Електронний документообіг

Створюйте, завантажуйте та обмінюйтеся з партнерами електронними документами!

Реєструйте податкові накладні в ЄРПН.

Безкоштовне рішення від ПриватБанку!

Електронний документообіг – це можливість створювати або завантажувати шаблонні документи (договір, рахунок-фактура, акт здачі-приймання виконаних робіт, видаткова накладна, податкова накладна) та будь-які документи в форматі PDF і обмінюватися електронними документами з контрагентами через Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу». Сервіс дозволяє реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі (ЄРПН).

Сервіс доступний у «Приват24 для бізнесу» в меню «Документи» → «Електронний документообіг» (у новому «Приват24 для бізнесу» – у меню «Каталог послуг» → «Електронний документообіг»).

Усі інструменти в одній системі «Приват24 для бізнесу»

Генерація сертифікатів цифрового підпису.

Створення або завантаження із зовнішніх бухгалтерських програм електронних документів.

Поштучне або пакетне підписання цифровим підписом.

Автоматична доставка електронних документів Вашим контрагентам.

Отримання та перегляд ПДВ-накладних, виписаних на Вашу адресу.

Швидке створення платежів для поповнення ПДВ-рахунків у Казначействі.

Чим наша пропозиція відрізняється від аналогічних на ринку?

Єдине на ринку повністю безкоштовне рішення, не враховуючи наданих безпосередньо Державною фіскальною службою.

Програму для роботи зі звітами та накладними не треба встановлювати на комп’ютер – сервіс доступний через Інтернет.

Програма не потребує додаткового обслуговування та установки періодичних оновлень.

Проведення фінансових операцій, робота зі звітами та накладними – в «Приват24 для бізнесу».

Сертифікати цифрового підпису ПриватБанку універсальні (для платежів і звітів) та безкоштовні.

Швидке створення платежів із вхідних рахунків-фактур від контрагентів.

Сервіс для зовнішніх клієнтів

Сервіс для зовнішніх клієнтів

Для контрагентів (одержувачів накладних), які не користуються «Приват24 для бізнесу» функціонує зовнішній портал – docs.pb.ua. Там можливо отримати та побачити всі накладні, що виставлені через «Приват24 для бізнесу» клієнтами ПриватБанку.

Поширенi питання

Що таке «хмара»?

Хмара (хмарне сховище даних) – модель онлайн- сховища, в якому дані зберігаються на численних розподілених у мережі серверах, що надаються в користування клієнтам в основному третьою стороною. Наведемо кілька прикладів. У Вас є електронна пошта? Ось це і є та сама хмарна технологія. Електронна пошта – веб-сервіс, що надається третіми особами (gmail.com, mail.yandex.ru, mail.ru, hotmail.com) на IT-інфраструктурі, яка їм належить, доступний з будь-якого пристрою із доступом до Інтернету. Коли Ви переглядаєте відео в YouTube чи фотографії в Instagram, Facebook – Ви теж використовуєте хмарний сервіс.

Які хмарні сервіси для бізнесу пропонує ПриватБанк?

• «Електронний документообіг» – створення та обмін з партнерами електронними документами.
• «Електронні звіти» – надсилання звітів до держорганів через Інтернет.
• «Бухгалтерія Онлайн» – ведення оперативного та управлінського обліку, контроль бізнесу та керування ним через Інтернет.

Наскільки безпечно користуватися хмарним сервісом?

Робота із сервісом абсолютно безпечна. З’єднання виконується через захищений протокол HTTPS. Ваші дані зберігаються на сучасних серверах з багаторівневими системами захисту.

Який загальний порядок роботи з сервісом електронного документообігу (docs.pb.ua)?

1. Ви готуєте документи (закладка «У роботі»).
2. Підписуєте своїм електронним ключем і надсилаєте одержувачу (закладка «Вихідні»).
3. Контрагент-одержувач може побачити надіслані для нього документи на закладці «Вхідні». Для нього доступні такі дії: «Переглянути», «Підписати» (погодитися з документом), «Відхилити» отриманий документ, «Оплатити» згідно з рахунком-фактурою.

Як можна додати документ у сервіс електронного документообігу?

1. Створити та заповнити новий документ вручну. Для цього достатньо натиснути на кнопку «Створити документи» та вибрати один із доступних видів документів.
2. Завантажити готовий документ на сервіс (документ може бути створено в іншій програмі або звітній системі, головна умова – дотримання формату XML або PDF). Завантаження документа виконується через кнопку «Імпортувати» → «Завантажити».
3. Автоматично завантажити готовий документ із Вашої облікової системи. Подробиці – через кнопку «Імпортувати».