Захист на кожен день

Надасть вам і вашій родині фінансову допомогу в разі
настання нещасного випадку.

  • Оформлення поліса за 5 хвилин.
  • Страховка діє по всьому світі цілий рік.
  • Виплата грошей протягом одного дня.

Навіщо це вам?

Навіщо це вам?

Ваш захист у складних ситуаціях зі здоров’ям. Щоб несподіване погіршення здоров’я не стало для вас серйозною перешкодою й не довелося терміново шукати гроші на лікування, скористайтеся перевагами програми «Захист на кожен день».

Ризики

Ризики
  • Тілесні ушкодження, отримані в результаті нещасного випадку;
  • Загибель у результаті нещасного випадку.

Умови страхування

Стандартні умови Опція «Активний спорт» Опція «Військові ризики»
Страхова сума На вибір 50 000, 125 000 або 250 000 грн
Страховий тариф на рік 0,6/0,48/0,48% 0,96% 1,44%
Страховий платіж на місяць (залежить від страхової суми) 25/50/100 грн 40/100/200 грн 60/150/300 грн
Страховий платіж на рік (залежить від страхової суми) 300/600/1200 грн 480/1200/2400 грн 720/1800/3600 грн

Поширенi питання

Хто є партнером ПриватБанку за страхуванням від нещасного випадку?

Страхові компанії:

  • «МЕТЛАЙФ» – ліцензія серії АЕ № 284405 від 13.03.2014;
  • «УНІВЕРСАЛЬНА» – ліцензія серії АГ № 569723 від 23.03.2011;
  • «ВУСО» – ліцензія серії АЕ № 293946 від 25.12.2007;
  • «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП» – ліцензія серії АВ № 483130 від 01.10.2009.

Що таке продукт «Захист на кожен день»?

Продукт «Захист на кожен день» – страхування від нещасного випадку.

Нещасний випадок – це раптова, випадкова, короткострокова подія, що сталася всупереч волі застрахованої особи та призвела до порушення здоров’я.

До нещасних випадків належать: травма, опік, обмороження, гостре отруєння, укус тварин (у т. ч. отруйних комах і змій), ураження блискавкою або електричним струмом, протиправні дії третіх осіб.

При цьому слід відрізняти нещасний випадок від хвороби. Захворювання (раптові, хронічні, загострення хронічних) та їх наслідки не є нещасними випадками за умовами договору страхування.

Навіщо потрібна страховка «Захист на кожен день»?

Людина постійно наражається на небезпеку: на вулиці й у транспорті, на дачі й удома, на роботі й на відпочинку. Усюди відбуваються нещасні випадки: травми, опіки, отруєння, укуси тварин... Багато видів професійної діяльності, спорту або захоплень мають підвищений ризик (водії, будівельники, шахтарі тощо). Щоб несподіване погіршення здоров’я не стало для вас серйозною перешкодою і не довелося терміново шукати гроші на лікування, скористайтеся перевагами програми «Захист на кожен день».

Заздалегідь укладений договір страхування не тільки забезпечить кошти на оплату медичних послуг, але й стане джерелом фінансування на період вашої непрацездатності.

Які страхові випадки покриває страховка «Захист на кожен день»?

Страхові ризики:

  • фізичні ушкодження, травми або розлад здоров’я застрахованої особи в результаті нещасного випадку;
  • смерть (загибель) застрахованої особи в результаті нещасного випадку.

Що таке страхова сума (покриття), страховий платіж, як вони визначаються?

Страхова сума (покриття) – грошова сума, у межах якої страховик відповідно до умов страхування зобов’язаний здійснити виплату в разі настання страхового випадку.

Страхова сума встановлюється за згодою сторін під час укладання договору.

Страховий платіж – це кошти, які є платою за страхування та вносяться страхувальником у строки, зазначені в договорі страхування. Розмір страхового внеску визначається на підставі страхового тарифу й страхової суми.

Як оформити договір «Захист на кожен день»?

Через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Оформити страховку – Захист на кожен день».

