Електронні квитки

Ви можете легко та швидко придбати квитки, зателефонувавши на безкоштовний номер 3700, на сайті bilet.pb.ua, в Інтернет-банку Приват24 або через термінали самообслуговування.

Купити квиток

Купівля електронних квитків

Купівля електронних квитків

На літаки, потяги, автобуси, спортивні та культурні заходи.

ПриватБанк пропонує клієнтам швидкі, зручні та надійні способи купівлі квитків без черг у будь-який час. Придбати квиток можна в Інтернет-банку Приват24, через термінали самообслуговування, зателефонувавши на безкоштовний номер 3700, або за допомогою мобільного додатка.

Ваші вигоди

  • Ви купуєте квиток, де Вам зручно та коли зручно.
  • Ви економите час – купівля квитка забирає всього 2 хвилини.
  • Ви звільнені від черг і довгих поїздок на вокзал.

Квитки на потяг

Способи придбання:

Особливості електронних квитків на потяг:

  • База квитків банку збігається з базою даних Укрзалізниці для надання клієнтам найбільш актуальної інформації про вільні місця та ціни.
  • Електронний квиток із QR-кодом не треба попередньо обмінювати в касах вокзалу – достатньо його роздрукувати.
  • На напрямки за межі України, а також на потяги, що не забезпечені терміналами для зчитування QR-кодів, потрібно купувати квитки за кодом замовлення. Код замовлення необхідно обміняти на звичайний квиток не пізніше ніж за півгодини до відправлення потяга.
  • Квитки на потяги, що слідують на територію АР Крим, необхідно обмінювати в касах вокзалу на території України. Отримати квиток на території АР Крим неможливо.

Квитки на автобус

Квитки на автобус

Способи придбання:

Особливості електронних квитків автобус:

  • Квитки продаються тільки на маршрути в межах України зі станцій, що працюють із електронною системою квитків. У ПриватБанку Вам доступний вибір автобусних квитків на напрямки Вінницької, Житомирської, Закарпатської, Миколаївської, Рівненської, Тернопільскої, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької, Київської, Чернігівської та Дніпропетровської областей.
  • Електронні квитки на автобуси по Дніпропетровській області не треба попередньо обмінювати в касі автостанції – можна відразу проходити на посадку.
  • Електронні квитки на автобуси, маршрути яких проходять між областями України, необхідно обмінювати на звичайні квитки на тій автостанції, з якої буде відходити автобус.
  • Повернути або обміняти електронний квиток можна тільки в касі автостанції, з якої автобус відправляється.

Квитки на літак

Способи придбання:

5 причин купувати авіаквитки в ПриватБанку:

  1. Ми продаємо квитки без комісій і сервісних зборів.
  2. Ви можете оплатити квиток карткою (на сайті bilet.pb.ua, у Приват24, за телефоном 3700) або готівкою в будь-якому відділенні.
  3. У разі оплати карткою ПриватБанку Ви отримуєте до 5% від вартості квитка на рахунок «Бонус Плюс».
  4. Ви можете оплатити квиток частинами (сервіс «Миттєва розстрочка» – до 10 платежів).
  5. Послуга «Компенсація вартості рейсу» – ми повертаємо до 100% від вартості квитків у разі затримки або скасування рейсу.

Квитки на «домашні» матчі ФК «Дніпро»

Способи придбання:

собливості електронних квитків на ігри ФК «Дніпро»:

  • Ви купуєте квиток без комісії, за фіксовану ціну каси стадіону;
  • Код електронного квитка потрібно обміняти на звичайний за 3–5 днів до матчу в касах стадіону або в одному з відділень ПриватБанку.

Місця, у яких можна обміняти код електронного квитка

  • «Будинок Губернатора» (вул. Леніна, 14);
  • Каси стадіону «Дніпро-Арена» працюють за 5 днів до початку матчу.
    Режим роботи: 09:00–18:00 (перерва 13:00–14:00); нд – вихідний; у день матчу – до останнього клієнта. Телефон для довідок: 375 34 77.

Квитки на «домашні» матчі ФК «Металіст»

Способи придбання:

Особливості електронних квитків на ігри ФК «Металіст»:

  • Найближчий термінал самообслуговування ПриватБанку можна знайти на карті.
  • Ви купуєте квиток без комісії, за фіксовану ціну каси стадіону.
  • Квиток, що куплено в ТСО, сканується турнікетами стадіону без додаткового обміну.
  • Зігніть квиток за відміченими пунктирними лініями, щоб швидше пройти сканування біля турнікета.

