Страхування здоров’я

Забезпечує отримання грошової виплати на картку в разі найпоширеніших захворювань з-поміж 140+ хвороб та операційних втручань щодо них, що покриваються програмою страхування.

23 тис.

зафіксовано випадків за рік

108 млн грн

здійснено виплат за рік

Чому потрібне страхування на випадок хвороби?

Чому потрібне страхування на випадок хвороби?

Наш організм іноді дає збій під впливом стресу, екології та просто недостатньої турботи про себе. У підсумку непередбачувані хвороби не тільки вибивають нас із нормального ритму життя, а й призводять до фінансових витрат на лікування.
Продукт «Страхування здоров’я» надасть вам фінансову допомогу в разі захворювання.

Договір можна оформити собі або рідним та близьким:

  • дружині/чоловіку;
  • дітям (від 1 року);
  • батькам (до 69 років включно); тощо.

Переваги

Покриває понад 140 захворювань

Покриває понад 140 захворювань

Покриває захворювання, зокрема й ті, на які не поширюється звичайне медичне страхування (наприклад, цукровий діабет, вірусний гепатит, туберкульоз, онкологічні захворювання, інсульт, інфаркт міокарда, гострий апендицит, пневмонія тощо), а також операційні втручання. Збільшена виплата в разі необхідності операційного втручання для лікування.
Онлайн-врегулювання

Онлайн-врегулювання

Не потрібно відвідувати офіс страхової компанії для оформлення страхової виплати – достатньо сформувати заявку в Приват24 та додати фотокопії документів щодо випадку.
Доступність та зручність

Доступність та зручність

  • Оформлення поліса за 5 хвилин.
  • Страховий поліс від 55 грн на місяць.
  • Отримуєте гроші на картку й витрачаєте їх так, як вважаєте за потрібне.
  • Оформлений договір завжди доступний у Приват24.
Підходить для всієї родини

Підходить для всієї родини

Страхування дітей на випадок хвороби. Мінімальний вік застрахованої особи – 1 рік. Максимальний – 69 років.

Програми страхування

зі щомісячною оплатою
з річною оплатою
Економ Стандарт Еліт
Страхова сума на вибір, грн 50 000 75 000 100 000
Страховий платіж залежно від віку,
грн/міс.
1–30 років 55 82,5 110
31–40 років 82,5 123,75 165
41–50 років 110 165 220
51–60 років 172,5 258,75 345
61–69 років 250 375 500
Економ Стандарт Еліт
Страхова сума на вибір, грн 50 000 75 000 100 000
Страховий платіж залежно від віку,
грн/міс.
1–30 років 660 990 1320
31–40 років 990 1485 1980
41–50 років 1320 1980 2640
51–60 років 2070 3105 4140
61–69 років 3000 4500 6000

Страхування покриває:

  • понад 140 захворювань, включаючи цукровий діабет, вірусний гепатит, туберкульоз, онкологічні захворювання, інсульт, інфаркт міокарда, гострий апендицит, пневмонію та інші, передбачені в таблиці захворювань та розміру страхових виплат;
  • хірургічне втручання для лікування захворювання згідно з таблицею захворювань та розміру страхових виплат;
  • загибель унаслідок хвороби.

Де можна оформити?

Де можна оформити?
  • В інтернет-банку Приват24
    Потрібно скористатися меню «Сервіси» → «Страхування» → «Страхування здоров’я».
  • У відділені банку
    Потрібно звернутися до співробітника банку.

Документи

Документи

До укладення договору страхування споживач має ознайомитися:

  • з інформацією про страховий продукт «Страхування здоров’я» (PDF-файл);
  • таблицею захворювань та розміру страхових виплат (PDF-файл);
  • інформацією про страхового посередника (PDF-файл );
  • інформацією про страховий продукт і страховика, публічною частиною договору страхування на сайтах страхових компаній.

Інформація про страховий продукт, страховика та публічну частину договору

ТДВ «СК «АРКС ЛАЙФ» (код ЄДРПОУ 35692536).

  • Інформаційний документ про стандартний страховий продукт (PDF-файл).
  • Умови страхування (посилання).

ПрАТ «СК «УНІКА» (код ЄДРПОУ 20033533).

