Умови надання інших послуг у період воєнного стану

Умови надання інших послуг у період воєнного стану

Страхування, зняття готівки, обслуговування рахунків резидентів країн-агресорів

Страхування

Чи можливо укласти договір страхування в період воєнного стану?

Так, договір страхування може бути укладено. Продукт покриває всі передбачені договором події незалежно від наявності воєнного стану, окрім тих, що спричинені воєнними діями та застосуванням зброї.

Важливо! Дія договору «Захист на кожен день» з опцією «Воєнні ризики» поширюється на нещасні випадки, що сталися із цивільними особами й військовослужбовцями внаслідок воєнних дій – влучання снарядів, мін, куль, руйнування будівель, мінування територій, вибухів, пожеж тощо, окрім застосування зброї масового знищення. Детальніше.

Де не діє договір страхування в період воєнного стану?

Дія договору не поширюється на тимчасово окуповані території, а також Автономну Республіку Крим. На територіях, де ведуться бойові дії, згідно з договором страхування не покриваються події, які спричинені воєнними діями та застосуванням зброї.

Чи покриває страховка випадки, які спричинені воєнними діями?

Ні, не визнаються страховими випадками пошкодження транспортних засобів або ушкодження здоров’я в результаті воєнних дій та застосування зброї, громадянських заворушень, страйків, терористичних актів, впливу ядерної енергії, іонізуючого випромінювання.

Чи страхує банк майно клієнтів, що зберігається в банківських сейфових скриньках?

Майно, що зберігається в банківських сейфах, не підлягає страхуванню.

Зняття готівки

Які обмеження діють на зняття готівки?

1. Каса.

  • Гривня

    Обмежено зняття готівки з рахунку клієнта до 100 000 грн на день (Постанова НБУ № 18 від 24.02.2022).

    Для забезпечення наявності готівки у відділенні значні суми необхідно замовляти заздалегідь через Приват24 (меню «Сервіси» → «Замовлення готівки») або за телефоном 3700.

    Ліміт на зняття готівки з картки іншого банку: 20 000 грн за одну транзакцію; 20 000 грн на день.

  • Валюта

    Ліміт на зняття іноземної валюти з рахунку клієнта в іноземній валюті – до 100 000 грн (в еквіваленті) на день.

    У відділеннях банку, розташованих на територіях, що перебувають під загрозою окупації державою-агресором, видача іноземної валюти здійснюється в межах залишку на рахунку за умови наявності готівки в касі. Дозвіл на видачу коштів дає керівник відділення банку залежно від ситуації на момент видачі (Постанова НБУ № 30 від 01.03.2022).

2. Банкомат.

Ліміт на зняття готівки з картки ПриватБанку: 20 000 грн на 3 години; 100 000 грн на добу.

Ліміт на зняття готівки з картки іншого банку: 20 000 грн за одну операцію; 20 000 грн на 3 години;

Ліміт на зняття готівки за послугою «Зняти без картки»:

  • ліміт для першого замовлення послуги – 4 000 грн протягом 24 годин (усього або за 1 транзакцію);
  • подальші зняття – 4 000 грн за одну операцію; 20 000 грн протягом 24 годин (максимум 5 операцій на 24 години).

3. Інші канали зняття готівки.

Зняти до 6 000 грн на касі під час оплати товару можна:

  • у мережах продовольчих супермаркетів та магазинів «АТБ», «Сільпо», Fozzy, «Фора», VARUS, «ЛотОК», «Точка», «Thrash! Траш!», «Сім23» (до 2 000 грн), NOVUS (до 500 грн), ROSHEN (до 500 грн);
  • на АЗС WOG, OKKO, «БРСМ-Нафта» (до 500 грн), «Укрнафта» (до 5 000 грн);
  • в аптеках «Біла ромашка».

4. Зняття готівки за кордоном.

  • За картками в гривнях – 50 000 тис. грн (в екв.) на місяць, але з 21 липня 2022 року ліміт на зняття готівки змінено з місячного на тижневий – 12 500 грн (в еквіваленті) на сім календарних днів.
  • За картками в доларах США/євро – 100 тис. грн (в еквіваленті) на день.

Комісія на зняття готівки з карток ПриватБанку за кордоном – 2%.

 

5. Додаткові обмеження на розрахунки

ПриватБанк тимчасово обмежив можливість здійснення розрахунків купюрами номіналом 500 та 1 000 грн у банкоматах та терміналах самообслуговування в Одесі та Одеській області. Обмеження пояснюється тим, що є інформація про появу на ринку пошкоджених купюр, що, імовірно, були викрадені російськими окупантами зі сховищ інших фінансових установ у тимчасово окупованому Херсоні.

Ви можете здійснювати платежі в ТСО та банкоматах банку купюрами інших номіналів або платіжними картками.

Купюри номіналом 500 та 1 000 грн приймаються для розрахунку тільки в касах ПриватБанку після проведення перевірки касиром.