Квитки на «домашні» матчі ФК «Динамо»

Способи придбання:

Особливості електронних квитків на ігри ФК «Динамо»:

  • Найближчий термінал самообслуговування ПриватБанку можна знайти на карті;
  • Ви купуєте квиток без комісії, за фіксовану ціну каси стадіону;
  • Квиток, що куплено в ТСО, сканується турнікетами стадіону без додаткового обміну;
  • Зігніть квиток за відміченими пунктирними лініями, щоб швидше пройти сканування біля турнікета.

Квитки на «домашні» матчі ФК «Шахтар»

Способи придбання:

Особливості електронних квитків на ігри ФК «Шахтар»:

  • Найближчий термінал самообслуговування ПриватБанку можна знайти на карті.
  • Ви купуєте квиток без комісії, за фіксовану ціну каси стадіону.
  • Квиток, що куплено в ТСО, сканується турнікетами стадіону без додаткового обміну.
  • Зігніть квиток за відміченими пунктирними лініями, щоб швидше пройти сканування біля турнікета.

Квитки на «домашні» матчі ФК «Чорноморець»

Способи придбання:

Особливості електронних квитків на ігри ФК «Чорноморець»

  • Найближчий термінал самообслуговування ПриватБанку можна знайти на карті;
  • Ви купуєте квиток без комісії, за фіксованою ціною каси стадіону.
  • Квиток, придбаний через канали ПриватБанку, сканується турнікетами стадіону, додатковий обмін не потрібен.
  • Зігніть квиток по відміченим пунктирним лініям, щоб швидше просканувати квиток.

Квитки на концерти

Квитки на концерти

Способи придбання:

Особливості електронних квитків на концерти:

  • Електронні квитки, що куплено в ПриватБанку, обмінювати на паперовий квиток не потрібно.
  • Квитки на концерт поверненню не підлягають. Якщо Ваші плани змінилися, подаруйте квиток близьким.

Квитки в кіно

Способи придбання:

  • Ви можете планувати перегляд найкращих кінострічок.
  • Вам завжди дістануться найкращі місця в залі.
  • Більше не треба стояти в черзі та приїздити завчасно в кінотеатр.

Особливості електронного квитка в кіно

  • Після успішної оплати файл з квитком буде надіслано на адресу електронної пошти, яку Ви зазначили під час оформлення.
  • Більшість кінотеатрів надають можливість входу на кіносеанс без обміну, додатково про це написано в квитку.

Абонементи в ПР «Лавина»

Абонементи в ПР «Лавина»

Поповнити абонементи можна через термінали самообслуговування.

Поширені запитання щодо квитків на потяг

Які є види інтернет-квтитків?

• Електронний квиток.
• Квиток із кодом замовлення.
Код замовлення треба обміняти на звичайний квиток в автоматизованій (наявність комп’ютерного обладнання) касі вокзалу не пізніше ніж за годину до відправлення поїзда. Незалежно від того, скільки квитків було придбано за один раз, замовленню присвоюється тільки один код. У касі вокзалу цей код обмінюється на ту кількість квитків, яка була в покупці.

Яка вартість квитка на поїзд у ПриватБанку?

Вартість квитка залежить від таких факторів: день тижня , час купівлі, місце в вагоні, додаткові послуги тощо. У ПриватБанку Ви вибираєте всі параметри самі та керуєте вартістю квитка.

Чому у відділеннях ПриватБанку відсутні квитки, а в касах вокзалу вони є?

За декілька годин до відправлення потягу заброньовані раніше квитки стають доступні для придбання в касах вокзалу. У цьому випадку база квитків банку може дещо відрізнятися від бази Укрзалізниці.

Що робити, якщо мені відмовили в обміні коду замовлення на квиток?

Для оперативного рішення проблеми зателефонуйте на номер телефону, що зазначено на чеку.

Що робити, якщо мені відмовили в обміні квитка?

Для оперативного вирішення проблеми зателефонуйте на номер, що зазначено на чеку.

Чи є знижки на квитки для студентів, пенсіонерів і пільговиків?

Зараз діють знижки на купівлю залізничних квитків за студентським – до 50% від повної вартості проїзду.

За який час до відходу поїзда я можу придбати квиток?

Квиток можна купити не раніше ніж за 45 діб до відправлення потяга.

Чи можу я забронювати квиток?

На жаль, послуги бронювання немає, але обіцяємо додати.