  • Інформаційний документ про стандартний страховий продукт (PDF-файл).
  • Умови страхування (посилання).

ПрАТ «СК «УНІВЕРСАЛЬНА» (код ЄДРПОУ 20113829).

  • Інформаційний документ про стандартний страховий продукт (PDF-файл).
  • Умови страхування (посилання).

Поширенi питання

Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування з інформацією, включаючи посилання на таку інформацію.

Споживач повинен ознайомитися до укладення договору страхування з інформацією:

  • про винятки зі страхових випадків та підстави для відмови в здійсненні страхових виплат;
  • страхову суму за окремим об’єктом страхування;
  • страховий ризик та/або страховий випадок;
  • порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат.

Зазначена інформація доступна для ознайомлення в інформаційному документі про стандартний страховий продукт та публічній частині договору страхування (загальні умови страхового продукту) за посиланнями в розділі «Документи».

Де можна подивитися/завантажити оформлений договір страхування?

У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → виберіть договір → натисніть «Завантажити договір».

Що є об’єктом страхування?

Життя, здоров’я та працездатність застрахованої особи.

Що є страховим випадком?

Виникнення в застрахованої особи захворювання, передбаченого умовами договору страхування. Повний перелік наведено в таблиці виплат, розміщеній у розділі «Документи».

Перенесене застрахованою особою хірургічне втручання, яке було проведено протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня встановлення діагнозу, передбаченого умовами договору страхування. Повний перелік наведено в таблиці виплат, розміщеній у розділі «Документи».

Смерть застрахованої особи внаслідок захворювання, передбаченого умовами договору страхування. Повний перелік наведено в таблиці виплат, розміщеній у розділі «Документи».

Чи покриває страховка випадки, спричинені воєнними діями?

Ні. Не визнаються страховими випадками хвороби, набуті внаслідок воєнних дій, зокрема через застосування хімічної, ядерної або будь-якої іншої зброї.

Чи покриває страховка захворювання на коронавірус (COVID)?

Cама коронавірусна інфекція (COVID) не входить до переліку захворювань, які покриваються договором страхування, але при цьому страховка покриває такі ускладнення, викликані COVID-19:

  • бронхопневмонія;
  • емфізема;
  • пневмонія (за умови ушпиталення);
  • плеврит;
  • пневмоторакс;
  • гемоторакс;
  • бронхоектатична хвороба у фазі загострення;
  • абсцес легень і середостіння;
  • бронхіальна астма (вперше виявлена).

На що не поширюється дія договору страхування?

  • Нещасні випадки.
  • Хвороби, що виникли внаслідок вживання алкоголю, наркотичних та психотропних препаратів.
  • Спадкові хвороби та вроджені вади.
  • Наслідки косметичних або косметологічних послуг, естетичних оперативних втручань, операцій зі зміни статі, ліпосакцій.
  • Ускладнення або штучне переривання вагітності, безпліддя тощо.
  • Хвороби шкіри та підшкірної клітковини.
  • Доброякісні новоутворення шкіри.
  • Найбільш масові та епідеміологічні захворювання (ГРВІ, грип тощо).
  • Інфекційні, паразитарні та вірусні захворювання, діагностовані протягом першого місяця дії договору (відновлення дії після відсутності платежу протягом трьох місяців поспіль).
  • Новоутворення та хвороби ендокринної системи, захворювання крові та кровотворних органів, хвороби нервової системи та органів чуття, систем кровообігу, органів дихання, органів травлення, сечостатевої системи, хвороби кістково-м’язової системи та сполучної тканини, діагностовані протягом перших трьох місяців дії договору.
  • Гепатит типу А або Е, діагностований протягом першого місяця дії договору.
  • Гепатит типу С або В, діагностований протягом перших шести місяців дії договору.
  • Хвороби, не передбачені в таблиці страхових виплат.

Де можна переглянути таблицю захворювань та розміру страхових виплат?

Ознайомитися з таблицею «Перелік захворювань та хірургічних втручань і розмір виплат за ними можна за посиланням у розділі «Документи».

Хто може бути застрахованим?

Укласти договір може страхувальник – тільки дієздатна фізична особа з 18 років.

Застрахованою може бути особа віком від 1 до 69 років включно.

