ПриватБанк розширює можливості онлайн ідентифікації клієнтів при користування цифровими державними та іншими сервісами. Відсьогодні клієнти ПриватБанку зможуть отримати дистанційний доступ до адміністративних, фінансових та комерційних послуг через систему віддаленої ідентифікації BankID НБУ.

“Підключення найбільшого українського банку до системи BankID НБУ дає нашим клієнтам ще більше можливостей користування онлайн сервісами, що особливо важливо зараз під час карантинних заходів в країні, - відзначив керівник бізнесу небанківських продуктів ПриватБанку Олексій Турівной. - Разом з можливостями власної системи ідентифікації та екосистеми Приват24 ми даємо клієнтам простий доступ до майже всіх існуючих в Україні цифрових сервісів та послуг, зручно та безконтактно”.

«Для нас знаковою подією є приєднання до системи найбільшого банку України за кількістю клієнтів. Інтерес таких великих учасників банківського ринку свідчить, що Система BankID НБУ продовжує ефективно розвиватися. Водночас головним для нас є те, що кількість громадян та бізнесу, які зможуть скористатися перевагами дистанційної ідентифікації, суттєво зростає майже щомісяця», – прокоментував директор департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку Олексій Шабан.

Зараз система BankID НБУ налічує 33 учасника – 14 банків та 19 інших установ, які підтримують використання цього сервісу. Ознайомитися з повним переліком учасників можна на сайті: https://id.bank.gov.ua/

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua