Програма «Сімейна»

Комплексний захист від непередбачених обставин для всієї родини.

Навіщо це вам?

Навіщо це вам?

Ваш захист у складних ситуаціях зі здоров’ям.
Програма «Сімейна» забезпечить вам і вашій родині фінансовий захист та дозволить не думати про те, де взяти гроші на відновлення здоров’я. Крім того, страховка допоможе компенсувати витрати за період тимчасової непрацездатності.

Ризики

Ризики
  • Тілесні ушкодження, отримані в результаті нещасного випадку;
  • Смерть у результаті нещасного випадку.

Умови

Умови
  • Мінімальна кількість застрахованих осіб – 3
  • Страхова сума: 50 000 грн на кожну застраховану особу.
  • Оплата регулярним платежем 20 грн за кожну застраховану особу.
  • Страховий тариф – 0,48% на рік

Як це працює?

Як це працює?

Розмір страхової виплати визначається в процентах від страхової суми згідно з «Таблицею страхових виплат» (від 3 до 100% залежно від пошкодження).

Приклад:
Договір укладено на страхову суму 50 000 гривень. Розмір страхової виплати в разі перелому променевої кістки – 5%
50 000 * 5% = 2 500 гривень

Документи

Інформація для ознайомлення перед укладенням договору страхування:

Ознайомитися з інформацією про страховика, інформаційним документом про стандартний страховий продукт та публічною частиною договору страхування можна на сайтах страхових компаній:

Поширенi питання

Де можна подивитися/завантажити оформлений договір страхування?

У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → виберіть договір → натисніть «Завантажити договір».

Де можна ознайомитися з публічними умовами договору страхування?

Пропозицію щодо укладення договору страхування за страховим продуктом розміщено на сайтах страхових компаній за посиланнями в розділі «Документи».

Що є об’єктом страхування?

Життя, здоров’я та працездатність застрахованої особи.

Що є страховим випадком?

  • Смерть застрахованої особи внаслідок нещасного випадку.
  • Травматичне ушкодження застрахованої особи внаслідок нещасного випадку, що передбачене Додатком № 1 «Таблиця розмірів страхових виплат у випадку травматичних ушкоджень організму Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку» до Пропозиції.

Таблицю розмірів страхових виплат у разі травматичних ушкоджень наведено в розділі «Документи».

Чи захворювання є нещасним випадком?

Захворювання, а також їхні наслідки не є нещасними випадками.

Чи покриває страхування нещасні випадки, спричинені воєнними діями?

Нещасні випадки, спричинені воєнними діями, покриваються лише для цивільних осіб за умови укладання договору за програмою страхування «Воєнні ризики».

Що таке програма «Активний спорт»?

Це програма, що передбачає додатковий страховий захист на період участі в спортивних змаганнях і конкурсах із таких видів спорту:

  • зимові види спорту (гірські лижі та сноуборд на аматорському рівні на гірськолижних курортах під час відпочинку), санний спорт, гірськолижний спорт, слалом (усі види), ковзанярський спорт, стрибки на лижах із трампліна, лижне двоборство, фігурне катання, біатлон, шорт-трек;
  • дайвінг із глибиною занурення до 18 метрів;
  • рафтинг (1 та 2-й рівні складності), воднолижний спорт, рибальський спорт, гребля, стрибки у воду, плавання (усі види);
  • поло, кінний спорт, катання на конях, верблюдах, слонах;
  • парасейлінг, парашутний спорт, вертолітний спорт, дельтапланерний спорт, літаковий спорт, планерний спорт;
  • туристичні походи/трекінг (1 та 2-га категорії складності), піші походи в гори, піші походи (спеціальними маршрутами), скелелазіння, спелеологія;
  • атлетика (крім легкої), гирьовий спорт, бодибілдинг, пауерліфтинг, армспорт, багатоборство (усі види), спортивна гімнастика, художня гімнастика, фристайл-акробатика, стрибки на батуті;
  • велоспорт (трек, шосе), гірський велоспорт;
  • картинг, автомотоспорт, спідвей, ралі, водномоторний спорт, мотоциклетний спорт, катання на квадроциклах та багі (зокрема, перебування застрахованої особи як пасажира);
  • контактні види спорту (вільна боротьба, греко-римська боротьба, дзюдо, козацький двобій, рукопашний двобій, традиційне карате, кікбоксинг, бокс, дзюдо, боротьба, самбо, сумо);
  • ігрові види спорту (баскетбол, бейсбол, пейнтбол, футбол, хокей із шайбою, сквош, великий теніс, регбі, усі види футболу, пляжний футбол), спортивні танці, акробатичний рок-н-рол.

