Принципи та цінності

Комплаєнс є багатовимірним питанням та може мати різний зміст і масштаб.
ПриватБанк визначає комплаєнс як дотримання норм законодавства, регулюючих вказівок та правил, галузевих та загальноприйнятих банківських стандартів, кодексу поведінки (етики), політики управління конфліктами інтересів; вирішення питань запобігання відмиванню грошей та протидії фінансуванню тероризму; розслідування фактів корупційної та шахрайської поведінки.
Комплаєнс є невід’ємною складовою повсякденної ділової діяльності (практики) ПриватБанку. Починаючи з вищих органів управління, комплаєнс є частиною культури всього банку, відповідальністю всіх співробітників.
Щоб сприяти власному сталому розвитку в здійсненні комерційної діяльності, ПриватБанк прагне дотримуватися найкращих практик та стандартів ринку в сферах відповідальності, прозорості та ділової етики.
Не визнаються як можливі для використання незаконні, протиправні способи ведення бізнесу й такі, що не відповідають загальновизнаним принципам.
Політика ПриватБанку передбачає дотримання всіх вимог законодавства та регулятивних документів щодо протидії легалізації коштів та запобігання використанню продуктів і послуг банку з метою відмивання грошей та іншої нелегальної діяльності.
На додачу до вимог законодавства ПриватБанк запровадив у цій сфері й власні принципи.
Вище керівництво ПриватБанку з метою дотримання комплаєнс-культури на всіх організаційних рівнях створює необхідну атмосферу tone at the top.