ЕКВАЙРИНГ

Еквайринг – це приймання безготівкових платежів від ваших покупців.

Лояльність ваших клієнтів = швидкість обслуговування + сучасний спосіб оплати.

Чому оплачують карткою?

Еквайринг від ПриватБанку

Еквайринг від ПриватБанку

Не відпускайте клієнта в банкомат – він може не повернутися до вас!

У персоналу запитання щодо роботи з POS-терміналами?

Тарифи

Підключення до послуги безкоштовно
Комісія 2% за всіма картками + абонплата на місяць 400 грн
Знижка на абонплату За наявності активних послуг «Бонус Плюс» – 100 грн, «Оплата частинами» та/або «Миттєва розстрочка» – 100 грн. Знижка не перевищує 200 грн.

Цілодобова підтримка

Цілодобова підтримка

Найпотрібніші функції для вас – в онлайн-помічнику Helper або боті:

  • перевірка транзакції;
  • онлайн-виписка;
  • зв’язок з банком;
  • замовлення термопаперу;
  • статус встановлення/ремонту POS-термінала.

Зберігаємо дерева!

Зберігаємо дерева!

Друкуємо меньш чеків- отримуємо подарунок.

Ваші додаткові можливості

Оплата частинами. Миттєва розстрочка

Оплата частинами. Миттєва розстрочка

Оплата частинами. Миттєва розстрочка

Оплата частинами. Миттєва розстрочка

Ви можете підключитися до програми «Оплата частинами. Без переплат» або «Миттєва розстрочка».

Приймання оплати за допомогою miniPOS

Приймання оплати за допомогою miniPOS

Приймання оплати за допомогою miniPOS

Приймання оплати за допомогою miniPOS

Ви можете приймати платежі за допомогою miniPOS
Оплата за QR-кодом

Оплата за QR-кодом

Оплата за QR-кодом

Оплата за QR-кодом

Ви можете приймати платежі через QR-код
Бонус Плюс

Бонус Плюс

Бонус Плюс

Бонус Плюс

Ви можете взяти участь у програмі лояльності «Бонус Плюс»

Розумні виписки

Розумні виписки

Розумні виписки

Розумні виписки

Аналізуйте свої продажі та використовуйте статистичні дані для маркетингової політики за допомогою сервісу «Розумні виписки». Інформація про кількість і суму покупок, середній чек, безготівковий обіг грошей у магазинах, стать і вік покупця доступна в Інтернет-банку «Приват24 для бізнесу».

Дисконтний клуб

Дисконтний клуб

Дисконтний клуб

Дисконтний клуб

Ви можете взяти участь у програмі лояльності Дисконтний клуб «ПриватБанк VIP»

Мультимерчант

Мультимерчант

Мультимерчант

Мультимерчант

Через один POS-термінал можуть приймати оплату декілька підприємців. Під час проведення операції достатньо вибрати підприємство, за яким хочете здійснити оплату. Це дозволить вам розділити фінансові потоки за різними товарами або послугами одного торгового підприємства.

Сервіс «Чайові»

Сервіс «Чайові»

Сервіс «Чайові»

Сервіс «Чайові»

Ви можете приймати чайові від гостей з картки. Підключіться до сервісу «Чайові»

З ПриватБанком POS-термінал – це не просто залізо!

Замовте еквайринг просто зараз

Дякуємо за Вашу заявку

Наш співробітник зв'яжеться з Вами
найближчим часом,
щоб уточнити деталі

Дякуємо, що зацікавились продуктом!

Нажаль, виникла помилка.
Спробуйте, будь ласка, ще раз,
але пізніше

Замовте POS-термінал просто зараз і отримайте нові можливості для вашого магазину.


З вашого боку достатньо вибрати дату встановлення й підготувати робоче місце для підключення POS-термінала, а налаштуванням і встановленням еквайрингового обладнання займуться наші фахівці.

На момент установлення термінала в приміщенні торгової точки має бути закінчено ремонт і підготовлено робоче місце для встановлення термінала: розетка для увімкнення термінала, мережеве обладнання з вільним портом на випадок, якщо ТСП хоче підключити термінал до роутера/модема.


Приймання карток різних платіжних систем:

Ваш термінал може приймати картки платіжних систем Mastercard, Visa, UnionPay, «Простір».

Термінал на платформі Android – комплексне рішення для підприємства

Термінал на платформі Android – комплексне рішення для підприємства

Платіжний термінал для бізнесу з вбудованими додатками. Крім прийняття оплати можна проводити й інші операції як для торговельно-сервісного підприємства, так і для будь-якого клієнта в Україні. Встановлюється або стаціонарний, або мобільний POS-термінал.


Які можливості в POS-терміналі на платформі Android:


  • інтеграція з різними додатками на платформі Android;
  • каса + РРО в одному пристрої;
  • сканування штрих-кодів і QR-кодів;
  • налаштування знижок;
  • оптимізація обліку і торгівлі;
  • сервіс «Оплата частинами»;
  • функція FacePay24 (оплата обличчям);
  • «бонус+».

Турбота про працівників торговельно-сервісних підприємств

Турбота про працівників торговельно-сервісних підприємств

ПриватБанк з перших днів пандемії надає підтримку багатьом медичним установам і піклується про своїх співробітників. Так само ПриватБанк піклується про власників карток і співробітників торговельно-сервісних підприємств. ПриватБанк виготовив захисні маски для співробітників торговельно-сервісних підприємств Дніпра і Києва.

ПриватБанк дякує всім власникам карток, які прислухаються до рекомендацій ВООЗ і дотримуються правил носіння захисних масок у громадських місцях. Бережіть себе!

Управління в особистому кабінеті

У кабінеті «Еквайрингу для бізнесу» ви можете:
додавати і редагувати торгову точку;

додавати і редагувати торгову точку;

підключати додатковий термінал до діючої торгової точки;

підключати додатковий термінал до діючої торгової точки;

формувати виписку;

формувати виписку;

виконувати перереєстрацію;

виконувати перереєстрацію;

підключати додаткові сервіси («бонус+», «Оплата частинами» тощо);

підключати додаткові сервіси («бонус+», «Оплата частинами» тощо);

підключати мультимерчант;

підключати мультимерчант;

підключати торговий QR-код;

підключати торговий QR-код;

керувати призначенням платежу;

керувати призначенням платежу;

керувати найменуванням у чеку в терміналі.

керувати найменуванням у чеку в терміналі.

Управління в особистому кабінеті

У кабінеті «Еквайрингу для бізнесу» ви можете:
  1. додавати і редагувати торгову точку;
  2. підключати додатковий термінал до діючої торгової точки;
  3. формувати виписку;
  4. виконувати перереєстрацію;
  5. підключати додаткові сервіси («бонус+», «Оплата частинами» тощо);
  6. підключати мультимерчант;
  7. підключати торговий QR-код;
  8. керувати призначенням платежу;
  9. керувати найменуванням у чеку в терміналі.
додавати і редагувати торгову точку; підключати додатковий термінал до діючої торгової точки; формувати виписку; виконувати перереєстрацію; підключати додаткові сервіси («бонус+», «Оплата частинами» тощо); підключати мультимерчант; підключати торговий QR-код; керувати призначенням платежу; керувати найменуванням у чеку в терміналі.

Поширенi питання

Наскільки складно персоналу буде навчитися користуватися POS-терміналом?

Навчитися цьому дуже легко. Співробітники банку проведуть навчання з використанням відеокурсу, а також запропонують здати тест за підсумками навчання. Результатом навчання буде сертифікат банку.

Що буде, якщо я не виконаю постанову Кабміну про обов’язковий POS-термінал?

З боку податкової інспекції можливе застосування штрафних санкцій.

Як швидко фахівці ПриватБанку будуть реагувати, якщо в мене виникнуть технічні проблеми?

Вирішення проблеми залежить від її складності, але в будь-якому разі це буде зроблено в найкоротші строки. У банку працює система online-обробки звернень – усі розпорядження автоматично надсилаються відповідальним співробітникам.

У мене і так невеликий прибуток. Навіщо мені витрачати гроші ще й на еквайринг?

Завдяки еквайрингу ви не тільки піднімете суму середнього чека та збільшите товарообіг, але й зменшите ймовірність шахрайства. Щороку частка платежів за картками зростає, наразі вона становить 40–50%. Не приймати картки до оплати – значить програти конкурентам!

Який папір використовується в POS-терміналах ПриватБанку?

У POS-терміналах ПриватБанку використовується термочутливий папір, зображення на якому створюється завдяки точковому нагріванню в місцях дотику з голівкою термопринтера і, як наслідок, потемнінню паперу від нагрівання.
Основні характеристики:

  • тип касової стрічки – термопапір;
  • ширина стрічки – 57 мм;
  • максимальна довжина стрічки – 19 м.

Чи може спеціаліст ПриватБанку прийти на обслуговування POS-термінала без звернення торгово-сервісного підприємства?

Так. Для стабільної роботи POS-термінала у Вашій торговій точці може знадобитися провести оновлення програмного забезпечення та параметрів встановленого обладнання. У цьому випадку ми направимо до Вас менеджера ПриватБанку, якого необхідно допустити до обслуговування.

Чи можливо POS-термінал ПриватБанку поєднати з касовою системою магазину?

Так. Технічна можливість існує. Для цього Вам необхідно подати Анкету. Для реалізації технічного підключення з Вами зв`яжеться відповідальний співробітник банку.

Де я можу ознайомитися із запитаннями щодо роботи POS-термінала?