Що таке програма страхування «Воєнні ризики»?

На умовах програми дія договору поширюється на нещасні випадки внаслідок воєнних дій – влучення снарядів, мін, куль, руйнування будівель, мінування територій, вибухів, пожеж тощо (окрім застосування зброї масового знищення), що сталися з цивільними особами, які на момент настання випадку: не брали активної участі у відсічі та стримуванні збройної агресії іноземних держав, зокрема (але не виключно) з використанням вогнепальної зброї та боєприпасів до неї; не брали безпосередньої участі в бойових, воєнних діях та ліквідації їхніх наслідків, військових навчаннях та тренуваннях (зокрема, як військовослужбовці, працівники органів МВС, Національної гвардії, учасники територіальної оборони та інших сил Національного спротиву України).

Де можна переглянути таблицю травматичних ушкоджень та розмір страхових виплат?

Таблицю розмірів страхових виплат у разі травматичних ушкоджень наведено в розділі «Документи».

Кого може бути застраховано?

Застрахованою може бути особа віком від 1 місяця.
Зверніть увагу! Укласти договір може лише повнолітня (від 18 років) та дієздатна фізична особа.

Кого не може бути застраховано?

  • Особи, яких в установленому порядку визнано недієздатними.
  • За програмою страхування «Воєнні ризики» – не може бути застраховано осіб, які є військовослужбовцями Збройних Сил України, працівниками та/або службовцями Національної Гвардії України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції України, сил територіальної оборони Збройних Сил України, інших воєнізованих утворень, служб, підрозділів, формувань незалежно від форми та способу їхнього утворення.

Що є датою настання страхового випадку?

Датою настання страхового випадку вважається дата отримання травми або дата загибелі (смерті).

Коли починає діяти страховий захист?

Після завершення періоду очікування – через 7 (сім) днів із дати початку дії договору страхування за умови внесення страхового платежу.

Якщо страховий платіж не внесено, то страховий захист за неоплачений період страхування не діє та відновлює свою дію після внесення страхового платежу.

Якщо страхові платежі не внесено протягом 6 (шести) місяців поспіль, то договір страхування припиняє свою дію. Відновити страховий захист за таким договором неможливо.

Який строк дії договору страхування?

1 рік з автоматичною пролонгацією за таких умов:

  • протягом 30 календарних днів до дати закінчення дії договору не надійшло повідомлення від страховика або страхувальника про припинення договору;
  • продовжується здійснення страхових платежів.

 

Пролонгація договору страхування не здійснюється, якщо на момент закінчення строку дії договору страхування страховий агент АТ КБ «ПРИВАТБАНК», за посередництвом якого укладено такий договір страхування, припинив співпрацю зі страховиком.

 

Договір страхування припиняє свою дію в разі ненадходження або надходження не в повному обсязі чергових страхових платежів на поточний рахунок страховика протягом 6 (шести) місяців поспіль.

Який період страхування?

1 рік – у разі здійснення платежу разово.
1 місяць – у разі здійснення страхових платежів щомісяця.

Страховий захист у кожному періоді страхування діє за умови внесення страхового платежу за такий період страхування згідно з договором страхування.

Яка територія дії договору?

Територія дії договору – увесь світ.

Дія договору не поширюється:

  • на тимчасово окуповані території України;
  • території, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють своїх повноважень; населені пункти, що розташовані на лінії розмежування;
  • території активних бойових дій, де ведуться воєнні (бойові) дії на дату настання події, що має ознаки страхового випадку.
  • на території за межами України в зоні воєнних дій будь-якого характеру, незалежно від офіційного визнання війни за нормами права;
  • території, щодо яких МЗС України надало рекомендацію утриматися від поїздок до перетину застрахованою особою кордону.

