Електронні квитки

Ви можете легко та швидко придбати квитки, зателефонувавши на безкоштовний номер 3700, на сайті bilet.pb.ua, в Інтернет-банку Приват24 або через термінали самообслуговування.

Купити квиток

Купівля електронних квитків

Купівля електронних квитків

На літаки, потяги, автобуси, спортивні та культурні заходи.

ПриватБанк пропонує клієнтам швидкі, зручні та надійні способи купівлі квитків без черг у будь-який час. Придбати квиток можна в Інтернет-банку Приват24, через термінали самообслуговування, зателефонувавши на безкоштовний номер 3700, або за допомогою мобільного додатка.

Ваші вигоди

  • Ви купуєте квиток, де Вам зручно та коли зручно.
  • Ви економите час – купівля квитка забирає всього 2 хвилини.
  • Ви звільнені від черг і довгих поїздок на вокзал.

Квитки на потяг

Способи придбання:

Особливості електронних квитків на потяг:

  • База квитків банку збігається з базою даних Укрзалізниці для надання клієнтам найбільш актуальної інформації про вільні місця та ціни.
  • Електронний квиток із QR-кодом не треба попередньо обмінювати в касах вокзалу – достатньо його роздрукувати.
  • На напрямки за межі України, а також на потяги, що не забезпечені терміналами для зчитування QR-кодів, потрібно купувати квитки за кодом замовлення. Код замовлення необхідно обміняти на звичайний квиток не пізніше ніж за півгодини до відправлення потяга.
  • Квитки на потяги, що слідують на територію АР Крим, необхідно обмінювати в касах вокзалу на території України. Отримати квиток на території АР Крим неможливо.

Квитки на автобус

Квитки на автобус

Способи придбання:

Які особливості купівлі електронних квитків на автобус?

  • Придбати квитки на автобус у ПриватБанку можна як по території України, так і за кордон.
  • Електронні квитки на автобус не потрібно додатково обмінювати в касі автостанції – можна відразу проходити на посадку.
  • Квитки, які підлягають обміну на оригінал, можна отримати лише на автостанції відправлення.
  • Придбати квитки на автобус можна в будь-який час до відправлення автобуса, залежно від умов перевізника.

Квитки на літак

Способи придбання:

Переваги в разі купівлі авіаквитків у ПриватБанку.

  • Зручний особистий кабінет.
  • Квитки без комісії та сервісних зборів.
  • Способи оплати - карткою, готівкою або частинами за допомогою сервісу «Миттєва розстрочка».
  • Додаткові послуги від ПриватБанку "Компенсація вартості рейсу" та "Гарантія повернення".

Квитки на «домашні» матчі ФК «Дніпро»

Способи придбання:

собливості електронних квитків на ігри ФК «Дніпро»:

  • Ви купуєте квиток без комісії, за фіксовану ціну каси стадіону;
  • Код електронного квитка потрібно обміняти на звичайний за 3–5 днів до матчу в касах стадіону або в одному з відділень ПриватБанку.

Місця, у яких можна обміняти код електронного квитка

  • «Будинок Губернатора» (вул. Леніна, 14);
  • Каси стадіону «Дніпро-Арена» працюють за 5 днів до початку матчу.
    Режим роботи: 09:00–18:00 (перерва 13:00–14:00); нд – вихідний; у день матчу – до останнього клієнта. Телефон для довідок: 375 34 77.

Квитки на заходи (концерти, кіно, спорт)

Квитки на заходи (концерти, кіно, спорт)

Способи придбання:

Особливості електронних квитків на заходи (концерти, кіно, спорт):

  • Відвідування найкращих заходів, кінострічок, матчів.
  • Вибір зручних місць в залі або на стадіоні.
  • Економія часу, за рахунок купівлі квитка без черги.
  • Електронні квитки обмінювати на паперовий квиток не потрібно.
  • Електронний квиток відправляється на пошту після купівлі.

Поширені запитання щодо квитків на потяг

Які є види інтернет-квтитків?

• Електронний квиток.
• Квиток із кодом замовлення.
Код замовлення треба обміняти на звичайний квиток в автоматизованій (наявність комп’ютерного обладнання) касі вокзалу не пізніше ніж за годину до відправлення поїзда. Незалежно від того, скільки квитків було придбано за один раз, замовленню присвоюється тільки один код. У касі вокзалу цей код обмінюється на ту кількість квитків, яка була в покупці.