Де можна роздрукувати договір за продуктом «Захист на кожен день»?

Через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Мої страховки».

Як розірвати договір «Захист на кожен день»?

Клієнт може розірвати:

  • зателефонувавши на номер 3700 (цілодобово);
  • через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Мої страховки – Вибір договору – Розірвати».

Де можна ознайомитися з шаблоном договору страхування від нещасного випадку «Захист на кожен день»?

Що робити в разі настання страхової події?

1. Протягом перших 48 годин після травмування зверніться до медичного закладу.

2. Протягом 30 календарних днів повідомте про подію на номер 3700

3. Протягом 30 робочих днів після настання страхової події подайте заявку через Приват24 або зверніться до будь-якого відділення ПриватБанку й надайте (додайте до заявки) документ, що підтверджує факт настання страхового випадку.

Примітка! У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) має не пізніше ніж протягом 6 місяців із дня настання події повідомити страховика про настання страхового випадку.

Вимоги до медичної довідки.

Документ, що підтверджує факт настання страхової події, повинен містити:

  1. Інформацію про потерпілого (П. І. Б., вік, адреса проживання тощо).
  2. Дату звернення за медичною допомогою та строки лікування.
  3. Точний діагноз.
  4. Печатку медичної установи й підпис відповідальної особи.

Як розраховується розмір страхової виплати?

Розмір страхової виплати визначається в процентах від страхової суми згідно з Таблицею страхових виплат (від 3 до 100% залежно від травми).

Приклад (договір СК MetLife):
Договір укладено на страхову суму 50 000 гривень.
Розмір страхової виплати в разі перелому променевої кістки згідно з п. 79 (а) становить 5%.
50 000 * 5% = 2 500 гривень

Де можна переглянути Таблицю страхових виплат?

Хто отримає страхову виплату, якщо вигодонабувач неповнолітній?

Якщо вигодонабувач неповнолітній, то страхова компанія може зробити виплату самій дитині після досягнення нею повноліття (18 років) або ж її батькам, близьким родичам або опікунам.

Чи є захворювання нещасним випадком?

Захворювання, а також їх наслідки не є нещасними випадками.

Як самостійно подати заявку про настання страхової події?

Через меню Приват24 «Мої рахунки – Страховки – Страховий випадок – Вибір продукту – Заявити про страхову подію».

Протягом якого часу виплачується страхове відшкодування?

Протягом 1 дня з моменту подачі ВСІХ документів, необхідних для ухвалення рішення, до страхової компанії.

Чи може клієнт вибрати страхову компанію самостійно?

Ні, вибір страхової компанії недоступний. Умови оформлення та врегулювання продукту в усіх компаніях ідентичні.

Що таке опція «Активний спорт»?

Опція передбачає страхове покриття участі Застрахованої особи в спортивних змаганнях і конкурсах із таких видів спорту:

  • зимові види спорту (гірські лижі й сноуборд на аматорському рівні на гірськолижних курортах під час відпочинку), санний спорт, гірськолижний спорт, слалом (усі види), ковзанярський спорт, стрибки на лижах із трампліна, лижне двоборство, фігурне катання, біатлон, шорт-трек;
  • дайвінг (глибина занурення до 18 метрів);
  • рафтинг (1–2 рівні складності), воднолижний спорт, рибальський спорт, гребля, стрибки у воду, плавання (всі види);
  • поло, кінний спорт, катання на конях, верблюдах, слонах;
  • парасейлінг, парашутний спорт, вертолітний спорт, дельтапланерний спорт, літаковий спорт, планерний спорт;
  • туристичні походи / трекінг (1–2 категорії складності), піші походи в гори, піші походи (спеціальними маршрутами), скелелазіння, спелеологія;
  • атлетика (крім легкої), гирьовий спорт, бодибілдинг, пауерліфтинг, армспорт, багатоборство (всі види), спортивна гімнастика, художня гімнастика, фрістайл-акробатика, стрибки на батуті;
  • велоспорт (трек, шосе), гірський велоспорт;
  • картинг, автомотоспорт, спідвей, ралі, водно-моторний спорт, мотоциклетний спорт, катання на квадроциклах та багі (зокрема перебування Застрахованої особи як пасажира);
  • контактні види спорту (вільна боротьба, греко-римська боротьба, дзюдо, козацький двобій, рукопашний двобій, традиційне карате, кікбоксинг, бокс, дзюдо, боротьба, самбо, сумо);
  • ігрові види спорту (баскетбол, бейсбол, пейнтбол, футбол, хокей із шайбою, сквош, великий теніс, регбі, футбол (усі види), пляжний футбол), спортивні танці, акробатичний рок-н-рол.

