Туристичне страхування

Партнер – ПрАТ «Європейське туристичне страхування»

Клієнти ПриватБанку давно знайомі з туристичним страхуванням та мають доступ до спеціально розроблених страхових продуктів, які захищають під час подорожей.

НАВІЩО ВАМ ЦЕ?

Якщо ви оформите туристичне страхування для тих, хто подорожує, то отримаєте організацію медичної допомоги та відшкодування медичних витрат в усьому світі або в Україні.

Туристичний поліс відповідає всім вимогам візових центрів і гарантує страховий захист українським громадянам, які працюють або навчаються за кордоном.

В усі програми включено відшкодування медичних витрат на діагностування, амбулаторне та стаціонарне лікування застрахованої особи в разі її захворювання на COVID-19.

У разі настання страхового випадку досить звернутися за телефоном та дотримуватися інструкцій оператора.

Переваги оформлення туристичного страхування в ПриватБанку

Переваги оформлення туристичного страхування в ПриватБанку
  • Найкраще співвідношення ціни та якості. Наприклад, поліс для подорожі Європою буде коштувати від 0,60 EUR на добу, а для поїздки Україною – від 6 грн на добу.
  • Термін дії для річних програм має необмежену кількість поїздок у період дії, кожна поїздка – від 30 до 180 днів (в інших компаніях перебування за кордоном 30, 60, 90, 180 днів накопичувальне за весь період дії).
  • Застрахуватися можуть особи віком від народження до 90 років (в інших компаніях – від 1–3 років до 70).
  • Організацію медичної допомоги клієнтам із нашим туристичним полісом по всьому світі здійснює найкраща компанія з медичного асистансу Euro-Center Holding SE та її підрозділи. Консультація надається українською або англійською мовами. Цілодобово працює спеціально виділена телефонна лінія для клієнтів банку: +420 221 860 656.

Документи

До укладення договору страхування ознайомтеся з інформацією:

 

Про страховий продукт для багаторазових подорожей:

  • Інформаційний документ про стандартний страховий продукт: PDF-файл.
  • Умови страхування та публічна частина договору: посилання.

Про страховий продукт для одноразових поїздок:

  • Інформаційний документ про стандартний страховий продукт: PDF-файл.
  • Умови страхування та публічна частина договору: посилання.

Додатково:

  • Інформація про страхового посередника: PDF-файл.
  • Інформація про страхову компанію ПрАТ «ЄТС» (код ЄДРПОУ 34692526).

Для тих, хто подорожує за кордон

Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування з інформацією, включаючи посилання на таку інформацію.

Споживач повинен ознайомитися до укладення договору страхування з інформацією:

  • про винятки зі страхових випадків та підстави для відмови в здійсненні страхових виплат;
  • страхову суму за окремим об’єктом страхування;
  • страховим ризиком та/або страховим випадком;
  • порядком розрахунку та умовами здійснення страхових виплат.

Зазначена інформація доступна для ознайомлення в інформаційному документі про стандартний страховий продукт та публічній частині договору страхування (загальні умови страхового продукту) за посиланнями в розділі «Документи».

Де можна подивитися/завантажити оформлений договір страхування?

У Приват24 перейдіть у меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки», виберіть необхідний договір і натисніть «Завантажити договір».

Що є об’єктом страхування?

Об'єкти страхування можуть бути різні та залежать від вибраних умов страхування.

Для короткострокового страхування (одноразові поїздки):

  • життя, здоров'я та працездатність застрахованої особи;
  • відповідальність застрахованої особи за заподіяну шкоду потерпілій третій особі або її майну.

Для річного страхування (багаторазові поїздки):

  • життя, здоров'я та працездатність застрахованої особи;
  • відповідальність застрахованої особи за заподіяну шкоду потерпілій третій особі або її майну;
  • майнові інтереси застрахованої особи, пов’язані зі збитками внаслідок відмови від заброньованої подорожі або дострокового її переривання;
  • майнові інтереси застрахованої особи, пов’язані з володінням, користуванням та розпорядженням багажем.

Що є страховим ризиком у разі страхування одноразової поїздки?

