Співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!
Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, повідомте нам. Ми врахуємо ваш приклад під час розробки нових методів запобігання шахрайству.
Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам, ви також можете подати заявку. Її опрацюють фахівці з безпеки та запобігання шахрайським операціям.
Як подати звернення про шахрайство?
У додатку Приват24 перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті).
Натисніть «Повідомити про шахрайство».
Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Перевірити».
Якщо номер телефону не належить ПриватБанку, натисніть «Контактували з шахраєм».
Виберіть ситуацію, що трапилась.
Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям.
Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Відправити».
Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.
Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, в чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.
Якщо відбулося шахрайське списання коштів із вашої картки, обов’язково зверніться до підтримки банку за телефоном 3700 або в чат «Допомога Онлайн».
Відеоінструкція