Що таке опція «Військові ризики»?

Дія договору з опцією «Військові ризики» поширюється на нещасні випадки, що сталися із цивільними особами й військовослужбовцями внаслідок воєнних дій – влучання снарядів, мін, куль, руйнування будівель, мінування територій, вибухів, пожеж тощо, окрім застосування зброї масового знищення.

Територія дії договору

Територія дії договору – увесь світ.

Дія договору не поширюється:

  • на території України, що є тимчасово окуповані;
  • на території України, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють своїх повноважень / що розташовані на лінії зіткнення / на яких тривають активні бойові дії / що перебувають в оточенні (блокуванні).

Зазначене обмеження щодо території не поширюється на опцію «Військові ризики».

Дія договору не поширюється на території поза межами України в зоні воєнних дій будь-якого характеру, незалежно від офіційного визнання війни за нормами права, території, щодо яких МЗС України рекомендувало утриматися від поїздок, до перетину застрахованою особою кордону.

Умови здійснення страхової виплати

1. У разі настання події, що підпадає під ознаки страхового випадку, страхувальник або застрахована особа мають у строк не пізніше від тридцяти днів, а у випадку смерті застрахованої особи – спадкоємець (-ці) в строк не пізніше від шести місяців повідомити страховика про її настання.

2. Для отримання страхової виплати страхувальник або застрахована особа в строк не пізніше від тридцяти робочих днів після настання страхового випадку (в разі тимчасової непрацездатності – з дня закінчення лікування), а у випадку смерті застрахованої особи – спадкоємець (-ці) в строк не пізніше від одного року з дня настання події мають звернутися до страховика із заявою про страхову виплату й надати документи, що підтверджують факт настання страхового випадку.

3. До заяви про страхову виплату залежно від страхового випадку потрібно додати:

  • документи, що підтверджують факт настання страхового випадку (медична картка, виписка з історії хвороби, листок непрацездатності, довідка медичного закладу; копія свідоцтва про смерть, копія лікарського свідоцтва про смерть, посмертний епікриз – у випадку смерті застрахованої особи; довідка з поліції, якщо страховий випадок відбувся внаслідок дорожньо-транспортної пригоди; судове рішення або вирок суду; документи органів ДСНС, правоохоронних та інших компетентних органів; документи на підтвердження статусу військовослужбовця; рішення суду про визнання особи зниклою безвісти або померлою тощо);
  • копії ІПН та документа, що посвідчує особу, – одержувача страхової виплати;
  • копію свідоцтва про право на спадщину (для спадкоємця застрахованої особи).

3.1. Медична довідка (або довідки) має містити: П. І. Б. пацієнта, точний діагноз, дату отримання травми, дату звернення по медичну допомогу, тривалість лікування. Довідка має бути підписана відповідальною особою та завірена печаткою медичного закладу.

3.2. Документи, що надаються страховику, мають бути оформлені відповідно до чинного законодавства України, видані відповідним компетентним органом, підприємством, установою, організацією, що створена та діє згідно із законодавством України. Страховик не приймає і не розглядає документи, видані не відповідно до чинного законодавства України та/або підприємствами, установами, організаціями, створеними не відповідно до Конституції та законів України.

3.3. Страховик має право не приймати й не розглядати для підтвердження страхового випадку документи, видані органами, підприємствами, установами та їхніми відокремленими підрозділами, що розташовані на території в зоні воєнних (бойових) дій або перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 № 75.