Перекази MEEST

Перекази MEEST

Через систему міжнародних переказів MEEST Ви можете отримати гроші з таких країн: Україна, Молдова, Латвія, Литва, Естонія, Ізраїль, Вірменія, Грузія, Азербайджан, Казахстан, Киргизстан, Таджикистан та Узбекистан.

У ПриватБанку можлива тільки виплата міжнародних переказів MEEST

Як отримати переказ MEEST

  • У системі Приват24;
  • У терміналі самообслуговування;
  • У відділенні ПриватБанку;

Більш розгорнута інформація міститься в блоці «Поширені питання».


Правила здійснення грошових переказів через систему Meest

Мобільний додаток Приват24

Мобільний додаток Приват24

Переказуйте гроші за допомогою мобільного додатка Privat24. Надсилайте та отримуйте кошти на картку в будь-який час!

Завантажити на Google Play або Apple Store.

Поширені запитання

Як виглядає контрольний номер переказу MEEST?

Контрольний номер переказу містить символи, цифри й латинські літери.

В якій валюті можна отримати переказ MEEST?

В доларах США, євро.

Як отримати переказ у відділенні ПриватБанку?

Отримання:

Крок 1. Зверніться до співробітника банку.

Крок 2. Повідомте деталі переказу: систему переказу «MEEST», контрольний номер, суму, валюту, ПІБ відправника та країну відправлення.

Крок 3. Отримайте гроші на картку чи в касі.

Перекази виплачуються без будь-яких додаткових комісій.

Як отримати переказ за допомогою Приват24?

Отримання:

Крок 1. Увійти в Приват24 (www.privat24.ua).

Крок 2. Вибрати у вкладці «Усі послуги» пункт меню «Перекази» → «Отримати переказ» → «MEEST».

Крок 3. Ввести контрольний номер переказу, суму та вибрати валюту переказу.

Крок 4. Вибрати картку, на яку хочете отримати переказ.

Крок 5. Переказ проведено!

Ви можете перевірити його в меню «Перекази» → «Архів переказів».

Як отримати переказ у терміналі самообслуговування ПриватБанку?

Отримання:

Крок 1. Авторизуватися за допомогою картки.

Крок 2. Вибрати пункт меню «Банківські послуги» → «Отримати грошовий переказ» → «MEEST»

Крок 3. Ввести контрольний номер та дані переказу.

Крок 4. Вибрати картку, на яку хочете отримати переказ.

Крок 5. Переказ проведено!

Куди звертатися, якщо виникли питання щодо системи MEEST?

  • зателефонувати на номер клієнтської підтримки ПриватБанку 3700;
  • написати в чат on-line;