Хто не може бути застрахованим?

Не може бути застрахованою особа:

  • віком до 1 року або старше 70 років на момент укладання Договору;
  • яка визнана в установленому порядку недієздатною;
  • яка страждає на важкі захворювання нервової системи (пухлина головного мозку, пухлина спинного мозку і хребетного стовпа, ураження нервової системи при злоякісних новоутвореннях, смерть мозку, травма хребта і спинного мозку, гостре порушення мозкового кровообігу (інсульт), енцефаліт гострий некротичний) або має злоякісні новоутворення;
  • яка є психічно хворою (знаходяться на обліку в наркологічних, психоневрологічних диспансерах);
  • яка є ВІЛ-інфікована.

Що є датою настання страхового випадку?

Датою настання страхового випадку вважається дата вперше встановленого діагнозу захворювання або дата смерті.

Коли починає діяти страховий захист?

Після завершення періоду очікування за умови внесення страхового платежу.

  • Мінімальний строк – 7 днів.
  • Основний строк – 30 днів.
  • Максимальний строк – 180 днів.

Строк залежить від захворювання.

Повний перелік захворювань, хірургічних втручань та період очікування за кожним із них наведено в таблиці виплат, розміщеній у розділі «Документи».

Якщо страховий платіж не внесено, то страховий захист за неоплачений період страхування не діє та відновлює свою дію після внесення страхового платежу та завершення періоду очікування.

Якщо страхові платежі не внесено протягом 6 (шести) місяців поспіль, то договір страхування припиняє свою дію. Відновити страховий захист за таким договором неможливо.

Який строк дії договору страхування?

1 рік з автоматичною пролонгацією за таких умов:

  • протягом 30 календарних днів до дати закінчення дії договору не надійшло повідомлення від страховика або страхувальника про припинення договору;
  • продовжується здійснення страхових платежів.

Пролонгація договору страхування не здійснюється, якщо на момент закінчення строку дії договору страхування страховий агент АТ КБ «ПриватБанк», за посередництвом якого укладено такий договір страхування, припинив співпрацю зі страховиком.

Договір страхування припиняє свою дію в разі ненадходження або надходження не в повному обсязі чергових страхових платежів на поточний рахунок страховика протягом 6 (шести) місяців поспіль.

Який період страхування?

1 рік – у разі здійснення платежу разово.
1 місяць – у разі здійснення страхових платежів щомісяця.

Страховий захист у кожному періоді страхування діє за умови внесення страхового платежу за такий період страхування згідно з договором страхування.

Яка територія дії договору?

Територія дії договору – Україна.
Дія договору не поширюється:

  • на тимчасово окуповані території України;
  • території, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють своїх повноважень; населені пункти, що розташовані на лінії розмежування;
  • території активних бойових дій, де ведуться воєнні (бойові) дії на дату настання події, що має ознаки страхового випадку.

Які винятки зі страхових випадків?

Винятки зі страхових випадків та підстави для відмови в здійсненні страхових виплат за страховим продуктом «Страхування здоров’я» наведено в публічній частині договору та відповідних інформаційних документах про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися на сайтах страхових компаній за посиланнями, розміщеними в розділі «Документи».

Що робити в разі настання страхової події?

  1. Зверніться до медичного закладу та отримайте медичний документ.
  2. Протягом двох робочих днів з моменту отримання медичного документа (закінчення лікування) подайте заяву про подію та документ, що підтверджує факт настання страхового випадку через Приват24 в меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибір договору → «Заявити про страховий випадок».
    У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) має не пізніше ніж за 2 місяці з дня настання події повідомити страховика про настання страхового випадку. Подати заявку можна у відділенні банку або за номером 3700.
  3. Надайте підписану відповідальною особою та завірену печаткою медичного закладу виписку з картки амбулаторного/стаціонарного хворого (форма 027/о) або виписку із медичної картки стаціонарного хворого на злоякісне новоутворення (форма 027-1/о) застрахованої особи з обов’язковим зазначенням дати первинного встановлення діагнозу на захворювання, що повинна містити: П. І. Б. пацієнта, точний діагноз, дату звернення за медичною допомогою, тривалість лікування.
    Додати документи до створеної заявки на страхову подію потрібно через Приват24 в меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Страхові випадки» → вибір договору → «Завантажити документ».

