Туристичне страхування

Партнер – ПрАТ «Європейське туристичне страхування»

Клієнти ПриватБанку давно знайомі з туристичним страхуванням та мають доступ до спеціально розроблених страхових продуктів, які захищають під час подорожей.

НАВІЩО ВАМ ЦЕ?

Якщо ви оформите туристичне страхування для тих, хто подорожує, то отримаєте організацію медичної допомоги та відшкодування медичних витрат в усьому світі або в Україні.

Туристичний поліс відповідає всім вимогам візових центрів і гарантує страховий захист українським громадянам, які працюють або навчаються за кордоном.

В усі програми включено відшкодування медичних витрат на діагностування, амбулаторне та стаціонарне лікування застрахованої особи в разі її захворювання на COVID-19.

У разі настання страхового випадку досить звернутися за телефоном та дотримуватися інструкцій оператора.

Переваги оформлення туристичного страхування в ПриватБанку

Переваги оформлення туристичного страхування в ПриватБанку

  • Найкраще співвідношення ціни та якості. Наприклад, поліс для подорожі Європою буде коштувати від 0,60 EUR на добу, а для поїздки Україною – від 6 грн на добу.
  • Термін дії для річних програм має необмежену кількість поїздок у період дії, кожна поїздка – від 30 до 180 днів (в інших компаніях перебування за кордоном 30, 60, 90, 180 днів накопичувальне за весь період дії).
  • Застрахуватися можуть особи віком від народження до 80 років (в інших компаніях – від 1–3 років до 70).
  • Організацію медичної допомоги клієнтам із нашим туристичним полісом по всьому світу здійснює найкраща компанія з медичного асистансу Euro-Center Holding SE та її підрозділи. Консультація надається російською, українською або англійською мовами. Цілодобово, навіть у святкові та вихідні дні.

Для тих, хто подорожує за кордон

Який строк дії поліса?

Для річних програм строк дії страхового поліса – 1 рік з моменту його оформлення.

Для короткострокових програм згідно з обраним терміном – від 1 до 365 днів.

Де діє поліс (на території яких країн)?

Поліс діє на території Європи або всього світу згідно з обраною програмою, окрім України та країни постійного перебування, а також країн (зон), де ведуться бойові дії.

У разі вибору програми з територією дії:

Річні програми:

  • Європа (EU) – поїздки в країни географічної Європи, а також у Туреччину, Єгипет, Ізраїль, Алжир, Марокко та Туніс (не передбачає занять активними видами відпочинку та спорту);
  • увесь світ/спорт (World/Sport) – поїздки в будь-яку країну світу (покриває ризики внаслідок занять активними видами спорту та відпочинку).

Короткострокові програми:

  • Європа (EU) – поїздки в країни географічної Європи, а також у Туреччину, Єгипет, Ізраїль, Алжир, Марокко та Туніс (не передбачає занять активними видами відпочинку та спорту);
  • увесь світ (World) – поїздки в будь-яку країну світу;
  • Європа + спорт (EU + Sport), увесь світ + спорт (World + Sport) – покривають ризики внаслідок занять активними видами спорту та відпочинку.

Чи обмежено кількість поїздок за цим полісом протягом року?

Кількість поїздок за річними програмами не обмежено протягом року за умови, що строк перебування за кордоном у кожній поїздці відповідає обраній програмі та відповідно не перевищує 30, 60, 90, 180 днів. Тому не потрібно купувати медичну страхування для кожної окремої поїздки.

Які обмеження за віком у разі оформлення поліса?

Оформити договір страхування (поліс) може клієнт ПриватБанку віком від 18 до 80 років. За бажанням клієнт може застрахувати свого чоловіка/дружину, дітей (від 0 до 18 років), батьків (до 80 років).

Чи можна відстрочити період початку дії договору (поліса) «Туристичне страхування» (оформити заздалегідь)?

