Страхування «Захисничка»

Фінансова підтримка в разі переломів, хірургічного втручання, а також смерті з будь-якої причини.

Страховий платіж – від 1 грн.
Страхова сума зростає до 300 000 грн.

Невеликі внески до «Захиснички» сьогодні – ваш спокій завтра

Невеликі внески до «Захиснички» сьогодні – ваш спокій завтра

«Захисничка» – це гнучке рішення страхування. Ви самі вирішуєте, скільки та коли платити за страхування, а також налаштовуєте суму покриття. «Захисничка» може бути чудовим і недорогим доповненням до будь-якого договору страхування життя та здоров’я.

  • Страхова сума
    Формуйте суму страхового захисту та поступово збільшуйте її до 300 000 грн.
  • Платежі
    Починайте страхування з 1 грн. Гроші списуватимуться автоматично з кожної витратної операції за карткою.
  • Гнучкість і контроль
    Керуйте сумою та платежами в Приват24 в будь-який час.

Відмінність від класичного страхування

«Захисничка» Класичне страхування
Для кого Для тих, хто хоче почати з невеликої суми та мінімальних внесків. Ви можете поступово збільшувати суму страхового захисту, не навантажуючи свій бюджет Для тих, хто хоче відразу мати максимальну фіксовану суму страхового захисту та регулярно здійснювати внески у фіксованому розмірі
Бюджет на страхування

Низький

Внески від 1 до 5 грн, що списуються щоразу після витрат за карткою

Середній і високий

Фіксовані щомісячні або щорічні внески від сотень до тисяч гривень

Сума захисту Збільшується поступово залежно від здійснених внесків Фіксована на весь строк дії договору
Гнучкість

Висока

Можна в будь-який момент змінити розмір внеску.

Страховий захист продовжується, навіть якщо немає чергових внесків

Обмежена

Тільки фіксований розмір внеску, який потрібно здійснити у фіксовані строки.

Страховий захист припиняється в разі відсутності чергових внесків

Дія захисту 12 місяців після кожного внеску Залежно від строку, за який вноситься страховий платіж

Важливі моменти

Як накопичується сума страхового покриття
Страхові внески
Строк та територія дії
  1. Сума страхового захисту збільшується з кожним внеском. Ви можете досягти максимальної страхової суми – 300 000 грн.
  2. Страхова сума за ризиком «Втрата життя внаслідок нещасного випадку» становить 50 000 грн за умови здійснення лише одного внеску на місяць.
  3. Кожна 1 грн на страхування перетворюється на 60 грн страхового покриття.

Страховий продукт «Захисничка» не є депозитом або інвестиційним продуктом. Страхові внески є оплатою послуги страхування.

Умови страхування

Страхові випадки Ліміт відшкодування ( % від страхової суми)
Втрата життя внаслідок нещасного випадку
100% страхової суми (мінімум 50 000 грн)
Втрата життя з будь-яких причин, зокрема й з природних
50% (максимум 150 000 грн)
Прості переломи
10% (максимум 15 000 грн)
Переломи середньої складності
25% (максимум 37 500 грн)
Складні переломи
50% (максимум 75 000 грн)
Малоінвазивні хірургічні втручання
20% (максимум 30 000 грн)
Загальнохірургічні втручання
50% (максимум 75 000 грн)

Страховий продукт «Захисничка» не покриває:
• ушкодження здоров’я або смерть внаслідок воєнних ризиків;
• планові хірургічні операції;
• інші винятки, зазначені в інформації про продукт в розділі «Документи»

Де можна оформити?

Де можна оформити?

  • Через Приват24
    Меню «Ще – Страхування – «Захисничка».
  • У відділенні банку
    Потрібно звернутися до співробітника банку.

Документи

Документи

До укладення договору страхування споживач має ознайомитися з інформацією:

  • про страховий продукт «Захисничка»: (PDF-файл);
  • страхового посередника: (PDF-файл);
  • страховий продукт і страховика, публічну частину договору страхування на сайтах страхових компаній.

Інформація про страховий продукт, страховика та публічну частину договору

АТ «СК «ТАС» (приватне) (код ЄДРПОУ 30929821).

  • Інформаційний документ про стандартний страховий продукт: (PDF-файл).
  • Умови страхування (посилання).

Поширенi питання

Застереження для споживача про необхідність ознайомитися до укладення договору страхування з інформацією, включаючи посилання на таку інформацію.

Споживач повинен ознайомитися до укладення договору страхування з такою інформацією:

  • винятки зі страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат;
  • страхова сума за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком;
  • порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат.

