Страхування здоров`я

Дозволить не думати, де взяти гроші.

Виплата відразу після діагнозу.

Навіщо це вам?

Навіщо це вам?

Якісні медичні послуги коштують недешево. Раптова хвороба може вимагати тривалого лікування та великих витрат. Унікальний продукт «Страхування здоров’я» забезпечить вам фінансовий захист і дозволить не думати про те, де взяти гроші на лікування.
Вам більше не потрібно зберігати чеки та квитанції на лікування, як того вимагає медичне страхування. Для виплати потрібен лише діагноз!

Як це працює?

Як це працює?

Розмір страхової виплати визначається у процентах від страхової суми згідно з договором страхування і таблицею страхових виплат (від 1 до 100% – залежно від захворювання).

ПРИКЛАД:

Договір укладено на страхову суму 100 000 грн. Розмір страхової виплати в разі захворювання на пневмонію згідно з таблицею страхових виплат передбачено у розмірі 10% за захворюванням + 10% у разі хірургічного втручання: (100 000 грн * 10 %) + (100 000 грн * 10 %) = 20 000 грн.

3 причини застрахувати здоров’я

3 причини застрахувати здоров’я
  1. Страховий поліс можна оформити як для дорослої людини до 69 років (зокрема й для пенсіонерів), так і для дитини віком від 1 року (дитяче страхування).
  2. Ви отримаєте страхову виплату в разі захворювань і хірургічних операцій, що не покриваються традиційним добровільним медичним страхуванням (ДМС): цукровий діабет, вірусний гепатит, туберкульоз, онкологічні захворювання.
  3. Ви самі вирішуєте, як використовувати страхову виплату.

Умови страхування

Ризики, які покриває договір

Захворювання, передбачені умовами договору страхування.

Хірургічні втручання, які було проведено протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня встановлення діагнозу, передбаченого умовами договору страхування.

Смерть внаслідок захворювання, передбаченого умовами договору страхування.

Що міститься в продукті Понад 140 захворювань та хірургічні втручання, зокрема й критичні: цукровий діабет, вірусний гепатит, туберкульоз, онкологічні захворювання
Страховий платіж Від 0,11 до 0,5% на місяць (залежно від віку застрахованої особи)

Документи

Інформація для ознайомлення перед укладенням договору страхування:

Ознайомитися з інформацією про страховика, інформаційним документом про стандартний страховий продукт «Страхування здоров’я» та публічною частиною договору страхування можна на сайтах страхових компаній:

Поширенi питання

Де можна подивитися/завантажити оформлений договір страхування?

У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → виберіть договір → натисніть «Завантажити договір».

Де можна ознайомитися з публічними умовами договору страхування?

Пропозицію щодо укладення договору страхування за страховим продуктом розміщено на сайтах страхових компаній за посиланнями в розділі «Документи».

Що є об’єктом страхування?

Життя, здоров’я та працездатність застрахованої особи.

Що є страховим випадком?

Виникнення в застрахованої особи захворювання, передбаченого умовами договору страхування. Повний перелік наведено в таблиці виплат, розміщеній у розділі «Документи».

Перенесене застрахованою особою хірургічне втручання, яке було проведено протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня встановлення діагнозу, передбаченого умовами договору страхування. Повний перелік наведено в таблиці виплат, розміщеній у розділі «Документи».

Смерть застрахованої особи внаслідок захворювання, передбаченого умовами договору страхування. Повний перелік наведено в таблиці виплат, розміщеній у розділі «Документи».

Чи покриває страховка випадки, спричинені воєнними діями?

Ні. Не визнаються страховими випадками хвороби, набуті внаслідок воєнних дій, зокрема через застосування хімічної, ядерної або будь-якої іншої зброї.

Чи покриває страховка захворювання на коронавірус (COVID)?

Cама коронавірусна інфекція (COVID) не входить до переліку захворювань, які покриваються договором страхування, але при цьому страховка покриває такі ускладнення, викликані COVID-19:

  • бронхопневмонія;
  • емфізема;
  • пневмонія (за умови ушпиталення);
  • плеврит;
  • пневмоторакс;
  • гемоторакс;
  • бронхоектатична хвороба у фазі загострення;
  • абсцес легень і середостіння;
  • бронхіальна астма (вперше виявлена).

Від чого договір страхування не захищає?