В онлайн-помічнику Helper або боті

Який орієнтовний строк встановлення POS-термінала після замовлення?

5 днів.

Куди звертатися із запитаннями щодо мого POS-термінала?

Телефонуйте на номери 3700, 0 800 500 030 або залишайте заявку тут – > Helper або бот

Де я можу перевірити статус останньої транзакції?

Коли повернуться гроші покупцеві після оформлення повернення через мій POS-термінал?

Протягом 5 днів.

Який орієнтовний строк заміни несправного обладнання?

3 дні.

Що таке попередня авторизація, і як мені її підключити?

Це блокування коштів на картці власника з подальшим списанням цієї суми торговцю. Послуга підключається автоматично за видом діяльності.

Який порядок друку POS-термінального чека в разі успішної транзакції?

У разі успішної транзакції на екрані термінала буде запропоновано роздрукувати чек.

Якщо клієнту необхідний чек, торговець вибирає на терміналі «Так» за допомогою відповідної клавіші термінала.

Якщо чек потрібен і торговцю, тоді друк чека можливий через функцію «Копія чека» → «Ок» → «Останній чек» → «Ок».

Як зробити копію чека на POS-терміналі?

Стрілкою вниз спуститися до пункту меню «Копія чека» → «Ок» → «Останній чек» → «Ок».

Як без чека продажу здійснити повернення (де взяти RRN)?

Якщо торгова точка не зберегла свій примірник чека для повернення товару, необхідно звернутися в банк на 3700 або в «Приват24 для бізнесу» → «Виписка з еквайрингу» та отримати виписку за терміналом за день, коли було здійснено купівлю.

Яке підтвердження надати платіжним системам у разі спірної транзакції?

Дані щодо транзакції банк передає в МПС самостійно, чек у торгової точки не запитується.

Яка альтернатива друкованому чеку для торговця?

Виписка за всіма операціями, що здійснюються через POS-термінали торговця, яка зберігається в «Приват24 для бізнесу».

Яка альтернатива друкованому чеку для клієнта?

ПриватБанк реалізував технологію виведення електронного чека у виписку в Приват24, що успішно працює вже понад два роки й дуже подобається клієнтам.

Чому ПриватБанк відмовляється від друку чеків (для торговця, для клієнта – за запитом) на POS-терміналах?

Відповідно до роз’яснень Державної фіскальної служби копія квитанції платіжного термінала не є первинним документом (згідно з пунктом 44.1 Податкового кодексу України), а тому наразі відсутній обов’язок зберігання такої копії протягом строку, встановленого пунктом 44.3 статті 44 Податкового кодексу України. Торговець може не зберігати копії чеків.

Як налаштувати FacePay?

Крок 1. Налаштуйте FacePay в оновленому додатку Privat24.

Крок 2. Виберіть меню «Налаштування» в лівому верхньому кутку головного меню.

Крок 3. Увімкніть FacePay та перейдіть до налаштувань.

Крок 4. Зробіть три фото та зазначте картку для оплати, збережіть налаштування.

У яких торгових точках працює FacePay?

Які вимоги до торгової точки для встановлення POS-термінала?

Термінал не встановлюють у торгових точках, які ще не відкрито (ремонт або в стадії відкриття). Винятком є тільки національні корпорації.

Термінали заборонено встановлювати в житлових приміщеннях, квартирах, тимчасових спорудах.
 У торгової точки обов’язково має бути вивіска. Назва з вивіски також записується під час реєстрації як назва ТСП.

Інженер ІТ РП може запитати прайс-лист ТСП і свідоцтво про ведення підприємницької діяльності.

Інженер ІТ РП зобов’язаний зробити фотозвіт під час установлення термінала:

  • фото фасаду магазину або тієї будівлі, у якій розміщено торгову точку, так щоб було видно вивіску ТСП;
  • фото входу до ТСП;
  • фото вже встановленого термінала, усередині торгової точки.

Якщо термінал необхідно буде підключити до роутера/модема, потрібно зазначити це побажання під час замовлення термінала. Для підключення банк може надати стандартний кабель триметрової довжини.

З боку самої торгової точки на момент установлення термінала роутер/модем уже має бути готовий до підключення термінала. Якщо знадобиться налаштування на статичну IP-адресу, то співробітники точки повинні підказати інженерові IP/маску/шлюз, щоб він вписав їх у термінал.

Якщо кабель потрібен більшої довжини, то ТСП самостійно його закуповує, обтискає й проводить. Інженер не обтискає й не проводить кабелю на торговій точці.

Якщо термінал необхідно буде підключити до касової програми для роботи з касовим суміщенням, то спочатку потрібно налаштувати касу, встановити драйвери. Інженер не налаштовує самої каси, він тільки підключає термінал і встановлює в ньому той протокол суміщення, який попросить ТСП.