Комунальні та інші платежі

Проведення операції:

від 1 до 3 банківських днів

У ПриватБанку Ви можете оплатити комунальні та будь-які інші послуги. Тут наведено комісії «за замовчуванням», проте послуги переважної більшості підприємств (облгаз, водоканал тощо) Ви можете оплачувати з більш низькими комісіями або взагалі безкоштовно (залежить від договору, який підприємство уклало з ПриватБанком).

Тарифи

Відділення ** Приват24 Термінал самообслуговування/Банкомат Безкоштовний телефон 3700
Стандартний тариф Бездоговірний (немає договору з отримувачем)
до 500 грн - 20 грн
від 500 грн - 1%
(min 25 грн max 1000 грн)
3 грн до 500 грн - 5 грн
від 500 - 1% min 7 грн
max 1000 грн
до 500 грн - 40 грн
від 500 грн - 1%,
(min 25 грн, max 1000 грн) + 20 грн
Стандартний тариф Договірний ( є договір з одержувачем)*
до 500 грн - 10 грн
від 500 до 1000 - 15 грн
від 1000 - 1%
(min 15 грн max 200 грн)
1 грн до 500 грн - 3 грн
від 500 до 1000 грн - 5 грн
від 1000 - 0,5% min 10 грн max 50 грн
до 500 грн - 30 грн
від 500 до 1000 грн - 35 грн
від 1000 - 1 %
(min 15, max 200 грн) + 20 грн
* Комісія може відрізнятися від стандартної і залежить від умов договору з одержувачем.
** Додаткова комісія за операцію неклієнтів (неідентифікованих клієнтів) ПриватБанку – 5 грн.
Клієнт-пенсіонер здійснює комунальні або телекомунікаційні платежі в сумі до 2 000 грн на місяць (включно) та не більше ніж 10 платежів за такими тарифами:
  • без комісії: через Приват24 (з будь-якої картки) та термінали самообслуговування (тільки з Картки для виплат пенсії);
  • з комісією 3 грн за платіж у касах банку (тільки з Картки для виплат пенсії).
Клієнт вважається пенсіонером, якщо на пенсійну картку ПриватБанку за останні 30 днів були цільові зарахування пенсії.
За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10 000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ стягується.
За використання кредитних коштів стягується додаткова комісія: у разі оплати з картки «Універсальна» – 3%, з преміальної картки – 2%.
У разі оплати з карток інших банків додаткова комісія в Приват24 – 2,75%, у терміналі самообслуговування – 1%. Комісія за платежі на сайті – від 0 до 2,75% від суми платежу.

Ваші додаткові можливості

Приват24

Приват24

Приват24

Приват24


«Створення платежу за шаблоном»

  • Крок 1. Виберіть меню «Мої платежі».
  • Крок 2. Якщо Ви раніше здійснювали такий платіж у відділенні ПриватБанку, через ТСО або в Приват24, у Вас зберігся шаблон. Оберіть потрібне підприємство.
  • Крок 3. Відредагуйте необхідні поля.
  • Крок 4. Натисніть кнопку «Додати в кошик».

Створення платежу на адресу підприємства, у якого з ПриватБанком укладено договір

  • Крок 2. Знайдіть підприємство за назвою, номером рахунку або ЄДРПОУ.
  • Крок 3. Заповніть поля.
  • Крок 4. Натисніть кнопку «Додати в кошик».

Створення платежу на адресу підприємства, яке не вдалося знайти ні за назвою, ні за номером рахунку, ні за ЄДРПОУ

  • Крок 2. Виберіть «Одержувача немає в списку».
  • Крок 3. Заповніть всі реквізити підприємства, на адресу якого хочете здійснити платіж, зазначте суму та призначення платежу.
  • Крок 4. Натисніть кнопку «Додати в кошик».
  • Крок 5. Перейдіть у кошик.
  • Крок 6. Виберіть картку, з якої буде здійснюватися оплата.
  • Крок 7. За допомогою кнопки «Підтвердити всі» оплатіть всі платежі, що знаходяться в кошику, або виберіть один чи кілька платежів і оплатіть за допомогою кнопки «Підтвердити вибрані».
  • Крок 8. Підтвердіть проведення платежу ОТР-паролем.
  • Крок 9. Перевірте статус платежу в архіві платежів.
Детальніше
Приват24 (Android и iOS)

Приват24 (Android и iOS)

Приват24 (Android и iOS)

Приват24 (Android и iOS)

Додаток під Android



  • Крок 1. Виберіть меню «Мої платежі».
  • Крок 2. Натисніть «Створити новий платіж» і виберіть «Знайти компанію».
  • Крок 3. Виберіть сегмент одержувача або скористайтеся пошуковим рядком.
  • Крок 4. Виберіть потрібного одержувача, введіть параметри платежу.
  • Крок 5. Введіть суму платежу, картку для списання й натисніть «Оплатити».
Детальніше
Терминал самообслуживания