  • Нещасних випадків.
  • Хвороб, що виникли внаслідок вживання алкоголю, наркотичних та психотропних препаратів.
  • Спадкових хвороб та вроджених вад.
  • Наслідків косметичних або косметологічних послуг, естетичних оперативних втручань, операцій зі зміни статі, ожиріння.
  • Ускладнень або штучного переривання вагітності, безпліддя тощо.
  • Хвороб шкіри та підшкірної клітковини.
  • Доброякісних новоутворень шкіри.
  • Найбільш масових та епідеміологічних захворювань (ГРВІ, грип тощо).
  • Якщо діагноз щодо інфекційних, паразитарних та вірусних захворювань встановлено протягом першого місяця дії договору (відновлення дії після відсутності платежу протягом трьох місяців поспіль).
  • Якщо діагноз щодо новоутворень та хвороб ендокринної системи, захворювань крові та кровотворних органів, хвороб нервової системи та органів чуття, систем кровообігу, органів дихання, органів травлення, сечостатевої системи, хвороб кістково-м’язової системи та сполучної тканини встановлено протягом перших трьох місяців дії договору.
  • Якщо діагноз гепатиту типу А або Е встановлено протягом першого місяця дії договору, а гепатиту типу С або В – протягом перших 6 місяців.
  • Хвороб, не передбачених у таблиці страхових виплат.

Де можна переглянути таблицю страхових виплат?

Ознайомитися з таблицею «Перелік захворювань та хірургічних втручань і розмір виплат за ними можна за посиланням у розділі «Документи».

Кого може бути застраховано?

Укласти договір може страхувальник – тільки дієздатна фізична особа з 18 років.

Застрахованою може бути особа віком від 1 до 69 років включно.

Кого не може бути застраховано?

Не може бути застраховано осіб, які на момент укладення договору страхування:

  • є молодшими 1 року або старшими 70 років;
  • визнані в установленому порядку недієздатними;
  • страждають важкими захворюваннями нервової системи (пухлина головного мозку, пухлина спинного мозку і хребетного стовпа, ураження нервової системи при злоякісних новоутвореннях, смерть мозку, травма хребта і спинного мозку, гостре порушення мозкового кровообігу (інсульт), енцефаліт гострий некротичний);
  • мають діагноз психічнохворих (знаходяться на обліку в наркологічних, психоневрологічних диспансерах);
  • є ВІЛ-інфікованими.

Що є датою настання страхового випадку?

Датою настання страхового випадку вважається дата вперше встановленого діагнозу захворювання або дата смерті.

Коли починає діяти страховий захист?

Після завершення періоду очікування за умови внесення страхового платежу.

  • Мінімальний строк – 7 днів.
  • Основний строк – 30 днів.
  • Максимальний строк – 180 днів.

Строк залежить від захворювання.

Повний перелік захворювань, хірургічних втручань та період очікування за кожним із них наведено в таблиці виплат, розміщеній у розділі «Документи».

Якщо страховий платіж не внесено, то страховий захист за неоплачений період страхування не діє та відновлює свою дію після внесення страхового платежу та завершення періоду очікування.

Якщо страхові платежі не внесено протягом 6 (шести) місяців поспіль, то договір страхування припиняє свою дію. Відновити страховий захист за таким договором неможливо.

Який строк дії договору страхування?

1 рік з автоматичною пролонгацією за таких умов:

  • протягом 30 календарних днів до дати закінчення дії договору не надійшло повідомлення від страховика або страхувальника про припинення договору;
  • продовжується здійснення страхових платежів.

Пролонгація договору страхування не здійснюється, якщо на момент закінчення строку дії договору страхування страховий агент АТ КБ «ПриватБанк», за посередництвом якого укладено такий договір страхування, припинив співпрацю зі страховиком.

Договір страхування припиняє свою дію в разі ненадходження або надходження не в повному обсязі чергових страхових платежів на поточний рахунок страховика протягом 6 (шести) місяців поспіль.

Який період страхування?

1 рік – у разі здійснення платежу разово.
1 місяць – у разі здійснення страхових платежів щомісяця.

Яка територія дії договору?

Територія дії договору – Україна.
Дія договору не поширюється:

  • на тимчасово окуповані території України;
  • території, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють своїх повноважень; населені пункти, що розташовані на лінії розмежування;
  • території активних бойових дій, де ведуться воєнні (бойові) дії на дату настання події, що має ознаки страхового випадку.

Які винятки зі страхових випадків?

Винятки зі страхових випадків та підстави для відмови в здійсненні страхових виплат за страховим продуктом «Страхування здоров’я» наведено в Пропозиціях страхових компаній та відповідних Інформаційних документах про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися на сайтах страхових компаній за посиланнями, розміщеними в розділі «Документи».

Що робити в разі настання страхової події?