Яка вартість квитка на поїзд у ПриватБанку?

Комісія за купівлю квитка на поїзд залежить від вартості і каналу купівлі, складає від 0 до 20 грн

Чому у відділеннях ПриватБанку відсутні квитки, а в касах вокзалу вони є?

За декілька годин до відправлення потягу заброньовані раніше квитки стають доступні для придбання в касах вокзалу. У цьому випадку база квитків банку може дещо відрізнятися від бази Укрзалізниці.

Що робити, якщо мені відмовили в обміні коду замовлення на квиток?

Для оперативного рішення проблеми зателефонуйте на номер телефону, що зазначено на чеку.

Що робити, якщо мені відмовили в обміні квитка?

Для оперативного вирішення проблеми зателефонуйте на номер, що зазначено на чеку.

Чи є знижки на квитки для студентів, пенсіонерів і пільговиків?

Зараз діють знижки на купівлю залізничних квитків за студентським – до 50% від повної вартості проїзду.

За який час до відходу поїзда я можу придбати квиток?

Квиток можна купити не раніше ніж за 45 діб до відправлення потяга.

Чи можу я забронювати квиток?

На жаль, послуги бронювання немає, але обіцяємо додати.

Як повернути залізничний квиток ?

Квитки з QR-кодом (електронні квитки), придбані з карти, можна повернути, подавши заявку на повернення в "Архіві залізничних квитків" в Приват24, на сайті bilet.pb.ua,терміналі самообслуговування, по телефону 3700, в Чат-Online, або звернувшись в касу залізничного вокзалу.

Квитки з кодом замовлення (НЕ електронні квитки), придбані з карти, можливо повернути через Приват24, сайт bilet pb.ua, терміналі самообслуговування, за телефоном 3700 або в Чаті-Online, якщо в одній покупці був придбаний квиток на 1 пасажира.

Якщо за одну покупку був придбаний квиток на 2-х або більше пасажирів повернення квитка здійснюється лише за зверненням в кассу вокзала.

Примітка: кнопка "Повернути квиток" в Архіві з'являється через 30 хвилин з моменту оплати квитка та зникає, якщо до відправлення поїзда залишилося менше 3 годин. У цьому випадку повернення квитка можливо здійснити в касі залізничного вокзалу.

Регламент повернення коштів банком:

  • протягом 2 робочих днів - якщо заявка на повернення подавалася через канали банку (Архів квитків, 3700, чат);
  • протягом 14 робочих днів - при поверненні квитка в касі вокзалу.

Квитки, придбані клієнтом за готівку (в відділенні або в терміналі самообслуговування), можна повернути тільки в касі вокзалу (повернення здійснюється в касі відразу готівкою).

Увага: якщо квиток був роздрукований в касі вокзалу (тобто Ви отримали оригінальний квиток від УЗ в обмін на електронний квиток або код замовлення), такі квитки не можуть бути повернуті віддалено. Вам необхідно звернутися в касу залізничного вокзалу.

Яку кількість квитків можна придбати за 1 раз?

В режимі "В один кінець" - не більше десяти квитків

В режимі "Туди й назад" можливо придбати 4 квитки туди і 4 квитки назад.

У разі купівлі 4 квитків одночасно сервісний збір стягується за кожен квиток?

Так.

Діти якого віку їздять безкоштовно?

Діти віком до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (тобто на одному місці з дорослим).

Які пільги є за квиками на поїзди в ПриватБанку?

Умови поїздки дитини по території України:
• діти до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 6 до 14 років користуються правом пільгового проїзду.

Умови поїздки за межі України:
• діти до 5 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 5 до 10 років користуються правом пільгового проїзду.

Як придбати дитячий квиток на потяг?

Дитині віком до 6 років, якщо вона не займає окреме місце, надається можливість безкоштовного проїзду. У разі поїздки з двома та більше дітьми віком до 6 років пасажир повинен додатково придбати дитячий квиток на кожне місце, зайняте дітьми, з розрахунку не більше 2 дітей на одне місце. У разі поїздки з дитиною (від 6 до 14 років) пасажир повинен придбати дитячий квиток, що надає дитині право займати окреме місце. Пасажир, який їде з дитиною віком до 14 років, повинен мати документ, що підтверджує вік дитини. Діти до 14 років допускаються до поїздки в пасажирських та приміських потягах тільки в супроводі дорослих. Увага! Купівля дитячого квитка для дітей від 6 до 14 років обов’язкова.