Так. Поліс можна оформити майбутньою датою (не більше ніж на 60 днів наперед). Для цього потрібно під час оформлення правильно зазначити дату початку дії поліса.

Який розмір франшизи в полісі «Туристичне страхування»?

Франшиза – це частина страхової суми, що не виплачується клієнтові в разі настання страхової події.

За всіма річними програмами (крім Senior) у полісі «Туристичне страхування» франшиза становить 0 гривень. У разі настання страхової події страхова компанія повністю оплатить медичні витрати на лікування застрахованої особи. Або клієнт отримає 100% страхової виплати, якщо медичні витрати він оплатив самостійно.

У програмі Senior (вік 70–80 років) франшиза становить 250 доларів США.

За всіма короткостроковими програмами франшиза відсутня.

Які документи необхідні для оформлення?

Клієнтам банку для оформлення поліса додатково надавати документи не треба. Потрібно тільки зазначити серію і номер паспорта, ім’я та прізвище (як у закордонному паспорті). У клієнта, який оформляє поліс, повинна бути картка ПриватБанку для внесення платежу.

Якщо в клієнта два закордонні паспорти?

Під час оформлення використовуйте закордонний паспорт, за яким клієнт подорожує частіше. Якщо трапився страховий випадок, а застрахована особа має із собою інший закордонний паспорт, підтверджувальним документом для перетину кордону може бути проїзний документ.

Де отримати поліс або що видається клієнту під час оформлення страхування?

Поліс надається в електронному вигляді та доступний 24/7 у Приват24, меню «Мої страховки». Цей вид поліса можна використовувати під час подорожі чи в разі настання страхового випадку так само, як і електронний квиток на літак.

Якщо паперовий бланк необхідно надати у візовий центр, то поліс можна оформити та роздрукувати на фірмовому бланку в будь-якому відділенні ПриватБанку. Під час оформлення поліса клієнту надається примірник договору страхування (страхового поліса) на фірмовому бланку компанії «Європейське туристичне страхування» з печаткою та підписом посадових осіб із зазначенням номера поліса, інформації про застраховану особу, страхових сум, дати початку та закінчення дії поліса та з детальним описом ризиків і лімітів страхових сум (Додаток № 2).

Що таке Euro-Center Holding?

Euro-Center Holding – компанія, що організовує допомогу мандрівникам по всьому світу в режимі 24/7. Пріоритетом у роботі є забезпечення максимального рівня якості обслуговування як для застрахованих осіб, так і для партнерів.

Euro-Center Holding створено в 1996 році. Він входить до міжнародної групи «Європейське туристичне страхування». Призначений для обслуговування всіх клієнтів групи. Багаторічний досвід роботи та ефективна система надання допомоги дозволяє компанії впевнено утримувати позицію лідера ринку міжнародного медичного асистансу в Європі. Клієнтами Euro-Center Holding із туристичного асистансу є тільки компанії групи «Європейське туристичне страхування».

Що необхідно робити в разі настання страхової події?

У разі настання страхової події, що вимагає медичної допомоги, передбаченої умовами договору (поліса) туристичного страхування, необхідно зв’язатися з компанією Euro-Center Holding SE за тел. +420-221-860-656 або написати на e-mail: help@euro-center.com і повідомити:

  • прізвище та ім’я застрахованої особи;
  • номер контактного телефону;
  • місце перебування (країну, місто, готель тощо);
  • номер договору страхування;
  • що сталося та яка потрібна допомога.

Якщо застрахована особа (страхувальник) не має можливості зв’язатися з компанією або ситуація вимагає ухвалення негайного рішення, пов’язаного з необхідністю одержання невідкладної медичної чи іншої допомоги, потрібно самостійно звернутися до найближчого медичного закладу або до лікаря по допомогу. Водночас необхідно:

  • обов’язково показати договір (поліс) туристичного страхування;
  • оплатити, якщо буде потрібно, надані невідкладні медичні послуги;
  • отримати від лікаря чеки, квитанції та інші належним чином оформлені документи (див. пункт 2.6.4 Умов страхування (Додаток № 2), що підтверджують факт захворювання та суму медичних витрат;
  • подати страховику заяву про виплату страхового відшкодування та документи, передбачені договором страхування.

