Інформація щодо надання фінансових, зокрема платіжних, послуг із залучення коштів на вклади (депозити)

АТ КБ «ПриватБанк» (далі – Банк) надає цю інформацію до укладення договору про надання фінансових, зокрема платіжних, послуг для фізичних осіб, які в правовідносинах із Банком діють як фізичні особи, що не здійснюють підприємницьку чи незалежну професійну діяльність (далі – Клієнти/Клієнт), для ознайомлення Клієнтів.

Інформація надається відповідно до вимог частин першої, другої та п’ятої статті 7 Закону України «Про фінансові послуги та фінансові компанії» та статті 30 Закону України «Про платіжні послуги».

Інформація про Банк
Найменування, місцезнаходження, контактний номер телефону, електронна адреса Банку та адреса, за якою приймаються скарги клієнтів

АТ КБ «ПриватБанк»

Місцезнаходження: вул. Грушевського, 1д, м. Київ, 01001, Україна.

Адреса для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.

Електронна адреса:

  • для клієнтської підтримки: help@pb.ua;
  • для офіційних письмових запитів, листів чи заяв, що містять підпис/електронний підпис та/або печатку: cancelyaria@privatbank.ua.
Відомості про відокремлені підрозділи та місця надання фінансових послуг Інформацію розміщено на сайті за посиланням.
Відомості про склад органів управління, фінансові показники діяльності, структуру власності та інша інформація про Банк, що підлягає оприлюдненню відповідно до закону Інформацію розміщено на сайті за посиланням.
Відомості про державну реєстрацію Банку

Дата первинної реєстрації: 19.03.1992.

Орган реєстрації: виконавчий комітет Дніпропетровської міської ради.

Інформація щодо внесення АТ КБ «ПриватБанк» до Державного реєстру банків та наявність ліцензій і дозволів
Відомості про порушення провадження в справі про банкрутство, відкриття ліквідаційної процедури, застосування процедури санації до надавача фінансових послуг, рішення про ліквідацію або припинення надавача фінансових послуг Щодо АТ КБ «ПриватБанк» не порушено справу про банкрутство, не відкрито ліквідаційну процедуру, не розпочато процедуру санації, а також немає рішення про ліквідацію або припинення.
Контактна інформація органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності Банку

Національний банк України

Офіційний сайт: https://bank.gov.ua/.
Гаряча лінія: 0 800 505 240.
Місцезнаходження: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601, Україна.
Електронна форма для звернень «Зворотний зв’язок»: https://bank.gov.ua/contacts.

Контактна інформація органів із питань захисту прав споживачів

Управління захисту прав споживачів фінансових послуг Національного банку України

Контакти для звернення споживачів:

Письмово (будь-який із варіантів):
  • заповнити та подати онлайн-форму на сайті Національного банку України;
  • надіслати листа на електронну пошту: nbu@bank.gov.ua;
  • надіслати листа на адресу: вул. Інститутська, 11б, м. Київ-8, 01601, Україна.

Зателефонувати до контакт-центру: 0 800 505 240.

Інформація про фінансові послуги, зокрема платіжні, що надаються Банком під час залучення коштів на вклади (депозити)

Інформація про послугу та умови її надання:

  • істотні умови договору;
  • строк дії договору, зокрема мінімальний строк дії договору, порядок внесення змін до договору, умови його припинення та права Клієнта на розірвання договору;
  • форма та порядок надання і відкликання згоди платника на виконання платіжної операції;
  • порядок прийняття платіжної інструкції Банком до виконання та настання моменту її безвідкличності;
  • робочий та операційний час надавача платіжних послуг, а також максимальний час виконання платіжних операцій

На підставі статті 634 Цивільного кодексу України між Банком та Клієнтом укладається договір приєднання.

Договір складається з публічної частини, встановленої Банком і розміщеної в мережі «Інтернет» на сайті https://privatbank.ua/terms, а саме з Умов та Правил надання банківських послуг (далі — Умови та Правила), та індивідуальної частини — Заяви про приєднання до відповідного виду вкладу (далі — Заява про приєднання).

Підписуючи Заяву про приєднання, Клієнт приєднується до Умов та Правил. Заява про приєднання та Умови та Правила разом становлять договір банківського вкладу (далі — Договір).

Інформацію щодо послуги розміщено на сайті Банку за посиланнями:

  • «Заощадження» («Істотні характеристики вкладів», «Відмова від продовження вкладу», «Завантажити шаблон договору» (Заява про приєднання));
  • Умови та Правила («Загальні положення», «Депозити (умови та правила розміщення депозитних вкладів у Банку)»).
Інформація про штрафи, пеню, що застосовується до вибраної Клієнтом послуги, та методику їх обчислення

Для Банку:

У разі порушення строків виконання платіжних операцій, передбачених Законом України «Про платіжні послуги» або Договором, Банк зобов’язаний сплатити Клієнту пеню в розмірі 0,01% від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, але не більше ніж 1% від суми платіжної операції.

База розрахунку:

Пеня нараховується щодня в розмірі 0,01% від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, але не більше ніж 1% від суми платіжної операції.

Порядок обчислення:

Сума нарахувань за день = сума простроченого платежу * 0,01/100.

Для Клієнта:

Штрафи та пеня не застосовуються.

Інформація про курс перерахунку іноземної валюти, що застосовується за послугою, та методику його визначення Інформацію розміщено на сайті за посиланням.
Механізми захисту прав споживачів фінансових послуг
Можливість та порядок позасудового розгляду скарг Клієнтів

Усі спори з приводу вкладних (депозитних) договорів вирішуються шляхом переговорів.

Банк розглядає скарги в порядку та строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».

Клієнт має право звернутися зі скаргою за офіційними реквізитами Банку, зазначеними в Договорі між Банком та Клієнтом, та в спосіб, визначений Порядком опрацювання звернень клієнтів.

Посилання на банківський документ, який регламентує порядок розгляду звернень клієнтів

Порядок опрацювання звернень клієнтів

Наявність гарантійних фондів або компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

Вклади (депозити), розміщені в АТ КБ «ПриватБанк», гарантуються Фондом гарантування вкладів фізичних осіб.

Додаткову інформацію про Фонд гарантування вкладів фізичних осіб розміщено на сайті за посиланням.

Добірку нормативних актів Фонду гарантування вкладів фізичних осіб розміщено на сайті ФГВФО за посиланням.

Інформація про порядок і процедуру захисту персональних даних Інформацію розміщено на сайті за посиланням.
Інформація про заходи безпеки та захист від шахрайства

Інформацію розміщено на сторінках сайту Банку:

Інформація про спосіб комунікації:

  • засоби зв’язку для передавання інформації або повідомлення відповідно до договору;
  • обсяг, порядок і часовий проміжок надання інформації відповідно до вибраної користувачем платіжної послуги

Банк комунікує з Клієнтом через один із доступних каналів передання повідомлень: електронною поштою, у системі Приват24, за допомогою SMS або через інші електронні канали за реквізитами Клієнта, зазначеними в клієнтській базі Банку.

Способи комунікації Клієнта з Банком зазначено за посиланням: «Заощадження» («Завантажити шаблон договору» (Заява про приєднання)) та в розділі «Загальні положення» Умов та Правил надання банківських послуг.