ЕКВАЙРИНГ

Підключіть вперше та отримайте нульовий тариф на абонплату за еквайринг, рахунок та платежі.

Для всіх підприємців – на все літо.

Еквайринг стає доступнішим!

У період з 01.06.2020 до 31.08.2020 підключіть послугу еквайрингу вперше та отримайте нульовий тариф на абонплату за еквайринг, обслуговування рахунку й усі зовнішні платежі. Акційний період діє 3 місяці – з червня до серпня включно.
Підключайте зараз, і Ваша економія за 3 місяці становитиме мінімум 1 500 грн, навіть без урахування нульового тарифу на зовнішні платежі.

БулоСтало
Абонплата за користування еквайрингом 400 грн/міс. безкоштовно
Абонплата за користування поточним рахунком 100 грн/міс. безкоштовно
Плата за зовнішні платежі (за 1 платіж) 2 грн з 09.04.2020 (на період карантину) безкоштовно (до 01.09.2020)

Тариф надається, якщо Ви:
1) обов’язково користуєтеся бізнес- або особистою карткою (Картка для виплат, картка «Універсальна», картки VIP) в ТСП чи Інтернеті на суму щонайменше 5 тис. грн/міс.;
2) матимете в період акції обіг еквайрингу щонайменше 10 тис. грн/міс. на один термінал;
3) не входите до бізнес-груп та до інших тарифних пакетів («IT Expert» тощо).

Чому оплачують карткою?

Еквайринг від ПриватБанку

Еквайринг від ПриватБанку

Не відпускайте клієнта в банкомат – він може не повернутися до вас!

У персоналу запитання щодо роботи з POS-терміналами?

Тарифи

Підключення до послуги безкоштовно
Комісія 2% за всіма картками + абонплата на місяць 400 грн*
* Знижка в разі наявності активних послуг «Бонус Плюс», «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка» – 100 грн за кожний активний продукт.

Цілодобова підтримка

Цілодобова підтримка

Найпотрібніші функції для вас – в онлайн-помічнику Helper або боті:

  • перевірка транзакції;
  • онлайн-виписка;
  • зв’язок з банком;
  • замовлення термопаперу;
  • статус встановлення/ремонту POS-термінала.

Ваші додаткові можливості

Оплата частинами. Миттєва розстрочка

Оплата частинами. Миттєва розстрочка

Оплата частинами. Миттєва розстрочка

Оплата частинами. Миттєва розстрочка

Ви можете підключитися до програми «Оплата частинами. Без переплат» або «Миттєва розстрочка».

Приймання оплати за допомогою miniPOS

Приймання оплати за допомогою miniPOS

Приймання оплати за допомогою miniPOS

Приймання оплати за допомогою miniPOS

Ви можете приймати платежі за допомогою miniPOS
Оплата за QR-кодом

Оплата за QR-кодом

Оплата за QR-кодом

Оплата за QR-кодом

Ви можете приймати платежі через QR-код
Бонус Плюс

Бонус Плюс

Бонус Плюс

Бонус Плюс

Ви можете взяти участь у програмі лояльності «Бонус Плюс»

Розумні виписки

Розумні виписки

Розумні виписки

Розумні виписки

Аналізуйте свої продажі та використовуйте статистичні дані для маркетингової політики за допомогою сервісу «Розумні виписки». Інформація про кількість і суму покупок, середній чек, безготівковий обіг грошей у магазинах, стать і вік покупця доступна в Інтернет-банку «Приват24 для бізнесу».

Дисконтний клуб

Дисконтний клуб

Дисконтний клуб

Дисконтний клуб

Ви можете взяти участь у програмі лояльності Дисконтний клуб «ПриватБанк VIP»

Мультимерчант

Мультимерчант

Мультимерчант

Мультимерчант

Через один POS-термінал можуть приймати оплату декілька підприємців. Під час проведення операції достатньо вибрати підприємство, за яким хочете здійснити оплату. Це дозволить вам розділити фінансові потоки за різними товарами або послугами одного торгового підприємства.

Сервіс «Чайові»

Сервіс «Чайові»

Сервіс «Чайові»

Сервіс «Чайові»

Ви можете приймати чайові від гостей з картки. Підключіться до сервісу «Чайові»

З ПриватБанком POS-термінал – це не просто залізо!

Замовте еквайринг просто зараз

Дякуємо за Вашу заявку

Наш співробітник зв'яжеться з Вами
найближчим часом,
щоб уточнити деталі

Дякуємо, що зацікавились продуктом!

Нажаль, виникла помилка.
Спробуйте, будь ласка, ще раз,
але пізніше

Замовте POS-термінал просто зараз і отримайте нові можливості для вашого магазину.

Приймання карток різних платіжних систем:

Ваш термінал може приймати картки платіжних систем Mastercard, Visa, UnionPay, «Простір».

Поширенi питання

Наскільки складно персоналу буде навчитися користуватися POS-терміналом?

Навчитися цьому дуже легко. Співробітники банку проведуть навчання з використанням відеокурсу, а також запропонують здати тест за підсумками навчання. Результатом навчання буде сертифікат банку.