Для програм зі страховою сумою 30 000 EUR:

  • надання медичної та іншої допомоги (асистанс), передбаченої договором, особам, які потрапили в скрутне становище під час подорожі за кордон;
  • смерть внаслідок нещасного випадку.

Для програм зі страховою сумою 50 000 EUR:

  • надання медичної та іншої допомоги (асистанс), передбаченої договором, особам, які потрапили в скрутне становище під час подорожі за кордон;
  • смерть внаслідок нещасного випадку;
  • стійка втрата працездатності – інвалідність І, ІІ, ІІІ груп внаслідок нещасного випадку;
  • компенсація збитків, завданих пошкодженням, викраденням, знищенням або втратою багажу;
  • компенсація фінансових витрат у разі скасування подорожі (відмови від подорожі).

З повним переліком ризиків можна ознайомитися за посиланням: PDF-файл.

Що є страховим ризиком у разі страхування багаторазових поїздок протягом року?

Для програм зі страховою сумою 30 000 EUR:

  • надання медичної та іншої допомоги (асистанс), передбаченої договором, особам, які потрапили в скрутне становище під час подорожі за кордон;
  • смерть внаслідок нещасного випадку.

Для програм зі страховою сумою 50 000 EUR:

  • надання медичної та іншої допомоги (асистанс), передбаченої договором, особам, які потрапили в скрутне становище під час подорожі за кордон;
  • смерть внаслідок нещасного випадку;
  • стійка втрата працездатності – інвалідність І, ІІ, ІІІ груп внаслідок нещасного випадку;
  • компенсація збитків, завданих пошкодженням, викраденням, знищенням або втратою багажу;
  • компенсація фінансових витрат у разі скасування подорожі (відмови від подорожі).

Для програм зі страховою сумою 75 000 EUR:

  • надання медичної та іншої допомоги (асистанс), передбаченої договором, особам, які потрапили в скрутне становище під час подорожі за кордон;
  • смерть внаслідок нещасного випадку;
  • стійка втрата працездатності – інвалідність І, ІІ, ІІІ груп внаслідок нещасного випадку;
  • тимчасова втрата працездатності внаслідок нещасного випадку не менше ніж на 5 днів;
  • компенсація збитків, завданих пошкодженням, викраденням, знищенням або втратою багажу;
  • компенсація фінансових витрат у разі скасування подорожі (відмови від подорожі).

З повним переліком ризиків можна ознайомитися за посиланням: PDF-файл.

Що є датою настання страхового випадку?

Датою настання страхового випадку вважається дата, коли настала подія, передбачена договором страхування.

Хто може бути застрахованим?

Оформити поліс може будь-який клієнт ПриватБанку віком від 18 до 90 років. Клієнт може застрахувати чоловіка/дружину, дітей, батьків, родичів або друзів віком від 0 до 90 років, оплативши послугу зі своєї картки.

Увага! Застрахована особа – фізична особа у віці від народження до 90 років (станом на дату початку періоду страхування), крім громадян російської федерації, білорусі, Сирії, Ірану, Північної Кореї та М’янми, за винятком тих, які мають законні підстави на проживання в Україні.

Хто не може бути застрахованим?

Фізичні особи, яким більше ніж 90 років, а також (незалежно від віку) громадяни російської федерації, білорусі, Сирії, Ірану, Північної Кореї та М’янми, за винятком тих, які мають постійну посвідку на проживання в Україні.

Коли починає діяти страховий захист?

У разі укладення договору в Україні – з моменту перетину кордону.

У разі укладення договору за межами України – через 48 годин з дати початку дії договору, визначеної страхувальником.

Якщо страховий платіж не здійснено, то страховий захист не діє.

Яка страхова сума?

Залежно від програми страхування страхова сума становить від 30 000 до 75 000 євро.

Ліміти відповідальності в розрізі страхових ризиків наведено за посиланням: PDF-файл.

Який страховий платіж?

Страховий платіж розраховується залежно від віку застрахованої особи, території дії договору, тривалості та мети подорожі. Перевірити ціну можна зазначивши ваші параметри на екрані оформлення договору в Приват24.

Який строк дії договору страхування?

