Страхування нерухомості без огляду

Ми відшкодуємо збитки, заподіяні Вашій нерухомості, та
навіть заплатимо сусідам, якщо Ви завдасте шкоди їхній квартирі.
Партнери банку: СК «ВУСО» СК «УНІКА» СК «АХА Страхування»

Які ризики покриває договір страхування

Які ризики покриває договір страхування

Страхування здійснюється за найпоширенішими ризиками:

  • пошкодження водою в результаті аварій опалювальної системи, систем пожежогасіння, водопроводу або каналізації тощо;
  • вибух газопроводів і газосховищ, парових котлів, матеріалів;
  • пожежа, влучання блискавки;
  • протиправна умисна дія третіх осіб або спроба вчинення такої дії, в т. ч. підпал;
  • стихійні явища: ураган, буря, обвал, зсув, повінь, злива, град, просідання ґрунту, падіння дерев або каміння;
  • відповідальність перед третіми особами (сусідами).

Як це працює

Як це працює
  • Сума виплати залежить від розміру шкоди, заподіяної Вашому майну або Вами майну сусідів (відповідальність).
  • До розміру збитків входить вартість матеріалів (клей, шпалери тощо) та вартість відновлювальних робіт.
  • Суму збитку визначає незалежний експерт, який має ліцензію з правом виконання оцінки пошкоджень, за рахунок страхової компанії.
  • Сума виплати не може бути більшою за страхову суму.

3 причини застрахувати свою нерухомість

3 причини застрахувати свою нерухомість
  • Онлайн-оформлення поліса за 5 хвилин.
  • Не потрібний огляд майна.
  • Відшкодування – протягом 30 днів.

Умови страхування

Страховик ПрАТ «СК «ВУСО»
ПрАТ «СК «УНІКА»
ПрАТ «СК «АХА Страхування»
Ризики, які покриває договір
  • пошкодження водою в результаті аварій опалювальної системи, систем пожежогасіння, водопроводу або каналізації тощо
  • вибух газопроводів і газосховищ, парових котлів, матеріалів; пожежа; влучання блискавки
  • протиправна умисна дія третіх осіб або спроба вчинення такої дії, у т. ч. підпал
  • стихійні явища: ураган, буря, обвал, зсув, повінь, злива, град, просідання ґрунту, падіння дерев або каміння
  • відповідальність перед третіми особами (сусідами)
Страховий тариф 0,48 % від страхової суми

Оформлення в Приват24

Поширенi питання

Навіщо страхувати нерухомість?

Страхування на перший погляд може здатися марним витрачанням грошей, адже всі думають, що з ними нічого не трапиться.

Але ситуації бувають різні (затопив сусід, прорвало трубу, тріснув шланг пральної машини), тому дуже важливо отримати виплату для відновлення пошкодження або ремонту.

При цьому тільки згадайте, скільки часу та сил йде на ремонт, а виділити гроші для нього з сімейного бюджету ще складніше. А ось отримана страхова виплата допоможе Вам спокійно оплатити ремонт.

Які переваги оформлення страхового продукту «Нерухомість без огляду» в ПриватБанку?

Оформлення всього за 3 хвилини в будь-якому відділенні ПриватБанку, а також самостійно через Приват24 або на сайті privatbank.ua без додаткових документів на нерухомість.

Експертиза збитків проводиться безкоштовно.

Подати заявку на страхову подію можна навіть не виходячи з дому – через Приват24 або на сайті ПриватБанку. Мінімальний пакет документів на виплату (довідка, що підтверджує настання страхового випадку; техпаспорт на нерухомість; фотографії пошкоджень).

Виплата страхового відшкодування здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту складання страхового акта (отримання результатів експертизи із визначенням суми збитків).

У чому полягає відмінність між пакетами «Економ», «Стандарт» та «Еліт» у разі оформлення страховки «Нерухомість без огляду»?

Відмінність між пакетами страхування полягає в страховій сумі, на яку укладається договір:

  • «Економ» – страхова сума 50 000 гривень, щомісячний страховий платіж становитиме всього 20 гривень (240 гривень на рік);
  • «Стандарт» – страхова сума 125 000 гривень, щомісячний страховий платіж становитиме всього 50 гривень (600 гривень на рік);
  • «Еліт» – страхова сума 250 000 гривен, щомісячний страховий платіж становитиме всього 120 гривень (1 200 гривень на рік).

