ЕЛЕКТРОННА ЗВІТНІСТЬ

Безкоштовний сервіс для компаній і підприємців, що надає можливість
формувати та передавати електронну звітність до контролюючих органів.

Використовуйте безкоштовні та безпечні рішення від ПриватБанку для створення електронних звітів.

Переваги електронної звітності

Переваги електронної звітності

Зручність – ви підписуєте документи за допомогою електронно-цифрового підпису, не марнуючи часу на відвідання державних органів. Для відправки звітів достатньо доступу в Інтернет.

Безпека – документи в Приват24 зберігаються в «хмарі», що надійно захищає інформацію від вірусів і хакерських атак. Дані недоступні для третіх осіб, адже передаються в зашифрованому вигляді.

Вигода – сервіс абсолютно безкоштовний.

Детальнiше

Можливості для вас

Можливості для вас
  • Онлайн-сервіс, не потрібно встановлювати ПЗ.
  • Про здачу звітів вам нагадає онлайн-календар.
  • Реквізити підприємства, звітний період і основні дані у звітах заповнюються автоматично.
  • Імпорт звітів з інших облікових систем.
  • Здача звітності за групу підприємців чи підприємств з одного акаунта в «Приват24 для бізнесу».
  • Своєчасне автоматичне оновлення/додавання форм звітів.
  • Отримання квитанцій від контролюючого органу з підтвердженням, що звіт прийнято, або з коментарем, чому його не прийнято.
  • Служба підтримки допоможе вам правильно заповнити звіт.

Як створити електронний звіт

Крок 1. Зайдіть у «Приват24 для бізнесу», меню «Документи»/«Електронна звітність», де ви побачите повний список можливих звітів.

Крок 2. Оберіть потрібний звіт, заповніть, підпишіть і надішліть його. Для підписання звіту можна використовувати ключі:

  • АЦСК ПриватБанку, які можна створити в «Приват24 для бізнесу» («Налаштування» –> «Ключі ЕЦП» –> «Отримати сертифікат»);
  • ФСУ;
  • АЦСК «Україна» (M.E.Doc).

Крок 3. Отримайте від держорганів відповідні квитанції, на яких видно, прийнято звіт чи ні. Якщо звіт не прийнято, причину буде зазначено у квитанції.

Вiдгуки клiєнтiв

Наша організація використовує сервіс надсилання електронних звітів з відкриття, він дуже зручний для малих підприємств, для нас особливо, оскільки у нас обіг невеликий. Користуємося консультаційною підтримкою, що дуже допомагає щодо будь-якого питання. Оцінюю надсилання електронних звітів у ПриватБанку на відмінно

Купчик Альона Володимирівна, бухгалтер адвокатського бюро «ЯКИМЕНКА»

Поширенi питання

Якими ключами підписується звіт?

- Безкоштовними ключами АЦСК ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК". Створити можна в Приват24 для бізнесу, розділ "Налаштування"->"Ключі ЕЦП"->"Отримати сертифікат"
- Безкоштовні ключі “АЦСК ІДД ДФС” (Податкова). Ключі можна отримати на сайті ФСУ розділ «Реєстрація користувачів» або за місцем реєстрації юр.особи або ФОПа.
- Ключі АЦСК "Україна" (M.E.Doc).

Скільки коштує надсилання звіту через програму «Електронні документи та звіти»?

Послуга абсолютно безкоштовна.

Що таке «хмара»?

Хмара (хмарне сховище даних) – модель онлайн-сховища, в якому дані зберігаються на численних розподілених у мережі серверах, що надаються в користування клієнтам в основному третьою стороною. Наведемо кілька прикладів. У Вас є електронна пошта? Ось це і є та сама хмарна технологія. Електронна пошта – веб-сервіс, що надається третіми особами (gmail.com, mail.yandex.ru, mail.ru, hotmail.com) на IT- інфраструктурі, яка їм належить, доступний з будь-якого пристрою із доступом до Інтернету. Коли Ви переглядаєте відео в YouTube чи фотографії в Instagram, Facebook – Ви теж використовуєте хмарний сервіс.

Які хмарні сервіси для бізнесу пропонує ПриватБанк?

«Електронний документообіг» – створення та обмін з партнерами електронними документами. Дізнатись більше

«Електронні звіти» – надсилання звітів до держорганів через Інтернет. Дізнатись більше

«Бухгалтерія Онлайн» – ведення оперативного та управлінського обліку, контроль бізнесу та керування ним через Інтернет. Дізнатись більше

Наскільки безпечно використовувати хмарний сервіс?

Робота з сервісом абсолютно безпечна. З'єднання виконується по захищеному протоколу HTTPS. Ваші дані зберігаються на сучасних серверах, з багаторівневими системами захисту.

Наскільки сервіс у хмарі стійкий до збоїв?

Процедури й технології сервісу орієнтовані на забезпечення його працездатності протягом 99,5% часу. Для цього українським партнером «1С» ведеться безперервний моніторинг обладнання й програмного забезпечення. Вони відстежують усі значимі параметри роботи сервісу та у разі найменшого відхилення від норми негайно повідомляють адміністраторам системи.

Як розпочати роботу із сервісом «Електронна звітність»?

Крок 1. Згенеруйте ключі в ПриватБанку (якщо немає діючих ключів податкової або АЦСК «Україна») через меню «Приват24 для бізнесу» «Налаштування → Ключі ЕЦП → Отримати сертифікат».

Крок 2. Заповніть налаштування. Для цього натисніть у правому верхньому куті на шестерінку й зазначте код ФСУ та код ПФУ (дані можна вибрати зі списку).

Крок 3. Заповніть усі поля в налаштуваннях у ручному режимі. Дані автоматично переноситимуться у звіти (договір).

Крок 4. Укладіть договір із ФСУ для надсилання звітів:

- якщо раніше Ви не надсилали звітів, то необхідно перш за все укласти договір із ФСУ про приймання звітності в електронному вигляді;

- якщо раніше надсилали звіти й у Вас є укладений договір, підписаний ключами, виданими ФСУ, або ключами ПриватБанку, що діють на цей момент, Ви можете відразу приступати до надсилання звітів. Створити й надіслати звіт можна в розділі «Документи → Електронна звітність → Створити звіт → вибираєте потрібний звіт → Редагувати → заповнюєте дані → Зберегти → Підписати й надіслати».

Крок 5. Подайте заявку для надсилання звітів до статистики (якщо будете надсилати звіти до Служби статистики) через меню «Документи → Електронна звітність → Створити звіт → Служба статистики → Заявка на реєстрацію ЕЦП в органах статистики».

Який строк дії договору про надсилання електронної звітності в «Приват24 для бізнесу»?

Договір на надсилання електронної звітності діє до закінчення строку дії зазначених у ньому сертифікатів ключів.

У якій послідовності підписувати звіти ключами АЦСК ПриватБанку?

- Якщо на підприємстві є бухгалтер: то потрібно натиснути кнопку «JKS 2» й зазначити шлях до ключа: JKS 1 – шлях до ключа бухгалтера; JKS 2 – шлях до ключа директора.

- Якщо на підприємстві немає бухгалтера: у полі JKS 1 – зазначити шлях до ключа директора.