Гроші є, з карткою все ок, а оплата не проходить

Олександр Бихно: автор, працює в банках з 2007 року

 

Одного літнього вечора Віка, засидівшись на київський терасі, не змогла викликати таксі.

 

«На картці були гроші, але від банку надійшло декілька відмов з дивним поясненням про оплату на закордонних сайтах.

 

От-от мала початися комендантська, тому у мене не було часу розбиратися в причинах. Я спробувала іншу службу таксі – і оплата пройшла».

Рахунок компанії відкрито в іншій країні

Банк надсилав відмову через подвійний обмін валюти під час оплати. Так буває в разі розрахунків у закордонних магазинах або, як у випадку Віки, якщо рахунок компанії зареєстровано за кордоном.

 

Відбувається такий ланцюжок:

Схема руху грошей в разі сплати на рахунок закордонної компанії: платник - конвертація 1 - конвертація 2 - зарахування на рахунок компанії

 

Подвійна конвертація відбувається, коли в компанії рахунок в іншій валюті, ніж ваша картка, а також у валюті, що відрізняється від основної валюти платіжної системи (Mastercard, Visa). Зазвичай так буває, коли ви на закордонному сайті вибрали валюту UAH та оплачуєте з гривневої картки.

 

Через курсову різницю сума оплати може стати більшою

Клієнт може відмовитися від платежу або погодитися на ризик списання більшої суми та підтвердити платіж.

Скриншот повідомлення, яке надсилає клієнту ПриватБанк в разі скасування операції через подвійну конвертацію.

 

Детально про подвійну конвертацію читайте на сторінці «Відмова за платежем: як виправити ситуацію»

 

Що краще: вручну погоджувати кожний платіж або увімкнути подвійну конвертацію?

Якщо вам важливо, щоб платежі проходили швидко, а зайві витрати – не проблема, то можете увімкнути подвійну конвертацію в Приват24.

 

Ось таке повідомлення отримала Віка та заплатила б на 7,25 грн більше, ніж було зазначено в замовленні 👇

Скриншот повідомлення від ПриватБанку, в якому вказана різниця між сумами замовлення та списання.

 

Головне – стежте за сповіщеннями в Приват24. Там ми надсилаємо запит на підтвердження платежів, якщо подвійну конвертацію вимкнено.

 

Вимкнути її можна в Приват24 в налаштуваннях картки.

Скриншот з Приват24 з інструкцією щодо керування подвійною конвертацією