Безпека під час купівель в Інтернеті

Безпека під час купівель в Інтернеті

Якщо ви полюбляєте купувати на інтернет-майданчиках, вам сюди

Правило № 1. Якщо ви продаєте товар на інтернет-майданчику, для отримання переказу на картку за продаж товару необхідно зазначити лише номер картки.

Правило № 1. Якщо ви продаєте товар на інтернет-майданчику, для отримання переказу на картку за продаж товару необхідно зазначити лише номер картки.

Вимоги покупця назвати інші дані (CVV2-код, строк дії картки, баланс чи тип картки) для переказу грошей на вашу картку повинні викликати у вас підозри.

Правило № 2. Не залишайте номер свого фінансового телефону в Інтернеті.

Правило № 2. Не залишайте номер свого фінансового телефону в Інтернеті.

Тим, хто веде бізнес, ми рекомендуємо завести окремий контрактний телефон для переговорів з контрагентами.

Не використовуйте фінансовий номер під час контактів з широким загалом. Це може призвести до крадіжки вашої SIM-картки шахраями через перевипуск у відділеннях мобільного оператора.

Правило № 3. Якщо ви здійснюєте купівлі через Інтернет в маловідомих вам людей, рекомендуємо використовувати післяплату.

Правило № 3. Якщо ви здійснюєте купівлі через Інтернет в маловідомих вам людей, рекомендуємо використовувати післяплату.

Якщо ви платите на перевірених майданчиках інтернет-гігантів, використовуйте під час розрахунків Інтернет-картку.

Повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб

Співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!

Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, повідомте нам. Ми врахуємо ваш приклад під час розробки нових методів запобігання шахрайству.

Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам, ви також можете подати заявку. Її опрацюють фахівці з безпеки та запобігання шахрайським операціям.

Як подати звернення про шахрайство?

<p>У додатку Приват24 перейдіть у меню «Налаштування» → «Комунікації» → «Дзвінки».</p>

У додатку Приват24 перейдіть у меню «Налаштування» → «Комунікації» → «Дзвінки».

<p>Натисніть «Перевірити номер телефону» → «Контактували з шахраєм?».</p>

Натисніть «Перевірити номер телефону» → «Контактували з шахраєм?».

<p>Виберіть відповідні варіанти обставин, натисніть «Відправити».</p>

Виберіть відповідні варіанти обставин, натисніть «Відправити».

Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, в чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.

Якщо відбулося шахрайське списання коштів із вашої картки, обов’язково зверніться до підтримки банку за телефоном 3700 або в чат «Допомога Онлайн».

Повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб

Співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!

Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, повідомте нам. Ми врахуємо ваш приклад під час розробки нових методів запобігання шахрайству.

Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам, ви також можете подати заявку. Її опрацюють фахівці з безпеки та запобігання шахрайським операціям.

Як подати звернення про шахрайство?

  1. У додатку Приват24 перейдіть у меню «Налаштування» → «Комунікації» → «Дзвінки».

  2. Натисніть «Перевірити номер телефону» → «Контактували з шахраєм?».

  3. Виберіть відповідні варіанти обставин, натисніть «Відправити».

Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, в чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.

Якщо відбулося шахрайське списання коштів із вашої картки, обов’язково зверніться до підтримки банку за телефоном 3700 або в чат «Допомога Онлайн».

У додатку Приват24 перейдіть у меню «Налаштування» → «Комунікації» → «Дзвінки». Натисніть «Перевірити номер телефону» → «Контактували з шахраєм?». Виберіть відповідні варіанти обставин, натисніть «Відправити».