Туристичне страхування

Партнер – ПрАТ «Європейське туристичне страхування»

  • Оформлення поліса за 5 хвилин;
  • Поліс приймається в усіх посольствах і візових центрах;
  • Цілодобова підтримка.

Навіщо вам це?

Навіщо вам це?

Ваш захист під час перебування за кордоном. Компенсація медичних витрат, що можуть виникнути внаслідок раптового захворювання або нещасного випадку.

Переваги оформлення туристичної страховки в ПриватБанку

Переваги оформлення туристичної страховки в ПриватБанку

  • Найнижча ціна. Наприклад, річний поліс за програмою Classic зі строком безперервного перебування 30 днів коштує екв. 24 EUR (в інших компаніях поліс із такими ж ризиками коштує від екв. 60 USD);
  • Кількість поїздок у період дії – без обмежень, кожна поїздка – від 30 до 180 днів (в інших компаніях перебування за кордоном 30, 60, 90, 180 днів накопичувальне за весь період дії);
  • Застрахуватися можуть особи віком від народження до 80 років (у інших компаніях – від 1–3 років до 70).

Поширені запитання

Що таке договір (поліс) «Туристичне страхування»?

Туристичне страхування – захист під час перебування за кордоном. У разі необхідності договір (поліс) «Туристичне страхування» забезпечує отримання медичної допомоги на місці, організацію та оплату медичного обслуговування.

Наявність поліса – обов’язкова умова для подорожі за межі України (Закон України «Про туризм»), а також для отримання візи в багато країн світу.

Навіщо потрібен договір (поліс) «Туристичне страхування»?

Страховка для візи – це не лише вимога посольств, яку ви зобов’язані виконати. Головним завданням договору (поліса) «Туристичне страхування» є компенсація медичних витрат під час перебування за кордоном, що можуть виникнути внаслідок раптового захворювання або нещасного випадку. Медична допомога за кордоном може коштувати десятки тисяч євро. За кордоном у разі звернення по медичну допомогу обов’язково вимагають медичну страховку.

  • Якщо у вас є страховка, ви гарантовано отримаєте безкоштовну медичну допомогу в поїздці в рамках обраної страхової програми. За консультації лікарів, медикаменти та навіть палату платить страхова компанія (клієнт нічого не витрачає!).
  • Якщо страховки немає, то всі медичні витрати оплачує клієнт. А це дуже дорого! Наприклад, консультація терапевта в ОАЕ – від 15 USD, у Франції – від 30 EUR. В Ізраїлі консультація фахівця – від 50 USD, у США – від 35 USD в муніципальній клініці та від 300 USD у приватному госпіталі; відвідання лікаря з приводу елементарної застуди коштуватиме в середньому 200–300 USD, виклик швидкої з доставкою в лікарню – не менше 1 500 USD, а виїзд служби «911» – близько 900 USD.

Які переваги оформлення туристичної страховки в ПриватБанку?

  • Низька ціна. Наприклад, вартість річного поліса за програмою Classic – екв. 24 EUR (в інших компаніях поліс із такими ж ризиками – від екв. 60 USD).
  • Кількість поїздок у період дії – без обмежень, кожна поїздка з можливістю безперервного перебування 30, 60, 90, 180 днів (в інших компаніях перебування за кордоном 30, 60, 90, 180 днів накопичувальне за весь період дії).
  • Поліс діє по всьому світі (в інших компаніях оформлюють тільки для конкретної країни або Європи).
  • Поліс приймають у всіх посольствах, у тому числі й Шенгенської зони.
  • Застрахуватися можуть особи віком від народження до 80 років (в інших компаніях – від 1–3 років до 70).

Чому вигідніше купувати туристичну страховку на рік у ПриватБанку, ніж короткострокову (7–10 днів) у туроператора або турагента?

Тому що дешевше! Оформити поліс «Туристичне страхування» в ПриватБанку на 1 рік у 10 разів дешевше, ніж купувати такий самий у туроператорів/туристичних агентств. Вартість поліса за програмою Classic – екв. 24 EUR, кількість поїздок – без обмежень.

