Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

ПриватБанк припиняє співпрацю з ВПФ «ПриватФонд». Деталі: pb.ua/3211

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому в Приват24 відсутня сторінка з даними «Мій рахунок»?

ПриватБанком вирішив припинити ділові відносин з ВПФ «ПриватФонд».

Що далі буде з моїм рахунком, відкритим у ВПФ «ПриватФонд»?

Рахунок продовжує діяти.

Де я можу дізнатися про стан мого рахунку, відкритого у ВПФ «ПриватФонд»?

Дізнатися про стан рахунку, відкритого у ВПФ «ПриватФонд», можна в адміністратора фонду: Адміністратор НПФ – компанія ТОВ «Керуючий адміністратор пенсійних фондів «Паритет».
Також інформація щодо пенсійного рахунку доступна в особистому кабінеті на сайті фонду.
Адреса: вул. Мечникова, 12, м. Дніпро, 49000
E-mail: info@privatfond.com.ua, info.privatfond@gmail.com
Телефон/Viber: (098) 188-13-51
Сайт: https://privatfond.com.ua

Як клієнт може підключити послугу «Регулярні платежі»?

Чи можна перевести контракт з одного фонду в інший?

Чинне законодавство передбачає можливість переведення коштів до іншого пенсійного фонду в будь-який час протягом дії договору. Для цього вам необхідно укласти контракт фізичної особи в новому фонді, а також звернутися із заявою до адміністратора фонду, з якого хочете перевести кошти, з наданням копії пенсійного контракту нового НПФ.