Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

Товар за сервісом можна купити в межах зазначеної суми. Сума покупки перевищує можливий ліміт.

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому я отримав(-ла) це повідомлення?

Ваша спроба купити товар за сервісом «Оплата частинами»/«Миттєва розстрочка» неуспішна, оскільки перевищено суму ліміту.

Що необхідно зробити, щоб купити товар?

Зменшити суму покупки або погасити оформлені кредити (за наявності). Спробувати збільшити суму кредитного ліміту за карткою «Універсальна».

Як збільшити ліміт за сервісом «Оплата частинами»?

Ліміт за сервісом «Оплата частинами» залежить від кредитного ліміту на картці. Банк в індивідуальному порядку розглядає ліміт за сервісом. Для підвищення ліміту за послугою «Оплата частинами» рекомендуємо підвищити ліміт на картці «Універсальна».

Як збільшити кредитний ліміт за карткою «Універсальна»?

Клієнт може подати заявку на підвищення кредитного ліміту: - на сайті банку limit.pb.ua; - через Приват24 («Мої рахунки» –> «Картки» –> «Змінити кредитний ліміт»); - через Приват24 Next («Гаманець» –> «Картки» –> «Керування карткою/рахунком» –> «Кредитний ліміт»); - в чаті «Допомога Онлайн»; - зателефонувавши на номер 3700 (голосове меню IVR –> кнопка «4» –> «Кредитний ліміт»); - у будь-якому відділенні.