В інших компаніях і туристичних агентствах річні договори страхування (поліси) з перебуванням за кордоном максимально 180 днів на рік з такими ж ризиками – від 60 EUR, а поліс на 1 поїздку терміном 10 днів і покриттям тільки в Європі – від 10 EUR (чим триваліша поїздка – тим дорожча страховка).

Хто з клієнтів може оформити договір (поліс) «Туристичне страхування»?

Оформити договір страхування (поліс) може будь-який клієнт ПриватБанку віком від 18 до 80 років.

За бажання клієнт може застрахувати свого родича:

  • чоловіка/дружину;
  • дітей (від 0 до 18 років);
  • батьків (до 80 років).

Які ризики покриває договір (поліс) «Туристичне страхування»?

Поліс «Туристичне страхування» включає в себе:

  • страхування медичних витрат на транспортування до лікувального закладу, амбулаторне лікування або госпіталізацію (у т. ч. хірургічне лікування), екстрену стоматологічну допомогу, медичне транспортування додому, телефонні переговори тощо;
  • страхування від нещасних випадків;
  • підтримку служби EURO-CENTER HOLDING українською, російською, англійською та ін. мовами.

За програмою Gold також надається:

  • страхування скасування та переривання поїздки;
  • страхування багажу;
  • страхування затримки рейсу в пункті вильоту з України;
  • страхування особистої громадянської відповідальності за кордоном.
Детальніше - тут.

Скільки коштує та які умови оформлення договору (поліса) «Туристичне страхування»?

Тарифи та пакети за полісами «Туристичне страхування» для тих, хто виїжджає за кордон. Увага! Вартість поліса в гривні може змінюватися залежно від курсу євро, встановленого НБУ на дату оформлення.

Умови договору «Туристичне страхування» (детальніше) описано в брошурі (Додаток № 1), що видається під час оформлення поліса та є його складовою частиною.

Договір (поліс) оформлюється на фірмовому бланку, де буде надруковано умови обраної програми страхування (Classic, Gold, Child тощо – зразок) і повний перелік ризиків і лімітів за обраною програмою (Додаток № 2).

Чому вартість поліса «Туристичне страхування» залежить від курсу євро, встановленого НБУ?

Вартість поліса може змінюватися залежно від курсу євро, встановленого НБУ, з таких причин:

  • Необхідне збереження лімітів відповідальності страхової компанії, зазначених в полісі. Для поїздок у країни Євросоюзу рекомендована сума зі страхування медичних витрат – не менше 30 000 EUR. Для подорожей в екзотичні країни (Таїланд, Індія) та в країни значно віддалені від України, острівні держави (наприклад, Мальдіви, Карибські острови), а також в ОАЕ, Японію, Австралію, країни Північної та Південної Америки рекомендуємо використовувати страхову суму не менше 50 000 EUR.
  • Поліс «Туристичне страхування» діє за кордоном, і в разі настання страхової події страхова компанія оплачує рахунки в іноземній валюті за курсом НБУ на момент здійснення страхової виплати.

Який строк дії поліса?

Строк дії страхового поліса – 1 рік з моменту його оформлення.

Де діє поліс (на території яких країн)?

У разі вибору програми з територією дії:

  • Європа (EU) - поїздки в країни географічної Європи, а також Туреччину, Єгипет, Ізраїль, Алжир, Марокко та Туніс; не передбачає занять активними видами відпочинку та спорту.
  • Увесь світ/спорт (World/Sport) - поїздки в будь-яку країну світу, покриває ризики внаслідок занять активними видами спорту та відпочинку.

Чи обмежено кількість поїздок за цим полісом протягом року?

Кількість поїздок не обмежено протягом року за умови, що строк перебування за кордоном у кожній поїздці не перевищує 30, 60, 90, 180 днів. Тому не потрібно купувати медичну страховку для кожної окремої поїздки.

Які обмеження за віком у разі оформлення поліса?

Оформити договір страхування (поліс) може клієнт ПриватБанку віком від 18 до 80 років. За бажання клієнт може застрахувати свого чоловіка/дружину, дітей (від 0 до 18 років), батьків (до 80 років), заплативши зі своєї картки.

Чи можна відстрочити період початку дії договору (поліса) «Туристичне страхування» (оформити заздалегідь)?

