Українські підприємці з початку воєнних дій активно підключають сервіс Термінал, який дозволяє приймати безготівкову оплату картками зі смартфону без фізичного POS-терміналу. Як повідомив керівник дирекції обслуговування бізнес клієнтів ПриватБанку Євген Заіграєв, на сьогодні сервісом користуються більше 2,5 тисяч підприємців.

Щодня підключаються десятки нових точок, які відновили свою роботу під час війни, таких як приватні хлібопекарні та кавʼярні. Загальний обсяг оплат за допомогою цього сервісу сягнув 20 млн грн.

Також ПриватБанк оновив мобiльний додаток Термінал, у якому зʼявився новий функціонал "мультимерчанта", тобто відтепер один касир зі свого смартфону може приймати оплату на адресу різних підприємств. Крім того розробники покращили функцію архіва платежів: додано підсумкові суми за попередні та поточний день.

Нагадаємо, сервіс Термінал від ПриватБанку перетворює смартфон з NFC-модулем на базі ОС Android 8.0 і вище на повноцінний POS-термінал. Також закликаємо підприємців на час воєнного стану зробити пріоритетом безготівкову оплату товарів банківськими картками. Сьогодні українцям потрібні життєво важливі товари та послуги, оплата яких готівкою є додатковим фактором небезпеки.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua