ПриватБанк запустив новий сервіс гарантованого повернення повної вартості залізничних квитків у разі скасування поїздки. Як повідомив керівник напрямку "Небанківські продукти" ПриватБанку Олексій Турівний, ця послуга дозволяє отримати 100% вартості зданих квитків. При цьому, не важлива причина скасування поїздки: змінилися плани, відбулося щось несподіване або просто не хочеться нікуди їхати.

"Це перший в Україні сервіс гарантованого повернення вартості квитків на поїзд, який гідний наслідування по всій країні, адже від цього перш за все виграють пасажири, - зазначив Олексій Турівний. - Ми впевнені, що відшкодування вартості квитків в повному обсязі скоро стане нормою для української залізниці, також як і впроваджені раніше банком технології продажу квитків з пересадками або "Лист очікування" були взяті на озброєння "Укрзалізницею" і реалізовані в сервісах самої "УЗ" .

Новий сервіс доступний всім, хто купує квитки на поїзд в Приват24, на сайті bilet.pb.ua або у відділеннях ПриватБанку. Підключити сервіс можна в один клік одразу при купівлі квитка. Щоб отримати гроші назад, потрібно просто здати квиток в будь-якому зручному місці, виплата буде нарахована на карту автоматично.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua