Оплата комунальних та інших платежів

20 мільйонів клієнтів легко та швидко проводять платежі через ПриватБанк, оплачують комунальні послуги онлайн, заощаджуючи час і гроші!

Акція

Оплатимо вашу комуналку

з 11 червня 2024 до 10 вересня 2024
Повертаємо кошти за комунальні платежі в Приват24 з Visa

Переваги платежів у Приват24

Мінімальна комісія

Цілодобово (онлайн через Приват24)

Швидко

Оплата без черги

Усі платежі у вас під контролем

Архів квитанцій (Платіжних інструкцій)

Як провести оплату комунальних послуг?

Приват24 (онлайн)

Приват24 (онлайн)


«Створення платежу за шаблоном»

  • Крок 1. Виберіть меню «Мої платежі».
  • Крок 2. Якщо Ви раніше здійснювали такий платіж у відділенні ПриватБанку, через ТСО або в Приват24, у Вас зберігся шаблон. Оберіть потрібне підприємство.
  • Крок 3. Відредагуйте необхідні поля.
  • Крок 4. Натисніть кнопку «Додати в кошик».

Створення платежу на адресу підприємства, у якого з ПриватБанком укладено договір

  • Крок 2. Знайдіть підприємство за назвою, номером рахунку або ЄДРПОУ.
  • Крок 3. Заповніть поля.
  • Крок 4. Натисніть кнопку «Додати в кошик».

Створення платежу на адресу підприємства, яке не вдалося знайти ні за назвою, ні за номером рахунку, ні за ЄДРПОУ

  • Крок 2. Виберіть «Одержувача немає в списку».
  • Крок 3. Заповніть всі реквізити підприємства, на адресу якого хочете здійснити платіж, зазначте суму та призначення платежу.
  • Крок 4. Натисніть кнопку «Додати в кошик».
  • Крок 5. Перейдіть у кошик.
  • Крок 6. Виберіть картку, з якої буде здійснюватися оплата.
  • Крок 7. За допомогою кнопки «Підтвердити всі» оплатіть всі платежі, що знаходяться в кошику, або виберіть один чи кілька платежів і оплатіть за допомогою кнопки «Підтвердити вибрані».
  • Крок 8. Підтвердіть проведення платежу ОТР-паролем.
  • Крок 9. Перевірте статус платежу в архіві платежів.
Детальніше

Приват24 (Android та iOS)

Приват24 (Android та iOS)

Додаток під Android



  • Крок 1. Виберіть меню «Мої платежі».
  • Крок 2. Натисніть «Створити новий платіж» і виберіть «Знайти компанію».
  • Крок 3. Виберіть сегмент одержувача або скористайтеся пошуковим рядком.
  • Крок 4. Виберіть потрібного одержувача, введіть параметри платежу.
  • Крок 5. Введіть суму платежу, картку для списання й натисніть «Оплатити».
Детальніше

Термінал самообслуговування

Термінал самообслуговування

Термінал самообслуговування/муніципальна картка



  • Крок 1. Проведіть авторизацію в терміналі за карткою або за номером мобільного.
  • Крок 2. Перейдіть у меню «Комунальні платежі».
  • Крок 3. Виберіть потрібний розділ або скористайтеся рядком пошуку.
  • Крок 4. Виберіть потрібного одержувача.
  • Крок 5. Введіть особовий рахунок або адресу.
  • Крок 6. Зазначте параметри платежу (показники лічильника, П. І. Б. платника тощо).
  • Крок 7. За необхідності змініть суму платежу й натисніть «Далі», після чого перевірте параметри платежу.
  • Крок 8. Внесіть готівку для оплати або натисніть «Оплатити карткою», якщо бажаєте провести оплату карткою.
Детальніше

Платежі за комуналку за телефоном 3700

Платежі за комуналку за телефоном 3700

Здійснюйте будь-які платежі та купуйте квитки на будь-який транспорт за допомогою мобільного телефону.

Унікальна послуга, з якою Ви зможете здійснювати банківські операції без відвідання відділення, здійснивши лише один телефонний дзвінок!