Яку частину від повного тарифу становить вартість дитячого квитка?

Вартість проїзду за дитячим квитком становить 75% від вартості проїзду дорослого пасажира. Пасажир, який їде з дитиною віком не більше 14 років, повинен мати документ, який підтверджує вік дитини на день від’їзду. Діти до 14 років допускаються до поїздки в пасажирських і приміських поїздах тільки в супроводі дорослих. Для дітей віком від 14 років купується повний квиток.

Чи можна обміняти в касах РЖД електронний квиток на поїзд з Російської Федерації?

Ні! Квитки обмінюються тільки на території України. Потурбуйтесь про своєчасний обмін квитків на поїзди, відправлення яких відбувається з інших країн!

За який час до відправлення потяга треба обміняти код замовлення на квиток у касі вокзалу?

У будь-який зручний час – мінімум 60 хвилин до відправлення потяга. Обмін відбувається в автоматизованих (наявність комп’ютерного обладнання) касах залізничних вокзалів. Обмін відбувається тільки в касах залізничних вокзалів на материковій частині України.

Чи можна обміняти квиток в касі вокзалу без черги?

На вокзалах є спеціальні каси для обміну електронних квитків. Якщо на вокзалі немає спеціальної каси, зверніться без черги в будь-яку касу вокзалу.

Код замовлення складається тільки цифр або з цифр і букв?

Номер квитка має 16 символів і складається з цифр і букв (наприклад П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Номер квитка складається тільки з цифр або з цифр і букв?

Номер квитка повинен складатися з цифр і букв, а також містити 16 символів (наприклад, П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Скільки часу проходить після скасування квитка в банку до його повернення в продаж?

Після скасування квитка місце стає доступним уже через 30 хвилин.

Які місця у вагоні поїзда є верхніми, а які – нижніми?

Вагони «купе» та «плацкарт»: непарні місця – нижні, парні місця – верхні.
Вагони 1-го класу: всі місця – для проїзду сидячи.
Вагони 2-го класу: всі місця – для проїзду сидячи.
Вагони «Люкс»: всі місця – нижні.

Чому на поїзд «Інтерсіті» вартість квитків залежить від вагону?

Є вагони 1-го класу (вартість квитка вище) і 2-го класу (вартість квитка нижче).

Як роздрукувати квиток на поїзд?

Незалежно від того, в якому каналі був придбаний залізничний квиток (Приват24, сайт bilet.pb.ua, термінал самообслуговування, за телефоном 3700, у відділенні ПриватБанка, мобільному додатку Приват24), роздрукувати квиток можливо одним з найбільш зручних способів:

1. Приват24 розділ Квитки - Залізничні квитки - Архів - Перегляд - Роздрукувати

2. Сайт bilet.pb.ua в правому верхньому кутку розділ Архів квитків - Перегляд - Роздрукувати

3. В терміналі самообслуговування ПриватБанка є два способи друку квитків:

  • здійснити авторизацію за допомогою карти або телефона, обрати розділ Квитки - Архів квитків на поїзд - Роздрукувати
  • без авторизації в терміналі самообслуговування на головному екрані вибрати меню Роздрукувати квитанцію і вказати код квитанції з Архіву квитків або повідомлення (Наприклад, код квитанції має наступний вид " Цей квиток можна роздрукувати в терміналі ПриватБанку в меню Друк квитанцій за кодом 221690018351933)

4. Роздрукувати оригінал квитка на поїзд можливо в автоматизованних (наявність компьютерного обладнання) касах залізничних вокзалів на материковій частині України за кодом квитка (приклад, ПРИ-Н1-2428981-7216) не менш ніж за 30 хвилин до відправлення поїзда

Зверніть увагу!

Електронні квитки (квитки з QR кодом) не обов'язково друкувати.

Достатньо показати QR код на екрані Вашого смартфону.

