Еквайринг

Підніміть середній чек на 28,6%, дозволивши своїм клієнтам оплачувати послуги платіжними картками.

Переваги користування карткою

Еквайринг від Приватбанку

Еквайринг від Приватбанку

  • Ви скорочуєте витрати на інкасацію або здавання виручки.
  • Ви підвищуєте якість обслуговування своїх клієнтів.
  • Ви можете приймати оплату за допомогою безконтактної технології PayPass, що значно підвищить швидкість обслуговування клієнтів.
  • Ви можете безкоштовно навчити персонал компанії, що прямо впливає на прибуток, товарообіг і лояльність Ваших клієнтів.

Пройти навчання online

Цілодобова підтримка

Цілодобова підтримка

Використовуйте онлайн форму для:

  • виклику менеджера банку в Вашу торгову точку;
  • контролю раніше поданих заявок.

Ви отримуєте безкоштовно

Ви отримуєте безкоштовно

  • виписки в електронному вигляді;
  • послугу поповнення мобільних телефонів для Ваших клієнтів;
  • навчання персоналу роботі з обладнанням;
  • ремонт або заміна обладнання в разі поломки;
  • рекламні матеріали для брендування Ваших торгових точок;
  • витратні матеріали для POS-терміналів.

Мультимерчант

Мультимерчант

Функція, за допомогою якої через один POS-термінал можуть приймати оплату декілька підприємців. Під час проведення операції достатньо вибрати підприємство, за яким хочете здійснити оплату. Це дозволить Вам розділити фінансові потоки за різними товарами або послугами одного торгового підприємства.

Тарифи

Підключення до послуги безкоштовно
Комісія 2% за всіма картками + 300 грн абонентська плата*
* Знижка при наявності активних послуг «Бонус Плюс», «Оплата частинами» і «Миттєва розстрочка» - 50 грн за кожен активний продукт.

Ваші додаткові можливості

Розумні виписки

Розумні виписки

Аналізуйте свої продажі та використовуйте статистичні дані для маркетингової політики за допомогою сервісу «Розумні виписки». Інформація про кількість і суму покупок, середній чек, безготівковий обіг грошей у магазинах, стать і вік покупця доступна в Інтернет-банку «Приват24 для бізнесу».

IVR-опитування

IVR-опитування

Ви можете контролювати кількість послуг, що надається, через IVR-опитування клієнтів, які здійснили у Вас купівлю.

Бонус Плюс

Бонус Плюс

Ви можете взяти участь у програмі лояльності «Бонус Плюс»

Дисконтний клуб

Дисконтний клуб

Ви можете взяти участь у програмі лояльності Дисконтний клуб «ПриватБанк VIP»

Оплата частинами. Без переплат, Миттєва розстрочка

Оплата частинами. Без переплат, Миттєва розстрочка

Ви можете підключитися до програми «Оплата частинами. Без переплат» або «Миттєва розстрочка».

Вiдгуки клiєнтiв

Після того як ми встановили POS-термінал в нашому магазині, у нас зріс обіг. Клієнти рідше стали потрапляти в ситуацію, коли їм не вистачає готівки. Зросли вдоволення клієнтів і середній чек.

Марина Іванова, директор продуктового магазину «Світ», м. Дніпропетровськ

Поширенi питання

Наскільки складно персоналу буде навчитися користуватися POS-терміналом?

Навчитися цьому дуже легко. Співробітники банку проведуть навчання з використанням відеокурсу, а також запропонують здати тест за підсумками навчання. Результатом навчання буде сертифікат банку.

Що буде, якщо я не виконаю постанову Кабміну про обов’язковий POS-термінал?

З боку податкової інспекції можливе застосування штрафних санкцій.

Чи можна інтегрувати POS-термінал в систему обліку операцій торгового підприємства?

Так, можна.

Як швидко фахівці ПриватБанку будуть реагувати, якщо в мене виникнуть технічні проблеми?

Вирішення проблеми залежить від її складності, але в будь-якому разі це буде зроблено в найкоротші строки. У банку працює система online-обробки звернень – усі розпорядження автоматично надсилаються відповідальним співробітникам.

У мене і так незначний прибуток. Навіщо мені витрачати ще гроші на еквайринг?

Завдяки еквайрингу Ви не тільки підвищуєте суму середнього чека та збільшуєте товарообіг, але також зменшуєте ймовірність шахрайства з боку покупця (фальшиві купюри) або персоналу. Щорічно зростання платежів за картками становить 40–50%. Не приймати картки до оплати – означає програти конкурентам!

Який папір використовується в POS-терміналах ПриватБанку?

У POS-терміналах ПриватБанку використовується термочутливий папір, зображення на якому створюється завдяки точковому нагріванню в місцях дотику з голівкою термопринтера і, як наслідок, потемнінню паперу від нагрівання.
Основні характеристики:

  • тип касової стрічки – термопапір;
  • ширина стрічки – 57 мм;
  • максимальна довжина стрічки – 19 м.

Де можна придбати папір для POS-термінала ПриватБанку?

Придбати папір можна самостійно в магазинах канцтоварів або у відділах канцтоварів великих супермаркетів.

Чи може спеціаліст ПриватБанку прийти на обслуговування POS-термінала без звернення торгово-сервісного підприємства?

Так. Для стабільної роботи POS-термінала у Вашій торговій точці може знадобитися провести оновлення програмного забезпечення та параметрів встановленого обладнання. У цьому випадку ми направимо до Вас менеджера ПриватБанку, якого необхідно допустити до обслуговування.

Чи можливо POS-термінал ПриватБанку поєднати з касовою системою магазину?

Так. Технічна можливість існує. Для цього Вам необхідно подати Анкету. Для реалізації технічного підключення з Вами зв`яжеться відповідальний співробітник банку.