Еквайринг

Миттєво приймайте безготівкові оплати за товари та послуги, використовуючи платіжні рішення ПриватБанку.

+ 246 тис.
Кількість торгових точок
+ 278 тис.
Платіжних пристроїв
+ 34 тис.
Користувачів додатка «Термінал»
+ 8,5 млн
Транзакцій на день

Усі види еквайрингу

tile img 1

POS-термінал – це не просто залізо!

Замовте POS-термінал просто зараз та отримайте нові можливості для вашого магазину.

Кому підходить:

Детальніше
tile img 2

Додаток «Термінал»

Приймайте оплати через iPhone моделі XS або новіше з операційною системою iOS 16.4 та вище або смартфон з ОС Android 8.0 і вище з NFC-модулем через сертифікований додаток.

Кому підходить:

Детальніше
tile img 3

QR-код – просте рішення для миттєвої оплати

Розпочніть свій бізнес просто зараз.

Кому підходить:

Детальніше
tile img 4

Платіжний термінал

Незамінний для приймання платежів у державних і комунальних закладах!

Кому підходить:

Детальніше
tile img 6

LiqPay – онлайн-еквайринг

Єдине платіжне рішення для вашого бізнесу.

Кому підходить:

Детальніше

Який еквайринг вибрати

POS-термінал Додаток «Термінал» QR-коди LiqPay
Плата за підключення Безкоштовно
Обладнання Надає банк Не потребує Не потребує
Термін підключення До 36 годин із дати реєстрації Відразу після реєстрації Відразу після реєстрації
Плата за обслуговування 400 грн -
Змінна частина комісії 1,3% за всіма картками 1,5% за всіма картками
Платіжні системи
Зарахування коштів На наступний день На наступний день або онлайн
Спосіб оплати NFC, Apple Pay, Google Pay Сканування смартфоном Apple Pay, Google Pay

Переваги еквайрингу від ПриватБанку

Зростання продажів

Зростання продажів

Ви отримуєте нових клієнтів – власників платіжних карток.

Особистий кабінет

Особистий кабінет

Онлайн-платформа для керування торговими точками.

Особистий кабінет

Додаткові сервіси

Дозволяють вашому бізнесу пропонувати більше послуг, ніж конкуренти.

Підтримка

Підтримка

У режимі 24/7.

Швидке підключення

Швидке підключення

До 36 годин – орієнтовний строк встановлення POS-термінала після замовлення.

Програмний РРО «Каса»

Програмний РРО «Каса»

Два в одному. Касовий апарат у вашому POS-терміналі.

0

Кількість дерев, які ми зберегли, заощаджуючи папір під час друкування чеків у POS-терміналах.

Навчання персоналу

Оволодіння навичками роботи з POS-терміналом завдяки системі онлайн-навчання.

Сервіси

Надаємо найбільшу кількість додаткових сервісів, які підвищують лояльність та довіру клієнтів до торговельної точки.

Термінал на платформі Android – комплексне рішення для підприємства

Основні функції
Технічні характеристики
еквайринг обладнання, як в терміналі підключити мобільний банк, ставки еквайрингу, оплата через пос термінал, як працювати з еквайрингом, еквайрингової термінал це, робота з терміналом оплати, еквайринг комісія банку, бізнес термінал оплати,

Платіжний термінал для бізнесу з вбудованими додатками. Крім прийняття оплати можна проводити й інші операції як для торговельно-сервісного підприємства, так і для будь-якого клієнта в Україні. Встановлюється або стаціонарний, або мобільний POS-термінал.


Які можливості в POS-терміналі на платформі Android:


  • інтеграція з різними додатками на платформі Android;
  • сканування штрих-кодів і QR-кодів;
  • налаштування знижок;
  • оптимізація обліку і торгівлі;
  • сервіс «Оплата частинами»;
  • функція FacePay24 (оплата обличчям);
  • програмний РРО та еквайринг в одному пристрої;
  • ведення обліку та інтеграція з додатками обліку (незабаром).

Управління в особистому кабінеті

У кабінеті «Еквайрингу для бізнесу» ви можете:
додавати і редагувати торгову точку;

додавати і редагувати торгову точку;

підключати додатковий термінал до діючої торгової точки;

підключати додатковий термінал до діючої торгової точки;

формувати виписку;

формувати виписку;

виконувати перереєстрацію;

виконувати перереєстрацію;

підключати додаткові сервіси («Оплата частинами» тощо);

підключати додаткові сервіси («Оплата частинами» тощо);

підключати мультимерчант;

підключати мультимерчант;

підключати торговий QR-код;

підключати торговий QR-код;

керувати призначенням платежу;

керувати призначенням платежу;

керувати найменуванням у чеку в терміналі.

