ЗАХИСТ ВІД ШАХРАЙСТВА

Послуга від ПриватБанка яка дозволить захистити себе від
різного виду шахрайства та в найкоротші терміни повернути
гроші, вкрадені злочинцями.

Системи безпеки банку зламати неможливо

Системи безпеки банку зламати неможливо

Але завжди є ймовірність «подарувати» злодієві гаманець і вчасно не помітити, ввести свої дані на шахрайському сайті, довіритися комусь під впливом негативних емоцій та сказати зайве.

Найпоширеніші приклади шахрайства:

Найпоширеніші приклади шахрайства:
  • перекази на рахунки шахраїв під їх тиском;
  • телефонне шахрайство;
  • Інтернет-шахрайство;
  • підробка сайтів;
  • зняття коштів з викраденої або загубленої картки.

Умови

Умови

Ми пропонуємо унікальний сервіс, який всього за 29 грн на місяць захистить Вас від цих та безлічі інших видів шахрайства на суму 50 000 грн.

Поширені питання

Які партнери ПриватБанку зі Захист від шахрайства?

Страхова компанія «УНІКА» - ліцензія серія АЕ № 293983 від 07.08.2014
Страхова група «ТАС» - ліцензія серія АВ № 500450 від 02.12.2009
Страхова компанія «ВУСО» - ліцензія серія АЕ № 293950 від 31.07.2014

Що таке Захист від шахрайства»?

Послуга від ПриватБанка яка дозволить захистити себе від різного виду шахрайства та в найкоротші терміни повернути гроші, вкрадені злочинцями.

Від яких видів шахрайства мене буде застраховано?

1. Соціальний інжиніринг – проведення операції за карткою під впливом шахрая.

2. Незаконна оплата з карткового рахунку в торгово-сервісній мережі за загубленою або викраденою карткою.

3. Скімінг – протиправне здійснення платіжних операцій за картковим рахунком страхувальника з використанням дубліката картки та отриманих протиправним шляхом даних картки страхувальника.

4. Mobile-banking – протиправне здійснення платіжних операцій за рахунками клієнта третіми особами без платіжної картки за допомогою SMS-команд або незаконний платіж за допомогою SMS-команд або додатка «SMS-банкінг» шляхом незаконного заволодіння телефоном власника картки та ПІН-кодом до додатка «SMS-банкінг».

5. Зняття без картки в банкоматі – протиправне здійснення платіжних операцій (у тому числі зняття готівкових коштів) за рахунками клієнта третіми особами без платіжної картки в банкоматі за допомогою безконтактного платіжного інтерфейсу, а саме незаконне отримання коштів/розрахунок у банкоматі без фізичної присутності платіжної картки шляхом заволодіння даними картки (включаючи ПІН) та телефоном для отримання вхідного дзвінка від ПриватБанку з метою проведення ідентифікації.

6. Оплата з картки без SMS-підтвердження операції – протиправне здійснення третіми особами платіжної операції з використанням платіжної картки страхувальника через телефон, пошту або Інтернет в режимі МОТО-операції.

7. Інтернет-еквайринг з використанням «Технології безпеки 3-D Secure»/Оплата в Інтернеті із SMS-підтвердженням проведення операції – протиправне здійснення третіми особами платіжних операції з використанням платіжної картки страхувальника в системі електронної торгівлі (комерції) з використанням «Технології безпеки 3-D Secure».

8. Платежі за телефоном – протиправне здійснення платіжних операцій за рахунками клієнта третіми особами за допомогою дистанційного обслуговування – телефонних каналів зв’язку із SMS-підтвердженням проведення операції (платежу) або незаконна операція здійснення платежу за телефоном 3700 шляхом авторизації в Контакт-центрі банку (заволодіння даними картки, П. І. Б., контактним номером телефону держателя платіжної картки) та заволодінням телефоном для отримання ОТР-пароля або самим ОТР-паролем.

9. Інтернет-банк Приват24 – протиправні операції за картковим, поточним або депозитним рахунком із використанням Інтернет-банку Приват24 (офіційний канал зв’язку та обміну інформацією між банком та клієнтом) шляхом:

  • заволодіння даними власника рахунку (заволодіння даними картки, П. І. Б., контактним номером телефону) та заволодіння паролем від Приват24;
  • заволодіння телефоном власника рахунку.

10. Фішинг, фармінг, вішинг – протиправне здійснення платіжних операцій за картковим рахунком страхувальника без застосування картки/дубліката картки з використанням отриманих протиправним шляхом реквізитів картки.

11. Незаконне отримання готівкових коштів з карткового рахунку.

Що таке страхова сума (покриття), страховий платіж? Як вони визначаються?

Страхова сума (покриття) – грошова сума, в межах якої страхова компанія відповідно до умов страхування зобов’язана здійснити виплату в разі настання страхового випадку.

Страхова сума встановлюється за згодою сторін під час укладання договору.

Страховий платіж – це кошти, які є платою за страхування та вносяться страхувальником у строки, зазначені в договорі страхування. Розмір страхового внеску визначається на підставі страхового тарифу та страхової суми.

Де можна детально ознайомитися з умовами договору страхування?

Ознайомитися з умовами договору страхування можна тут. Публічний договір-оферта Товариства з додатковою відповідальністю СК «ВУСО», СГ «ТАС», СК «УНІКА» щодо добровільного страхування на випадок заподіяння матеріальної шкоди.

Що робити в разі настання страхової події?

У першу чергу, необхідно звернутися на гарячу лінію 3700. Вам допоможуть заблокувати картку й заявити про настання страхової події. Після звернення на гарячу лінію необхідно подати заяву в поліцію та взяти виписку з Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Куди зараховується страхове відшкодування?

На Картку для виплат застрахованої особи. Якщо цього типу картки немає, гроші буде зараховано на будь-яку іншу активну картку.

Чи може клієнт вибрати страхову компанію самостійно?

Ні, вибір страхової компанії недоступний. Умови оформлення та врегулювання продукту в усіх компаніях ідентичні.