За скільки діб до відправлення потягу я можу придбати квиток?

Квиток можна придбати не більше ніж за 45 діб до відправлення потягу.

Як відбувається повернення коштів за квиток, що здається, у касі залізничного вокзалу?

• Якщо квиток купувався за готівку через термінал самообслуговування або відділення банку, у разі здачі квитка кошти відразу повертаються готівкою в касі вокзалу.
• Якщо квиток купувався з картки, кошти за квиток повертаються на картку, з якої проводилася купівля. Регламент повернення коштів банком – 14 робочих днів з моменту здачі квитка.

Яку кількість квитків можна придбати за 1 раз?

Не більше 4 квитків.

У разі купівлі 4 квитків одночасно сервісний збір стягується за кожен квиток?

Так.

Діти якого віку їздять безкоштовно?

Діти віком до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (тобто на одному місці з дорослим).

Які пільги є за квиками на поїзди в ПриватБанку?

Умови поїздки дитини по території України:
• діти до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 6 до 14 років користуються правом пільгового проїзду.

Умови поїздки за межі України:
• діти до 5 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 5 до 10 років користуються правом пільгового проїзду.

Як придбати дитячий квиток на потяг?

Дитині віком до 6 років, якщо вона не займає окреме місце, надається можливість безкоштовного проїзду. У разі поїздки з двома та більше дітьми віком до 6 років пасажир повинен додатково придбати дитячий квиток на кожне місце, зайняте дітьми, з розрахунку не більше 2 дітей на одне місце. У разі поїздки з дитиною (від 6 до 14 років) пасажир повинен придбати дитячий квиток, що надає дитині право займати окреме місце. Пасажир, який їде з дитиною віком до 14 років, повинен мати документ, що підтверджує вік дитини. Діти до 14 років допускаються до поїздки в пасажирських та приміських потягах тільки в супроводі дорослих. Увага! Купівля дитячого квитка для дітей від 6 до 14 років обов’язкова.

Яку частину від повного тарифу становить вартість дитячого квитка?

Вартість проїзду за дитячим квитком становить 75% від вартості проїзду дорослого пасажира. Пасажир, який їде з дитиною віком не більше 14 років, повинен мати документ, який підтверджує вік дитини на день від’їзду. Діти до 14 років допускаються до поїздки в пасажирських і приміських поїздах тільки в супроводі дорослих. Для дітей віком від 14 років купується повний квиток.

Чи можна обміняти в касах РЖД електронний квиток на поїзд з Російської Федерації?

Ні! Квитки обмінюються тільки на території України. Потурбуйтесь про своєчасний обмін квитків на поїзди, відправлення яких відбувається з інших країн!

За який час до відправлення потяга треба обміняти код замовлення на квиток у касі вокзалу?

У будь-який зручний час – мінімум 60 хвилин до відправлення потяга. Обмін відбувається в автоматизованих (наявність комп’ютерного обладнання) касах залізничних вокзалів. Обмін відбувається тільки в касах залізничних вокзалів на материковій частині України.

Чи можна обміняти квиток в касі вокзалу без черги?

На вокзалах є спеціальні каси для обміну електронних квитків. Якщо на вокзалі немає спеціальної каси, зверніться без черги в будь-яку касу вокзалу.

Код замовлення складається тільки цифр або з цифр і букв?

Номер квитка має 16 символів і складається з цифр і букв (наприклад П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Номер квитка складається тільки з цифр або з цифр і букв?

Номер квитка повинен складатися з цифр і букв, а також містити 16 символів (наприклад, П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Скільки часу проходить після скасування квитка в банку до його повернення в продаж?

Після скасування квитка місце стає доступним уже через 30 хвилин.

Які місця у вагоні поїзда є верхніми, а які – нижніми?

Вагони «купе» та «плацкарт»: непарні місця – нижні, парні місця – верхні.
Вагони 1-го класу: всі місця – для проїзду сидячи.
Вагони 2-го класу: всі місця – для проїзду сидячи.
Вагони «Люкс»: всі місця – нижні.

Чому на поїзд «Інтерсіті» вартість квитків залежить від вагону?

Є вагони 1-го класу (вартість квитка вище) і 2-го класу (вартість квитка нижче).

Поширені запитання щодо автобусних квитків

Чому в меню «Автобусні квитки» немає необхідної автостанції?

У меню «Автобусні квитки» зазначено всі доступні рейси на сьогодні. ПриватБанк укладає договори з автостанціями для розширення списку рейсів. Договір із необхідною Вам автостанцією, можливо, ще не укладено. Стежте за оновленнями.