Де можна знайти увесь перелік необхідних документів?

Увесь перелік необхідних документів, бланк заяви, а також сервіс страхового відшкодування онлайн – тут.

Протягом якого часу необхідно письмово повідомити про страхову подію в страхову компанію?

  • У разі стаціонарного лікування необхідно повідомити компанію та погодити витрати протягом 48 годин із моменту госпіталізації до моменту оплати послуг за тел. +420-221-860-656 або через e-mail: help@euro-center.com
  • Якщо вартість лікування (амбулаторного або стаціонарного) перевищує 1 000 євро, потрібно письмово погодити витрати з компанією з медичного асистансу або страховиком до початку лікування.

Під письмовим погодженням слід розуміти передання повідомлення про лікування та кошторису на лікування через Інтернет, факсом або іншими засобами електронного передання інформації та отримання від компанії, що асистує, або страховика письмової згоди (гарантії).

  • В інших випадках клієнт зобов’язаний повідомити страхову компанію про настання страхової події протягом 30 календарних днів з дати її настання.

Як здійснюється виплата в разі настання страхового випадку?

Якщо клієнт перебуває за кордоном і в нього стався страховий випадок, наприклад, він захворів і знадобилася медична допомога, клієнт повинен зателефонувати в Euro-Center Holding SE за номером +420-221-860-656 або написати на e-mail: help@euro-center.com і повідомити:

  • прізвище та ім’я;
  • номер контактного телефону;
  • місце перебування (країну, місто, готель тощо);
  • номер договору страхування;
  • що сталося та яка потрібна допомога.

Варіант 1. Водночас вартість наданої допомоги буде оплачена страховиком відповідно до умов договору страхування (клієнт не витрачає власні кошти).

Варіант 2. Якщо застрахована особа (страхувальник) не має можливості зв’язатися з компанією, що асистує, або ситуація вимагає ухвалення негайного рішення, пов’язаного з необхідністю одержання невідкладної медичної чи іншої допомоги, потрібно самостійно звернутися до найближчого медичного закладу або лікаря по допомогу. У разі самостійної оплати застрахованою особою медичних послуг у медичній установі необхідно отримати:

  • довідку-рахунок із медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення по медичну допомогу, тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їхньої кількості та вартості;
  • рецепти на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного медичного препарату;
  • документи, що підтверджують оплату медикаментів, наданих медичних та інших послуг (товарні чеки, банківські квитанції).

Як працює ризик «Медичні витрати за кордоном»?

Якщо під час дії поліса застрахована особа отримає тілесні ушкодження або раптово захворіє, то страхова компанія компенсує необхідні медичні витрати (з вирахуванням франшизи) в межах страхової суми.

Медичні витрати охоплюють:

  • витрати на лікарняну палату та ліжко, діагностику та обстеження, медикаменти, використання операційної, реанімаційної та/або амбулаторного медичного центру;
  • оплату послуг лікаря;
  • інші медичні витрати в лікарні чи поза нею, зокрема лабораторні тести, амбулаторні послуги, ліки або медикаменти, терапію, анестезію (включно з оглядом анестезіолога), переливання крові, рентгенографію, протезні прилади.

Як працює ризик «Затримка рейсу»?

Якщо під час дії поліса рейс із України було затримано більше ніж на 4 години, страхова компанія компенсує витрати в межах ліміту за цим ризиком, що зазначено в полісі, для здійснення обґрунтованих витрат (купівля їжі, безалкогольних напоїв, товарів першої необхідності).

Клієнту необхідно зберегти та надати в страхову компанію оригінали чеків, рахунків, що підтверджують витрати.

