Як зберегти свої дані на смартфоні

Розповідаємо, як захистити сам смартфон, а також фінансовий номер, через який шахраї можуть дістатися до ваших банківських акаунтів.

Захистіть фінансовий номер

Захистіть фінансовий номер

Це номер, що ви підв’язуєте до своїх банківських рахунків. Він потребує особливого захисту:

  1. Використовуйте ПІН-код для захисту SIM-картки.
    Замініть стандартний пароль SIM-картки на власний. У разі втрати або крадіжки телефона це вбереже ваш номер.
  2. Надайте оператору більше інформації про себе.
    Зверніться до місцевого відділення мобільного оператора, щоб до вашого номера додали дані власника, копію паспорта тощо. Це захистить вашу SIM-картку в разі спроб перевипуску.

Якщо втратили чи загубили телефон, терміново зателефонуйте в банк на номер 3700 (безкоштовно з мобільного) і заблокуйте свої картки та номер телефону. Потім зв’яжіться з мобільним оператором для блокування SIM-картки.

Повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб

Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію (CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо) або ваша особиста інформація все ж стала відома третім особам, повідомте нам.

Як подати звернення в застосунку Приват24?

Перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті).

Перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті).

Натисніть «Повідомити про шахрайство».

Натисніть «Повідомити про шахрайство».

Виберіть ситуацію, що трапилася.

Виберіть ситуацію, що трапилася.

Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити».

Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити».

Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям.

Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям.

Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити».

Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити».

Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.

Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.

Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, у чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.

Повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб

Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію (CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо) або ваша особиста інформація все ж стала відома третім особам, повідомте нам.

Як подати звернення в застосунку Приват24?

  1. Перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті).
  2. Натисніть «Повідомити про шахрайство».
  3. Виберіть ситуацію, що трапилася.
  4. Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити».
  5. Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям.
  6. Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити».
  7. Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.

Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, у чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.

Перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті). Натисніть «Повідомити про шахрайство». Виберіть ситуацію, що трапилася. Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити». Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям. Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити». Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.