Переваги платежів у Приват24
Мінімальна комісія
Цілодобово (онлайн через Приват24)
Швидко
Оплата без черги
Усі платежі у вас під контролем
Архів квитанцій
Мінімальна комісія
Цілодобово (онлайн через Приват24)
Швидко
Оплата без черги
Усі платежі у вас під контролем
Архів квитанцій
Приват24 (онлайн)
Приват24 (онлайн)
«Створення платежу за шаблоном»
Створення платежу на адресу підприємства, у якого з ПриватБанком укладено договір
Створення платежу на адресу підприємства, яке не вдалося знайти ні за назвою, ні за номером рахунку, ні за ЄДРПОУ
Приват24 (Android и iOS)
Приват24 (Android и iOS)
Додаток під Android
Термінал самообслуговування (за муніципальною карткою)
Термінал самообслуговування (за муніципальною карткою)
Термінал самообслуговування/муніципальна картка
Платежі за комуналку за телефоном 3700
Платежі за комуналку за телефоном 3700
Здійснюйте будь-які платежі та купуйте квитки на будь-який транспорт за допомогою мобільного телефону.
Унікальна послуга, з якою Ви зможете здійснювати банківські операції без відвідання відділення, здійснивши лише один телефонний дзвінок!
Як провести платіж за телефоном
Метод оплати | Є договір з отримувачем | Немає договору з отримувачем |
Приват24 | 1 грн | 3 грн |
Термінал/Банкомат | 1% (min 5 грн, max 500 грн) | 1% (min 10 грн, max 1 000 грн) |
Відділення | 1% (min 15 грн, max 500 грн) | 1% (min 25 грн, max 1 000 грн) |
Сайт (онлайн) | 1% min 1 грн | - |
Телефон 3700 | 1% (min 15 грн, max 500 грн) + 20 грн | 1% (min 25 грн, max 1 000 грн) + 20 грн |
Платежі одержувачів пенсійних виплат у ПриватБанку за комунальні послуги без комісії через Приват24 або за дзвінком на 3700:
у сумі до 3 000 грн на місяць (включно) й не більше ніж 10 платежів.
Платежі за кредитні кошти:
до 10 000 грн на календарний місяць – без додаткової комісії (враховуються всі платежі за комунальні послуги: карткою та готівкою);
понад ліміт 10 000 грн – 3% з картки «Універсальна» або 2% з преміальної картки.
Платежі з карток інших банків:
додаткова комісія в Приват24 – 2,75%, у терміналі самообслуговування – 1%.
Платежі за комунальні послуги неідентифікованих клієнтів ПриватБанку в касі:
додаткова комісія: до 1 000 грн – 15 грн;
від 1 000 грн – 1% (min 15 грн, max 200 грн).
Розмір комісії може відрізнятися від стандартної та залежить від умов договору з одержувачем..
Який регламент проведення платежів?
Комунальні платежі та платежі за реквізитами проводяться миттєво. В окремих випадках – протягом 1–2 робочих днів.
Бюджетні платежі (податки) перераховуються поточним днем до 22:30 (якщо для СЕП НБУ не встановлено інший регламент роботи). Якщо платіж здійснено після 22:30, то гроші буде перераховано наступним банківським днем.
Як перевірити, чи є договір з одержувачем?
Як отримати квитанцію?
Хто такий «одержувач пенсійних виплат у ПриватБанку»?
Я забув пароль. Що робити, якщо заблоковано вхід до Приват24?
Крок 1. Перейдіть за посиланням http://privat24.ua і натисніть «Забули пароль?».
Крок 2. Введіть свій номер мобільного телефону, останні 4 цифри картки та новий пароль.
Крок 3. Введіть динамічний пароль, який прийшов на ваш телефон і підтвердіть зміну пароля.
Що буде, якщо у мене вкрадуть телефон зі встановленим додатком Privat24?
Навіть укравши у вас телефон, ніхто не зможе вкрасти ваші гроші – для входу в додаток буде потрібен пароль від Приват24. Якщо ви нещодавно запускали додаток, у разі закриття або відсутності активності з вашого боку система автоматично вийде з акаунта та знову запитає пароль.
Пам’ятайте: вам обов’язково потрібно повідомити співробітникам ПриватБанку, що ви втратили телефон! Зробити це можна за номером 3700. Оскільки ваш номер використовується для проведення банківських операцій, ми тимчасово відключимо приймання команд від нього. Щойно ви відновите номер, повідомте про це в банк.
Як зареєструватися в додатку Privat24?
Де я можу знайти найближчий термінал самообслуговування?
Де я можу знайти найближчий банкомат?
Послуга «Платежі за телефоном» доступна всім клієнтам автоматично?
Дзвінки за номером 3700 безкоштовні?
Які види платежів я можу здійснити за телефоном?
Які реквізити мені треба надати для оформлення переказу на рахунок в іншому українському банку?
Повідомте оператору:
- номер свого рахунку;
- суму платежу;
- реквізити одержувача: номер рахунку, ЄДРПОУ, МФО, найменування;
- призначення платежу;
- номер мобільного телефону одержувача (не обов’язково).
Навіщо потрібен номер телефону одержувача?
Чи є обмеження за сумою платежів за телефоном?
Чи можу я отримати підтвердження платежу на папері?
Чи безпечно проводити платежі за телефоном?
Що робити, якщо я втрачу свій мобільний телефон?