Канали зв’язку з банком:
- цілодобова підтримка клієнтів 3700 – для дзвінків по Україні (безкоштовно з мобільних у межах України), а також +38 (073) 716 11 31 – для дзвінків із-за кордону / зі стаціонарних телефонів;
- чат «Допомога Онлайн» (з Приват24 або з сайта банку);
- відділення банку – звернення безпосередньо до працівника відділення;
- сайт https://privatbank.ua, меню «Скарги та пропозиції».
Повідомлення, запити та кореспонденцію потрібно надавати особисто або електронною поштою.
Оригінали юридично важливої кореспонденції та документації потрібно передавати визнаною в Україні кур'єрською службою або вручати особисто. Будь-які такі повідомлення необхідно направляти на адресу банку, зазначену нижче, або на іншу адресу, яку банк може повідомити клієнту в письмовій формі.
Адреса банку для листування: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
Електронна пошта: help@pb.ua
Регламент розгляду звернень клієнтів
- Телефона підтримка 3700, чат «Допомога Онлайн» і відділення банку – в режимі онлайн, якщо питання не потребує додаткового вивчення та доопрацювання. У разі потреби додаткового вивчення питання строк розгляду звернення може бути продовжено, але він не буде перевищувати строк, встановлений Законом України «Про звернення громадян».
- Строк розгляду листів-звернень на паперових або електронних носіях, що відповідають встановленим законодавством вимогам до звернень, регулюється вимогами Закону України «Про звернення громадян».
Канали надання відповіді клієнту на звернення:
- електронні (Paperless, чат Приват24, e-mail);
- Укрпошта;
- телефонний зв'язок;
- особистий прийом клієнтів.
Посилання на розділ «Звернення громадян» офіційного інтернет-представництва Національного банку.