В мобільному додатку Приват24 реалізовано 2 способи перегляду QR коду:

  • Розділ Транспорт - Поїзд - Архів квитків на поїзд (в правому верхньому кутку) - натисніть на знак QR код
  • Розділ "Ще послуги" (в нижньому лівому кутку) - Архів - Поїзди - Архів квитків на поїзд

Квитки за кодом замовлення (не електронні квитки) обов'язково необхідно обміняти на оригінал квитка в автоматизованій касі (наявність компьютерного обладнання) вокзалу на материковій частині України не менш ніж за 30 хвилин до відправлення поїзда

Поширені запитання щодо автобусних квитків

Чому в меню «Автобусні квитки» немає необхідної автостанції?

У меню «Автобусні квитки» зазначено всі доступні рейси на сьогодні. ПриватБанк укладає договори з автостанціями для розширення списку рейсів. Договір із необхідною Вам автостанцією, можливо, ще не укладено. Стежте за оновленнями.

Який розмір комісії в разі купівлі квитка на автобус у каналах ПриватБанку?

Оскільки банк співпрацює з великою кількістю компаній, які надають послуги перевезення пасажирів, розмір комісії (сервісний збір) в разі купівлі квитка на автобус становить 0–10 грн залежно від перевізника.

Чи потрібно обмінювати автобусні квитки перед поїздкою?

Залежно від умов перевізника розрізняють квитки:

  • з якими відразу можна проходити на посадку до автобуса;
  • які підлягають обміну на оригінал на автостанції відправлення.

Після оплати ознайомтеся з детальними умовами квитка у PDF-бланку в архіві квитків на автобус через Приват24 або на сайті bilet pb.ua.

Як повернути квиток на автобус?

Детальні умови повернення зазначені у PDF- бланку квитка у Архіві квитків на автобус у Приват24/ сайт bilet pb.ua.

В залежності від умов перевізника квиток можливо повернути:

  • у Архіві квитків на автобус у Приват24 / сайт bilet pb.ua/термінал самообслуговування
  • за дзвінком на номер 3700
  • на Автостанції відправлення
  • за номером телефона диспетчера

Регламент повернення коштів на карту, з якої був придбаний квиток, складає 2 банківських дня, якщо заявка була сформована через канали ПриватБанку.

Важливо! перевірте умови повернення квитка заздалегідь

Як вибрати місце в автобусі?

Вибір місця неможливий. Місце буде вибрано автоматично. Номер місця буде зазначено на квитку.

Яку кількість автобусних квитків можна придбати за 1 раз?

Залежно від умов перевізника можна придбати від 1 до 10 квитків на автобус за одну операцію. Під час оформлення квитка зазначається додаткова інформація про максимально доступну кількість квитків на той чи інший рейс за 1 операцію.

Чи можна оформити автобусний квиток за пільговими тарифами (студентам, військовим, пенсіонерам тощо)?

На жаль, ні.

За який час до відправлення автобуса можна придбати квиток у банку?

Купити квиток на автобус можна в будь-який час до відправлення автобуса, залежно від умов постачальника послуг.

Як роздрукувати квиток на автобус?

Незалежно від того, у якому каналі було придбано квиток на автобус (Приват24, сайт bilet pb.ua, термінал самообслуговування, відділення банку, за телефоном 3700), роздрукувати квиток можна будь-яким із найзручніших способів:

  • Через Приват24 у розділі «Квитки – Автобусні квитки – Архів – Перегляд – Роздрукувати».
  • На сайті bilet.pb.ua у розділі «Архів квитків – Автобусні квитки – Перегляд – Роздрукувати».
  • У терміналі самообслуговування ПриватБанку є 2 способи друку квитків:
    • здійснити авторизацію за допомогою картки або телефону та обрати розділ «Квитки – Архів квитків на автобус – Роздрукувати»;
    • без авторизації на головному екрані вибрати меню «Роздрукувати квитанцію» та зазначити код квитанції з архіву квитків (наприклад, код квитанції має такий вид «Цей квиток можна роздрукувати в терміналі ПриватБанку в меню «Друк квитанцій» за кодом 368890019902251»).
  • Залежно від умов постачальника оригінал квитка на автобус можна роздрукувати на автостанції відправлення (після оплати ознайомтеся з детальними умовами квитка в PDF-бланку в архіві квитків на автобус через Приват24 або на сайті bilet pb.ua).

