Переваги електронної звітності
Зручність
Ви підписуєте документи за допомогою електронно-цифрового підпису, не марнуючи часу на відвідання державних органів. Для відправки звітів достатньо доступу в Інтернет.
ДетальнiшеБезпека
Документи в Приват24 зберігаються в «хмарі», що надійно захищає інформацію від вірусів і хакерських атак. Дані недоступні для третіх осіб, адже передаються в зашифрованому вигляді.
ДетальнiшеВигода
Сервіс абсолютно безкоштовний.
ДетальнiшеМожливості для вас

- Онлайн-сервіс, не потрібно встановлювати ПЗ.
- Про здачу звітів вам нагадає онлайн-календар.
- Реквізити підприємства, звітний період і основні дані у звітах заповнюються автоматично.
- Імпорт звітів з інших облікових систем.
- Здача звітності за групу підприємців чи підприємств з одного акаунта в «Приват24 для бізнесу».
- Своєчасне автоматичне оновлення/додавання форм звітів.
- Отримання квитанцій від контролюючого органу з підтвердженням, що звіт прийнято, або з коментарем, чому його не прийнято.
- Служба підтримки допоможе вам правильно заповнити звіт.
Як створити електронний звіт
Крок 1. Зайдіть у «Приват24 для бізнесу», меню «Облік і звітність»*/«Електронна звітність», де ви побачите повний список можливих звітів.
Крок 2. Виберіть потрібний звіт, заповніть, підпишіть і надішліть його. Для підписання звіту можна використовувати ключі:
- Хмарний КЕП Smart-ID;
- АЦСК ПриватБанку, які можна створити в «Приват24 для бізнесу» («Налаштування» –> «Ключі КЕП» –> «Отримати сертифікат»);
- ФСУ;
- АЦСК «Україна» (M.E.Doc).
Крок 3. Отримайте від держорганів відповідні квитанції, на яких видно, прийнято звіт чи ні. Якщо звіт не прийнято, причину буде зазначено у квитанції.
*Якщо у вас не підключено послугу «Електронна звітність», скористайтеся меню «Додати послугу», виберіть розділ із категорії «Облік і звіти» → меню «Електронна звітність».Вiдгуки клiєнтiв
Поширенi питання
Якими ключами підписується звіт?
- Хмарним КЕП Smart-ID. Якщо його немає, ми створимо його в момент підписання звіту.
- Безкоштовними ключами АЦСК ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». Їх можна створити в «Приват24 для бізнесу» → розділ «Налаштування» → «Ключі КЕП» → «Отримати сертифікат».
- Безкоштовними ключами АЦСК ІДД ДФС (податкова). Ключі можна отримати на сайті ДФСУ в розділі «Реєстрація користувачів» або за місцем реєстрації юр. особи чи ФОП.
- Ключами АЦСК «Україна» (M.E.Doc).
Скільки коштує надсилання звіту через програму «Електронні документи та звіти»?
Що таке «хмара»?
Хмара (хмарне сховище даних) – модель онлайн-сховища, у якому дані зберігаються на численних розподілених у мережі серверах, що надаються в користування клієнтам в основному третьою стороною. Наведемо кілька прикладів. У Вас є електронна пошта? Ось це і є та сама хмарна технологія. Електронна пошта – вебсервіс, що надається третіми особами (gmail.com, hotmail.com) на IT- інфраструктурі, яка їм належить, доступний з будь-якого пристрою із доступом до Інтернету. Коли Ви переглядаєте відео в YouTube чи фотографії в Instagram, Facebook, Ви теж використовуєте хмарний сервіс.
Які хмарні сервіси для бізнесу пропонує ПриватБанк?
«Електронний документообіг» – створення та обмін з партнерами електронними документами. Дізнатись більше
«Електронні звіти» – надсилання звітів до держорганів через Інтернет. Дізнатись більше
«Бухгалтерія Онлайн» – ведення оперативного та управлінського обліку, контроль бізнесу та керування ним через Інтернет. Дізнатись більше
Наскільки безпечно використовувати хмарний сервіс?
Наскільки сервіс у хмарі стійкий до збоїв?
Як почати роботу із сервісом «Електронна звітність»?
Крок 1. Згенеруйте ключі в ПриватБанку (якщо немає діючих ключів податкової або АЦСК «Україна») через меню «Приват24 для бізнесу» «Налаштування» → «Ключі ЕЦП» → «Отримати сертифікат».
Крок 2. Заповніть налаштування. Для цього натисніть у правому верхньому куті на шестерінку й зазначте код ФСУ та код ПФУ (дані можна вибрати зі списку). Заповніть усі поля в налаштуваннях у ручному режимі. Дані автоматично перенесуться у звіти.
Крок 3. Можете відразу починати надсилати звіти. Створити й надіслати звіт можна в розділі Приват24 через меню «Облік і звітність – Електронна звітність» (у старому інтерфейсі через меню «Документи – Електронна звітність) → «Створити звіт» → вибираєте потрібний звіт → «Редагувати» → заповнюєте дані → «Зберегти». Якщо у вас старі ключі зареєстровані в податковій, то необхідно відкликати ключ. Після того як ключі буде відкликано, ви зможете відразу надіслати звіт новими ключами.
Якщо у вас не підключено послугу «Електронна звітність», скористайтеся меню «Додати послугу», виберіть розділ із категорії «Облік і звіти» → меню «Електронна звітність».
У якій послідовності підписувати звіти ключами Smart-ID або АЦСК ПриватБанку?
- Якщо на підприємстві є бухгалтер, то потрібно натиснути кнопку «JKS 2» і зазначити шлях до ключа: JKS 1 – шлях до ключа бухгалтера; JKS 2 – шлях до ключа директора.
- Якщо на підприємстві немає бухгалтера, необхідно в полі JKS 1 зазначити шлях до ключа директора.