Оплата комунальних та інших платежів

20 мільйонів клієнтів легко та швидко проводять платежі через ПриватБанк, оплачують комунальні послуги онлайн, заощаджуючи час і гроші!

Переваги платежів у Приват24

Мінімальна комісія
Цілодобово (онлайн через Приват24)
Швидко
Оплата без черги
Усі платежі у вас під контролем
Архів квитанцій (Платіжних інструкцій)

Як провести оплату комунальних послуг?

Приват24 (онлайн)

Приват24 (Android та iOS)

Термінал самообслуговування

Платежі за комуналку за телефоном 3700

Комунальні та інші платежі – тарифи та комісії

Комунальні платежі
Інші платежі
Метод оплати Є договір з отримувачем Немає договору з отримувачем
Приват24/Автоплатежі 1 грн 3 грн
Термінал/Банкомат 1% (min 5 грн, max 500 грн) 1% (min 10 грн, max 1 000 грн)
Відділення 1% (min 15 грн, max 500 грн) 1% (min 25 грн, max 1 000 грн)
Сайт (онлайн) 1% min 1 грн -
Телефон 3700 1% (min 15 грн, max 500 грн) + 20 грн 1% (min 25 грн, max 1 000 грн) + 20 грн

Платежі одержувачів пенсійних виплат у ПриватБанку за комунальні послуги:

- через Приват24/Автоплатежі з Картки для виплат у сумі до 5 000 грн на місяць (включно) і не більше ніж 15 платежів – без комісії;

- за телефоном 3700 – комісія дорівнює комісії відділення.

Платежі за кредитні кошти:

без додаткової комісії за наявності договору з отримувачем.

Платежі з карток інших банків:

додаткова комісія у терміналі самообслуговування – 1%.

Платежі за комунальні послуги неідентифікованих клієнтів ПриватБанку в касі:

додаткова комісія: до 1 000 грн – 15 грн;

від 1 000 грн – 1% (min 15 грн, max 200 грн).

Розмір комісії може відрізнятися від стандартної та залежить від умов договору з одержувачем..

Поширенi питання

Що таке миттєві платежі?

Миттєві платежі – це спосіб здійснення переказу на рахунок в іншому банку протягом 10 секунд через систему електронних платежів Національного банку України. Максимальна сума переказу – 100 000 грн. Комісія за миттєві платежі така сама, як і за звичайні.

Як перевірити, чи успішний платіж?

Якщо платіж пройшов, ви отримаєте квитанцію. Статус платежу можна перевірити в Приват24 через меню «Архів платежів».

Який регламент проведення платежів?

Комунальні платежі та платежі за реквізитами проводяться миттєво. В окремих випадках – протягом 1–2 робочих днів.

Бюджетні платежі (податки) перераховуються поточним днем до 22:30 (якщо для СЕП НБУ не встановлено інший регламент роботи). Якщо платіж здійснено після 22:30, то гроші буде перераховано наступним банківським днем.

Як отримати квитанцію?

У Приват24 через меню «Архів платежів» або «Виписка за карткою». Доступні як друк квитанції, так і надсилання на e-mail.

Як за кодом знайти та роздрукувати квитанцію?

Перейдіть за посиланням https://privatbank.ua/check, далі вставте код і натисніть кнопку «Перевірити зараз».

Які платежі вважаються комунальними?

Це платежі, які надсилаються до комунальних та телекомунікаційних компаній для оплати послуг:

  • водоканал і каналізація;
  • газ;
  • домофони;
  • ЖЕКи/ОСББ (квартплата);
  • інформаційно-розрахункові центри (наприклад, ГіОЦ, Нова-Ком, МЄІРЦ, ГЕРЦ);
  • ліфтове господарство;
  • сміття, екологія;
  • електроенергія;
  • тепло;
  • Інтернет;
  • кабельне/супутникове ТБ;
  • мобільна телефонія;
  • стаціонарна телефонія.

Як перевірити, чи є договір з одержувачем?

Для цього необхідно в Приват24 в розділі «Платежі» виконати пошук за будь-яким реквізитом (назва, рахунок IBAN або ЄДРПОУ). У результатах пошуку має з’явитися шаблон за одержувачем. Якщо в результаті нічого не знайдено, то це означає, що договору на приймання платежів немає.

Чи може не клієнт банку здійснити платіж без проходження ідентифікації?

Так, готівкою в касі банку або через термінал самообслуговування. Обов’язково потрібно верифікувати номер телефону.

Безготівковий платіж можна здійснити з картки іншого банку через Приват24 (без авторизації) чи термінал самообслуговування.

Ліміти:

  • готівковий платіж – екв. 5000 грн (30 000 грн за 30 днів);
  • безготівковий платіж через Приват24 (без авторизації) – екв. 29 999 грн; 
  • термінал самообслуговування – екв. 5000 грн (залежно від технічних можливостей пристрою).

Ліміти можуть бути змінені для виконання вимог законодавства України.

 

Які реквізити мені треба надати для оформлення переказу на рахунок в іншому українському банку?

Повідомте оператору:
- номер свого рахунку;
- суму платежу;
- реквізити одержувача: номер рахунку, ЄДРПОУ, МФО, найменування;
- призначення платежу;
- номер мобільного телефону одержувача (не обов’язково).

Чи безпечно проводити платежі за телефоном?

Платіж за телефоном з ваших карток/рахунків можете проводити тільки особисто ви. Якщо телефон у вас вкрадуть, зловмисник не зможе скористатися вашими грошима на банківському рахунку. Ми не розкриваємо всієї суті технології, але безпеку платежів гарантуємо.

Чи можу я отримати підтвердження платежу на папері?

Підтвердженням платежу слугує його відображення у виписці. За необхідності ви можете роздрукувати платіжне доручення у відділенні банку.

Чи є обмеження за сумою платежів за телефоном?

Оформити платіж можна на будь-яку суму.

Де я можу знайти найближчий банкомат?

Ви можете знайти найближчий банкомат на карті https://privatbank.ua/map .

Хто такий «одержувач пенсійних виплат у ПриватБанку»?

Клієнт вважається одержувачем пенсійних виплат у ПриватБанку, якщо на пенсійну картку за останні 30 днів були цільові зарахування пенсії.

Де я можу знайти найближчий термінал самообслуговування?

Ви можете знайти найближчий термінал на карті https://privatbank.ua/map .