Поширені запитання щодо квитків на літак

Як отримати авіаквиток?

Електронний квиток буде випущено протягом 2 годин з моменту оплати та надіслано на e-mail. Також можливо завантажити квиток в меню «Архів квитків».

Квиток не потрібно обмінювати, рекомендується роздрукувати та мати із собою протягом поїздки.

Чи є комісія в разі купівлі авіаквитка через канали самообслуговування?

Ні, у тому числі й у разі купівлі з картки «Універсальна» (за рахунок кредитних коштів).

У разі оплати карткою іншого банку комісія також відсутня.

Які документи потрібні для перельоту?

Прізвища та імена пасажирів повинні збігатися з даними у посвідченнях особи, за якими здійснюватиметься переліт.

Для внутрішніх рейсів, як правило, достатньо паспорта (громадянський або закордонний) для повнолітніх або свідоцтва про народження для дітей. На міжнародних рейсах – закордонний паспорт і віза країни призначення. Строк дії закордонного паспорта та візи не повинен закінчуватися раніше дати зворотного вильоту. Якщо політ проходить з пересадками, можуть знадобитися транзитні візи.

Звертаємо Вашу увагу, що зазначена інформація носить попередній характер і може відрізнятися залежно від країн перельоту. Для уточнення чинних візових правил, умов перетину кордону та перевезення багажу рекомендуємо звертатися до відповідних офіційних організацій.

Як дізнатися про правила повернення та обміну квитка?

Правила відображаються під час вибору рейсу (пункт «Правила квитка»), дублюються на е-mail разом із квитком, а також доступні для завантаження в «Архіві квитків».

Як я дізнаюся про те, що авіакомпанія скасувала або змінила мій переліт?

Ви отримаєте повідомлення на е-mail, який зазначали під час оплати. Якщо зміни в перельоті значні, то буде потрібна Ваша згода на зміни або повернення коштів за квиток. В окремих випадках, якщо офіційна інформація надійшла незадовго до вильоту, пасажирів можуть проінформувати просто в аеропорту.

Якщо Ви неправильно ввели е-mail, відредагуйте його в архіві авіаквитків.

Що робити, якщо є помилка в написанні імені або прізвища?

Як правило, під час написання імені та прізвища дозволяються 3 помилки, за умови, що вони не змінюють звучання та зміст. Проте на деяких напрямках можуть висуватися більш жорсткі вимоги. У будь-якому разі, ми рекомендуємо скоригувати інформацію в бронюванні (послуга може бути платною).
Для цього в «Архіві квитків» знайдіть потрібний переліт, натисніть «Детальніше» – «Змінити дані». Заповніть усі поля, натисніть «Відправити заявку». Заявки опрацьовуються протягом 24 годин.

Як скасувати авіаквиток?

В «Архіві квитків» знайдіть потрібний переліт, натисніть «Детальніше» – «Скасувати квиток». Заповніть усі поля, натисніть «Відправити заявку».

Заявки опрацьовуються протягом 24 годин. Якщо за правилами квитка поверненню підлягає не повна сума, то буде потрібно Ваше підтвердження на повернення. У разі скасування квитка гроші зараховуються на Вашу картку протягом дня після надходження від авіакомпанії. Як правило, це триває до 5 банківських днів. В окремих випадках це може тривати 30 днів.

Якщо до вильоту залишилося менше ніж 24 години, крім надсилання заявки, зв’яжіться зі службою підтримки за зазначеним у квитку номером телефону.

Як змінити авіаквиток?

В «Архіві квитків» знайдіть потрібний переліт, натисніть «Детальніше» та подайте відповідну заявку на зміну маршруту або даних пасажирів.

Заявки опрацьовуються протягом 24 годин. Якщо для внесення змін необхідна доплата, її необхідно провести в день отримання відповіді. Якщо до вильоту залишилося менше ніж 24 години, крім надсилання заявки, зв’яжіться зі службою підтримки за зазначеним у квитку номером телефону.

Як оформити додатковий багаж, харчування або перевезення тварини?

Крок 1. В «Архіві квитків» знайдіть потрібний переліт, натисніть «Детальніше» та виберіть тип заявки.

Крок 2. Заповнить усі поля й натисніть «Відправити заявку».