Строк дії договору вибирає страхувальник. Він може становити від 2 діб до 1 року.

Яка територія дії договору страхування?

Територію дії договору страхування вибирає страхувальник. Вона залежить від країни, в яку планується подорож.

«Європа» (ЕUROPE): усі країни географічної Європи (зокрема й Шенген), а також Алжир, Єгипет, Ізраїль, Марокко, Туніс, Туреччина.

«Цілий світ» (WORLD): усі країни світу.

Договір страхування не діє на території:

  • України, зокрема й тимчасово окупованої;
  • країни постійного проживання;
  • країн, де ведуться бойові дії;
  • де офіційно оголошено надзвичайний стан або загрозу стихійного лиха;
  • російської федерації, білорусі, Сирії, Ірану, Північної Кореї та М’янми, країн під наглядом/санкціями ООН.

Які обмеження на кількість поїздок протягом року?

Для річних програм кількість поїздок не обмежується (якщо строк перебування за кордоном у кожній поїздці не перевищує 30, 60, 90, 180 днів). Тому не потрібно купувати медичну страховку для кожної окремої поїздки.

За кожною короткостроковою поїздкою безперервний строк дії зазначено в полісі у відповідній графі.

Увага! Розрахування діб здійснюється від дати фактичного перетину державного кордону України!

Які обмеження під час укладення полісу, якщо клієнт вже перебуває за кордоном?

Якщо на момент страхування застрахована особа вже перетнула державний кордон України, захист починає діяти через 48 годин після укладання договору.

Які документи необхідні для оформлення полісу?

Для оформлення поліса «Туристичне страхування» необхідно тільки зазначити серію, номер паспорта, ім’я та прізвище відповідно до закордонного паспорта. У клієнта, який оформлює поліс, має бути картка ПриватБанку для здійснення платежу.

Які винятки зі страхових випадків?

Винятки зі страхових випадків та підстави для відмови в здійсненні страхових виплат за страховим продуктом «Туристичне страхування» наведено в публічній частині договору та відповідних інформаційних документах про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися на сайті страхової компанії за посиланнями, розміщеними в розділі «Документи».

Як здійснюється страхова виплата?

У разі настання страхового випадку страхова виплата здійснюється в межах страхових сум і лімітів, зазначених у договорі страхування, але не більше від вартості наданих медичних та супутніх асистанських послуг, а також витрат застрахованої особи.

Які наслідки невиконання страхувальником обов’язків за договором?

Якщо страхувальник не виконуватиме своїх обов’язків, наприклад несвоєчасно вноситиме платежі, запізно повідомить про страховий випадок, це може бути підставою для того, що страхова компанія відмовить йому в страховій виплаті.

Що необхідно робити в разі настання страхової події?

У разі настання страхової події, що вимагає медичної допомоги, передбаченої умовами договору (поліса) туристичного страхування, або іншої допомоги, необхідно терміново зв’язатися з компанією, яку зазначено в договорі (полісі).

Асистанс СК «ЄТС» Euro-Center Holding SE:

  • тел. +420 221 860 656;
  • e-mail: help@euro-center.com.

Страхова компанія «ЄТС»:

  • тел. +38 (044) 299 78 87;
  • e-mail: info@erv.ua.

Сервіс «Страхове відшкодування онлайн»

Як відмовитися від страхування?

  • У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибір договору → «Розірвати договір».
  • За номером 3700.
  • У відділенні банку.

Відповідно до законодавства:

  • поліс зі строком дії до 30 днів можна розірвати тільки в день оформлення або до дати початку дії такого поліса;
  • поліс зі строком дії 30 і більше днів можна розірвати, подавши заяву не раніше ніж за 30 днів до запланованої дати розірвання.

Страхова компанія протягом 10 робочих днів повертає страховий платіж:

  • у разі розірвання поліса строком дії до 30 днів – у розмірі 100% сплаченого платежу;
  • у разі розірвання поліса зі строком дії 30 і більше днів – у розмірі частини сплаченого платежу за період, що залишився до закінчення строку дії поліса, з утриманням витрат на ведення справи, але не більше ніж 20 відсотків цієї частини і тільки за умови відсутності страхових виплат за полісом.