Яку комісію платить клієнт під час купівлі квитка на автобус?

Оскільки банк співпрацює з великою кількістю компаній, що надають послуги перевезення пасажирів, комісія залежить від вартості квитка та компанії-перевізника. Перед етапом оплати квитка у відділенні або за телефоном 3700 розмір комісії Вам називає співробітник. У разі придбання квитка через термінал або Приват24 комісія відсутня.

  • ТСО;
  • Приват24 для фізичних осіб;
  • мобільний додаток "Приват24".
без комісії
  • відділення;
  • за телефоном 3700.
  • Дніпропетровська область: 4 грн
  • Полтавска область: 4 грн
  • Вінницька, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Рівненська, Тернопільська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська та Чернівецька області: 3,5 грн
  • АР Крим, Київська, Одеська, Чернігівська області: 6 грн + 2,5%
  • міжнародні рейси компанії «И-Тревелс»: без комісії

Чи потрібно обмінювати автобусні квитки попередньо перед поїздкою?

Електронні квитки на автобуси, маршрут яких не виходить за межі Дніпропетровської області, обмінювати на звичайні не потрібно – Ви можете йти з ними на посадку. Квитки на інші автобуси необхідно обмінювати на «звичайні» на тій автостанції, з якої буде здійснюватися відправлення автобуса.

Як скасувати купівлю автобусного квитка?

Повернення можна здійснити через касу автовокзалу, з якого відправляється автобус.

Як вибрати місце в автобусі?

Вибір місця неможливий. Місце буде вибрано автоматично. Номер місця буде зазначено на квитку.

Яку кількість автобусних квитків можна придбати за 1 раз?

Один квиток.

Чи можна оформити автобусний квиток за пільговими тарифами (студентам, військовим, пенсіонерам тощо)?

На жаль, ні.

За який час до відправлення автобуса можна придбати квиток у банку?

За 15 діб до відправлення автобуса.

Поширені запитання щодо квитків на літак

Як отримати авіаквиток?

Електронний квиток буде випущено протягом 3 годин з моменту оплати та надіслано на Ваш e-mail. Також Ви зможете завантажити його з «Архіву квитків».
Його не потрібно обмінювати на паперовий квиток. Проте рекомендується роздрукувати та мати із собою протягом поїздки.

Чи є комісія у разі купівлі авіаквитка?

Жодних комісій і прихованих сервісних зборів, у тому числі й у разі купівлі з картки «Універсальна» (за рахунок кредитних коштів).
Якщо оплачувати карткою іншого банку, стягується комісія 1,8% від суми платежу.

Які документи потрібні для перельоту?

Прізвища та імена пасажирів повинні збігатися з даними у посвідченнях особи, за якими здійснюватиметься переліт.
Звертаємо Вашу увагу, що зазначена інформація носить попередній характер і може відрізнятися алежно від країн перельоту. Для уточнення чинних візових правил, умов перетину кордону та еревезення багажу рекомендуємо звертатися до відповідних офіційних організацій. Для внутрішніх рейсів, як правило, достатньо паспорта (громадянський або закордонний) для повнолітніх або свідоцтва про народження для дітей. На міжнародних рейсах – закордонний паспорт і віза країни призначення. Строк дії закордонного паспорта та візи не повинен закінчуватися раніше дати зворотного вильоту. Якщо політ проходить з пересадками, можуть знадобитися транзитні візи.

Як дізнатися про правила повернення та обміну квитка?

Правила відображаються під час вибору рейсу (пункт «Правила квитка»), дублюються на е-mail разом із квитком, а також доступні для завантаження в «Архіві квитків».

Як я дізнаюся про те, що авіакомпанія скасувала або змінила мій переліт?

Ви отримаєте повідомлення на е-mail, який зазначали під час оплати. Якщо зміни в перельоті значні, то буде потрібна Ваша згода на зміни або повернення коштів за квиток. В окремих випадках, якщо офіційна інформація надійшла незадовго до вильоту, пасажирів можуть проінформувати просто в аеропорту.
Якщо Ви помилилися під час заповнення е-mail, зверніться в чат «Допомога Онлайн» або зателефонуйте на безкоштовний номер 3700 і повідомте правильний е-mail.

Що робити, якщо є помилка в написанні імені або прізвища?

