Мобільний застосунок «Приват24 для бізнесу»

Керуйте бізнесом зі смартфона

Завжди під рукою
Швидка авторизація за допомогою біометрії
Усі необхідні щоденні операції
Можливість генерації електронного підпису SmartID

Можливості застосунку «Приват24 для бізнесу»

Виписка

Платежі в нац. валюті та шаблони платежів

Валютно-обмінні операції

Рахунки й довідки

Електронна звітність

Податки

Електронний документообіг (інвойсинг)

Досьє ділової репутації

Зарплатні та інші виплати

Бізнес-картки

Кредити й депозити

Підпис SmartID

Можливості ФОП у застосунку Приват24

Бізнес та особисті справи в одному додатку

Кваліфікований електронний підпис SmartID

Виписка за бізнес-рахунками

Бізнес-платежі собі або партнеру

Сплата податків

Реквізити бізнес-рахунку

Доступ до рахунків уповноваженій особі

Продаж валюти

Довідки

Завантажуйте застосунки просто зараз

Для юридичних осіб і ФОП
Для ФОП

Відеонавчання

Мобільний застосунок «Приват24 для бізнесу»
Мобільний застосунок Приват24 (для підприємців)

Поширені запитання

Як увійти в мобільний додаток «Приват24 для бізнесу»?

На екрані авторизації в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» натисніть «Увійти через 24». Введіть логін і пароль від Приват24 для фізичних осіб.

Що таке ярлики швидкого доступу в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»?

Для будь-якої операції, що є в мобільному додатку, можна додати ярлик швидкого доступу на робочий стіл компанії. Це означає, що здійснити операцію, яка відповідає ярлику, можна за один клік.

Що робити у випадку, коли клієнт пробує оформити платіж і відображається тільки англійська мова та смайлики?

  • Перевірте такі параметри:
    • «Основні» – «Клавіатура» – «Клавіатури» – «Українська мова» (повинна бути зверху);
    • «Налаштування» – «Вимір» – «Бажана мова» (повинна бути українська).
  • Якщо всі рекомендації виконано – «Налаштування програми» – «Мова» – перевиберіть мову.
  • Вийдіть із додатка (в налаштуваннях) і заново увійдіть.
  • Перевстановіть додаток.

Що робити, якщо клієнт не може підписати платіж через помилку «Обрано ключ іншої компанії», маючи тільки одну компанію?

Рекомендуємо створити новий ключ.

Яку мову підтримують інтерфейси «Приват24 для бізнесу»?

Українську й англійську.

Згідно із Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» всі інтерфейси мають бути українською мовою (або англійською). З 12.10.2022 користувачів, що використовували російську мову, автоматично переведено на українську.

З яким КЕП можна працювати в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»?

Тільки з КЕП SmartID.

Чи може клієнт у мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» переглянути список акаунтів, додати/видалити акаунт, змінити пароль для акаунту?

Так. У меню «Налаштування» – «Профіль» можна переглянути список логінів та їх стан, змінити пароль для активних логінів, а також створити новий логін.

Де клієнт може надати свої пропозиції або залишити запитання щодо роботи мобільного додатка «Приват24 для бізнесу»?

У самому додатку через «Налаштування» – «Допомога і зворотний зв’язок».

Чи може клієнт переглянути відеоінструкцію щодо роботи в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»?

Так, у бічному меню (три риски зліва) потрібно вибрати пункт «Відеоінструкції».