Так. Поліс можна оформити майбутньою датою (не більше ніж 60 днів наперед). Для цього потрібно під час оформлення правильно зазначити дату початку дії поліса.

Який розмір франшизи в полісі «Туристичне страхування»?

Франшиза – це частина страхової суми, що не виплачується клієнтові в разі настання страхової події.

У всіх програмах (крім Senior) у полісі «Туристичне страхування» франшиза – 0 гривень. У разі настання страхової події страховою компанією будуть оплачені медичні витрати на лікування застрахованої особи в повному обсязі, або ж клієнт отримає 100% страхової виплати, якщо медичні витрати він оплатив самостійно.

У програмі Senior (вік 70–80 років) франшиза становить 250 доларів США.

Які документи необхідні для оформлення?

Клієнтам банку для оформлення поліса додатково надавати документи не треба. Потрібно тільки зазначити серію і номер паспорта, ім’я та прізвище (як в закордонному паспорті). У клієнта, який оформляє поліс, повинна бути картка ПриватБанку для внесення платежу (за відсутності картки у відділенні банку можна оплатити в співробітника).

Якщо в клієнта два закордонні паспорти?

Під час оформлення використовуйте закордонний паспорт, за яким клієнт подорожує частіше. У разі настання події підтвердним документом перетину кордону може бути проїзний документ.

Що видається клієнту під час оформлення страховки?

Під час оформлення клієнту видаються:

  • Примірник договору страхування (страхового поліса) на фірмовому бланку компанії «Європейське туристичне страхування» з печаткою та підписом посадових осіб, а також із зазначенням номера поліса, інформації про застраховану особу, страхових сум, дати початку та закінчення дії поліса.
  • Програма страхування (Додаток № 2) з описом ризиків і лімітів сум страхових виплат.
  • Брошура (Додаток № 1) з докладним описом порядку дій у разі настання страхових випадків і контактів для звернення по допомогу, а також повним текстом умов страхування.

Що таке EURO-CENTER HOLDING?

EURO-CENTER HOLDING – компанія, що організовує допомогу мандрівникам по всьому світі в режимі 24/7. Пріоритетом у роботі є забезпечення максимального рівня якості обслуговування як для застрахованих осіб, так і для партнерів.

EURO-CENTER HOLDING створено в 1996 році, входить до міжнародної групи «Європейське туристичне страхування». Призначений для обслуговування всіх клієнтів групи. Багаторічний досвід роботи та створена ефективна система надання допомоги в усьому світі дозволяє компанії впевнено утримувати позицію лідера ринку міжнародного медичного асистансу в Європі. Клієнтами EURO-CENTER HOLDING з туристичного асистансу є тільки компанії групи «Європейське туристичне страхування».

Що необхідно робити в разі настання страхової події?

У разі настання страхової події, що вимагає медичної допомоги, передбаченої умовами договору (поліса) туристичного страхування, необхідно зв’язатися з компанією Euro-Center Holding SE за тел. +420-221-860-656 або через e-mail: help@euro-center.com і повідомити:

  • прізвище та ім’я застрахованої особи;
  • номер контактного телефону;
  • місце перебування (країну, місто, готель тощо);
  • номер договору страхування;
  • що сталося та яка потрібна допомога.

Якщо застрахована особа (страхувальник) не має можливості зв’язатися з асистанс-компанією, або ситуація вимагає ухвалення негайного рішення, пов’язаного з необхідністю одержання невідкладної медичної чи іншої допомоги, потрібно самостійно звернутися до найближчого медичного закладу або до лікаря по допомогу. При цьому необхідно:

  • обов’язково пред’явити договір (поліс) туристичного страхування;
  • оплатити, якщо буде потрібно, надані невідкладні медичні послуги;
  • отримати в лікаря чеки, квитанції та інші належним чином оформлені документи (див. пункт 2.6.4 Умов страхування (Додаток № 2), що підтверджують факт захворювання та суму медичних витрат;
  • подати страховику заяву про виплату страхового відшкодування та документи, передбачені договором страхування.

Увесь перелік необхідних документів, бланк заяви, а також сервіс страхового відшкодування онлайн – тут.

Протягом якого часу необхідно письмово повідомити про страхову подію в страхову компанію?

