються.

Що не може бути застраховано?

Нерухомість, що не є квартирою або індивідуальним житловим будинком, дані про яку не зафіксовано в генеральному плані, експлікації до генерального плану, технічному паспорті на нерухомість.

Нерухомість, що розташована:

  • на тимчасово окупованих територіях;
  • на територіях, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють своїх повноважень/що розташовані на лінії розмежування/на яких тривають активні бойові дії;
  • на територіях, де офіційно оголошено надзвичайну ситуацію техногенного або природного характеру державного рівня.

Коли починає діяти страховий захист?

Після завершення періоду очікування – через 7 (сім) днів із дати початку дії договору страхування за умови внесення страхового платежу.

Якщо страховий платіж не внесено, то страховий захист за неоплачений період страхування не діє та відновлює свою дію після внесення страхового платежу.

Якщо страхові платежі не сплачені протягом 6 (шести) місяців поспіль, то договір страхування припиняє свою дію та відновлення страхового захисту за таким договором неможливе.

Який строк дії договору страхування?

1 рік з автоматичною пролонгацією за таких умов:

  • протягом 30 календарних днів до дати закінчення дії договору не надійшло повідомлення від страховика або страхувальника про припинення договору;
  • продовжується здійснення страхових платежів.

Пролонгація договору страхування не здійснюється, якщо на момент закінчення строку дії договору страхування страховий агент АТ КБ «ПриватБанк», за посередництвом якого укладено такий договір страхування, припинив співпрацю зі страховиком.

Договір страхування припиняє свою дію в разі ненадходження або надходження не в повному обсязі чергових страхових платежів на поточний рахунок страховика протягом 6 (шести) місяців поспіль.

Який період страхування?

1 рік – у разі здійснення платежу разово.
1 місяць – у разі здійснення страхових платежів щомісяця.

Страховий захист у кожному періоді страхування діє за умови внесення страхового платежу за такий період страхування згідно з полісом.

Яка територія дії договору?

Договір діє за місцезнаходженням застрахованого майна.

Дія договору не поширюється:

  • на тимчасово окуповані території;
  • території, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють своїх повноважень; населені пункти, що розташовані на лінії розмежування; території, на яких тривають активні бойові дії;
  • території, де офіційно оголошено надзвичайну ситуацію техногенного або природного характеру державного рівня.

За програмою «Воєнні ризики» додатково виключаються:
- території Донецької, Луганської, Херсонської, Миколаївської, Запорізької, Харківської, Дніпропетровської, Сумської, Чернігівської, Одеської областей та АР Крим;
- території, які розташовані на відстані ближче ніж 100 км до перерахованих вище територій або до українсько-російського кордону.

Якщо обмеження щодо території існували до початку дії договору страхування, то щодо воєнних ризиків договір вважається таким, що не набув чинності, тому в сторін не виникає будь-яких зобов’язань за таким договором. За письмовою заявою страхувальника страховик повертає йому здійснені страхові платежі в повному розмірі.

Якщо обмеження щодо території виникли під час дії договору страхування, страховий захист щодо воєнних ризиків для відповідного об'єкта призупиняється з дати, наступної за датою виникнення таких обставин.

Події, що відбулися в період призупинення дії страхового покриття, не є страховими випадками, тому страхові виплати за ними не здійснюються. Страхове покриття за договором відновлюється з дати, наступної за датою припинення дії відповідних обставин. За письмовою заявою страхувальника страховик повертає йому частину здійснених страхових платежів за період призупинення страхового покриття за воєнним страховим ризиком.

Які винятки зі страхових випадків?

Винятки зі страхових випадків та підстави для відмови в здійсненні страхових виплат за страховим продуктом «Страхування нерухомості без огляду» наведено в публічній частині договору та відповідних інформаційних документах про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися на сайтах страхових компаній за посиланнями, розміщеними в розділі «Документи».

Що робити в разі настання страхової події?

1. Протягом 2 годин після виявлення пошкоджень майна зверніться до компетентних органів та зафіксуйте пошкодження.

  • Аварії в комунальних системах – зверніться в житлово-комунальну службу, ЖЕК.
  • Пожежа – до пожежної служби, МНС.
  • Стихійні явища – у метеорологічну чи сейсмологічну службу, МНС.
  • Протиправні дії третіх осіб – до органів МВС.

