Захист на кожен день

Надасть вам і вашій родині фінансову допомогу в разі
настання нещасного випадку.

  • Оформлення поліса за 5 хвилин.
  • Страховка діє по всьому світі цілий рік.
  • Виплата грошей протягом одного дня.

Навіщо це вам?

Навіщо це вам?

Ваш захист у складних ситуаціях зі здоров’ям. Щоб несподіване погіршення здоров’я не стало для вас серйозною перешкодою й не довелося терміново шукати гроші на лікування, скористайтеся перевагами програми «Захист на кожен день».

Ризики

Ризики
  • Тілесні ушкодження, отримані в результаті нещасного випадку;
  • Загибель у результаті нещасного випадку.

Умови

Умови
  • Страхова сума на вибір: 50 000, 125 000 або 250 000 грн;
  • Оплата регулярним платежем від 20 грн на місяць.
Оформлення через Приват24

Поширенi питання

Хто є партнером ПриватБанку за страхуванням від нещасного випадку?

Страхові компанії:

  • Uniqa – ліцензія серія АЕ № 293983 від 07.08.2014 р.;
  • MetLife – ліцензія серія АЕ № 284405 від 13.03.2014 р.;
  • «Універсальна» – ліцензія серія АГ № 569723 від 23.03.2011 р.;
  • AXA life – ліцензія серія АЕ № 284381 від 11.02.2014 р.

Що таке продукт «Захист на кожен день»?

Продукт «Захист на кожен день» – страхування від нещасного випадку.

Нещасний випадок – це раптова, випадкова, короткострокова подія, що сталася всупереч волі застрахованої особи та призвела до порушення здоров’я.

До нещасних випадків належать: травма, опік, обмороження, гостре отруєння, укус тварин (у т. ч. отруйних комах і змій), ураження блискавкою або електричним струмом, протиправні дії третіх осіб.

При цьому слід відрізняти нещасний випадок від хвороби. Захворювання (раптові, хронічні, загострення хронічних) та їх наслідки не є нещасними випадками за умовами договору страхування.

Навіщо потрібна страховка «Захист на кожен день»?

Людина постійно наражається на небезпеку: на вулиці й у транспорті, на дачі й удома, на роботі й на відпочинку. Усюди відбуваються нещасні випадки: травми, опіки, отруєння, укуси тварин... Багато видів професійної діяльності, спорту або захоплень мають підвищений ризик (водії, будівельники, шахтарі тощо). Щоб несподіване погіршення здоров’я не стало для вас серйозною перешкодою і не довелося терміново шукати гроші на лікування, скористайтеся перевагами програми «Захист на кожен день».

Заздалегідь укладений договір страхування не тільки забезпечить кошти на оплату медичних послуг, але й стане джерелом фінансування на період вашої непрацездатності.

Які страхові випадки покриває страховка «Захист на кожен день»?

Страхові ризики:

  • фізичні ушкодження, травми або розлад здоров’я застрахованої особи в результаті нещасного випадку;
  • смерть (загибель) застрахованої особи в результаті нещасного випадку.

Що таке страхова сума (покриття), страховий платіж, як вони визначаються?

Страхова сума (покриття) – грошова сума, у межах якої страховик відповідно до умов страхування зобов’язаний здійснити виплату в разі настання страхового випадку.

Страхова сума встановлюється за згодою сторін під час укладання договору.

Страховий платіж – це кошти, які є платою за страхування та вносяться страхувальником у строки, зазначені в договорі страхування. Розмір страхового внеску визначається на підставі страхового тарифу й страхової суми.

Як оформити договір «Захист на кожен день»?

Через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Оформити страховку – Захист на кожен день».

Де можна роздрукувати договір за продуктом «Захист на кожен день»?

Через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Мої страховки».

Як розірвати договір «Захист на кожен день»?

Клієнт може розірвати:

  • зателефонувавши на номер 3700 (цілодобово);
  • через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Мої страховки – Вибір договору – Розірвати».

Де можна ознайомитися з шаблоном договору страхування від нещасного випадку «Захист на кожен день»?

Що робити в разі настання страхової події?

Крок 1. Заявіть про настання страхової події за телефоном 3700 (цілодобово).

Крок 2. Зверніться до компетентних органів для фіксації страхового випадку та отримання довідки.

Крок 3. Протягом 30 робочих днів з моменту настання страхової події подайте заявку через Приват24 або зверніться в будь-яке відділення ПриватБанку й надайте (додайте до заявки) документ, що підтверджує факт настання страхового випадку.

Примітка! У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) повинен у строк не пізніше одного року з дня настання події повідомити страховика про настання страхового випадку.

Вимоги до медичної довідки.

Документ, що підтверджує факт настання страхової події, повинен містити:

  1. Інформацію про потерпілого (П. І. Б., вік, адреса проживання тощо).
  2. Дату звернення за медичною допомогою та строки лікування.
  3. Точний діагноз.
  4. Печатку медичної установи й підпис відповідальної особи.

Як розраховується розмір страхової виплати?

Розмір страхової виплати визначається в процентах від страхової суми згідно з Таблицею страхових виплат (від 3 до 100% залежно від травми).

Приклад (договір СК MetLife):
Договір укладено на страхову суму 50 000 гривень.
Розмір страхової виплати в разі перелому променевої кістки згідно з п. 79 (а) становить 5%.
50 000 * 5% = 2 500 гривень

Де можна переглянути Таблицю страхових виплат?

На сайтах страхових компаній:

Хто отримає страхову виплату, якщо вигодонабувач неповнолітній?

Якщо вигодонабувач неповнолітній, то страхова компанія може зробити виплату самій дитині після досягнення нею повноліття (18 років) або ж її батькам, близьким родичам або опікунам.

Чи є захворювання нещасним випадком?

Захворювання, а також їх наслідки не є нещасними випадками.

Як самостійно подати заявку про настання страхової події?

Через меню Приват24 «Мої рахунки – Страховки – Страховий випадок – Вибір продукту – Заявити про страхову подію».

Протягом якого часу виплачується страхове відшкодування?

Протягом 1 дня з моменту подачі ВСІХ документів, необхідних для ухвалення рішення, до страхової компанії.