  • У разі стаціонарного лікування необхідно повідомити асистанс-компанію та узгодити витрати протягом 48 годин з моменту госпіталізації до моменту оплати послуг за тел. +420-221-860-656 або через e-mail: help@euro-center.com.
  • Якщо вартість лікування (амбулаторного або стаціонарного) перевищує 1 000 євро, потрібно письмово узгодити витрати з асистанс-компанією або страховиком до початку лікування.

Під письмовим погодженням слід розуміти передання повідомлення про лікування та кошторису на лікування через Інтернет, факсом або іншими засобами електронного передання інформації та отримання від компанії, що асистує, або страховика письмової згоди (гарантії) тим же шляхом.

  • В інших випадках клієнт зобов’язаний повідомити в страхову компанію про настання страхової події протягом 30 календарних днів з дати її настання.

Як здійснюється виплата в разі настання страхового випадку?

Якщо клієнт перебуває за кордоном і в нього стався страховий випадок, наприклад, він захворів і знадобилася медична допомога, клієнт повинен звернутися в Euro-Center Holding SE на номер +420-221-860-656 або через e-mail: help@euro-center.com і повідомити:

  • прізвище та ім’я;
  • номер контактного телефону;
  • місце перебування (країну, місто, готель і тощо);
  • номер договору страхування;
  • що сталося та яка потрібна допомога.

Варіант 1. При цьому вартість наданої допомоги буде оплачена страховиком відповідно до умов договору страхування (клієнт нічого не витрачає!).

Варіант 2. Якщо застрахована особа (страхувальник) не має можливості зв’язатися з компанією, що асистує, або ситуація вимагає ухвалення негайного рішення, пов’язаного з необхідністю одержання невідкладної медичної чи іншої допомоги, потрібно самостійно звернутися до найближчого медичного закладу або лікаря по допомогу. У разі самостійної оплати застрахованою особою медичних послуг в медичній установі необхідно отримати:

  • довідку-рахунок з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення по медичну допомогу, тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їх кількості та вартості;
  • рецепти, виписані застрахованій особі лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного медичного препарату;
  • документи, що підтверджують факт оплати медикаментів, наданих медичних та інших послуг (товарні чеки, банківські квитанції).

Де можна ознайомитися з умовами страхування (умови виплат за страховими випадками)?

Умови поліса «Туристичне страхування» (опис страхових випадків) – детальніше. Ці умови зазначено на фірмовому бланку страхової компанії під час оформлення. Зразок фірмового бланка. На першій сторінці буде надруковано ліміти за страховими сумами відповідно до обраної програми страхування (Classic, Gold, Child). Зразок – програма Classic.

Як працює ризик «Медичні витрати за кордоном»?

Якщо під час дії поліса застрахована особа отримає тілесні ушкодження або раптово захворіє, то страхова компанія компенсує необхідні медичні витрати (за вирахуванням франшизи) у межах страхової суми.
Медичні витрати включають:

  • витрати на лікарняну палату та ліжко, діагностику та обстеження, медикаменти, використання операційної, реанімаційної та/або амбулаторного медичного центру;
  • оплату послуг лікаря;
  • інші мед. витрати в лікарні чи поза нею, у т. ч. лабораторні тести, амбулаторні послуги (в лікарні або для неї), припис ліків або медикаментів, терапію, анестезію (включаючи огляд анестезіолога), переливання крові, рентгенографію, протезні прилади.

Як працює ризик «Затримка рейсу»?

Якщо під час дії поліса рейс із України було затримано більше ніж на 4 години, страхова компанія компенсує витрати в межах ліміту за цим ризиком, що зазначено в полісі, для здійснення обґрунтованих витрат (наприклад, купівля їжі, безалкогольних напоїв, товарів першої необхідності).

Клієнту необхідно зберегти та надати в страхову компанію оригінали чеків, рахунків, що підтверджують витрати.

Чи вважається страховим випадком лікування або проведення планових операцій за кордоном?

Ні. Планове лікування та/або проведення заздалегідь погоджених операцій за кордоном не вважається страховим випадком за цим видом страхування, жодних виплат здійснено не буде. Поліс «Туристичне страхування» покриває лише медичні витрати в результаті раптових, надзвичайних захворювань і тілесних ушкоджень, що виникли за кордоном.