  1. Зверніться до медичного закладу та отримайте медичний документ.
  2. Протягом двох робочих днів з моменту отримання медичного документа (закінчення лікування) подайте заяву про подію та документ, що підтверджує факт настання страхового випадку через Приват24 в меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибір договору → «Заявити про страховий випадок».
    У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) має не пізніше ніж за 2 місяці з дня настання події повідомити страховика про настання страхового випадку. Подати заявку можна у відділенні банку або за номером 3700.
  3. Надайте підписану відповідальною особою та завірену печаткою медичного закладу виписку з картки амбулаторного/стаціонарного хворого (форма 027/о) або виписку із медичної картки стаціонарного хворого на злоякісне новоутворення (форма 027-1/о) застрахованої особи з обов’язковим зазначенням дати первинного встановлення діагнозу на захворювання, що повинна містити: П. І. Б. пацієнта, точний діагноз, дату звернення за медичною допомогою, тривалість лікування.
    Додати документи до створеної заявки на страхову подію потрібно через Приват24 в меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Страхові випадки» → вибір договору → «Завантажити документ».

Як подати заявку про настання страхової події?

    У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибрати договір → «Заявити про страховий випадок».
Також для подачі заяви про страховий випадок ви можете звернутися на лінію підтримки 3700.

Як додати підтверджувальний документ до заяви про настання страхової події?

Додати документи до створеної заявки на страхову подію потрібно протягом 30 календарних днів із дати настання події через Приват24 в меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Страхові випадки» → вибір договору → «Завантажити документ».

Які підтверджувальні документи необхідно надати?

У разі захворювання застрахована особа надає медичний документ, що містить інформацію про захворювання та про те, коли вперше його було діагностовано (виписка з картки амбулаторного/стаціонарного хворого (форма 027/о), результати медичних обстежень тощо).

У разі смерті заявник (родич, спадкоємець) надає:

  • копію свідоцтва про смерть.
  • копію лікарського свідоцтва про смерть (довідка про причину смерті).
  • виписку з карти амбулаторного/стаціонарного хворого (форма 027/о) або виписку із медичної карти стаціонарного хворого на злоякісне новоутворення (форма 027-1/о) Застрахованої особи з обов’язковим зазначенням дати первинного встановлення діагнозу на захворювання, завірену належним чином.
  • для спадкоємців – копію свідоцтва про право на спадщину.

Як здійснюється страхова виплата?

  • У разі смерті внаслідок хвороби, передбаченої умовами договору страхування, – у розмірі 100% страхової суми.
  • У разі захворювання, передбаченого умовами договору страхування, – у фіксованому проценті (%) від страхової суми залежно від хвороби (відповідно до таблиці страхових виплат).
  • У разі перенесеного хірургічного втручання, яке було проведено протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня встановлення діагнозу, передбаченого умовами договору страхування, – у фіксованому проценті (%) від страхової суми залежно від хвороби (відповідно до таблиці страхових виплат).

Наприклад, у разі захворювання на пневмонію виплата становить 10% від страхової суми. У разі проведення хірургічного втручання за цим же діагнозом додаткова виплата становить 10% від страхової суми. За страхової суми 100 000 грн загальна страхова виплата становитиме: 100 000 грн * 10% + 100 000 грн * 10% = 20 000 грн.

Як швидко я отримаю виплату?

Страховик ухвалює рішення про визнання або невизнання випадку страховим та здійснює страхову виплату в разі визнання випадку страховим або повідомляє страхувальника про ухвалене рішення щодо відмови в здійсненні страхової виплати з обґрунтуванням підстави відмови за договором страхування протягом 10 (десяти) робочих днів із дати одержання всіх необхідних документів відповідно до Пропозиції. Зазначений строк може збільшуватися у випадках та на строк, передбачених Пропозицією.

Страхова виплата надається застрахованій особі (спадкоємцям застрахованої особи) на один з її рахунків, відкритих в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», а в разі відсутності таких рахунків в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» – на будь-який інший, зазначений у заяві на страхову виплату.
Якщо застрахована особа є неповнолітньою (малолітньою) страхова виплата здійснюється її батькам або особі, визнаній опікуном згідно з чинним законодавством України.

Як вибирається страхова компанія?

Договір страхування оформляється в страховій компанії з-поміж тих, що є партнерами ПриватБанку за страховим продуктом «Страхування здоров’я». Умови оформлення та врегулювання продукту в усіх компаніях однакові.

Як відмовитися від страхування?

  • У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибір договору → «Розірвати договір».
  • На сайті privatbank.ua → меню «Інше» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Авторизація (за допомогою мобільного телефону)» → вибір договору → меню «Операції» → «Розірвати».
  • За номером 3700.
  • У відділенні банку.

Страхова компанія протягом 10 робочих днів здійснює повернення страхового платежу:

  • у разі розірвання клієнтом договору протягом 30 днів – у розмірі 100% здійсненого страхового платежу за умови, що відсутні страхові події;
  • у разі розірвання клієнтом договору пізніше ніж через 30 днів – у розмірі частини страхового платежу, що відповідає невикористаному періоду страхового захисту за вирахуванням за цей період витрат страхової компанії та здійснених страхових виплат за договором.