ЕЛЕКТРОННА ЗВІТНІСТЬ

Безкоштовний сервіс для компаній і підприємців, що надає можливість
формувати та передавати електронну звітність до контролюючих органів.

Використовуйте безкоштовні та безпечні рішення від ПриватБанку для створення електронних звітів.

Що таке електронна звітність?

Переваги електронної звітності

Переваги електронної звітності

Зручність – ви підписуєте документи за допомогою електронно-цифрового підпису, не марнуючи часу на відвідання державних органів. Для відправки звітів достатньо доступу в Інтернет.

Безпека – документи в Приват24 зберігаються в «хмарі», що надійно захищає інформацію від вірусів і хакерських атак. Дані недоступні для третіх осіб, адже передаються в зашифрованому вигляді.

Вигода – сервіс абсолютно безкоштовний.

Можливості для вас

Можливості для вас
  • Онлайн-сервіс, не потрібно встановлювати ПЗ.
  • Про здачу звітів вам нагадає онлайн-календар.
  • Реквізити підприємства, звітний період і основні дані у звітах заповнюються автоматично.
  • Імпорт звітів з інших облікових систем.
  • Здача звітності за групу підприємців чи підприємств з одного акаунта в «Приват24 для бізнесу».
  • Своєчасне автоматичне оновлення/додавання форм звітів.
  • Отримання квитанцій від контролюючого органу з підтвердженням, що звіт прийнято, або з коментарем, чому його не прийнято.
  • Служба підтримки допоможе вам правильно заповнити звіт.

Як створити електронний звіт

Крок 1. Зайдіть у «Приват24 для бізнесу», меню «Документи»/«Електронна звітність», де ви побачите повний список можливих звітів.

Крок 2. Оберіть потрібний звіт, заповніть, підпишіть і надішліть його. Для підписання звіту можна використовувати ключі:

  • АЦСК ПриватБанку, які можна створити в «Приват24 для бізнесу» («Налаштування» –> «Ключі ЕЦП» –> «Отримати сертифікат»);
  • ФСУ;
  • АЦСК «Україна» (M.E.Doc).

Крок 3. Отримайте від держорганів відповідні квитанції, на яких видно, прийнято звіт чи ні. Якщо звіт не прийнято, причину буде зазначено у квитанції.

Вiдгуки клiєнтiв

Наша організація використовує сервіс надсилання електронних звітів з відкриття, він дуже зручний для малих підприємств, для нас особливо, оскільки у нас обіг невеликий. Користуємося консультаційною підтримкою, що дуже допомагає щодо будь-якого питання. Оцінюю надсилання електронних звітів у ПриватБанку на відмінно

Купчик Альона Володимирівна, бухгалтер адвокатського бюро «ЯКИМЕНКА»

Поширенi питання

Якими ключами підписується звіт?

- Безкоштовними ключами АЦСК ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК". Створити можна в Приват24 для бізнесу, розділ "Налаштування"->"Ключі ЕЦП"->"Отримати сертифікат"
- Безкоштовні ключі “АЦСК ІДД ДФС” (Податкова). Ключі можна отримати на сайті ФСУ розділ «Реєстрація користувачів» або за місцем реєстрації юр.особи або ФОПа.
- Ключі АЦСК "Україна" (M.E.Doc).

Скільки коштує надсилання звіту через програму «Електронні документи та звіти»?

Послуга абсолютно безкоштовна.

Що таке «хмара»?

Хмара (хмарне сховище даних) – модель онлайн-сховища, в якому дані зберігаються на численних розподілених у мережі серверах, що надаються в користування клієнтам в основному третьою стороною. Наведемо кілька прикладів. У Вас є електронна пошта? Ось це і є та сама хмарна технологія. Електронна пошта – веб-сервіс, що надається третіми особами (gmail.com, mail.yandex.ru, mail.ru, hotmail.com) на IT- інфраструктурі, яка їм належить, доступний з будь-якого пристрою із доступом до Інтернету. Коли Ви переглядаєте відео в YouTube чи фотографії в Instagram, Facebook – Ви теж використовуєте хмарний сервіс.

Які хмарні сервіси для бізнесу пропонує ПриватБанк?

«Електронний документообіг» – створення та обмін з партнерами електронними документами. Дізнатись більше

«Електронні звіти» – надсилання звітів до держорганів через Інтернет. Дізнатись більше

«Бухгалтерія Онлайн» – ведення оперативного та управлінського обліку, контроль бізнесу та керування ним через Інтернет. Дізнатись більше

Наскільки безпечно використовувати хмарний сервіс?

Робота з сервісом абсолютно безпечна. З'єднання виконується по захищеному протоколу HTTPS. Ваші дані зберігаються на сучасних серверах, з багаторівневими системами захисту.

Наскільки сервіс у хмарі стійкий до збоїв?

Процедури й технології сервісу орієнтовані на забезпечення його працездатності протягом 99,5% часу. Для цього українським партнером «1С» ведеться безперервний моніторинг обладнання й програмного забезпечення. Вони відстежують усі значимі параметри роботи сервісу та у разі найменшого відхилення від норми негайно повідомляють адміністраторам системи.

Як розпочати роботу із сервісом «Електронна звітність»?

Крок 1. Згенеруйте ключі в ПриватБанку (якщо немає діючих ключів податкової або АЦСК «Україна») через меню «Приват24 для бізнесу» «Налаштування → Ключі ЕЦП → Отримати сертифікат».

Крок 2. Заповніть налаштування. Для цього натисніть у правому верхньому куті на шестерінку й зазначте код ФСУ та код ПФУ (дані можна вибрати зі списку).

Крок 3. Заповніть усі поля в налаштуваннях у ручному режимі. Дані автоматично переноситимуться у звіти (договір).

Крок 4. Укладіть договір із ФСУ для надсилання звітів:

- якщо раніше Ви не надсилали звітів, то необхідно перш за все укласти договір із ФСУ про приймання звітності в електронному вигляді;

- якщо раніше надсилали звіти й у Вас є укладений договір, підписаний ключами, виданими ФСУ, або ключами ПриватБанку, що діють на цей момент, Ви можете відразу приступати до надсилання звітів. Створити й надіслати звіт можна в розділі «Документи → Електронна звітність → Створити звіт → вибираєте потрібний звіт → Редагувати → заповнюєте дані → Зберегти → Підписати й надіслати».

Крок 5. Подайте заявку для надсилання звітів до статистики (якщо будете надсилати звіти до Служби статистики) через меню «Документи → Електронна звітність → Створити звіт → Служба статистики → Заявка на реєстрацію ЕЦП в органах статистики».

Який строк дії договору про надсилання електронної звітності в «Приват24 для бізнесу»?

Договір на надсилання електронної звітності діє до закінчення строку дії зазначених у ньому сертифікатів ключів.

У якій послідовності підписувати звіти ключами АЦСК ПриватБанку?

- Якщо на підприємстві є бухгалтер: то потрібно натиснути кнопку «JKS 2» й зазначити шлях до ключа: JKS 1 – шлях до ключа бухгалтера; JKS 2 – шлях до ключа директора.

- Якщо на підприємстві немає бухгалтера: у полі JKS 1 – зазначити шлях до ключа директора.