Захист на кожен день

Надасть вам і вашій родині фінансову допомогу в разі
настання нещасного випадку.

  • Оформлення поліса за 5 хвилин.
  • Страховка діє по всьому світі цілий рік.
  • Виплата грошей протягом одного дня.

Навіщо це вам?

Навіщо це вам?

Ваш захист у складних ситуаціях зі здоров’ям. Щоб несподіване погіршення здоров’я не стало для вас серйозною перешкодою й не довелося терміново шукати гроші на лікування, скористайтеся перевагами програми «Захист на кожен день».

Ризики

Ризики
  • Тілесні ушкодження, отримані в результаті нещасного випадку;
  • Загибель у результаті нещасного випадку.

Умови

Умови
  • Страхова сума на вибір: 50 000, 125 000 або 250 000 грн;
  • Оплата регулярним платежем від 20 грн на місяць.
  • Страховий тариф – 0,48% на рік

Поширенi питання

Хто є партнером ПриватБанку за страхуванням від нещасного випадку?

Страхові компанії:

  • Uniqa – ліцензія серія АЕ № 293983 від 07.08.2014 р.;
  • MetLife – ліцензія серія АЕ № 284405 від 13.03.2014 р.;
  • «Універсальна» – ліцензія серія АГ № 569723 від 23.03.2011 р.;
  • ARX Life – ліцензія серія АЕ № 284381 від 11.02.2014 р.

Що таке продукт «Захист на кожен день»?

Продукт «Захист на кожен день» – страхування від нещасного випадку.

Нещасний випадок – це раптова, випадкова, короткострокова подія, що сталася всупереч волі застрахованої особи та призвела до порушення здоров’я.

До нещасних випадків належать: травма, опік, обмороження, гостре отруєння, укус тварин (у т. ч. отруйних комах і змій), ураження блискавкою або електричним струмом, протиправні дії третіх осіб.

При цьому слід відрізняти нещасний випадок від хвороби. Захворювання (раптові, хронічні, загострення хронічних) та їх наслідки не є нещасними випадками за умовами договору страхування.

Навіщо потрібна страховка «Захист на кожен день»?

Людина постійно наражається на небезпеку: на вулиці й у транспорті, на дачі й удома, на роботі й на відпочинку. Усюди відбуваються нещасні випадки: травми, опіки, отруєння, укуси тварин... Багато видів професійної діяльності, спорту або захоплень мають підвищений ризик (водії, будівельники, шахтарі тощо). Щоб несподіване погіршення здоров’я не стало для вас серйозною перешкодою і не довелося терміново шукати гроші на лікування, скористайтеся перевагами програми «Захист на кожен день».

Заздалегідь укладений договір страхування не тільки забезпечить кошти на оплату медичних послуг, але й стане джерелом фінансування на період вашої непрацездатності.

Які страхові випадки покриває страховка «Захист на кожен день»?

Страхові ризики:

  • фізичні ушкодження, травми або розлад здоров’я застрахованої особи в результаті нещасного випадку;
  • смерть (загибель) застрахованої особи в результаті нещасного випадку.

Що таке страхова сума (покриття), страховий платіж, як вони визначаються?

Страхова сума (покриття) – грошова сума, у межах якої страховик відповідно до умов страхування зобов’язаний здійснити виплату в разі настання страхового випадку.

Страхова сума встановлюється за згодою сторін під час укладання договору.

Страховий платіж – це кошти, які є платою за страхування та вносяться страхувальником у строки, зазначені в договорі страхування. Розмір страхового внеску визначається на підставі страхового тарифу й страхової суми.

Як оформити договір «Захист на кожен день»?

Через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Оформити страховку – Захист на кожен день».

Де можна роздрукувати договір за продуктом «Захист на кожен день»?

Через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Мої страховки».

Як розірвати договір «Захист на кожен день»?

Клієнт може розірвати:

  • зателефонувавши на номер 3700 (цілодобово);
  • через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Мої страховки – Вибір договору – Розірвати».

Де можна ознайомитися з шаблоном договору страхування від нещасного випадку «Захист на кожен день»?

Що робити в разі настання страхової події?

1. Протягом перших 48 годин після травмування зверніться до медичного закладу.