Як провести платіж за телефоном

  • Крок 1. Наберіть номер 3700 з мобільного телефону.
  • Крок 2. Повідомте операторові:
    • номер Вашої картки, з якої буде здійснюватися платіж;
    • куди та за яку послугу переказувати гроші (найменування послуги та підприємства, на користь якого хочете здійснити платіж, його реквізити);
    • реквізити платника, період оплати, покази лічильників;
    • суму платежу.
Детальніше

Комунальні та інші платежі – тарифи та комісії

Комунальні платежі
Інші платежі
Метод оплати Є договір з отримувачем Немає договору з отримувачем
Приват24 1 грн 3 грн
Термінал/Банкомат 1% (min 5 грн, max 500 грн) 1% (min 10 грн, max 1 000 грн)
Відділення 1% (min 15 грн, max 500 грн) 1% (min 25 грн, max 1 000 грн)
Сайт (онлайн) 1% min 1 грн -
Телефон 3700 1% (min 15 грн, max 500 грн) + 20 грн 1% (min 25 грн, max 1 000 грн) + 20 грн

Платежі одержувачів пенсійних виплат у ПриватБанку за комунальні послуги:

- через Приват24 з картки для виплат у сумі до 5 000 грн на місяць (включно) і не більше ніж 15 платежів – без комісії;

- за телефоном 3700 – комісія дорівнює комісії відділення.

Платежі за кредитні кошти:

до 10 000 грн на календарний місяць – без додаткової комісії за наявності договору з отримувачем (враховуються всі платежі за комунальні послуги: карткою та готівкою);

понад ліміт 10 000 грн – 3% з картки «Універсальна» або 2% з преміальної картки.

Платежі з карток інших банків:

додаткова комісія у терміналі самообслуговування – 1%.

Платежі за комунальні послуги неідентифікованих клієнтів ПриватБанку в касі:

додаткова комісія: до 1 000 грн – 15 грн;

від 1 000 грн – 1% (min 15 грн, max 200 грн).

Розмір комісії може відрізнятися від стандартної та залежить від умов договору з одержувачем..

Поширенi питання

Як перевірити, чи успішний платіж?

Якщо платіж пройшов, ви отримаєте квитанцію. Статус платежу можна перевірити в Приват24 через меню «Архів платежів».

Який регламент проведення платежів?

Комунальні платежі та платежі за реквізитами проводяться миттєво. В окремих випадках – протягом 1–2 робочих днів.

Бюджетні платежі (податки) перераховуються поточним днем до 22:30 (якщо для СЕП НБУ не встановлено інший регламент роботи). Якщо платіж здійснено після 22:30, то гроші буде перераховано наступним банківським днем.

Як отримати квитанцію?

У Приват24 через меню «Архів платежів» або «Виписка за карткою». Доступні як друк квитанції, так і надсилання на e-mail.

Як за кодом знайти та роздрукувати квитанцію?

Перейдіть за посиланням https://privatbank.ua/check, далі вставте код і натисніть кнопку «Перевірити зараз».

Які платежі вважаються комунальними?

Це платежі, які надсилаються до комунальних та телекомунікаційних компаній для оплати послуг:

  • водоканал і каналізація;
  • газ;
  • домофони;
  • ЖЕКи/ОСББ (квартплата);
  • інформаційно-розрахункові центри (наприклад, ГіОЦ, Нова-Ком, МЄІРЦ, ГЕРЦ);
  • ліфтове господарство;
  • сміття, екологія;
  • електроенергія;
  • тепло;
  • Інтернет;
  • кабельне/супутникове ТБ;
  • мобільна телефонія;
  • стаціонарна телефонія.

Як перевірити, чи є договір з одержувачем?

Для цього необхідно в Приват24 в розділі «Платежі» виконати пошук за будь-яким реквізитом (назва, рахунок IBAN або ЄДРПОУ). У результатах пошуку має з’явитися шаблон за одержувачем. Якщо в результаті нічого не знайдено, то це означає, що договору на приймання платежів немає.

Чи може не клієнт банку здійснити платіж без проходження ідентифікації?

Так, готівкою в касі банку або через термінал самообслуговування. Обов’язково потрібно верифікувати номер телефону.

Безготівковий платіж можна здійснити з картки іншого банку через Приват24 (без авторизації) чи термінал самообслуговування.

