Квитки на транспорт

Оформлення квитків на автобусні рейси в тисячі куточків світу.

Автобусні рейси від найбільших перевізників України й світу: FlixBus, Ecolines, East West Eurolines та іншими компаніями в одному місці.
Широкий вибір квитків в Україні і Європі.
Прямі рейси та рейси з пересадкою.

Зручно для пасажирів

Швидкий пошук рейсів

Швидкий пошук рейсів

Для швидкого пошуку серед різноманіття пропозицій можете використати фільтр та сортування рейсів: за вартістю квитка, часом прибуття, часом відправлення або часом у дорозі.
Детальна інформація про рейс

Детальна інформація про рейс

Дізнатися контакти перевізника, наявність додаткових сервісів в автобусі, інформацію про перевезення тварин, багажу та ще багато корисного можна перед купівлею квитка. Просто натисніть кнопку «Детальніше».
Повернення квитків

Повернення квитків

Якщо плани змінилися, квитки можна повернути. Сума до повернення розраховується за тарифами перевізника й залежить від того, скільки часу залишилося до відправлення автобуса.

ТОП напрямки

Варшава - Прага

Оформити

Берлін - Гамбург

Оформити

Вільнюс - Варшава

Оформити

Ужгород - Кошице

Оформити

Одеса - Кишинів

Оформити

Краків - Львів

Оформити

Тарифи

Тариф на оформлення квитка на автобус 0–5% від вартості квитка

Поширенi питання

Чи можна оформити квитки на автобус за кордон?

Так. Квитки можна оформити за будь-яким напрямком в Європі.

Чи можна забронювати квиток на автобус?

Ні, в ПриватБанку відсутня послуга бронювання автобусних квитків.

За який час до відправлення автобуса можна оформити квиток у банку?

У будь-який час до відправлення автобуса залежно від умов перевізника.

Як клієнту дізнатися додаткову інформацію про рейс?

Всю інформацію про рейс зазначено у квитку (назва рейсу, контакти перевізника, диспетчера, інформація про перевезення багажу тощо).

Як дізнатися місце в автобусі?

Якщо перевізник надає схему автобуса, під час оформлення квитка клієнт може вибрати бажане місце. Якщо перевізник не надав схему автобуса, система вибирає місця з доступних на момент оформлення квитка, найближчі один до одного місця по черзі. В такому разі у квитку буде зазначено номер, що перевищує кількість місць, наприклад, «№ 84» або позначення «БМ», тоді місце визначить водій під час посадки в автобус.

Чому в каналах ПриватБанку немає рейсів за потрібним напрямком, як у касі автостанції?

У каналах ПриватБанку клієнт може знайти рейси тільки за напрямками, які були надані перевізниками. Тому іноді рейси, квитки на які продаються в касах, не відображаються в каналах банку, і навпаки.

Чи потрібно обмінювати автобусні квитки перед поїздкою?

Тип квитка визначається перевізником автоматично.

Завчасно ознайомтеся з умовами проїзду після оформлення квитка.

Чи можуть отримати знижку пільгові категорії населення (студенти, пенсіонери, військові тощо)?

Залежно від перевізника можуть бути надані знижки певним категоріям населення на окремі рейси. З інформацією про знижки можна ознайомитися, натиснувши кнопку «Детальніше» на етапі пошуку рейсів. Вартість квитка з урахуванням знижки розраховується перед оплатою.

Як повернути квиток на автобус?

Для кожного рейса діють індивідуальні правила повернення, які зазначені в бланку квитка.

Незалежно від часу повернення квитка не повертається комісія за оформлення квитка й сервісний збір, встановлений перевізником.

Які дії пасажира в разі скасування рейсу?

Звернутися до підтримки банку за номером 3700 або в чат «Допомога Онлайн». Співробітники сформують запит до перевізника для перевірки інформації щодо скасування рейсу й повернення коштів.