Чи вважається страховим випадком лікування або проведення планових операцій за кордоном?

Ні. Планове лікування та/або проведення заздалегідь погоджених операцій за кордоном не вважається страховим випадком за цим видом страхування, жодних виплат здійснено не буде. Поліс «Туристичне страхування» покриває лише медичні витрати в результаті раптових, надзвичайних захворювань і тілесних ушкоджень, що виникли за кордоном.

Що таке договір (поліс) «Туристичне страхування»?

Туристичне страхування – це захист під час перебування за кордоном. У разі необхідності договір (поліс) «Туристичне страхування» забезпечує отримання медичної допомоги на місці, організацію та оплату медичного обслуговування. Наявність поліса – обов’язкова умова для подорожі за межі України (Закон України «Про туризм»), а також для отримання візи в деякі країни світу.

Навіщо потрібен договір (поліс) «Туристичне страхування»?

Страхування для візи – це не лише вимога посольств, яку ви зобов’язані виконати та до якої звикли. Головним завданням договору (поліса) «Туристичне страхування» є компенсація медичних витрат під час перебування за кордоном, що можуть виникнути внаслідок раптового захворювання або нещасного випадку. Медична допомога за кордоном може коштувати десятки тисяч євро. За кордоном у разі звернення по медичну допомогу обов’язково вимагають медичне страхування.

  • Якщо у вас є страховий поліс, ви гарантовано отримаєте безкоштовну медичну допомогу в поїздці в межах обраної страхової програми. Страхова компанія оплачує консультації лікарів, медикаменти та навіть стаціонарне лікування клієнта (клієнт нічого не витрачає).
  • Якщо страхування немає, то всі медичні витрати оплачує клієнт. А це дуже дорого! Наприклад, консультація терапевта в ОАЕ – від 150 USD, у Франції – від 30 EUR. В Ізраїлі консультація фахівця – від 50 USD, у США – від 35 USD в муніципальній клініці та від 300 USD у приватному госпіталі; відвідування лікаря з приводу застуди коштуватиме в середньому 200–300 USD, виклик швидкої та транспортування в лікарню – не менше 1 500 USD, а виїзд служби «911» – близько 900 USD.

Які переваги оформлення туристичного страхування у ПриватБанку?

  • Низька ціна. Наприклад, вартість річного поліса за програмою Classic – 24 EUR в екв., а в інших компаніях поліс із такими ризиками – від 60 USD в екв.
  • Кількість поїздок у період дії – без обмежень, кожна поїздка з можливістю безперервного перебування 30, 60, 90, 180 днів, а в інших компаніях перебування за кордоном 30, 60, 90, 180 днів накопичувальне за весь період дії.
  • За короткостроковими програмами є можливість підключити поліс від 1 до 365 днів.
  • Поліс приймають в усіх посольствах (зокрема й Шенгенської зони), консульствах та візових центрах країни.
  • Поліс підходить як для навчання, так і для роботи за контрактом за кордоном.
  • Застрахуватися можуть особи віком від народження до 80 років, а в інших компаніях – від 1–3 років до 70.

Чому вигідніше купувати туристичне страхування на рік у ПриватБанку, ніж короткострокове (7–10 днів) у туроператора або турагента?

Тому що так дешевше! Оформити поліс «Туристичне страхування» в ПриватБанку на 1 рік у 5 разів дешевше, ніж купувати в туроператорів/туристичних агентств. Вартість поліса за програмою Classic – 24 EUR в екв., кількість поїздок – без обмежень.

В інших компаніях і туристичних агентствах річні договори страхування (поліси) з перебуванням за кордоном максимально 180 днів на рік із такими ж ризиками – від 60 EUR, а поліс на одну поїздку на 10 днів із покриттям тільки в Європі – від 10 EUR (чим довша поїздка – тим дорожче страхування).