Як правило, під час написання імені та прізвища дозволяються 3 помилки, за умови, що вони не змінюють звучання та зміст. Проте на деяких напрямках можуть висуватися більш жорсткі вимоги. У будь-якому разі, ми рекомендуємо скоригувати інформацію в бронюванні (послуга може бути платною).
Для цього в «Архіві квитків» знайдіть потрібний переліт, натисніть «Детальніше» – «Змінити дані». Заповніть усі поля, натисніть «Відправити заявку». Заявки опрацьовуються протягом 24 годин.

Як скасувати авіаквиток?

У «Архіві квитків» знайдіть потрібний переліт, натисніть «Детальніше» – «Скасувати квиток». Заповніть усі поля, натисніть «Відправити заявку». Заявки опрацьовуються протягом 24 годин. Якщо за правилами квитка поверненню підлягає не повна сума, то буде потрібно Ваше підтвердження на повернення. У разі скасування квитка гроші зараховуються на Вашу карту протягом дня після надходження від авіакомпанії. Як правило, це триває до 5 банківських днів. В окремих випадках це може тривати 30 днів. Якщо до вильоту залишилося менше 24 годин, крім відправлення заявки зв’яжіться з нами за номером (044) 392 21 59 (вартість – згідно з тарифами Вашого оператора).

Як змінити авіаквиток?

У «Архіві квитків» знайдіть потрібний переліт, натисніть «Детальніше» та подайте відповідну заявку на зміну маршруту або даних пасажирів. Заявки опрацьовуються протягом 24 годин. Якщо для внесення змін необхідна доплата, її необхідно провести в день отримання відповіді. Якщо до вильоту залишилося менше 24 годин, крім відправлення заявки зв’яжіться з нами за номером (044) 392 21 59 (вартість – згідно з тарифами Вашого оператора).

Як оформити додатковий багаж, харчування або перевезення тварини?

Напишіть на privatbank@tickets.ua лист з номером бронювання та Вашим запитом. Протягом 2 годин Вам нададуть відповідь.

Чи можна пролетіти тільки частину маршруту?

Ні, згідно з правилами всіх авіакомпаній, переліт має здійснюватися суворо за маршрутом, зазначеним під час купівлі квитка. Пропустивши одну ділянку, авіакомпанія автоматично анулює всі подальші.

Що таке послуга «Компенсація вартості рейсу»?

У разі затримки або скасування рейсу в день вильоту (за 24 години до встановленого часу вильоту) ми повертаємо Вам вартість квитка на вказаний рейс:
- скасування - 100%;
- затримка більше 7 годин - 80%;
- затримка від 2 до 7 годин - 50%;
- запізнення на стикувальний рейс - 30%.
Гроші автоматично зараховуються на Вашу карту протягом 1 робочого дня.
Ціна послуги - від 5 до 10% вартості квитка. Підключити послугу Ви можете автоматично після покупки квитка на сайті bilet.pb.ua, Приват24 або подати заявку на підключення на pb.ua/avia.

Хто може скористатися сервісом «Миттєва розстрочка»?

Купівлю в розстрочку від 2 до 10 платежів можна здійснити з карток ПриватБанку. Перший платіж буде списано в момент купівлі, а всі наступні – щомісяця, рівними частинами. Комісія становить 2,9% від вартості авіаквитка й списується під час кожного платежу. Якщо сума платежу списується за рахунок кредитного ліміту, стягується плата в розмірі 4% від суми щомісячного платежу. Перевірити доступність сервісу Ви можете, надіславши SMS із текстом chast на номер 10060.

Поширені запитання щодо квитків на футбол

Де та коли я можу купити квиток на матч?

Квитки можна придбати через Інтернет-банк Приват24 та термінали самообслуговування ПриватБанку в будь-який час.

Як виглядає квиток, придбаний через термінал самообслуговування?

На квитку, що придбано термінал самообслуговування, зазначено дати проведення матчу, ряд і місце, а також є штрихкод для сканування турнікетом стадіону та правила поведінки під час матчу.

Як виглядає квиток, що придбано через Приват24?

Квиток, що придбано через Приват24, надається у форматі PDF. У квитку зазначено дату проведення матчу, ряд і місце, а також є штрихкод для сканування на турнікетах стадіону та правила поведінки під час матчу.

Де можна обміняти квитанція на звичайний квиток?

