Квитки на транспорт

Бронюйте та оформлюйте квитки на літак, послуги в аеропорту та страхування в одному місці.

Понад 10 років досвіду авіапольотів.
Рейси із сусідніх країн у найвіддаленіші куточки світу.
Можливість оформлення чартерних рейсів.
Архів квитків, що допоможе врахувати ваші потреби: оплату чи маршрут.

Послуги для пасажирів

Миттєва розстрочка

Миттєва розстрочка

Сервіс, за допомогою якого можна отримати квиток відразу, а вартість квитка сплатити поступово частинами.
Компенсація вартості рейсу

Компенсація вартості рейсу

Послуга, яка збереже ваші кошти в разі затримки або скасування рейсу. Її можна оформити під час купівлі квитка.
Туристичне страхування

Туристичне страхування

Що б там не сталося під час мандрівки, страхова компанія забезпечить ваш захист. До послуг входить: надання медичної допомоги, організація та оплата медичного обслуговування за кордоном.

Додаткові сервіси для пасажирів в аеропорту

Додаткові сервіси для пасажирів в аеропорту

FastTrack/Meet&Greet, Business lounge та преміальне обслуговування – це онлайн-сервіси, які зроблять подорож приємною та комфортною.

Ось неповний перелік додаткових переваг цих сервісів:

Проходження паспортного, авіаційного, митного контролю через окремі коридори, супровід під час проходження всіх міграційних формальностей, доступ до бізнес-залу, персональний трансфер між терміналом і повітряним судном, допомога в реєстрації багажу та багато іншого.

Замовити послугу

Тарифи

Тариф на оформлення квитка на літак у каналах самообслуговування 0 грн
Тариф на оформлення квитка на літак у відділенні 50 грн за кожну ділянку перельоту (сегмент) із пасажира

Поширенi питання

Як отримати авіаквиток?

Квиток надсилається на електронну пошту впродовж двох годин із моменту оплати, а також зберігається в «Архіві квитків». Квиток не потрібно обмінювати на паперовий, проте рекомендуємо роздрукувати його й мати із собою протягом поїздки.

Чи можна пролетіти частину маршруту?

Ні, згідно з правилами всіх авіакомпаній, переліт має здійснюватися суворо за маршрутом, зазначеним під час оформлення квитка. Пропустивши одну ділянку, авіакомпанія автоматично анулює всі подальші.

Які дії пасажира, якщо прізвище або ім’я зазначено у квитку з помилкою?

Допускається до трьох помилок у написанні прізвища та імені, якщо вони не впливають на звучання. На деякі напрямки можуть діяти більш жорсткі вимоги.

Тому рекомендуємо подати заявку на зміну даних в архіві квитків. Заявки розглядаються протягом 24 годин. Залежно від умов авіакомпанії послуга може бути платною.

Які документи потрібні для перельоту?

Для внутрішніх рейсів:

  • паспорт громадянина України або закордонний паспорт для повнолітніх осіб;
  • свідоцтво про народження для дітей.

Для закордонних рейсів:

  • закордонний паспорт;
  • віза країни призначення;
  • транзитні візи (для рейсів із пересадками).

Строк дії документів не повинен закінчуватися раніше дати зворотного квитка.

Інформацію про чинні візові правила, умови перетину країни, перевезення багажу, транзитні умови потрібно уточнювати у відповідних офіційних організаціях.

Як оформити додатковий багаж, харчування або перевезення тварини?

Подайте відповідну заявку в архіві квитків. Заявки розглядаються протягом двох годин.

В «Історії заявки» перегляньте результат і сплатіть вартість замовлення.

Роздрукуйте багажну квитанцію, яку надіслано на пошту, та надайте під час реєстрації в аеропорту.

Як скасувати авіаквиток?

Подайте заявку на скасування квитка в архіві. Якщо до вильоту залишилося менше доби, додатково зверніться в службу підтримки за телефонами, зазначеними у квитку.

Заявки розглядаються протягом 24 годин.

Якщо сума до повернення неповна, додатково знадобиться ваше підтвердження.

Регламент повернення коштів за скасований квиток залежить від авіакомпанії й становить від 5 до 30 банківських днів.

Як змінити авіаквиток?

Подайте заявку на редагування маршруту в архіві квитків. Якщо до вильоту залишилося менше доби, додатково зверніться в службу підтримки за телефонами, зазначеними у квитку. Заявки розглядаються протягом 24 годин.

Якщо для внесення змін потрібна доплата, здійсніть її в день отримання відповіді.

Як авіакомпанія інформує про скасування або зміни в рейсі?

Інформація про зміни в рейсі надходить на e-mail, зазначений під час оформлення квитка.

Якщо зміни в перельоті значні, додатково знадобиться ваше підтвердження.