Страхування нерухомості без огляду

Ми відшкодуємо збитки, заподіяні вашій нерухомості, та навіть заплатимо сусідам, якщо ви завдасте шкоди їхній квартирі.

Партнери банку: СК «ВУСО», СК «АРКС» та СК «Княжа».

Які ризики покриває договір страхування

Які ризики покриває договір страхування

Страхування здійснюється за найпоширенішими ризиками:

  • пошкодження водою в результаті аварій опалювальної системи, систем пожежогасіння, водопроводу або каналізації тощо;
  • вибух газопроводів і газосховищ, парових котлів, матеріалів;
  • пожежа, влучання блискавки;
  • протиправна умисна дія третіх осіб або спроба вчинення такої дії, в т. ч. підпал;
  • стихійні явища: ураган, буря, обвал, зсув, повінь, злива, град, просідання ґрунту, падіння дерев або каміння;
  • відповідальність перед третіми особами (сусідами).

Як це працює

Як це працює
  • Сума виплати залежить від розміру шкоди, заподіяної Вашому майну або Вами майну сусідів (відповідальність).
  • До розміру збитків входить вартість матеріалів (клей, шпалери тощо) та вартість відновлювальних робіт.
  • Суму збитку визначає незалежний експерт, який має ліцензію з правом виконання оцінки пошкоджень, за рахунок страхової компанії.
  • Сума виплати не може бути більшою за страхову суму.

3 причини застрахувати свою нерухомість

3 причини застрахувати свою нерухомість
  • Онлайн-оформлення поліса за 5 хвилин.
  • Не потрібний огляд майна.
  • Відшкодування – протягом 30 днів.

Умови страхування

Страховик ПрАТ «СК «ВУСО»
ПрАТ «СК «АРКС»
ПрАТ «УСК «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП»
Ризики, які покриває договір
  • пошкодження водою в результаті аварій опалювальної системи, систем пожежогасіння, водопроводу або каналізації тощо
  • вибух газопроводів і газосховищ, парових котлів, матеріалів; пожежа; влучання блискавки
  • протиправна умисна дія третіх осіб або спроба вчинення такої дії, у т. ч. підпал
  • стихійні явища: ураган, буря, обвал, зсув, повінь, злива, град, просідання ґрунту, падіння дерев або каміння
  • відповідальність перед третіми особами (сусідами)
Страховий тариф від 0,48 % від страхової суми

Оформлення в Приват24

Документи

Інформація для ознайомлення перед укладенням договору страхування:

Ознайомитися з інформацією про страховика, інформаційним документом про стандартний страховий продукт «Нерухомість без огляду» та публічною частиною договору страхування можна на сайтах страхових компаній:

Поширенi питання

Де можна подивитися/завантажити оформлений договір страхування?

У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → виберіть договір → натисніть «Завантажити договір».

Де можна ознайомитися з публічними умовами договору страхування?

Пропозицію щодо укладення договору страхування за страховим продуктом розміщено на сайтах страхових компаній за посиланнями в розділі «Документи».

Що є об’єктом страхування?

Нерухомість, прийнята на страхування, а також відповідальність страхувальника (особи, відповідальність якої застраховано) за заподіяну шкоду третій особі або її майну у зв’язку з експлуатацією застрахованого майна.

Що є страховим випадком?

Пошкодження, знищення або втрата застрахованого майна внаслідок:

  • пожежі;
  • дії води/рідини з водопровідних, каналізаційних, опалювальних або інших гідравлічних систем через їхнє пошкодження;
  • вибуху (наприклад, вибуху газу чи котельного обладнання);
  • дії природних явищ (бурі, просідання ґрунту, урагану, шторму, смерчу, шквалу, землетрусу, повені, паводка, затоплення/підтоплення, дії ґрунтових вод, зливи, снігопаду, льодоходу, ожеледі, хуртовини, тиску снігового покриву, оповзня, обвалу, каменепаду, лавини, селевих потоків);
  • протиправних дій третіх осіб (крадіжка зі зломом, розбій, грабіж, підпал).

Відповідальність страхувальника або особи, яка експлуатує застраховане майно на законних підставах, щодо відшкодування збитків потерпілій третій особі та/або її майну внаслідок:

  • пожежі;
  • дії води/рідини з водопровідних, каналізаційних, опалювальних або інших гідравлічних систем через їхнє пошкодження;
  • вибуху (наприклад, вибуху газу чи котельного обладнання).

Що є датою настання страхового випадку?

    Датою настання страхового випадку вважається дата отримання збитків застрахованого майна (втрата або пошкодження внаслідок дії будь-якого з ризиків, передбачених умовами договору).

Чи покриває страховка випадки, спричинені воєнними діями?

Ні. Не визнаються страховими випадками пошкодження застрахованого майна внаслідок воєнних дій та застосування зброї, масових заворушень, страйків, терористичних актів, впливу ядерної енергії, іонізуючого випромінювання.

Що може бути застраховано?

Застрахованим може бути будь-яке житлове приміщення в багатоквартирному будинку або приватне житлове домоволодіння з господарськими спорудами, добудоване та введене в експлуатацію, що має технічний паспорт та не використовується для комерційної діяльності.

Ви можете застрахувати нерухомість:

  • якщо володієте нею на законних підставах;
  • винаймаєте її (на користь власника);
  • є дієздатною фізичною особою, якій виповнилося 18 років.

Наприклад, можна застрахувати орендовану квартиру, тоді вигодонабувачем буде її власник.

Зверніть увагу! Садові та дачні будинки не вважаються житловими та на страхування не приймаються.