Як подати заявку про настання страхової події?

    У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибрати договір → «Заявити про страховий випадок».
Також для подачі заяви про страховий випадок ви можете звернутися на лінію підтримки 3700.

Як додати підтверджувальний документ до заяви про настання страхової події?

Додати документи до створеної заявки на страхову подію потрібно протягом 30 календарних днів із дати настання події через Приват24 в меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Страхові випадки» → вибір договору → «Завантажити документ».

Які підтверджувальні документи необхідно надати?

У разі захворювання застрахована особа надає медичний документ, що містить інформацію про захворювання та про те, коли вперше його було діагностовано (виписка з картки амбулаторного/стаціонарного хворого (форма 027/о), результати медичних обстежень тощо).

У разі смерті заявник (родич, спадкоємець) надає:

  • копію свідоцтва про смерть.
  • копію лікарського свідоцтва про смерть (довідка про причину смерті).
  • виписку з карти амбулаторного/стаціонарного хворого (форма 027/о) або виписку із медичної карти стаціонарного хворого на злоякісне новоутворення (форма 027-1/о) Застрахованої особи з обов’язковим зазначенням дати первинного встановлення діагнозу на захворювання, завірену належним чином.
  • для спадкоємців – копію свідоцтва про право на спадщину.

Як здійснюється страхова виплата?

  • У разі смерті внаслідок хвороби, передбаченої умовами договору страхування, – у розмірі 100% страхової суми.
  • У разі захворювання, передбаченого умовами договору страхування, – у фіксованому проценті (%) від страхової суми залежно від хвороби (відповідно до таблиці страхових виплат).
  • У разі перенесеного хірургічного втручання, яке було проведено протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня встановлення діагнозу, передбаченого умовами договору страхування, – у фіксованому проценті (%) від страхової суми залежно від хвороби (відповідно до таблиці страхових виплат).

Наприклад, у разі захворювання на пневмонію виплата становить 10% від страхової суми. У разі проведення хірургічного втручання за цим же діагнозом додаткова виплата становить 10% від страхової суми. За страхової суми 100 000 грн загальна страхова виплата становитиме: 100 000 грн * 10% + 100 000 грн * 10% = 20 000 грн.

Як швидко я отримаю виплату?

Страховик ухвалює рішення та здійснює страхову виплату в разі визнання випадку страховим або повідомляє страхувальника про відмову в здійсненні страхової виплати з обґрунтуванням підстави відмови протягом 10 робочих днів із дати отримання всіх необхідних документів відповідно до договору. Зазначений строк може збільшуватися у випадках та на строки, передбачені договором.

Страхова виплата надається застрахованій особі (спадкоємцям застрахованої особи) на один з її рахунків, відкритих в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», а в разі відсутності таких рахунків в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» – на будь-який інший, зазначений у заяві на страхову виплату.
Якщо застрахована особа є неповнолітньою (малолітньою) страхова виплата здійснюється її батькам або особі, визнаній опікуном згідно з чинним законодавством України.

Які наслідки невиконання страхувальником обов’язків за договором?

Якщо страхувальник не виконуватиме своїх обов’язків, наприклад несвоєчасно вноситиме платежі чи запізно повідомить про страховий випадок, це може бути підставою для того, що страхова компанія відмовить йому в страховій виплаті.

Як вибирається страхова компанія?

Договір страхування оформляється в страховій компанії з-поміж тих, що є партнерами ПриватБанку за страховим продуктом «Страхування здоров’я». Умови оформлення та врегулювання продукту в усіх компаніях однакові.

Як відмовитися від страхування?

  • У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибір договору → «Розірвати договір».
  • За номером 3700.
  • У відділенні банку.

Страхова компанія протягом 10 робочих днів здійснює повернення страхового платежу:

  • у разі розірвання клієнтом договору протягом 30 днів – у розмірі 100% здійсненого страхового платежу за умови, що відсутні страхові події;
  • у разі розірвання клієнтом договору пізніше ніж через 30 днів – у розмірі частини страхового платежу, що відповідає невикористаному періоду страхового захисту за вирахуванням за цей період витрат страхової компанії та здійснених страхових виплат за договором.