Хто з клієнтів може оформити договір (поліс) «Туристичне страхування»?

Оформити договір страхування (поліс) може будь-який клієнт ПриватБанку віком від 18 до 80 років. За бажанням клієнт може застрахувати свого родича:

  • чоловіка/дружину;
  • дітей (від 0 до 18 років);
  • батьків (до 80 років).

Чи покриваються ризики, пов'язані з COVID-19?

Так, договір (поліс) «Туристичне страхування» покриває оплату вартості експрес-тестування та лабораторних досліджень на COVID-19, призначених лікарем у разі наявності ознак захворювання, що підтверджується відповідним медичним звітом, а також амбулаторного та стаціонарного лікування застрахованої особи.

Як правильно вибрати програму, страхову суму і територію дії під час оформлення поліса туристичного страхування?

Які ризики покриває договір (поліс) «Туристичне страхування»?

Поліс «Туристичне страхування» охоплює:

  • страхування медичних витрат на транспортування до лікувального закладу, амбулаторне лікування або госпіталізацію (зокрема хірургічне лікування), екстрену стоматологічну допомогу, медичне транспортування додому;
  • страхування від нещасних випадків;
  • підтримку служби Euro-Center Holding українською, російською, англійською та іншими мовами.

Також залежно від програми ми додали такі ризики:

  • страхування скасування та переривання поїздки;
  • страхування багажу;
  • страхування затримки рейсу в пункті вильоту з України;
  • страхування цивільної відповідальності за кордоном, наприклад, відшкодування збитків внаслідок ненавмисного пошкодження взятого напрокат спортивного інвентарю тощо.

Детальніше:

  • річні програми тут;
  • короткострокові програми тут.

Скільки коштує та які умови оформлення договору (поліса) «Туристичне страхування»?

Тарифи та умови договору «Туристичне страхування» можна переглянути в річних програмах та короткострокових програмах. Вартість – відповідно до курсу євро, встановленого НБУ на дату оформлення.

Договір (поліс) оформлюється на фірмовому бланку, де буде надруковано умови обраної програми страхування (Classic, Gold, Child тощо) та повний перелік ризиків і лімітів за обраною програмою (Додаток № 2).

Всі поліси надаються в електронному вигляді, в разі необхідності паперовий бланк поліса можна отримати у відділенні банку.

Чому вартість поліса «Туристичне страхування» залежить від курсу євро, встановленого НБУ?

Вартість поліса може змінюватися залежно від курсу євро, встановленого НБУ, з таких причин:

  • Необхідне збереження лімітів відповідальності страхової компанії, зазначених у полісі. Для поїздок у країни Євросоюзу рекомендована сума зі страхування медичних витрат – не менше 30 000 EUR. Для подорожей в екзотичні країни (Таїланд, Індія) та в країни значно віддалені від України, острівні держави (Мальдіви, Карибські острови), а також в ОАЕ, Японію, Австралію, країни Північної та Південної Америки рекомендуємо використовувати страхову суму не менше 50 000 EUR.
  • Поліс «Туристичне страхування» діє за кордоном, і в разі настання страхової події страхова компанія сплачує рахунки в іноземній валюті за курсом НБУ на момент здійснення страхової виплати.

Для тих, хто подорожує Україною

Що таке договір (поліс) «Туристичне страхування» для тих, хто подорожує Україною, і навіщо він потрібен?

Туристичне страхування – це захист під час подорожей Україною. У разі необхідності договір (поліс) «Туристичне страхування» забезпечує отримання медичної допомоги на місці, організацію та оплату медичного обслуговування.

Договір (поліс) «Туристичне страхування» для тих, хто подорожує Україною покриває ризики, пов'язані з COVID-19?

Так, договір (поліс) «Туристичне страхування» покриває оплату вартості експрес-тестування та лабораторних досліджень на COVID-19, призначених лікарем у разі наявності ознак захворювання, що підтверджується відповідним медичним звітом, а також амбулаторного та стаціонарного лікування застрахованої особи.