Зазначена інформація доступна для ознайомлення в інформаційному документі про стандартний страховий продукт та в умовах страхування за посиланнями в розділі «Документи».

Де можна подивитися/завантажити оформлений договір страхування?

У Приват24 в меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки» потрібно вибрати договір і натиснути «Завантажити договір».

Де можна оформити послугу «Захисничка»?

Оформити договір страхування можна у відділені банку та в Приват24.

Що є об’єктом страхування?

Життя, здоров’я, працездатність застрахованої особи.

Що є страховим ризиком?

  1. Втрата життя з будь-якої причини.
  2. Втрата життя внаслідок нещасного випадку.
  3. Розлад здоров’я, що призвів до хірургічного втручання з подальшим перебуванням в умовах стаціонару протягом не менше ніж 24 годин, а саме:
    • малоінвазивні хірургічні втручання;
    • загальнохірургічні втручання.
  4. Розлад здоров’я внаслідок отримання перелому кісток, а саме:
    • прості переломи;
    • переломи середньої складності;
    • складні переломи.

Які хірургічні втручання є страховим випадком?

Малоінвазивні хірургічні втручання – операції, які виконуються через невеликі розрізи або взагалі без них, а саме:

  • лапароскопічні операції на органах черевної порожнини;
  • артроскопічні операції на суглобах;
  • ендоскопічні операції на шлунково-кишковому тракті;
  • гістероскопічні операції;
  • стентування коронарних судин.

 

Загальнохірургічні втручання – традиційні відкриті операції, а саме:

  • лапаротомічні операції на органах черевної порожнини;
  • операції з використанням торакотомії;
  • операції з використанням відкритого доступу до головного мозку;
  • операції з метою трансплантації внутрішніх органів;
  • хірургічні втручання з видалення новоутворень спинного мозку.

 

Які переломи є страховим випадком?

Прості переломи – такі травматичні ушкодження:

  • перелом однієї або більше фаланг пальців рук або ніг;
  • перелом одного ребра;
  • перелом однієї з кісток плеча: ключиця, лопатка; та/або кістки руки: плечова кістка, передпліччя (лікоть, променева кістка); та/або кістки ноги: стегнова кістка, колінна чашка, гомілка (велика та мала гомілкові кістки);
  • перелом однієї кістки: кисті та/або стопи (передплесно, плесно та/або зап’ястя, п’ясті, за винятком фаланг пальців рук або ніг);
  • травматична ампутація однієї фаланги пальця рук або ніг (часткова травматична ампутація, за винятком повної травматичної ампутації пальців).

 

Переломи середньої складності – такі травматичні ушкодження:

  • травматична ампутація двох або більше фаланг пальців рук або ніг (часткова травматична ампутація, за винятком повної травматичної ампутації пальців);
  • перелом двох або більше ребер;
  • перелом двох або більше кісток кисті та/або стопи (передплесно, плесно та/або зап’ястя, п’ясті, за винятком фаланг пальців рук або ніг);
  • повна травматична ампутація одного або більше пальця руки або ноги;
  • перелом двох або більше кісток плеча: ключиця, лопатка; та/або кісток руки: плечова кістка, передпліччя (лікоть, променева кістка); та/або кісток ноги: стегнова кістка, колінна чашка, гомілка (велика та мала гомілкові кістки);
  • закриті переломи кісток хребта, тазу;
  • переломи кісток черепа (окрім основи черепа).

 

Складні переломи – такі травматичні ушкодження:

  • травматична ампутація двох або більше кісток плеча: ключиця, лопатка; та/або кісток руки: плечова кістка, передпліччя (лікоть, променева кістка); та/або кісток ноги: стегнова кістка, колінна чашка, гомілка (велика та мала гомілкові кістки);
  • відкриті переломи кісток хребта, тазу;
  • перелом кісток основи черепа.

 

Чи покриває страхування нещасні випадки, спричинені воєнними діями?

Ні, не визнаються страховими випадками травматичні ушкодження та функціональні розлади, стійка втрата працездатності, утрата життя внаслідок нещасного випадку, у результаті військових дій та застосування зброї, громадянських заворушень, страйків, терористичних актів, впливу ядерної енергії, іонізуючого випромінювання.

Хто може укласти договір страхування?

Договір може укласти фізична особа віком від 18 до 64 років без обмежень за станом здоров’я, що передбачені медичною декларацією в разі укладення договору.

Хто не може оформити договір страхування?

