«Туристичне страхування» – гарантія Вашої безпеки за кордоном. Наявність страхового поліса є обов’язковою умовою для отримання шенгенської та інших віз.

У разі настання страхового випадку наші оператори нададуть Вам консультації по телефону, а поліс забезпечить кваліфіковану медичну допомогу і покриє витрати на лікування в іншій країні на суму до 37 500 євро.

«Туристичне страхування» — ексклюзивна послуга для власників карт ПриватБанку рівня Gold та вище, котра включає в себе:

  • відшкодування медичних витрат, а також витрат, що пов’язані з транспортуванням у медичні заклади, амбулаторним лікуванням або госпіталізацією (враховуючи операції та екстрену стоматологічну допомогу);
  • страхування від нещасних випадків, що призвели до інвалідності або смерті;
  • відшкодування збитків у разі скасування або призупинення поїздки;
  • відшкодування збитків у разі втрати багажу;
  • відшкодування збитків у разі затримки рейсу;
  • підтримка Travel Guard*.

У разі купівлі поліса вартістю у 160 гривень Ви отримуєте захист на 37 500 євро!

Основні переваги договору страхування:

  • поліс діє у всьому світі окрім України та країни Вашого постійного проживання;
  • не потрібно оформлювати медичну страховку для кожної окремої поїздки;
  • кількість поїздок не обмежується (за умови, що строк перебування за кордоном у кожній поїздці не перевищую 60 днів);
  • вік застрахованої особи від 1 до 70 років;
  • франшиза не застосовується.

Поліси «Туристичного страхування» приймаються у всіх посольствах (у т. ч. й Шенгенської зони).
Захистіть себе та своїх близьких від непередбачених неприємностей під час поїздки за кордон!

Що робити у разі настання страхового випадку

Протягом 2 годин необхідно повідомити про настання страхового випадку за телефоном, що зазначено у договорі (+7 (495) 937 64 88). Оператор російською мовою розповість Вам, що робити далі. Дзвінки безкоштовні (за рахунок оператора).

Вам необхідно письмово повідомити страховику про настання страхового випадку протягом 30 днів після його настання.

Ви можете отримати консультацію у такий спосіб:
- у всіх філіях і відділеннях ПриватБанку;
- за телефоном клієнтської підтримки 0 800 500 801 (цілодобово, безкоштовно для стаціонарних телефонів).
Оформити поліс можна також у фінансового менеджера GOLD-клубу ПриватБанку.

* Travel Guard – служба сприяння, що допомагає мільйонам приватних і корпоративних клієнтів вирішувати проблеми та долати непередбачені ситуації під час подорожей. Пошук втраченого багажу, виклик лікаря, допомога з документами, обмін валют, інформація про епідемії, необхідні зчеплення, затримку рейсів, консультації стосовно різних питань, служба «Консьєж-сервіс» – це тільки невелика частина послуг, що надаються у власних центрах підтримки в Азії, Європі та Америці. Наявність у всіх куточках земної кулі, якість обслуговування, що не має собі рівних, гарантовані операційні потужності – все це дозволяє надавати клієнтам найкращу у своєму класі підтримку.

* Залишаючи заявку на сайті і натискаючи кнопку "ЗАМОВИТИ" / "ЗАПОВНИТИ", Ви даєте Банку згоду на обробку своїх персональних даних та підтверджуєте, що ознайомлені зі своїми правами, як суб'єкта персональних даних, викладених у п 1.3.2.16 Умов та правил надання банківських послуг