Які ризики охоплює договір (поліс) «Туристичне страхування» для тих, хто подорожує Україною?

Залежно від обраної програми договір (поліс) охоплює:

  • страхування медичних витрат, пов’язаних із транспортуванням до лікувального закладу, амбулаторним лікуванням або госпіталізацією (зокрема хірургічне лікування), екстреною стоматологічною допомогою, медичним транспортуванням додому, вартістю телефонних переговорів тощо;
  • трахування від нещасних випадків.

Детальніше про ризики та тарифи – тут.

Який строк дії поліса?

Строк дії страхового поліса згідно з обраним терміном – від 1 до 365 днів.

Де діє поліс (на якій території)?

Територією дії договору в частині страхування медичних витрат для:

  • резидентів є територія України, окрім населеного пункту, де постійно або переважно проживає застрахована особа, а також населеного пункту, де зареєстрована застрахована особа;
  • іноземних громадян є вся територія України.

Який розмір франшизи в полісі «Туристичне страхування» для тих, хто подорожує Україною?

Франшиза – це частина суми відшкодування, що не виплачується клієнту в разі настання страхової події.

За всіма програмами туристичного страхування франшиза (крім винятку*) становить 0 гривень.

У разі настання страхового випадку страхова компанія повністю оплатить медичні витрати на лікування застрахованої особи. Або клієнт отримає 100% страхового відшкодування, якщо медичні послуги він оплатив самостійно.

* Винятком є ризик «Оплата вартості медичної допомоги у разі захворювань або травм, отриманих внаслідок алкогольного сп’яніння (крім посмертної репатріації)». Франшиза становить 10% від страхової суми за кожним випадком.

Які документи необхідні для оформлення поліса «Туристичне страхування» для тих, хто подорожує Україною?

Для оформлення такого поліса «Туристичне страхування» необхідно зазначити серію, номер паспорта, ім’я та прізвище згідно з паспортом громадянина України для резидентів та згідно із закордонним паспортом – для нерезидентів.

Які є обмеження за віком?

Оформити договір страхування (поліс) може клієнт ПриватБанку віком від 18 до 80 років. За бажанням клієнт може застрахувати іншу особу (від 0 до 80 років включно).

Скільки коштує та які умови оформлення договору (поліса) «Туристичне страхування» для тих, хто подорожує Україною?

Тариф залежить від обраної програми, страхової суми та віку особи, що подорожує, і розраховується окремо в кожному випадку. Наприклад, для 36-річної особи з обраною страховою сумою 90 000 грн вартість поліса – 6 грн на добу.

Умови договору «Туристичне страхування» для тих, хто подорожує Україною – тут.

Що необхідно робити в разі настання страхової події?

У разі настання страхової події, що потребує медичної та іншої допомоги необхідно негайно зв’язатися з компанією за номером телефону +38 (044) 590 30 32 та повідомити:

  • прізвище та ім’я застрахованої особи;
  • номер контактного телефону;
  • місце перебування (місто, готель тощо);
  • номер договору страхування.

Також необхідно повідомити про те, що відбулося і яка потрібна допомога.

Якщо немає можливості зв’язатися з компанією з медичного асистансу або ситуація вимагає ухвалення негайного рішення, пов’язаного з необхідністю отримання термінової медичної або іншої допомоги, застрахованій особі необхідно самостійно звернутися в найближчу медичну установу або до лікаря по допомогу та обов’язково показати договір (поліс) туристичного страхування, оплатити, якщо буде потрібно, надані невідкладні медичні та інші послуги, отримати від лікаря чеки, квитанції та інші належним чином оформлені документи, що підтверджують факт захворювання й суму медичних витрат, подати страховику заяву про виплату страхового відшкодування та документи, передбачені умовами страхування.

Страхове відшкодування онлайн