керувати найменуванням у чеку в терміналі.

керувати поверненням транзакцій

керувати поверненням транзакцій

Управління в особистому кабінеті

У кабінеті «Еквайрингу для бізнесу» ви можете:
  1. додавати і редагувати торгову точку;
  2. підключати додатковий термінал до діючої торгової точки;
  3. формувати виписку;
  4. виконувати перереєстрацію;
  5. підключати додаткові сервіси («Оплата частинами» тощо);
  6. підключати мультимерчант;
  7. підключати торговий QR-код;
  8. керувати призначенням платежу;
  9. керувати найменуванням у чеку в терміналі.
  10. керувати поверненням транзакцій
додавати і редагувати торгову точку; підключати додатковий термінал до діючої торгової точки; формувати виписку; виконувати перереєстрацію; підключати додаткові сервіси («бонус+», «Оплата частинами» тощо); підключати мультимерчант; підключати торговий QR-код; керувати призначенням платежу; керувати найменуванням у чеку в терміналі. керувати поверненням транзакцій

Що потрібно для підключення еквайрингу онлайн:

Замовте еквайринг просто зараз

Дякуємо за Вашу заявку

Наш співробітник зв'яжеться з Вами
найближчим часом,
щоб уточнити деталі

  • бути офіційно зареєстрованим підприємцем або юридичною особою;
  • бути клієнтом ПриватБанку (наприклад, мати картку або депозит, користуватися Приват24 тощо);
  • мати поточний рахунок*;
  • замовити дзвінок оператора для реєстрації магазину, залишивши дані у формі.

* Якщо немає рахунку, його можна відкрити онлайн.

Що робити, якщо немає зв'язку POS-термінала з мобільним оператором

Що робити, якщо немає зв'язку POS-термінала з мобільним оператором

Зв’язок мобільного оператора поступово відновлюється по всій країні.

Перезавантажити POS-термінал, якщо зв’язок відновився

Моделі терміналів

Підключитися до іншого каналу зв'язку Wi-Fi POS-термінала PAX A930

Якщо стався збій мережі мобільного оператора, ви можете скористатися іншими можливими каналами звʼязку.

Підключити до мережі Wi-Fi

  1. На головному екрані термінала опустіть шторку вниз, натисніть на значок Wi-Fi та зачекайте кілька секунд, поки відкриються налаштування Wi-Fi з доступними мережами.
  2. Виберіть свою мережу Wi-Fi та введіть від неї пароль.

Деталі підключення

Відеоінструкція

Замінити SIM-картку в POS-терміналі

SIM-картка Vodafone працює на всіх POS-терміналах. Головний критерій – наявність інтернет-трафіку та активованість перед використанням.

SIM-картка Lifecell працює лише на терміналах моделі Verifone та PAX.
Перед тим, як встановити її в POS-термінал, обов'язково приберіть ПІН-код із SIM-картки. Активуйте її перед використанням та підключіть інтернет-трафік.

Не всі оператори мобільного зв’язку підійдуть для використання, лише ті, які зазначено вище.

Інструкція

Також можна звернутися у відділення банку.

Адреси відділень: м. Дніпро, просп. Нігояна, 3Д.

Контакти для зв’язку: 3700, 0800 500 030.

Акція

iPhone 15 Pro за приймання оплат через додаток «Термінал» з ПриватБанком та Visa

з 15 лютого 2024 до 15 травня 2024
Ставайте учасником розіграшу iPhone 15 Pro за приймання оплат через додаток «Термінал».

Поширенi питання

Який порядок друку POS-термінального чека в разі успішної транзакції?

У разі успішної транзакції на екрані термінала буде запропоновано роздрукувати чек.

Якщо клієнту необхідний чек, торговець вибирає на терміналі «Так» за допомогою відповідної клавіші термінала.

Якщо чек потрібен і торговцю, тоді друк чека можливий через функцію «Копія чека» → «Ок» → «Останній чек» → «Ок».

Як відкликати SmartID?