Що буде, якщо я не виконаю постанову Кабміну про обов’язковий POS-термінал?

З боку податкової інспекції можливе застосування штрафних санкцій.

Як швидко фахівці ПриватБанку будуть реагувати, якщо в мене виникнуть технічні проблеми?

Вирішення проблеми залежить від її складності, але в будь-якому разі це буде зроблено в найкоротші строки. У банку працює система online-обробки звернень – усі розпорядження автоматично надсилаються відповідальним співробітникам.

У мене і так невеликий прибуток. Навіщо мені витрачати гроші ще й на еквайринг?

Завдяки еквайрингу ви не тільки піднімете суму середнього чека та збільшите товарообіг, але й зменшите ймовірність шахрайства. Щороку частка платежів за картками зростає, наразі вона становить 40–50%. Не приймати картки до оплати – значить програти конкурентам!

Який папір використовується в POS-терміналах ПриватБанку?

У POS-терміналах ПриватБанку використовується термочутливий папір, зображення на якому створюється завдяки точковому нагріванню в місцях дотику з голівкою термопринтера і, як наслідок, потемнінню паперу від нагрівання.
Основні характеристики:

  • тип касової стрічки – термопапір;
  • ширина стрічки – 57 мм;
  • максимальна довжина стрічки – 19 м.

Де можна придбати папір для POS-термінала ПриватБанку?

Придбати папір можна самостійно в магазинах канцтоварів або у відділах канцтоварів великих супермаркетів.

Чи може спеціаліст ПриватБанку прийти на обслуговування POS-термінала без звернення торгово-сервісного підприємства?

Так. Для стабільної роботи POS-термінала у Вашій торговій точці може знадобитися провести оновлення програмного забезпечення та параметрів встановленого обладнання. У цьому випадку ми направимо до Вас менеджера ПриватБанку, якого необхідно допустити до обслуговування.

Чи можливо POS-термінал ПриватБанку поєднати з касовою системою магазину?

Так. Технічна можливість існує. Для цього Вам необхідно подати Анкету. Для реалізації технічного підключення з Вами зв`яжеться відповідальний співробітник банку.

Де я можу ознайомитися із запитаннями щодо роботи POS-термінала?

В онлайн-помічнику Helper або боті

Який орієнтовний строк встановлення POS-термінала після замовлення?

5 днів.

Куди звертатися із запитаннями щодо мого POS-термінала?

Телефонуйте на номери 3700, 0 800 500 030 або залишайте заявку тут – > Helper або бот

Де я можу перевірити статус останньої транзакції?

Коли повернуться гроші покупцеві після оформлення повернення через мій POS-термінал?

Протягом 5 днів.

Який орієнтовний строк заміни несправного обладнання?

3 дні.

Що таке попередня авторизація, і як мені її підключити?

Це блокування коштів на картці власника з подальшим списанням цієї суми торговцю. Послуга підключається автоматично за видом діяльності.

Який порядок друку POS-термінального чека в разі успішної транзакції?

У разі успішної транзакції на екрані термінала буде запропоновано роздрукувати чек.

Якщо клієнту необхідний чек, торговець вибирає на терміналі «Так» за допомогою відповідної клавіші термінала.

Якщо чек потрібен і торговцю, тоді друк чека можливий через функцію «Копія чека» → «Ок» → «Останній чек» → «Ок».

Як зробити копію чека на POS-терміналі?

Стрілкою вниз спуститися до пункту меню «Копія чека» → «Ок» → «Останній чек» → «Ок».

Як без чека продажу здійснити повернення (де взяти RRN)?

Якщо торгова точка не зберегла свій примірник чека для повернення товару, необхідно звернутися в банк на 3700 або в «Приват24 для бізнесу» → «Виписка з еквайрингу» та отримати виписку за терміналом за день, коли було здійснено купівлю.

Яке підтвердження надати платіжним системам у разі спірної транзакції?

Дані щодо транзакції банк передає в МПС самостійно, чек у торгової точки не запитується.

Яке підтвердження надати платіжним системам у разі спірної транзакції?

Дані щодо транзакції банк передає в МПС самостійно, чек у торгової точки не запитується.

Яка альтернатива друкованому чеку для торговця?

Виписка за всіма операціями, що здійснюються через POS-термінали торговця, яка зберігається в «Приват24 для бізнесу».

Яка альтернатива друкованому чеку для клієнта?

ПриватБанк реалізував технологію виведення електронного чека у виписку в Приват24, що успішно працює вже понад два роки й дуже подобається клієнтам.

Чому ПриватБанк відмовляється від друку чеків (для торговця, для клієнта – за запитом) на POS-терміналах?

Відповідно до роз’яснень Державної фіскальної служби копія квитанції платіжного термінала не є первинним документом (згідно з пунктом 44.1 Податкового кодексу України), а тому наразі відсутній обов’язок зберігання такої копії протягом строку, встановленого пунктом 44.3 статті 44 Податкового кодексу України. Торговець може не зберігати копії чеків.