Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

Будь ласка, оновіть ваші дані

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Як оновити дані в базі банку?

Оновити персональні дані можна двома способами: 1) завантажити інформацію через Приват24 (інструкція за посиланням).
2) звернутися до будь-якого відділення ПриватБанку з паспортом.

Що буде, якщо я не оновлю дані?

Банк змушений буде зупинити обслуговування ваших рахунків до оновлення даних. Ви не зможете здійснювати жодних операцій за вашими картками та рахунками.

На який час буде обмежено користування рахунками?

Обслуговування ваших карткових рахунків буде зупинено до оновлення даних.

Чому я маю оновлювати дані?

За законодавством України банки зобов'язані регулярно перевіряти інформацію про своїх клієнтів. Це частина боротьби з відмиванням грошей і фінансуванням тероризму. ПриватБанк, як і будь-який інший банк, має переконатися, що ваші дані та документи актуальні й підтверджені. Це необхідно для вашої ж безпеки та безперешкодного користуватися послугами банку.

Як часто я маю оновлювати дані?

Періодичність оновлення інформації для кожного клієнта визначається індивідуально згідно з Постановою НБУ № 65 від 20.05.2020 (але не рідше ніж раз на 5 років)

Чи маю я оновлювати дані, якщо вони не змінилися?

Навіть якщо ваші ідентифікаційні дані не змінилися, банк усе одно має отримати документальне підтвердження їхньої чинності й оновити вашу інформацію в анкеті-опитувальнику.