Крок 1. Зайдіть на сайт АЦСК ПриватБанку → вкладка «Online-сервіси» → Відкликати сертифікат → Відкликати сертифікат за допомогою SmartID (https://acsk.privatbank.ua/revoke).
Крок 2. Відскануйте QR-код через мобільний додаток «Приват24 для бізнесу», виберіть підприємство й зазначте пароль SmartID.
Крок 3. Виберіть ключ або кілька ключів для відкликання й натисніть на кнопку «Відкликати».
Крок 4. Відскануйте QR-код через мобільний додаток «Приват24 для бізнесу», виберіть підприємство й зазначте пароль SmartID.
Крок 5. Підпис SmartID успішно відкликано.

На яких ресурсах я вже зараз можу використовувати SmartID?

  1. Інтернет-банк Приват24 для фізичних осіб (наприклад, для підписання платежів)
  2. Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу» (підпис платежів, зарплатних відомостей тощо)
  3. Електронна звітність
  4. Електронний документообіг
  5. Paperless
  6. id.gov.ua
  7. Електронний кабінет податкової
  8. Додаток «Дія»

А найближчим часом сервіс буде додано до державних ресурсів, що передбачають авторизацію за допомогою КЕП.

Які уповноважені особи можуть користуватися SmartID для підписання документів?

  1. Керівник/підприємець.
  2. Бухгалтер.
  3. Довірені особи, що посвідчено нотаріально.
  4. Довірені особи, що не посвідчено нотаріально, якщо керівник/підприємець надав доступ до виписки в матриці повноважень.

Як створити SmartID?

  1. У мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» натисніть кнопку «Налаштування».
  2. Виберіть SmartID та компанію, для якої потрібно генерувати SmartID.
  3. Придумайте пароль.

Підпис створено! Ви можете користуватися ним протягом п’яти років.

Детальна інструкція

Що таке SmartID?

SmartID – це кваліфікований електронний підпис, що є аналогом вашого власноручного підпису. Ви можете підписувати документи та звіти, підтверджувати особу й отримувати послуги онлайн за допомогою свого смартфона – додаткових пристроїв і додатків для зберігання е-підпису не потрібно.

Які вимоги до торгової точки для встановлення POS-термінала?

Термінал не встановлюють у торгових точках, які ще не відкрито (ремонт або в стадії відкриття). Винятком є тільки національні корпорації.

Термінали заборонено встановлювати в житлових приміщеннях, квартирах, тимчасових спорудах. У торгової точки обов’язково має бути вивіска. Назва з вивіски також записується під час реєстрації як назва ТСП.

Інженер ІТ РП може запитати прайс-лист ТСП і свідоцтво про ведення підприємницької діяльності.

Інженер ІТ РП зобов’язаний зробити фотозвіт під час установлення термінала:

  • фото фасаду магазину або тієї будівлі, у якій розміщено торгову точку, так щоб було видно вивіску ТСП;
  • фото входу до ТСП;
  • фото вже встановленого термінала, усередині торгової точки.

Якщо термінал необхідно буде підключити до роутера/модема, потрібно зазначити це побажання під час замовлення термінала. Для підключення банк може надати стандартний кабель триметрової довжини.

З боку самої торгової точки на момент установлення термінала роутер/модем уже має бути готовий до підключення термінала. Якщо знадобиться налаштування на статичну IP-адресу, то співробітники точки повинні підказати інженерові IP/маску/шлюз, щоб він вписав їх у термінал.

Якщо кабель потрібен більшої довжини, то ТСП самостійно його закуповує, обтискає й проводить. Інженер не обтискає й не проводить кабелю на торговій точці.

Якщо термінал необхідно буде підключити до касової програми для роботи з касовим суміщенням, то спочатку потрібно налаштувати касу, встановити драйвери. Інженер не налаштовує самої каси, він тільки підключає термінал і встановлює в ньому той протокол суміщення, який попросить ТСП.

У яких торгових точках працює FacePay?

Як налаштувати FacePay?

Крок 1. Налаштуйте FacePay в оновленому додатку Privat24.

Крок 2. Виберіть меню «Налаштування» в лівому верхньому кутку головного меню.

Крок 3. Увімкніть FacePay та перейдіть до налаштувань.

Крок 4. Зробіть три фото та зазначте картку для оплати, збережіть налаштування.

Чому ПриватБанк відмовляється від друку чеків (для торговця, для клієнта – за запитом) на POS-терміналах?