Не можуть бути застрахованими особи:

  • визнані у встановленому законодавством порядку недієздатними;
  • яким не виповнилося 18 років або виповнилося 64 роки на момент укладення договору;
  • з інвалідністю І або ІІ групи або в процесі її отримання;
  • які мають цукровий діабет І та ІІ типів;
  • які є онкологічно хворими та мали ознаки онкологічних захворювань протягом останніх п’яти років;
  • які мають тяжкі форми захворювання серцево-судинної системи;
  • з діагностованим захворюванням на СНІД та пов’язані хвороби;
  • які перебувають на обліку в наркологічних, психоневрологічних, туберкульозних, шкірно-венерологічних диспансерах;
  • які займаються спортом, що є джерелом їхнього доходу, займаються підготовкою спортсменів, беруть участь у спортивних змаганнях серед спортсменів-професіоналів.

Яка страхова сума?

Страхова сума за договором – до 300 000 грн.

Страхова сума на певну дату визначається пропорційно до розміру сплачених страхових платежів за останні 12 місяців до такої дати.

Для спрощення розуміння та розрахунку суму фактично сплачених страхових платежів за останні 12 місяців потрібно помножити на коефіцієнт 60 (шістдесят).

При цьому розрахована страхова сума зменшується на суму страхових виплат, отриманих за останні 12 місяців до цієї дати.

Страхова сума за окремими ризиками:

  • за ризиком «Втрата життя внаслідок нещасного випадку» – не менше ніж 50 000 грн у разі здійснення першого страхового платежу (але не більше ніж страхова сума за договором);
  • за ризиком «Переломи» – не більше ніж 150 000 грн за період страхування;
  • за ризиком «Хірургічне втручання» – не більше ніж 150 000 грн за період страхування.

Як часто оновлюється страхова сума?

Страхова сума оновлюється 1 раз на день о 10:00 кожного дня.

Який страховий платіж?

Укладаючи договір, страхувальник самостійно встановлює страховий платіж від 1 до 5 грн, що сплачується автоматично від кожної витратної операції за карткою.

Страхувальник може додатково (не частіше ніж один раз на 30 днів) сплачувати довільний страховий платіж, але не більше ніж 200 грн.

Загальна сума сплачених протягом року страхових платежів не може перевищувати 5 000 грн.

Як здійснюється автоматична сплата страхового платежу?

Протягом 20–40 хвилин після здійснення витратної операції за карткою з неї буде списано суму підключеного страхового платежу на рахунок страхової компанії.

Автоплатіж зупиняється в разі досягнення балансу платежів 4 600 грн та відновлюється після його зменшення.

До витратних операцій, під час проведення яких буде списано страховий платіж, належать:

  • розрахунки в торгово-сервісній мережі та інтернеті (купівля товарів, послуг);
  • перекази з картки на іншу картку/рахунок;
  • зняття коштів у банкоматі;
  • оплати та перекази в терміналах самообслуговування.

Страховий платіж не буде здійснено, якщо витратною операцією є:

  • сплата комісій/відсотків за користування банківськими послугами;
  • поповнення депозиту або Конверта.

Який страховий тариф?

Розмір річного страхового тарифу за договором становить 1,66666%.

Коли починає діяти страховий захист?

З 00 годин 00 хвилин дати, наступної за датою сплати страхового платежу (або його частини).

Страховий захист за кожним сплаченим страховим платежем діє 12 місяців.

За ризиками «Втрата життя з будь-якої причини» та «Хірургічні операції» страховий захист починає діяти після завершення періоду очікування 30 днів із дати:

  • набрання чинності договору страхування;
  • початку конкретного періоду страхування відповідно до оплати страхового платежу, що перевищує 200,00 грн.

Який строк дії договору страхування?

1 рік із автоматичною пролонгацією на кожний наступний рік.

Договір страхування припиняє свою дію в разі ненадходження страхових платежів на поточний рахунок страховика протягом 6 (шести) місяців поспіль з дати завершення страхового захисту за таким договором.

Який період страхування (страхового захисту)?

Кожен сплачений страховий платіж надає страховий захист протягом річного періоду страхування з 00 годин 00 хвилин дня, наступного за днем сплати такого страхового платежу.

Яка територія дії договору?

Договір страхування діє на території всіх країн світу, за винятком територій та/або зон військових дій (незалежно від того, оголошено війну чи ні) та територій України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження.

Які винятки зі страхових випадків?

Винятки зі страхових випадків та підстави для відмови в здійсненні страхових виплат наведено в публічній частині договору та відповідних інформаційних документах про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися на сайтах страхових компаній за посиланнями, розміщеними в розділі «Документи».

Що робити в разі настання страхової події?