Що не може бути застраховано?

Нерухомість, що не є квартирою або індивідуальним житловим будинком, дані про яку не зафіксовано в генеральному плані, експлікації до генерального плану, технічному паспорті на нерухомість.

Нерухомість, що розташована:

  • на тимчасово окупованих територіях;
  • на територіях, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють своїх повноважень/що розташовані на лінії розмежування/на яких тривають активні бойові дії;
  • на територіях, де офіційно оголошено надзвичайну ситуацію техногенного або природного характеру державного рівня.

Коли починає діяти страховий захист?

Після завершення періоду очікування – через 7 (сім) днів із дати початку дії договору страхування за умови внесення страхового платежу.

Якщо страховий платіж не внесено, то страховий захист за неоплачений період страхування не діє та відновлює свою дію після внесення страхового платежу.

Якщо страхові платежі не сплачені протягом 6 (шести) місяців поспіль, то договір страхування припиняє свою дію та відновлення страхового захисту за таким договором неможливе.

Який строк дії договору страхування?

1 рік з автоматичною пролонгацією за таких умов:

  • протягом 30 календарних днів до дати закінчення дії договору не надійшло повідомлення від страховика або страхувальника про припинення договору;
  • продовжується здійснення страхових платежів.

Пролонгація договору страхування не здійснюється, якщо на момент закінчення строку дії договору страхування страховий агент АТ КБ «ПриватБанк», за посередництвом якого укладено такий договір страхування, припинив співпрацю зі страховиком.

Договір страхування припиняє свою дію в разі ненадходження або надходження не в повному обсязі чергових страхових платежів на поточний рахунок страховика протягом 6 (шести) місяців поспіль.

Який період страхування?

1 рік – у разі здійснення платежу разово.
1 місяць – у разі здійснення страхових платежів щомісяця.

Страховий захист у кожному періоді страхування діє за умови внесення страхового платежу за такий період страхування згідно з полісом.

Яка територія дії договору?

Винятки зі страхових випадків та підстави для відмови в здійсненні страхових виплат за страховим продуктом «Страхування нерухомості без огляду» наведено в Пропозиціях страхових компаній та відповідних Інформаційних документах про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися на сайтах страхових компаній за посиланнями, розміщеними в розділі «Документи».

Що робити в разі настання страхової події?

1. Протягом 2 годин після виявлення пошкоджень майна зверніться до компетентних органів та зафіксуйте пошкодження.

  • Аварії в комунальних системах – зверніться в житлово-комунальну службу, ЖЕК.
  • Пожежа – до пожежної служби, МНС.
  • Стихійні явища – у метеорологічну чи сейсмологічну службу, МНС.
  • Протиправні дії третіх осіб – до органів МВС.

2. Протягом 48 годин після настання страхової події подайте заяву про подію та документ, що підтверджує факт настання страхового випадку, через Приват24 в меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибір договору → «Заявити про страховий випадок» або за номером 3700 (у разі недоступності зазначених каналів – за контактними даними страхової компанії, зазначеними в договорі страхування).

3. Протягом 30 днів із дати настання події надати страховій компанії документи, що підтверджують страхову подію та розмір завданого збитку.

Як подати заяву про настання страхової події?

У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибрати договір → «Заявити про страховий випадок».

Також для подачі заяви про страховий випадок ви можете звернутися на лінію підтримки 3700.

Як додати підтверджувальний документ до заяви про настання страхової події?

Додати документи до створеної заявки на страхову подію потрібно протягом 30 календарних днів з дати настання події через Приват24 в меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Страхові випадки» → вибір договору → «Завантажити документ».

Які підтверджувальні документи необхідно надати?

  1. Довідка про обставини страхової події компетентної служби (акт МНС про пожежу, акт ЖЕК про затоплення, довідка поліції про протиправні дії третіх осіб тощо). Довідка обов’язково має містити причину виникнення ушкоджень, перелік пошкоджених частин та розміри ушкоджень (приклад: намокання шпалер стелі в лівому куті площею 5*10 кв. см).
  2. Копія технічного паспорта на квартиру/домовласництво (усі сторінки, обов’язкова наявність плану-схеми), а також документ, що підтверджує право власності на нерухомість.
  3. Фотографії пошкоджень (загальний вигляд та кожне пошкодження окремо).

Як здійснюється страхова виплата?

Страхова виплата здійснюється в розмірі підтвердженого збитку, зокрема встановленого відповідно до експертної оцінки (дослідження) або розрахунку суми страхового відшкодування за допомогою внутрішніх інструментів страхової компанії.

Як швидко я отримаю виплату?

Страховик ухвалює рішення про визнання або невизнання випадку страховим та здійснює страхову виплату в разі визнання випадку страховим або повідомляє страхувальника про ухвалене рішення щодо відмови в здійсненні страхової виплати з обґрунтуванням підстави відмови за договором страхування протягом 10 (десяти) робочих днів із дати одержання всіх необхідних документів відповідно до Пропозиції. Зазначений строк може збільшуватися у випадках та на строк, передбачених Пропозицією.

Як вибирається страхова компанія?

Договір страхування оформляється в страховій компанії з-поміж тих, що є партнерами ПриватБанку за продуктом «Нерухомість без огляду». Умови оформлення та врегулювання продукту в усіх компаніях ідентичні.

Як відмовитися від страхування?

  • У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибір договору → «Розірвати договір».
  • На сайті privatbank.ua → меню «Інше» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Авторизація (за допомогою мобільного телефону)» → вибір договору → меню «Операції» → «Розірвати».
  • За номером 3700.
  • У відділенні банку.