ЗАХИСТ ВІД ШАХРАЙСТВА

Послуга від ПриватБанка яка дозволить захистити себе від
різного виду шахрайства та в найкоротші терміни повернути
гроші, вкрадені злочинцями.

Системи безпеки банку зламати неможливо

Системи безпеки банку зламати неможливо

Але завжди є ймовірність «подарувати» злодієві гаманець і вчасно не помітити, ввести свої дані на шахрайському сайті, довіритися комусь під впливом негативних емоцій та сказати зайве.

Найпоширеніші приклади шахрайства:

Найпоширеніші приклади шахрайства:
  • перекази на рахунки шахраїв під їх тиском;
  • телефонне шахрайство;
  • Інтернет-шахрайство;
  • підробка сайтів;
  • зняття коштів з викраденої або загубленої картки.

Умови

Умови

Ми пропонуємо унікальний сервіс, який всього за 35 грн на місяць захистить Вас від цих та безлічі інших видів шахрайства на суму 50 000 грн.

Страховий тариф – 0,840% від страхової суми

Оформити в Приват24

Документи

Інформація для ознайомлення перед укладенням договору страхування:

Ознайомитися з інформацією про страховика, інформаційним документом про стандартний страховий продукт «Захист від шахрайства» та публічною частиною договору страхування можна на сайтах страхових компаній:

Поширені питання

Де можна подивитися/завантажити оформлений договір страхування?

У Приват24 перейдіть у меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки», виберіть необхідний договір і натисніть «Завантажити договір».

Де можна ознайомитися з публічними умовами договору страхування?

Пропозиції щодо укладення договору страхування за страховим продуктом є на сайтах страхових компаній у розділі «Документи».

Що є об’єктом страхування?

Збитки чи витрати страхувальника, пов’язані з ризиками здійснення операцій із використанням платіжних карток та/або банківських рахунків страхувальника.

Що є страховим випадком?

  1. Незаконне отримання готівкових коштів із карткового рахунку за допомогою підробленої або викраденої платіжної картки.
  2. Незаконна оплата з карткового рахунку в торговельно-сервісній мережі за допомогою підробленої, втраченої або викраденої платіжної картки.
  3. Незаконна оплата/переказ у мережі Інтернет за допомогою підробних інтернет-сайтів, поштових розсилань, шкідливого програмного забезпечення (фішинг, фармінг).
  4. Незаконна оплата/переказ у системі Приват24 за допомогою протиправного отримання доступу до фінансового номера телефону або використання фішингових сайтів.
  5. Незаконна оплата/переказ або отримання готівкових коштів із карткового рахунку без присутності платіжної картки за допомогою протиправного отримання доступу до фінансового номера телефону.
  6. Телефонне шахрайство (вішинг).

Що таке телефонне шахрайство (вішинг)?

Телефонне шахрайство – вид шахрайства, пов’язаний з отриманням незаконним шляхом реквізитів банківських карток та іншої персональної інформації (номер картки, код, пароль), примушуванням до переказу коштів на картку злодіїв або здійсненням операцій за картковим рахунком, що авторизовані власником картки під впливом обману з боку третіх осіб у телефонному режимі в процесі комунікації (голосом).

Чи покриваються шахрайські операції з картками, випущеними на довірених (третіх) осіб?

Ні. Не визнаються страховою подією та не покриваються ризики шахрайських операцій, де втрата коштів сталася за додатковими картками, випущеними на довірених (третіх) осіб.

Що є датою настання страхового випадку?

Датою настання страхового випадку вважається дата проведення шахрайської операції.

Хто може укласти договір страхування?

Укласти договір може страхувальник – тільки дієздатна фізична особа з 18 років. Зверніть увагу! Картку Юніора має право застрахувати один із батьків чи опікун дитини, яка використовує таку картку.

Що не може бути застрахованим?

Додаткові картки, випущені на довірену (третю) особу для користування коштами страхувальника.

Коли починає діяти страховий захист?

Після завершення періоду очікування – через 7 днів із дати набуття чинності договору страхування.
Якщо страховий платіж не здійснено, то страховий захист за неоплачений період страхування не діє та відновлює свою дію після здійснення страхового платежу.

Якщо страхові платежі не надходили протягом 6 місяців поспіль, то договір страхування припиняє свою дію та відновлення страхового захисту за таким договором неможливе.

Який строк дії договору страхування?

1 рік з автоматичною лонгацією на кожний наступний рік за умови:

  • відсутності протягом 30 календарних днів до дати закінчення дії договору страхування повідомлення від страховика або страхувальника про припинення договору;
  • продовження здійснення страхових платежів.