Страховий тариф, страхові ризики, умови страхової виплати – однакові в усіх трьох пакетах.

Де можна ознайомитися з умовами договору?

З шаблоном договору можна ознайомитися тут .

Яку нерухомість може бути застраховано за продуктом «Нерухомість без огляду»?

За продуктом «Нерухомість без огляду» може бути застраховано будь-яке житлове приміщення в багатоквартирному будинку або приватне домоволодіння з господарськими спорудами, добудоване та введене в експлуатацію, що має технічний паспорт та не використовується для комерційної діяльності.

Ви можете застрахувати:

  • майно, яким володієте на законній підставі, а також
  • майно, яке експлуатуєте – на користь його власника.

Наприклад, можна застрахувати орендовану квартиру. Тоді Вигодонабувачем за Договором страхування буде її господар.

Як оформити договір страхування «Нерухомість без огляду»?

  • Через Приват24 в меню «Мої рахунки» –> «Страховки» –> «Оформити страховку» –> «Страхування нерухомості без огляду».
  • На сайті pb.ua в меню «Інше» –> «Страхування» –> «Страхування нерухомості без огляду».

Де можливо роздрукувати договір за продуктом «Нерухомість без огляду»?

  • Через Приват24 в меню «Мої рахунки» –> «Страховки» –> «Мої страховки».
  • На сайті pb.ua в меню «Інше» –> «Страхування» –> «Мої страховки».

Що слід робити для отримання страхової виплати?

1. Звернутися до компетентних органів для фіксації страхового випадку та отримання підтверджуючих документів про страхову подію:

  • аварії в комунальних системах – необхідно звернутися в житлово-комунальні служби, ЖЕК;
  • пожежа – необхідно звернутися в пожежну службу, МНС;
  • стихійні явища – необхідно звернутися в метеорологічну або сейсмологічну службу, МНС;
  • протиправні дії третіх осіб – необхідно звернутися до органів МВС.

2. Заявити про страхову подію протягом 2 робочих днів зручним для Вас способом:

  • за телефоном 3700 (цілодобова підтримка);
  • до будь-якого відділення ПриватБанку;
  • на сайті privatbank.ua –> «Інше» –> «Страхування» –> «Подати заявку про настання страхової події»;
  • через меню Приват24 «Мої рахунки» –> «Страховки» –> «Страховий випадок» –> «Вибір продукту» –> «Заявити про страхову подію».

Які документи необхідно надати для отримання страхової виплати?

Перелік необхідних документів:

  1. Довідка про обставини страхової події компетентної служби (акт МНС про пожежу, акт ЖЕК про затоплення, довідка з поліції в разі протиправних дій третіх осіб тощо). Довідка обов’язково повинна містити причину виникнення пошкоджень, перелік пошкоджених частин та розміри пошкоджень (наприклад, намокання шпалер стелі в лівому куті площею 5 * 10 кв. см).
  2. Копія технічного паспорту на квартиру/домоволодіння – усі сторінки, обов’язкова наявність плану-схеми).
  3. Фотографії пошкоджень (загальний вид і кожне пошкодження).

Протягом якого часу виплачується страхове відшкодування?

Згідно з умовами договору, строк розгляду заяви за страховим випадком – до 30 днів, тому що необхідне проведення експертизи й визначення суми збитків проводиться незалежними експертами. Виплата страхового відшкодування відбувається протягом 3 днів з моменту ухвалення рішення.

Як клієнт може самостійно подати заявку про настання страхової події?

  • Через меню Приват24 –> «Мої рахунки» –> «Страховки» –> «Страховий випадок» –> вибір продукту «Страхування нерухомості без огляду» –> «Заявити про страхову подію».
  • На сайті pb.ua в меню «Інше» –> «Страхування» –> «Подати заявку про настання страхової події» –> Вибір продукту «Страхування нерухомості без огляду» –> «Заявити про страхову подію».

Чи має право Страхувальник (клієнт) змінювати картину пошкоджень?

До моменту укладання акта огляду пошкодженого майна та його фотографування Страхувальник не має права змінювати картину пошкоджень (крім випадків, коли це обумовлено необхідністю зменшення розміру збитків).