Терминал самообслуживания

Терминал самообслуживания

Терминал самообслуживания

Термінал самообслуговування



  • Крок 1. Проведіть авторизацію в терміналі за карткою або за номером мобільного.
  • Крок 2. Перейдіть у меню «Комунальні платежі».
  • Крок 3. Виберіть потрібний розділ або скористайтеся рядком пошуку.
  • Крок 4. Виберіть потрібного одержувача.
  • Крок 5. Введіть особовий рахунок або адресу.
  • Крок 6. Зазначте параметри платежу (показники лічильника, П. І. Б. платника тощо).
  • Крок 7. За необхідності змініть суму платежу й натисніть «Далі», після чого перевірте параметри платежу.
  • Крок 8. Внесіть готівку для оплати або натисніть «Оплатити карткою», якщо бажаєте провести оплату карткою.
Детальніше
Платежі за телефоном 3700

Платежі за телефоном 3700

Платежі за телефоном 3700

Платежі за телефоном 3700

Здійснюйте будь-які платежі та купуйте квитки на будь-який транспорт за допомогою мобільного телефону.

Унікальна послуга, з якою Ви зможете здійснювати банківські операції без відвідання відділення, здійснивши лише один телефонний дзвінок!

Як провести платіж за телефоном

  • Крок 1. Наберіть номер 3700 з мобільного телефону.
  • Крок 2. Повідомте операторові:
    • номер Вашої картки, з якої буде здійснюватися платіж;
    • куди та за яку послугу переказувати гроші (найменування послуги та підприємства, на користь якого хочете здійснити платіж, його реквізити);
    • реквізити платника, період оплати, покази лічильників;
    • суму платежу.
Детальніше

Поширені запитання

Які вимоги до програмного забезпечення для роботи в Інтернет-банку Приват24?

Браузер клієнта повинен підтримувати роботу за протоколом SSL з довжиною ключа 128 біт. Вам необхідно встановити останню версію інтернет-браузера, що використовується Вами. Змініть у разі необхідності налаштування браузера за зразком:
  • пу пункті меню «Властивості»/«Зміст»/«Автозаповнення» відключити режим автозаповнення імен користувачів і паролів у формах
  • у пункті меню «Властивості»/«Додатково»/«Безпека» вибрати «Не зберігати зашифровані сторінки на диск».

Я забув пароль. Що робити, якщо заблоковано вхід до Приват24?

Пройдіть за посиланням http://privat24.ua/ та натисніть «Забули пароль?»:
Крок 1. Введіть Ваш номер мобільного телефону, останні 4 цифри номера картки, адресу електронної пошти та новий пароль.
Крок 2. Введіть динамічний пароль, що надійшов на Ваш телефон і підтвердьте змінення пароля.

Як додати або видалити картку в обліковому записі Приват24?

У меню Всі послуги >> Картки >>Додати картку:
Крок 1. Введіть номер картки, натисніть «Надіслати».
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на Ваш мобільний телефон. Протягом 3 хвилин заявку буде опрацьовано, картку буде додано.

Як змінити свій пароль входу в Приват24?

У меню «Налаштування»/«Безпека»/«Зміна пароля входу»:
Крок 1. Введіть старий пароль і новий, на який хочете змінити попередній, натисніть «Продовжити».
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на Ваш мобільний телефон. Після виходу з Приват24 пароль буде змінено.

Я загубив телефон і не можу зайти в Приват24. Як змінити логін (номер телефону для входу в Приват24), якщо старий номер телефону неактивний?

Для змінення неактивного номера зверніться в чат «Допомога Онлайн» і повідомте оператору, що Вам необхідно змінити логін. Уточніть, що старий номер телефону неактивний.

Як змінити логін (номер телефону для входу в Приват24), якщо старий номер телефону активний?

У меню «Налаштування»/«Безпека»/«Зміна логіна»:
Крок 1. Введіть новий номер телефону.
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на новий номер телефону, і натисніть «Підтвердити».
Крок 3. Підтвердьте операцію ще раз паролем, що надійшов на старий номер телефону, і натисніть «Зберегти зміни».

Чи безпечно користуватися Wi-Fi у громадських місцях для роботи з Privat24?

Абсолютно! Додаток шифрує дані, що передаються в банк й отримуються від його серверів. Ваші рахунки та гроші на них завжди в безпеці.

Що якщо в мене крадуть телефон зі встановленим Privat24?

Навіть вкравши у Вас телефон, зловмисник не зможе вкрасти Ваші гроші – для входу в додаток буде потрібний пароль від Приват24. Якщо Ви нещодавно запускали додаток, під час закриття або в разі відсутності активності з Вашого боку він автоматично вийде з акаунта та знову запитає пароль.
Пам’ятайте: Вам обов’язково потрібно повідомити співробітникам ПриватБанку, що Ви загубили телефон! Зробити це можна, зателефонувавши на номер 3700. Оскільки Ваш номер використовується для проведення банківських операцій, ми тимчасово відключимо приймання команд від нього. Як тільки Ви відновите номер, повідомте про це в банк.

