Гроші є, з карткою все ок, а оплата не проходить

Олександр Бихно: автор, працює в банках з 2007 року

 

Одного літнього вечора Віка, засидівшись на київський терасі, не змогла викликати таксі.

 

«На картці були гроші, але від банку надійшло декілька відмов з дивним поясненням про оплату на закордонних сайтах.

 

От-от мала початися комендантська, тому у мене не було часу розбиратися в причинах. Я спробувала іншу службу таксі – і оплата пройшла».

Рахунок компанії відкрито в іншій країні

Банк надсилав відмову через подвійний обмін валюти під час оплати. Так буває в разі розрахунків у закордонних магазинах або, як у випадку Віки, якщо рахунок компанії зареєстровано за кордоном.

 

Відбувається такий ланцюжок:

 ланцюжок:

 

Подвійна конвертація відбувається, коли в компанії рахунок в іншій валюті, ніж ваша картка, а також у валюті, що відрізняється від основної валюти платіжної системи (Mastercard, Visa).

 

Наприклад, основна валюта Mastercard – євро. Якщо ви оплачуєте в гривні, а рахунок компанії в доларах США, то гривню спочатку конвертують у євро, а потім – в долари США. Буде задіяно курси банку та міжнародної системи. От в їх різниці і проблема.

 

Через курсову різницю сума оплати може стати більшою

Банк повинен попередити про таке, навіть якщо у підсумку сума стає більшою на 1 копійку. Клієнт може відмовитися від платежу або погодитися на ризик списання більшої суми та підтвердити платіж.

 

Що краще: вручну погоджувати кожний платіж або увімкнути подвійну конвертацію?

Якщо вам важливо, щоб платежі проходили швидко, а зайві витрати – не проблема, то можете увімкнути подвійну конвертацію в Приват24.

 

Ось таке повідомлення отримала Віка та заплатила б на 7,25 грн більше, ніж було зазначено в замовленні 👇

 

Головне – стежте за сповіщеннями в Приват24. Там ми надсилаємо запит на підтвердження платежів, якщо подвійну конвертацію вимкнено.

 

Вимкнути її можна в Приват24 в налаштуваннях картки.