  1. Протягом 48 годин потрібно звернутися до медичного закладу.
  2. Протягом 10 календарних днів від дати настання події та/або виписки з медичного закладу потрібно створити заявку через Приват24. У меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки» потрібно вибрати договір і натиснути «Заявити про страховий випадок».
  3. У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) може подати заявку у відділенні банку або за номером 3700.
  4. Протягом 30 календарних днів від дати настання події та/або виписки з медичного закладу потрібно додати до заявки підтверджувальні медичні документи.
  5. Додати документи до створеної заявки на страхову подію потрібно через Приват24 в меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки – Страхові випадки» – вибір договору – «Завантажити документ».

У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) може протягом 6 місяців після настання страхового випадку подати заявку у відділенні банку або за номером 3700.

Протягом 12 місяців після настання страхового випадку в страхову компанію потрібно надати підтверджувальні документи.

Як подати заявку про настання страхової події?

У Приват24 в меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки» виберіть договір і натисніть «Заявити про страховий випадок».

Як додати підтверджувальний документ до заявки про настання страхової події?

Додати документи до створеної заявки на страхову подію потрібно протягом 30 календарних днів від дати настання події та/або виписки з медичного закладу через Приват24 в меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки – Страхові випадки» – вибір договору – «Завантажити документ».

Які документи потрібно надати для виплати?

  • Копія документів, що посвідчують особу вигодонабувача або отримувача виплати.
  • Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків. У разі відсутності – копія паспорта з відповідною відміткою.

Підтверджувальні документи:

У разі смерті:

  • лікарський висновок про причину смерті;
  • свідоцтво органу РАЦС про смерть застрахованої особи;
  • документи, що підтверджують причини та обставини настання страхового випадку;
  • свідоцтво про право на спадщину від спадкоємця.

У разі хірургічного втручання та/або внаслідок отримання перелому кісток – документи лікувально-профілактичних закладів, оформлені належним чином.

Які вимоги до медичної довідки?

Медичний документ повинен містити такі дані:

  • печатку медичного закладу та печатку лікаря, що лікує;
  • П. І. Б. пацієнта та дату народження;
  • точний діагноз;
  • дату захворювання або дату й обставини травмування (іншого нещасного випадку);
  • дату звернення по медичну допомогу та строк лікування;
  • у разі хірургічного втручання: повну назву операції та детальний опис обсягу оперативного втручання (протокол операції/хірургічного втручання).

Як здійснюється страхова виплата?

Страхова виплата здійснюється в розмірі таких лімітів залежно від страхового випадку:

  • втрата життя внаслідок нещасного випадку – 100% страхової Суми; але не менше ніж 50 000 грн;
  • втрата життя з будь-якої причини – 50% страхової Суми; але не більше ніж 150 000 грн;
  • простий перелом – 10% страхової Суми; але не більше ніж 15 000 грн;
  • перелом середньої складності – 25% страхової Суми; але не більше ніж 37 500 грн;
  • складний перелом – 50% страхової Суми; але не більше ніж 75 000 грн;
  • малоінвазивне хірургічне втручання – 20% страхової Суми; але не менше ніж 30 000 грн;
  • загальнохірургічне втручання – 50% страхової Суми; але не менше ніж 75 000 грн.

Як швидко я отримаю виплату?

Страховик ухвалює рішення та здійснює страхову виплату в разі визнання випадку страховим або повідомляє страхувальника про відмову в здійсненні страхової виплати з обґрунтуванням підстави відмови протягом 10 робочих днів із дати отримання всіх необхідних документів відповідно до публічної частини договору. Зазначений строк може збільшуватися у випадках та на строки, передбачені договором.

Які наслідки невиконання страхувальником обов’язків за договором?

Якщо страхувальник не виконуватиме своїх обов’язків (наприклад, надасть недостовірні дані щодо стану свого здоров’я під час підтвердження медичної декларації, запізно повідомить про страховий випадок чи не надасть у повному обсязі підтверджувальні документи), це може бути підставою для відмови в страховій виплаті.

Як відмовитися від страхування?

  • У Приват24 через меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки – вибір договору – Розірвати договір».
  • За номером 3700.
  • У відділенні банку.

Страхова компанія протягом 10 робочих днів здійснює повернення страхового платежу:

  • у разі розірвання клієнтом договору протягом 30 днів – у розмірі 100% здійсненого страхового платежу (за умови, що відсутні страхові події);
  • у разі розірвання клієнтом договору пізніше ніж за 30 днів – у розмірі частини страхового платежу, що відповідає невикористаному періоду страхового захисту за вирахуванням за цей період витрат страхової компанії та здійснених страхових виплат за договором.