Як зареєструватися в додатку Privat24?

Ви можете зареєструватися на сайті www.privat24.ua або просто в додатку Privat24, натиснувши «Реєстрація» на головному екрані.

Чи можу я використовувати додаток Privat24, якщо мене не зареєстровано в Приват24?

Так! Ви можете за допомогою будь-якої банківської картки поповнити рахунок мобільного телефону, зазначивши номер самостійно або вибравши його з телефонної книги. Основні команди SMS-банкінгу також доступні до введення логіна та пароля. Ви можете ознайомитися з усіма функціями додатка, натиснувши «Демо» на екрані входу. Для керування своїми рахунками Вам потрібно зареєструватися.

Чи можна за допомогою додатка Privat24 зв’язатися зі співробітником банку?

Так! Зробити це Ви можете 4 такими способами:
- написавши в чат;
- написавши лист до банку;
- зателефонувавши в Skype;
- за допомогою звичайного телефонного дзвінка.
І все це в один клік!

Я продовжив строк дії картки. Чи повинен я знову підключати послугу?

Якщо в результаті перевипуску номер картки залишився без змін, нова реєстрація не потрібна.

У тексті SMS-запиту я можу використовувати тільки великі літери?

Регістр букв в SMS-командах не має значення.

Чи можу я здійснити переказ за допомогою SMS-банкінгу між картками в різній валюті?

Ні, це неможливо.

Яку максимальну суму я можу перевести між картками SMS-командою?

Максимальна сума переказу між картками – 15 000 грн за один день.

Де я можу знайти найближчий термінал самообслуговування?

Ви можете знайти найближчий термінал самообслуговування на карті https://privatbank.ua/map/

Що станеться, якщо під час поповнення я введу неправильний номер картки одержувача?

Якщо Ви зазначите існуючий номер картки, то її буде поповнено. Тому перевіряйте, будь ласка, правильність введення номера перед підтвердженням платежу.

Що станеться, якщо під час проведення операції я введу неправильний ПІН-код?

Якщо ПІН-код буде введено неправильно 5 разів підряд, картка буде вилучена банкоматом.

Де я можу знайти найближчий банкомат?

Ви можете знайти найближчий банкомат на карті https://privatbank.ua/map/

Послуга «Платежі за телефоном» доступна всім клієнтам автоматично?

Перед використанням послуги Вам потрібно буде заповнити у відділенні анкету ідентифікації клієнта. Якщо Ви новий клієнт і тільки відкриваєте рахунок у ПриватБанку – цю послугу буде підключено автоматично.

Дзвінки на номер 3700 безкоштовні?

Дзвінки на номер 3700 безкоштовні для номерів усіх мобільних операторів.

Які види платежів я можу здійснити за телефоном?

Зателефонувавши Ви можете здійснити переказ у гривні на рахунок у будь-якому українському банку.

Які реквізити мені потрібно надати для оформлення переказу на рахунок в іншому українському банку?

Повідомте операторові:
- номер Вашого рахунку;
- суму платежу;
- реквізити одержувача: номер рахунку, ЄДРПОУ, МФО, найменування;
- призначення платежу;
- номер мобільного телефону одержувача.

Навіщо потрібний номер телефону одержувача?

Номер телефону одержувача необов’язковий. Він необхідний у тому випадку, якщо Ви захочете надіслати одержувачеві SMS-повідомлення про проведений на його адресу платіж. Вартість цієї послуги – 0,4 грн.

Чи є обмеження за сумою платежів за телефоном?

Оформити платіж можна на будь-яку суму.

Як я можу бути впевненим, що співробітник банку все зробить правильно та не надішле платіж за неправильними реквізитами?

Пароль та інформація про платіж надходять тільки на Ваш мобільний телефон. У повідомленні буде зазначено реквізити та суму платежу, тому перед тим, як назвати операторові пароль, Ви зможете все перевірити.

Чи можу я отримати підтвердження платежу на папері?

Підтвердженням платежу служить його відображення у виписці. У разі необхідності Ви можете роздрукувати платіжне доручення у відділенні банку

Чи безпечно проводити платежі за телефоном?

Навіть якщо в клієнтську підтримку телефонує Ваша довірена особа, пароль та інформація щодо платежу надійдуть тільки на Ваш мобільний номер, внесений до бази банку. Якщо телефон у Вас вкрадуть, зловмисник не зможе скористатися Вашими грошима на банківському рахунку. Ми не розкриваємо всю технологію, але безпеку платежів гарантуємо.

Що робити, якщо я загублю свій мобільний телефон?

У разі втрати або крадіжки мобільного телефону необхідно невідкладно повідомити про це в банк. Послугу «Платежі за телефоном» для Вашого номера буде заблоковано.