Електронний документообіг (ЕДО). Інвойсинг

Створення й обмін документами онлайн.

Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі (ЄРПН).

Інвойсинг у вебверсії та мобільному додатку «Приват24 для бізнесу».

Отримання інформації щодо розрахунків із бюджетом.

Електронний документообіг (ЕДО)

Електронний документообіг (ЕДО)
  • Безкоштовний сервіс.
  • Створення або завантаження шаблонних документів (договір, рахунок-фактура, акт здачі-приймання виконаних робіт, видаткова накладна, податкова накладна) та будь-яких документів у форматі PDF до програми.
  • Обмін електронними документами з контрагентами через Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу» й мобільний додаток.
  • Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі (ЄРПН).

Сервіс доступний у «Приват24 для бізнесу» → у меню «Каталог послуг» → «Електронний документообіг».

Що таке інвойс (рахунок-фактура)?

Що таке інвойс (рахунок-фактура)?

Що таке інвойс (рахунок-фактура)?

Це документ, що надається продавцем покупцеві й містить перелік товарів і послуг, їх кількість та суму, яку покупець має за них сплатити.


  • Швидкий і зручний обмін рахунками-фактурами й зручний документообіг.
  • Створення платежу контрагенту за два кліки з вхідних рахунків-фактур (онлайн).
  • Виставлення рахунків-фактур від ваших контрагентів через «Приват24 для бізнесу».
  • Завантаження/вивантаження рахунків-фактур до/з бухгалтерської програми. Рахунок та акти онлайн.

Щоб створити рахунок-фактуру, натисніть кнопку «Створити» на головній сторінці вибору підприємства або перейдіть у меню «Облік та звіти» → «Електронний документообіг» і виберіть «Створити документ» → «Рахунок-фактура».

З вхідним рахунком-фактурою можна працювати на головній сторінці «Приват24 для бізнесу», а також у меню «Облік та звіти» → «Електронний документообіг».

Інвойсинг працює і в мобільному додатку.

Бюджет

Бюджет

«Бюджет» – це безкоштовний сервіс для компаній і підприємців, що дає змогу одержати інформацію щодо податків.


  • Заборгованість/переплата податків.
  • Інформація в розрізі кожного податку.
  • Дані про податкову.
  • Реквізити податкової.
  • Можливість сплатити податок за попередньо заповненими реквізитами.

Скористайтеся послугою в «Приват24 для бізнесу»: меню «Облік та звіти» → «Електронний документообіг» → вкладка «Бюджет».

Готові шаблони документів

Готові шаблони документів

У сервісі електронного документообігу вже є попередньо заповнені документи для обміну з контрагентами:


  • договір;
  • податкова накладна;
  • додаткова угода;
  • замовлення;
  • рахунок-фактура;
  • акт виконаних робіт;
  • видаткова накладна.

Також ви можете завантажити будь-який документ у форматі PDF, підписати його за допомогою КЕП та надіслати контрагенту.

Усі інструменти в одній системі

Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі (ЄРПН)

Використовуйте сервіс для реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі й отримуйте квитанції про прийняття. Доступне коригування та інші супутні документи. Дані податкових накладних можна використовувати для подання декларації через сервіс електронної звітності.

Інвойсинг

Сервіс електронного документообігу дає змогу швидко й зручно обмінюватися рахунками-фактурами. З вхідних рахунків-фактур за два кліки можна створити попередньо заповнений платіж контрагенту.

Обмін документами із зовнішніми клієнтами

Обмінюйтеся документами з контрагентами, які не мають рахунку в ПриватБанку. Клієнту потрібно увійти в кабінет на сайті docs.pb.ua за допомогою КЕП. Також ви можете надіслати пряме посилання на документ.

Отримання інформації щодо розрахунків із бюджетом

Отримуйте інформацію:

  • про заборгованість і переплату;
  • реквізити для сплати податків;
  • про розрахунки з податковою за рік;
  • у розрізі конкретного податку.

Омніканальність

Різноманітні операції з рахунками-фактурами можна виконувати через вебверсію і мобільний додаток «Приват24 для бізнесу». Наприклад, бухгалтер створює рахунок-фактуру через вебверсію, директор підписує через мобільний додаток, контрагент отримує пуш-повідомлення та одразу створює платіж за кілька кліків.

Мобільний додаток «Приват24 для бізнесу»

Інвойсинг доступний у мобільному додатку «Приват24 для бізнесу». Обмінюйтеся рахунками-фактурами через додаток і створюйте платежі з вхідних рахунків-фактур за два кліки.

Інтеграція

За допомогою сервісів інтеграції ви можете автоматизувати обмін документами з вашої облікової системи.

Поширенi питання

Який загальний порядок роботи з сервісом електронного документообігу (docs.pb.ua)?

1.Ви готуєте документи (закладка «У роботі»).

2.Підписуєте своїм електронним ключем і надсилаєте одержувачу (закладка «Вихідні»).

3.Контрагент-одержувач може побачити надіслані для нього документи на закладці «Вхідні». Для нього доступні такі дії: «Переглянути», «Підписати» (погодитися з документом), «Відхилити» отриманий документ, «Оплатити» згідно з рахунком-фактурою.

Як можна додати документ у сервіс електронного документообігу?

1. Створити та заповнити новий документ вручну. Для цього достатньо натиснути на кнопку «Створити документи» та вибрати один із доступних видів документів.

2.Завантажити готовий документ на сервіс (документ може бути створено в іншій програмі або звітній системі, головна умова – дотримання формату XML або PDF). Завантаження документа виконується через кнопку «Імпортувати» → «Завантажити».

3.Автоматично завантажити готовий документ із Вашої облікової системи. Подробиці – через кнопку «Імпортувати»

Які дії можна здійснювати з рахунком-фактурою?

Відправник може:

  • Створити
  • Підписати та надіслати
  • Змінити
  • Друкувати
  • Видалити

Одержувач може:

  • Створити платіж
  • Не платити
  • Видалити
  • Друкувати

Як працювати в сервісі Електронний документообіг в мобільному додатку та web-версії «Приват24 для бізнесу»?​

Дотримуйтеся інструкції за посиланням.

Де завантажити мобільний додаток «Приват24 для бізнесу»?

Завантажте з App Store або Google Play.

Яка вартість користування сервісом електронного документообігу?

Сервіс безкоштовний як для клієнтів ПриватБанку, так і під час роботи на сайті docs.pb.ua.