Чому обмежено суму зняття готівки?

Ми дбаємо, аби якомога більше наших клієнтів мали змогу отримати готівку. Саме тому встановлено обмеження на зняття коштів. Це тимчасовий захід, викликаний поточною ситуацією в країні.

Як зняти готівку з картки ПриватБанку за допомогою послуги «Зняти без картки»?

Ви можете скористатися послугою, якщо:

  • не маєте із собою пластикової картки, проте вона активна;
  • у вас Digital картка.

Як зняти готівку в касі ПриватБанку?

1. Надайте касиру номер картки.
2. Підтвердьте операцію, відповівши на дзвінок від банку.

Комісія за послугу становить 0,2%, min 5 грн.

Як зняти готівку в банкоматі (з авторизацією за номером телефону)?

1. Натисніть «Зняття без картки».
2. Введіть фінансовий номер телефону.
3. Введіть три останні цифри номера, з якого надійшов виклик на фінансовий номер телефону.

Комісія за послугу така сама, як і для звичайного зняття готівки.

Як зняти готівку в банкоматі або ресайклі (за QR-кодом)?

1. Авторизуйтеся в додатку Приват24.
2. Перейдіть у меню «Послуги» → «Зняття готівки».
3. Виберіть картку, суму, введіть ПІН-код і відскануйте QR-код на екрані банкомата.

Комісія за послугу така сама, як і для звичайного зняття готівки.

Операції за рахунками резидентів Російської Федерації або Республіки Білорусь

Які зміни в операціях за рахунками резидентів Російської Федерації або Республіки Білорусь?

Згідно з Постановою НБУ від 24.02.2022 банк припинив здійснення:

  • будь-яких валютних операцій у російських і білоруських рублях;
  • будь-яких валютних операцій за участю юридичних або фізичних осіб з Російської Федерації або Республіки Білорусь;
  • будь-яких валютних операцій для виконання зобов’язань перед юридичними або фізичними особами з Російської Федерації або Республіки Білорусь;
  • видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації або Республіки Білорусь.

Взаємодія зі споживачами, які належать до захищеної категорії, при врегулюванні проблемної заборгованості

Яким Законом України визначено порядок взаємодії зі споживачами, які належать до захищеної категорії, та їхніми близькими особами для врегулювання простроченої заборгованості?

Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання простроченої заборгованості у період дії воєнного стану в Україні» визначено порядок взаємодії зі споживачами, які належать до захищеної категорії, та їхніми близькими особами для врегулювання простроченої заборгованості.

Хто саме належить до захищеної категорії?

  • Військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань і правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України.
  • Військовослужбовці, які отримали інвалідність внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби.
  • Члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти.
  • Особи, які перебувають у полоні, особи, з якими втрачено зв’язок, особи, зниклі безвісти.

Щоб підтвердити належність до захищеної категорії, потрібно надати в банк відповідні документи.

Які документи підтверджують належність до захищеної категорії?

  • Для військовослужбовців ЗСУ, інших утворених відповідно до законів України військових формувань і правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України: довідка про належність до захищеної категорії, складена за формою, встановленою додатком № 2 цього Закону.
  • Для військовослужбовців, які отримали інвалідність внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби: посвідчення інваліда війни (посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни).
  • Для членів сімей військовослужбовців, які загинули чи померли: посвідчення члена сім’ї загиблого.
  • Для осіб, які перебувають у полоні, осіб, з якими втрачено зв’язок, осіб, зниклих безвісти, для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти: інформація, надана державним підприємством, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, про те, що особа утримується в полоні або перебуває в заручниках держави-агресора, або додана до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок, або зникла безвісти.

Разом з підтверджувальним документом потрібно надати повідомлення про належність до захищеної категорії:

Шаблон повідомлення від клієнта

Шаблон повідомлення від третьої особи

Хто може надати в банк документи, що підтверджують належність до захищеної категорії?

Оригінали (або копії) документів, що підтверджують належність споживача до захищеної категорії, може надати сам споживач, а також його близькі особи, представники, спадкоємці, поручителі або майнові поручителі.

Як клієнт дізнається, що документи прийнято?

Після валідації документів клієнт отримає повідомлення.

Яка процедура передбачена?

  1. Клієнт/третя особа надає підтверджувальні документи разом із повідомленням про належність до захищеної категорії.
  2. У разі успішної валідації наданих документів взаємодія припиняється протягом 7 днів.

Важливо! Умови кредитування не змінюються, лише призупиняється безпосередня взаємодія з ініціативи банку, при цьому позовну роботу буде продовжено.

На який період взаємодію із захищеною категорією з боку банку заборонено?

Взаємодію із захищеною категорією з боку банку заборонено у період дії воєнного стану в Україні (з 24.02.2022) та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, або до моменту повідомлення споживачем про втрату належності до захищеної категорії, або до моменту самостійного встановлення банком інформації про втрату споживачем належності до захищеної категорії.