Ліміти:

  • готівковий платіж – екв. 5000 грн (30 000 грн за 30 днів);
  • безготівковий платіж через Приват24 (без авторизації) – екв. 29 999 грн; 
  • термінал самообслуговування – екв. 5000 грн (залежно від технічних можливостей пристрою).

Ліміти можуть бути змінені для виконання вимог законодавства України.

 

Які реквізити мені треба надати для оформлення переказу на рахунок в іншому українському банку?

Повідомте оператору:
- номер свого рахунку;
- суму платежу;
- реквізити одержувача: номер рахунку, ЄДРПОУ, МФО, найменування;
- призначення платежу;
- номер мобільного телефону одержувача (не обов’язково).

Послуга «Платежі за телефоном» доступна всім клієнтам автоматично?

Перед використанням послуги вам треба буде заповнити у відділенні анкету ідентифікації клієнта. Якщо ви новий клієнт і тільки відкриваєте рахунок у ПриватБанку, цю послугу буде підключено автоматично.

Чи потрібно мені кудись звертатися?

Ні. Якщо ви й далі користуєтеся послугами банку, то підтверджуєте свою згоду з оновленими правилами. Детальніше

Які види платежів я можу здійснити за телефоном?

За телефоном ви можете здійснити гривневий переказ на рахунок у будь-якому українському банку.

Що робити, якщо я втрачу свій мобільний телефон?

У разі втрати або крадіжки мобільного телефону необхідно негайно повідомити про це в банк. Послугу «Платежі за телефоном» для вашого номера буде заблоковано.

Чи безпечно проводити платежі за телефоном?

Платіж за телефоном з ваших карток/рахунків можете проводити тільки особисто ви. Якщо телефон у вас вкрадуть, зловмисник не зможе скористатися вашими грошима на банківському рахунку. Ми не розкриваємо всієї суті технології, але безпеку платежів гарантуємо.

Чи можу я отримати підтвердження платежу на папері?

Підтвердженням платежу слугує його відображення у виписці. За необхідності ви можете роздрукувати платіжне доручення у відділенні банку.

Чи є обмеження за сумою платежів за телефоном?

Оформити платіж можна на будь-яку суму.

Навіщо потрібен номер телефону одержувача?

Номер телефону одержувача необов’язковий. Він необхідний, якщо ви захочете надіслати одержувачу SMS-повідомлення про проведені на його адресу платежі. Вартість цієї послуги – 0,4 грн.

Як зареєструватися в додатку Приват24?

Ви можете зареєструватися на сайті privat24.ua або просто в додатку Privat24, натиснувши «Реєстрація» на головному екрані.

Що буде, якщо у мене вкрадуть телефон зі встановленим додатком Приват24?

Навіть укравши у вас телефон, ніхто не зможе вкрасти ваші гроші – для входу в додаток буде потрібен пароль від Приват24. Якщо ви нещодавно запускали додаток, у разі закриття або відсутності активності з вашого боку система автоматично вийде з акаунта та знову запитає пароль.

Пам’ятайте: вам обов’язково потрібно повідомити співробітникам ПриватБанку, що ви втратили телефон! Зробити це можна за номером 3700. Оскільки ваш номер використовується для проведення банківських операцій, ми тимчасово відключимо приймання команд від нього. Щойно ви відновите номер, повідомте про це в банк.

Я забув пароль. Що робити, якщо заблоковано вхід до Приват24?

Крок 1. Перейдіть за посиланням http://privat24.ua і натисніть «Забули пароль?».

Крок 2. Введіть свій номер мобільного телефону, останні 4 цифри картки та новий пароль.

Крок 3. Введіть динамічний пароль, який прийшов на ваш телефон і підтвердіть зміну пароля.

Де я можу знайти найближчий банкомат?

Ви можете знайти найближчий банкомат на карті https://privatbank.ua/map .

Де я можу знайти найближчий термінал самообслуговування?

Ви можете знайти найближчий термінал самообслуговування на карті https://privatbank.ua/map .

Дзвінки за номером 3700 безкоштовні?

Дзвінки за номером 3700 безкоштовні для телефонів усіх мобільних операторів України.

Хто такий «одержувач пенсійних виплат у ПриватБанку»?

Клієнт вважається одержувачем пенсійних виплат у ПриватБанку, якщо на пенсійну картку за останні 30 днів були цільові зарахування пенсії.