Заходи безпеки під час користування смартфоном

Заходи безпеки під час користування смартфоном

Ознайомлення з цими правилами просто необхідне для вашої безпеки

Захист смартфону.

Захист смартфону.

Правило № 1. Установіть пароль. Сучасні телефони та планшети дозволяють обмежити доступ до пристрою за допомогою пароля, ПІН-коду, графічного ключа тощо.

Правило № 2. Не передавайте смартфон стороннім. Якщо ваш телефон або планшет потрапить до рук зловмисника, він зможе користуватися вашим SMS-банкінгом, отримувати одноразові паролі для входу до вашого Приват24 та підтвердження платежів.

Правило № 3. Захистіть свої смартфон і планшет від вірусів. Щоб не заразити свій телефон вірусами:

  • не зламуйте операційну систему свого смартфону та не проводьте банківських операцій через Інтернет на пристрої зі зламаною операційною системою;
  • не відвідуйте незнайомі вам сайти;
  • не переходьте за підозрілими посиланнями;
  • встановлюйте програмне забезпечення тільки з перевірених джерел;
  • під час встановлення додатків з Аpp Store чи Play Маrket уважно ознайомтеся з дозволами, що запитують додатки;
  • стежте за тим, щоб на вашому мобільному телефоні було встановлено та своєчасно оновлювалось антивірусне програмне забезпечення.

Захист фінансового номера.

Захист фінансового номера.

Правило № 1. Використовуйте стандартний механізм захисту SIM-картки (ПІН). Завжди використовуйте для захисту SIM-картки ПІН-код. Змініть стандартний пароль SIM-картки на власний. Ці заходи не дозволять скористатися вашою SIM-карткою в разі втрати/крадіжки телефону.

Правило № 2. У разі втрати смартфону заблокуйте свій номер телефону та картки. Якщо ви загубили смартфон або планшет, терміново зателефонуйте в банк на номер 3700 (безкоштовно з мобільного) і заблокуйте свої картки та номер телефону. Потім зв’яжіться з мобільним оператором для блокування SIM-картки.

Правило № 3. Зробіть так, щоб мобільний оператор знав про вас більше ніж просто номер. Зверніться до місцевого відділення мобільного оператора, щоб до вашого номера додали дані власника, копію паспорта і т. д. Це захистить вашу SIM-картку в разі спроб перевипуску.

Повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб

Співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!

Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, повідомте нам. Ми врахуємо ваш приклад під час розробки нових методів запобігання шахрайству.

Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам, ви також можете подати заявку. Її опрацюють фахівці з безпеки та запобігання шахрайським операціям.

Як подати звернення про шахрайство?

<p>У додатку Приват24 перейдіть у меню «Налаштування» → «Комунікації» → «Дзвінки».</p>

У додатку Приват24 перейдіть у меню «Налаштування» → «Комунікації» → «Дзвінки».

<p>Натисніть «Перевірити номер телефону» → «Контактували з шахраєм?».</p>

Натисніть «Перевірити номер телефону» → «Контактували з шахраєм?».

<p>Виберіть відповідні варіанти обставин, натисніть «Відправити».</p>

Виберіть відповідні варіанти обставин, натисніть «Відправити».

Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, в чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.

Якщо відбулося шахрайське списання коштів із вашої картки, обов’язково зверніться до підтримки банку за телефоном 3700 або в чат «Допомога Онлайн».

Повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб

Співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!

Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, повідомте нам. Ми врахуємо ваш приклад під час розробки нових методів запобігання шахрайству.

Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам, ви також можете подати заявку. Її опрацюють фахівці з безпеки та запобігання шахрайським операціям.

Як подати звернення про шахрайство?

  1. У додатку Приват24 перейдіть у меню «Налаштування» → «Комунікації» → «Дзвінки».

  2. Натисніть «Перевірити номер телефону» → «Контактували з шахраєм?».

  3. Виберіть відповідні варіанти обставин, натисніть «Відправити».

Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, в чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.

Якщо відбулося шахрайське списання коштів із вашої картки, обов’язково зверніться до підтримки банку за телефоном 3700 або в чат «Допомога Онлайн».

У додатку Приват24 перейдіть у меню «Налаштування» → «Комунікації» → «Дзвінки». Натисніть «Перевірити номер телефону» → «Контактували з шахраєм?». Виберіть відповідні варіанти обставин, натисніть «Відправити».