2. Протягом 30 календарних днів повідомте про подію на номер 3700

3. Протягом 30 робочих днів після настання страхової події подайте заявку через Приват24 або зверніться до будь-якого відділення ПриватБанку й надайте (додайте до заявки) документ, що підтверджує факт настання страхового випадку.

Примітка! У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) має не пізніше ніж протягом 6 місяців із дня настання події повідомити страховика про настання страхового випадку.

Вимоги до медичної довідки.

Документ, що підтверджує факт настання страхової події, повинен містити:

  1. Інформацію про потерпілого (П. І. Б., вік, адреса проживання тощо).
  2. Дату звернення за медичною допомогою та строки лікування.
  3. Точний діагноз.
  4. Печатку медичної установи й підпис відповідальної особи.

Як розраховується розмір страхової виплати?

Розмір страхової виплати визначається в процентах від страхової суми згідно з Таблицею страхових виплат (від 3 до 100% залежно від травми).

Приклад (договір СК MetLife):
Договір укладено на страхову суму 50 000 гривень.
Розмір страхової виплати в разі перелому променевої кістки згідно з п. 79 (а) становить 5%.
50 000 * 5% = 2 500 гривень

Де можна переглянути Таблицю страхових виплат?

Хто отримає страхову виплату, якщо вигодонабувач неповнолітній?

Якщо вигодонабувач неповнолітній, то страхова компанія може зробити виплату самій дитині після досягнення нею повноліття (18 років) або ж її батькам, близьким родичам або опікунам.

Чи є захворювання нещасним випадком?

Захворювання, а також їх наслідки не є нещасними випадками.

Як самостійно подати заявку про настання страхової події?

Через меню Приват24 «Мої рахунки – Страховки – Страховий випадок – Вибір продукту – Заявити про страхову подію».

Протягом якого часу виплачується страхове відшкодування?

Протягом 1 дня з моменту подачі ВСІХ документів, необхідних для ухвалення рішення, до страхової компанії.

Чи може клієнт вибрати страхову компанію самостійно?

Ні, вибір страхової компанії недоступний. Умови оформлення та врегулювання продукту в усіх компаніях ідентичні.

Що таке опція «Активний спорт»?

Опція передбачає страхове покриття участі Застрахованої особи в спортивних змаганнях і конкурсах із таких видів спорту:

  • зимові види спорту (гірські лижі й сноуборд на аматорському рівні на гірськолижних курортах під час відпочинку), санний спорт, гірськолижний спорт, слалом (усі види), ковзанярський спорт, стрибки на лижах із трампліна, лижне двоборство, фігурне катання, біатлон, шорт-трек;
  • дайвінг (глибина занурення до 18 метрів);
  • рафтинг (1–2 рівні складності), воднолижний спорт, рибальський спорт, гребля, стрибки у воду, плавання (всі види);
  • поло, кінний спорт, катання на конях, верблюдах, слонах;
  • парасейлінг, парашутний спорт, вертолітний спорт, дельтапланерний спорт, літаковий спорт, планерний спорт;
  • туристичні походи / трекінг (1–2 категорії складності), піші походи в гори, піші походи (спеціальними маршрутами), скелелазіння, спелеологія;
  • атлетика (крім легкої), гирьовий спорт, бодибілдинг, пауерліфтинг, армспорт, багатоборство (всі види), спортивна гімнастика, художня гімнастика, фрістайл-акробатика, стрибки на батуті;
  • велоспорт (трек, шосе), гірський велоспорт;
  • картинг, автомотоспорт, спідвей, ралі, водно-моторний спорт, мотоциклетний спорт, катання на квадроциклах та багі (зокрема перебування Застрахованої особи як пасажира);
  • контактні види спорту (вільна боротьба, греко-римська боротьба, дзюдо, козацький двобій, рукопашний двобій, традиційне карате, кікбоксинг, бокс, дзюдо, боротьба, самбо, сумо);
  • ігрові види спорту (баскетбол, бейсбол, пейнтбол, футбол, хокей із шайбою, сквош, великий теніс, регбі, футбол (усі види), пляжний футбол), спортивні танці, акробатичний рок-н-рол.