Які винятки зі страхових випадків?

Винятки зі страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат за страховим продуктом «Захист на кожен день» наведено в Пропозиціях страхових компаній та відповідних Інформаційних документах про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися на сайтах страхових компаній за посиланнями, розміщеними в розділі «Документи».

Що робити в разі настання страхової події?

  1. Протягом 48 годин зверніться до медичного закладу.
  2. Протягом 30 днів повідомте про настання страхової події через Приват24 в меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибір договору → «Заявити про страховий випадок».
  3. У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) має не пізніше ніж за 6 місяців із дня настання події повідомити страховика про настання страхового випадку. Подати заявку можна у відділенні банку або за номером 3700.
  4. Протягом 30 днів надайте документи й відомості про факт і причини настання події та документи, що підтверджують ступінь ушкодження здоров’я застрахованої особи.
  5. Додати документи до створеної заявки на страхову подію потрібно через Приват24 в меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Страхові випадки» → вибір договору → «Завантажити документ».

Як подати заявку про настання страхової події?

У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибрати договір → «Заявити про страховий випадок».

Також для подачі заяви про страховий випадок ви можете звернутися на лінію підтримки 3700.

Як додати підтверджуючий документ до заявки про настання страхової події?

Додати документи до створеної заявки на страхову подію потрібно протягом 30 днів із дати настання події через Приват24 в меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → «Страхові випадки» → вибір договору → «Завантажити документ».

Які вимоги до медичної довідки?

Документ, що підтверджує факт настання страхової події, повинен містити:

  1. інформацію про потерпілого (П. І. Б., вік, адреса проживання тощо);
  2. дату звернення за медичною допомогою та строки лікування;
  3. точний діагноз;
  4. печатку медичної установи й підпис відповідальної особи.

Як здійснюється страхова виплата?

  • У разі травматичного ушкодження та функціональних розладів – згідно з таблицею виплат (додаток до пропозиції), що наведено в розділі «Документи».
  • У разі смерті – 100% страхової суми.

Хто отримує страхову виплату, якщо застрахована особа неповнолітня?

Якщо застрахована особа неповнолітня, то страхова компанія може зробити виплату самій дитині після досягнення нею повноліття (18 років) або ж її батькам, близьким родичам або опікунам.

Як швидко я отримаю виплату?

Страховик ухвалює рішення про визнання або невизнання випадку страховим та здійснює страхову виплату в разі визнання випадку страховим або повідомляє страхувальника про ухвалене рішення щодо відмови в здійсненні страхової виплати з обґрунтуванням підстави відмови за договором страхування протягом 10 (десяти) робочих днів із дати одержання всіх необхідних документів відповідно до Пропозиції. Зазначений строк може збільшуватися у випадках та на строк, передбачених Пропозицією.

Страхова виплата надається застрахованій особі (спадкоємцям застрахованої особи) на один з її рахунків, відкритих в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», а в разі відсутності таких рахунків в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» – на будь-який інший, зазначений у заяві на страхову виплату.

Як вибирається страхова компанія?

Договір страхування оформляється в страховій компанії з-поміж тих, що є партнерами ПриватБанку за страховим продуктом «Захист на кожен день». Умови оформлення та врегулювання продукту в усіх компаніях однакові.

Як відмовитися від страхування?

  • У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибір договору → «Розірвати договір».
  • За номером 3700.
  • У відділенні банку.

Страхова компанія впродовж 10 робочих днів здійснює повернення страхового платежу:

  • у разі розірвання клієнтом договору протягом 30 днів – у розмірі 100% здійсненого страхового платежу (за умови, що відсутні страхові події);
  • у разі розірвання клієнтом договору пізніше ніж за 30 днів – у розмірі частини страхового платежу, що відповідає невикористаному періоду страхового захисту за вирахуванням за цей період витрат страхової компанії та здійснених страхових виплат за договором.