Відповідно до роз’яснень Державної фіскальної служби копія квитанції платіжного термінала не є первинним документом (згідно з пунктом 44.1 Податкового кодексу України), а тому наразі відсутній обов’язок зберігання такої копії протягом строку, встановленого пунктом 44.3 статті 44 Податкового кодексу України. Торговець може не зберігати копії чеків.

Яка альтернатива друкованому чеку для клієнта?

ПриватБанк реалізував технологію виведення електронного чека у виписку в Приват24, що успішно працює вже понад два роки й дуже подобається клієнтам.

Яка альтернатива друкованому чеку для торговця?

Виписка за всіма операціями, що здійснюються через POS-термінали торговця, яка зберігається в «Приват24 для бізнесу».

Яке підтвердження надати платіжним системам у разі спірної транзакції?

Дані щодо транзакції банк передає в МПС самостійно, чек у торгової точки не запитується.

Як без чека продажу здійснити повернення (де взяти RRN)?

Якщо торгова точка не зберегла свій примірник чека для повернення товару, необхідно звернутися в банк на 3700 або в «Приват24 для бізнесу» → «Виписка з еквайрингу» та отримати виписку за терміналом за день, коли було здійснено купівлю.

Як зробити копію чека на POS-терміналі?

Стрілкою вниз спуститися до пункту меню «Копія чека» → «Ок» → «Останній чек» → «Ок».

Наскільки складно персоналу буде навчитися користуватися POS-терміналом?

Навчитися цьому дуже легко. Співробітники банку проведуть навчання з використанням відеокурсу, а також запропонують здати тест за підсумками навчання. Результатом навчання буде сертифікат банку.

Що таке попередня авторизація, і як мені її підключити?

Це блокування коштів на картці власника з подальшим списанням цієї суми торговцю. Послуга підключається автоматично за видом діяльності.

Який орієнтовний строк заміни несправного обладнання?

3 дні.

Коли повернуться гроші покупцеві після оформлення повернення через мій POS-термінал?

Протягом 5 днів.

Де я можу перевірити статус останньої транзакції?

Куди звертатися із запитаннями щодо мого POS-термінала?

Телефонуйте на номери 3700, 0 800 500 030 або залишайте заявку тут – > Helper або бот

Який орієнтовний строк встановлення POS-термінала після замовлення?

До 36 годин.

Де я можу ознайомитися із запитаннями щодо роботи POS-термінала?

В онлайн-помічнику Helper або боті

Чи можливо POS-термінал ПриватБанку поєднати з касовою системою магазину?

Так. Технічна можливість існує. Для цього Вам необхідно подати Анкету. Для реалізації технічного підключення з Вами зв`яжеться відповідальний співробітник банку.

Чи може спеціаліст ПриватБанку прийти на обслуговування POS-термінала без звернення торгово-сервісного підприємства?

Так. Для стабільної роботи POS-термінала у Вашій торговій точці може знадобитися провести оновлення програмного забезпечення та параметрів встановленого обладнання. У цьому випадку ми направимо до Вас менеджера ПриватБанку, якого необхідно допустити до обслуговування.

Який папір використовується в POS-терміналах ПриватБанку?

У POS-терміналах ПриватБанку використовується термочутливий папір, зображення на якому створюється завдяки точковому нагріванню в місцях дотику з голівкою термопринтера і, як наслідок, потемнінню паперу від нагрівання.
Основні характеристики:

  • тип касової стрічки – термопапір;
  • ширина стрічки – 57 мм;
  • максимальна довжина стрічки – 19 м.

У мене і так невеликий прибуток. Навіщо мені витрачати гроші ще й на еквайринг?

Завдяки еквайрингу ви не тільки піднімете суму середнього чека та збільшите товарообіг, але й зменшите ймовірність шахрайства. Щороку частка платежів за картками зростає, наразі вона становить 40–50%. Не приймати картки до оплати – значить програти конкурентам!

Як швидко фахівці ПриватБанку будуть реагувати, якщо в мене виникнуть технічні проблеми?

Вирішення проблеми залежить від її складності, але в будь-якому разі це буде зроблено в найкоротші строки. У банку працює система online-обробки звернень – усі розпорядження автоматично надсилаються відповідальним співробітникам.

Що буде, якщо я не виконаю постанову Кабміну про обов’язковий POS-термінал?

З боку податкової інспекції можливе застосування штрафних санкцій.