Співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!
Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, повідомте нам. Ми врахуємо ваш приклад під час розробки нових методів запобігання шахрайству.
Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам, ви також можете подати заявку. Її опрацюють фахівці з безпеки та запобігання шахрайським операціям.
Як подати звернення про шахрайство?
У додатку Приват24 перейдіть у меню «Налаштування» → «Комунікації» → «Дзвінки».
Натисніть «Перевірити номер телефону» → «Контактували з шахраєм?».
Виберіть відповідні варіанти обставин, натисніть «Відправити».
Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, в чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.
Якщо відбулося шахрайське списання коштів із вашої картки, обов’язково зверніться до підтримки банку за телефоном 3700 або в чат «Допомога Онлайн».