Крок 3. Чекайте на опрацювання заявки. Регламент – 2 години. Результати будуть доступні в «Історії заявок», а також надіслані Вам на e-mail.

Крок 4. Після опрацювання заявки проведіть оплату. В «Архів квитків» знайдіть потрібний переліт, виберіть «Історію заявок» і натисніть «Оплатити».

Після опрацювання багажну квитанцію буде надіслано на пошту, зазначену під час купівлі квитка.

Багажну квитанцію обов’язково необхідно роздрукувати й надати під час реєстрації в аеропорту.

Чи можна пролетіти тільки частину маршруту?

Ні, згідно з правилами всіх авіакомпаній, переліт має здійснюватися суворо за маршрутом, зазначеним під час купівлі квитка. Пропустивши одну ділянку, авіакомпанія автоматично анулює всі подальші.

Що таке послуга «Компенсація вартості рейсу»?

У разі затримки або скасування рейсу в день вильоту (за 24 години до встановленого часу вильоту) ми повертаємо Вам вартість квитка на вказаний рейс:
- скасування - 100%;
- затримка більше 7 годин - 80%;
- затримка від 2 до 7 годин - 50%;
- запізнення на стикувальний рейс - 30%.
Гроші автоматично зараховуються на Вашу карту протягом 1 робочого дня.
Ціна послуги - від 5 до 10% вартості квитка. Підключити послугу Ви можете автоматично після покупки квитка на сайті bilet.pb.ua, Приват24 або подати заявку на підключення на pb.ua/avia.

Що таке послуга «Гарантоване повернення»?

Це додаткова послуга. У разі повернення авіаквитка з будь-яких причин до вильоту рейсу ПриватБанк компенсує 100% вартості квитка, або суму утриману авіакомпанією в якості штрафу за скасування квитка за вирахуванням франшизи 10%.

Достатньо подати заявку на повернення через «Архів квитків», і гроші будуть зараховані на картку протягом 1 дня.

Ціна послуги додається до вартості авіаквитка й становить 5% від його вартості.

Підключити послугу можливо під час оформлення квитка або вже після випуску в архіві (тільки в день купівлі квитка).

Хто може скористатися сервісом «Миттєва розстрочка»?

Купівлю в розстрочку від 2 до 24 платежів можна здійснити з карток ПриватБанку.

Перший платіж буде списано в момент купівлі, а всі наступні – щомісяця, рівними частинами.

Комісія становить 2,9% від вартості авіаквитка й списується під час кожного платежу.

Якщо сума платежу списується за рахунок кредитного ліміту, стягується плата в розмірі 4% від суми щомісячного платежу.

Перевірити доступність сервісу Ви можете, надіславши SMS із текстом chast на номер 10060.

Поширені запитання щодо квитків на заходи (концерти, кіно, спорт)

Для входу на захід я повинен роздрукувати квиток?

Так. Електронний квиток обов’язково необхідно роздрукувати.

Чи потрібно мені обмінювати квиток у місці проведення заходу?

Як правило, не треба. Інформацію про необхідність обміну квитка буде зазначено в квитку.

Яка комісія ПриватБанку за купівлю квитків на заходи?

Комісія банку відсутня! Частина постачальників квитків вводить додаткову комісію (до 5%) за дистанційний продаж квитків, що зазначено під час купівлі квитка.

Як виглядає квиток, що придбано через Приват24?

Квиток, що придбано через Приват24, надається у форматі PDF. У квитку зазначено дату проведення заходу, ряд і місце, а також є штрихкод для сканування на пропускних турнікетах.

Яку максимальну кількість квитків я можу купити за один раз?

За одну оплату Ви можете придбати 4 квитки.

Яку максимальну кількість квитків можна придбати на один захід?

Як правило, 10 квитків на один захід. Це обмеження встановлено згідно з вимогами організаторів з метою боротьби з перекупниками квитків.

Чому не можна купляти квитки на футбол у незнайомих людей?

Вам можуть продати ксерокопію квитка під виглядом оригіналу. На захід проходить той відвідувач, чий код буде зчитано першим на турнікеті. Продавець та організатор заходу не несе відповідальності за купівлю «липових» квитків.

Чи можу я повернути квиток?

Квитки на заходи поверненню не підлягають. Якщо Ваші плани змінилися, подаруйте квиток близьким :-)