2. Протягом 48 годин після настання страхової події подайте заяву про подію та документ, що підтверджує факт настання страхового випадку, через Приват24 в меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибір договору → «Заявити про страховий випадок» або за номером 3700 (у разі недоступності зазначених каналів – за контактними даними страхової компанії, зазначеними в договорі страхування).

3. Протягом 30 днів із дати настання події надайте страховій компанії документи, що підтверджують страхову подію та розмір завданого збитку.

4. За програмою «Воєнні ризики» в разі настання події, що має ознаки страхового випадку внаслідок воєнних дій, подайте до відповідних державних органів письмову заяву щодо кримінального правопорушення за статтею 438 Кримінального кодексу України «Порушення законів та звичаїв війни» і отримайте витяг з ЄРДР за цією статтею Кримінального кодексу України.

Як подати заяву про настання страхової події?

У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибрати договір → «Заявити про страховий випадок».

Також для подачі заяви про страховий випадок ви можете звернутися на лінію підтримки 3700.

Як додати підтверджувальний документ до заяви про настання страхової події?

Додати документи до створеної заявки на страхову подію потрібно протягом 30 календарних днів з дати настання події через Приват24 в меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Страхові випадки» → вибір договору → «Завантажити документ».

Які підтверджувальні документи необхідно надати?

  1. Довідка про обставини страхової події компетентної служби (акт МНС про пожежу, акт ЖЕК про затоплення, довідка поліції про протиправні дії третіх осіб тощо). Довідка обов’язково має містити причину виникнення ушкоджень, перелік пошкоджених частин та розміри ушкоджень (приклад: намокання шпалер стелі в лівому куті площею 5*10 кв. см).
  2. Копія технічного паспорта на квартиру чи домовласництво (усі сторінки, обов’язкова наявність плану-схеми), а також документ, що підтверджує право власності на нерухомість.
  3. Фотографії пошкоджень (загальний вигляд та кожне пошкодження окремо).
  4. За програмою «Воєнні ризики» в разі настання події, що має ознаки страхового випадку внаслідок воєнних дій, потрібно надати витяг з ЄРДР щодо кримінального правопорушення за статтею 438 Кримінального кодексу України «Порушення законів та звичаїв війни».

Як здійснюється страхова виплата?

Страхова виплата здійснюється в розмірі підтвердженого збитку, зокрема встановленого відповідно до експертної оцінки (дослідження) або розрахунку суми страхового відшкодування за допомогою внутрішніх інструментів страхової компанії.

Як швидко я отримаю виплату?

Страховик ухвалює рішення та здійснює страхову виплату в разі визнання випадку страховим або повідомляє страхувальника про відмову в здійсненні страхової виплати з обґрунтуванням підстави відмови протягом 10 (десяти) робочих днів із дати отримання всіх необхідних документів відповідно до договору.

Зазначений строк може збільшуватися у випадках та на строки, передбачені договором.

Які наслідки невиконання страхувальником обов’язків за договором?

Якщо страхувальник не виконуватиме своїх обов’язків, наприклад несвоєчасно вноситиме платежі чи запізно повідомить про страховий випадок, це може бути підставою для того, що страхова компанія відмовить йому в страховій виплаті.

Як вибирається страхова компанія?

Договір страхування оформляється в страховій компанії з-поміж тих, що є партнерами ПриватБанку за продуктом «Нерухомість без огляду». Умови оформлення та врегулювання продукту в усіх компаніях ідентичні.

Як відмовитися від страхування?

  • У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибір договору → «Розірвати договір».
  • За номером 3700.
  • У відділенні банку.

Страхова компанія протягом 10 робочих днів здійснює повернення страхового платежу:

  • у разі розірвання клієнтом договору протягом 30 днів – у розмірі 100% здійсненого страхового платежу (за умови, що відсутні страхові події);
  • у разі розірвання клієнтом договору пізніше ніж за 30 днів – у розмірі частини страхового платежу, що відповідає невикористаному періоду страхового захисту за вирахуванням за цей період витрат страхової компанії та здійснених страхових виплат за договором.