Лонгація договору страхування не здійснюється, якщо на момент закінчення строку дії договору страхування страховий агент ПриваБанку, за посередництвом якого укладено такий договір страхування, припинив співпрацю зі страховиком.

Договір страхування припиняє дію в разі ненадходження або надходження не в повному обсязі чергових страхових платежів на поточний рахунок страховика протягом 6 місяців поспіль.

Який період страхування?

1 рік – у разі здійснення платежу одноразово.
1 місяць – у разі здійснення страхових платежів щомісяця.

Страховий захист для кожного періоду страхування діє за умови здійснення страхового платежу за такий період страхування згідно з полісом.

Яка територія дії договору?

Територія дії договору – увесь світ.

Дія договору не поширюється:

  • на території України, що є тимчасово окупованими;
  • на території, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють своїх повноважень, населені пункти, розташовані на лінії розмежування;
  • на території, на яких тривають бойові дії на дату настання події, що має ознаки страхового випадку;
  • на території поза межами України в зоні воєнних дій будь-якого характеру, незалежно від офіційного визнання війни за нормами права;
  • на території, щодо яких МЗС України надало рекомендацію утриматися від поїздок до перетину застрахованою особою кордону.

Які винятки зі страхових випадків?

Винятки зі страхових випадків і підстави для відмови в здійсненні страхових виплат за страховим продуктом «Захист від шахрайства» наведено в пропозиціях страхових компаній та відповідних інформаційних документах про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися на сайтах страхових компаній у розділі «Документи».

Приклади найпоширеніших випадків, які не покриває страхування:

  • здійснення страхувальником переказу на картку на прохання близьких, родичів, друзів, знайомих та інших третіх осіб через соціальні мережі та месенджери;
  • здійснення страхувальником переказу, оплати за товари/послуги, зокрема тих, які реалізуються через соціальні мережі;
  • передання страхувальником персональних даних, даних платіжної картки або здійснення страхувальником переказу з метою отримання обіцяної винагороди, виплати, виграшу, допомоги тощо.

Випадки, які зазначено вище, покриваються виключно якщо мають ознаки телефонного шахрайства, тобто страхувальник був введений в оману третіми особами в телефонному режимі в процесі комунікації (голосом).

Що робити в разі настання страхової події?

  1. Протягом 24 годин із моменту виявлення першої незаконної операції звернутися за телефоном 3700 до банку та заявити про шахрайську операцію.
  2. Протягом 48 годин із моменту виявлення незаконних операцій звернутися та подати заяву до компетентних органів (поліції).
  3. Протягом 30 робочих днів надати документ, що підтверджує настання події (довідку з Єдиного реєстру досудових розслідувань). Додати документ до створеної заявки на страхову подію потрібно в Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Страхові випадки» → вибір договору → «Завантажити документ».

Як подати заявку про настання страхової події?

Протягом 24 годин із моменту виявлення шахрайських операцій звернутися за телефоном 3700 до банку.

Як додати підтверджувальний документ до заявки про настання страхової події?

Додати документи до створеної заявки на страхову подію потрібно протягом 30 робочих днів із дати настання події в Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Страхові випадки» → вибір договору → «Завантажити документ».

Як здійснюється страхова виплата?

Страхова виплата здійснюється в розмірі незаконно списаних коштів із рахунку страхувальника з вирахуванням сум, відшкодованих іншими особами, але не більше ніж розмір страхової суми та встановлений ліміт за кожним окремим випадком. Для валютних карток розрахунок здійснюється в національній валюті (гривні) відповідно до валютного курсу НБУ на дату настання страхового випадку.

Як швидко я отримаю виплату?

Протягом 10 робочих днів після отримання всіх необхідних документів відповідно до пропозиції страховик ухвалює рішення про визнання або невизнання випадку страховим та здійснює страхову виплату в разі визнання випадку страховим або повідомляє страхувальника про відмову у виплаті з обґрунтуванням підстави відмови за договором страхування. Цей строк може збільшуватися у випадках, передбачених пропозицією.

Як обирається страхова компанія?

Договір страхування оформлюється в одній зі страхових компаній, що є партнером ПриватБанку за програмою «Захист від шахрайства». Умови оформлення та врегулювання продукту в усіх компаніях ідентичні.

Як відмовитися від страхування?

  • У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибір договору → «Розірвати договір».
  • На сайті privatbank.ua → меню «Інше» → «Страхування» → «Мої страховки» → авторизація (за допомогою мобільного телефону) → вибір договору → «Операції» → «Розірвати».
  • За номером 3700.
  • У відділенні банку.