• «Будинок Губернатора» (вул. Леніна, 14). Режим роботи: пн–пт 8:30–19:00, сб–нд 9:00–16:00.
• Відділення № 137 («Океанмаш», вул. Набережна Перемоги, 32). Режим роботи: пн–пт 8:30–17:30.
• Відділення «Петровське» (пров. Калиніна, 23). Режим роботи: пн–пт 8:30–19:00, сб–нд 9:00–16:00.
• Відділення № 119 («Терра», вул. Панікахи, 15). Режим роботи: пн–пт 9:00–18:00, сб 9:00–17:00, нд – вихідний.
• Відділення «Гранд-Плаза» (пр. Карла Маркса, 67Д). Режим роботи: 10:00–22:00 (перерва 13:00–14:00, 19:00–20:00), без вихідних.
• Відділення «Жовтневе» (пр. Карла Маркса, 23). Режим роботи: пн–пт 8:30–17:30, сб 09:00–16:00, нд – вихідний.
• Каси стадіону «Дніпро-Арена» працюють за 5 днів до початку матчу. Режим роботи: 09:00–18:00 (перерва 13:00–14:00); нд – вихідний; у день матчу – до останнього клієнта. Телефон для довідок: 375 34 77.

Яка комісія стягується в разі купівлі квитка через термінал самообслуговування?

Комісія не стягується. Ви купуєте квиток без націнок і за ціною каси стадіону.

Як повернути гроші за непотрібні мені квитки?

На жаль, повернення коштів неможливе. Якщо у Вас змінилися плани, передайте квиток друзям.

Чому не можна купляти квитки у незнайомих людей?

Вам можуть продати ксерокопію квитка під виглядом оригіналу. На стадіон проходить той вболівальник, чий код буде зчитано першим на турнікеті стадіону. Продавець та організатор заходу не несе відповідальності за купівлю вболівальниками «липових» квитків.

Як відновити загублений квиток?

Відновлення квитка у відділенні банку можливе тільки в разі підтвердженого збою термінала самообслуговування.

Чому квитки на футбол у ПриватБанку купляти вигідніше та зручніше, ніж у касах?

• Ви економите час на поїздці в касі стадіону.
• Ціна квитків така ж, як у касі стадіону.
• Квитки надходять у продаж у ту ж секунду, що й у касах стадіону.
• Термінали самообслуговування ПриватБанку доступні для клієнтів 24/7/365.

Яку максимальну кількість квитків можна придбати на матч?

10 квитків на один матч. Це обмеження встановлено згідно з вимогами стадіону з метою боротьби з перекупниками квитків.

Поширені запитання щодо квитків на концерти

Чи треба мені обмінювати квиток у касі?

Електронні квитки, куплені в ПриватБанку, обмінювати на паперовий квиток не треба.

Яку максимальну кількість квитків я можу купити за 1 раз?

За одну оплату Ви можете придбати 5 квитків.

Яка комісія ПриватБанку за купівлю квитків на концерти?

Комісія банку відсутня!

Чи можу я повернути квиток?

Квитки на концерт поверненню не підлягають. Якщо Ваші плани змінилися, подаруйте квиток близьким.

Поширені запитання щодо квитків у кіно

Де я можу купити квитки в кіно?

Зараз Ви можете придбати квитки в кіно:
• на сайті bilet.pb.ua;
• в Інтернет-банку Приват24;
• через термінали самообслуговування ПриватБанку.

Для входу на кіносеанс я повинен роздрукувати квиток?

Так, електронний квиток обов’язково необхідно роздрукувати.

Чи потрібно мені обмінювати квиток у касі кінотеатру?

Інформацію про необхідність обміну квитка зазначено в квитку.

Яку максимальну кількість квитків я можу купити за раз?

За одну оплату Ви можете придбати 4 квитки.

Яка комісія ПриватБанку за купівлю квитків у кіно?

Комісія банку відсутня! Частина кінотеатрів вводить додаткову комісію (до 5%) за дистанційний продаж квитків, що зазначено під час купівлі квитка.

Чи можу я повернути квиток?

Квиток у кіно поверненню не підлягає. Якщо у Вас немає можливості сходити в кіно, подаруйте квиток другові.

Поширені запитання щодо абонементов у ПР «Лавина»

Як можна поповнити абонементи ПР «Лавина»?

Через термінали самообслуговування ПриватБанку в Дніпропетровській області.

Яка мінімальна сума поповнення абонемента ПР «Лавина»?

Мінімальна сума поповнення абонемента становить 25 грн.

Чи стягується комісія в разі поповнення абонемента ПР «Лавина» через термінал самообслуговування?

Ні. Комісія відсутня.

Протягом якого часу поповнюється абонемент?

Поповнення відбувається протягом 3 хвилин.