Мобільний додаток «Приват24 для бізнесу»

Керуйте бізнесом зі смартфона

Огляд головної сторінки мобільного додатка «Приват24 для бізнесу»

Зручно для тих, хто в постійному русі

Зручно для тих, хто в постійному русі
  • Завжди під рукою.
  • Швидка авторизація за допомогою біометрії.
  • Достатній функціонал (усі необхідні щоденні операції).
  • Можливість генерації кваліфікованого електронного підпису SmartID.

Можливості додатка «Приват24 для бізнесу»

Виписка

Виписка

У меню «Виписка» можна:

  • формувати виписки за період;
  • надсилати виписки через будь-який месенджер;
  • контролювати операції за рахунками;
  • формувати квитанції за платежами;
  • повторювати платежі та ділитися реквізитами рахунку зі своїми партнерами.

У меню «Термінали» можна:

  • переглядати інформацію за сумами транзакцій і відшкодувань (розгорнуту або зведену за період);
  • фільтрувати виписку за POS-терміналами, магазинами або рахунками;
  • формувати виписку у форматі XLS та ділитися нею в месенджерах;
  • переглядати деталі транзакцій та оформлювати повернення коштів.

Платежі в нац. валюті та шаблони платежів

Платежі в нац. валюті та шаблони платежів

У меню «Платежі» можна:

  • створювати платежі в гривні собі на картку/рахунок, за реквізитами контрагента (партнера) або платежі до бюджету;
  • редагувати, копіювати, видаляти, підписувати, надсилати, додавати до шаблонів;
  • переглядати та надсилати через будь-який месенджер.

У меню «Шаблони платежів»:

  • створюйте, редагуйте, копіюйте, видаляйте шаблони;
  • немає потреби щоразу вводити реквізити.

Валютно-обмінні операції

Валютно-обмінні операції

У меню «Валютні операції» можна:

  • створювати заявки на купівлю, продаж або конвертацію валюти;
  • переглядати курси валют (поточні, архів та динаміку);
  • відстежувати стан розрахунків за ЗЕД-договорами, що перебувають на валютному контролі в банку.

Детальніше про валютні операції тут.

Рахунки й довідки

Рахунки й довідки

У меню «Рахунки» можна:

  • відкрити рахунок (крім першого);
  • закрити рахунок;
  • перейменувати рахунок для зручного користування;
  • переглянути та сформувати реквізити своїх рахунків у будь-якій валюті;
  • поділитися реквізитами через месенджери.

У меню «Довідки» можна:

  • сформувати довідку про відкриття або закриття рахунку, про обороти та залишки;
  • завантажити готові довідки чи поділитися ними через будь-який месенджер.

Електронна звітність

Електронна звітність

У меню «Електронна звітність» можна:

  • створювати та надсилати електронну звітність і податкові декларації до органів контролю;
  • отримувати зворотні квитанції та завантажувати звіти.

Детальніше про електронну звітність тут.

Податки

Податки

У меню «Податки» можна:

  • створювати запити до податкової щодо розрахунків із бюджетом;
  • отримати інформацію з податкової про розрахунки з бюджетом у розрізі кожного податку;
  • сплатити податок за попередньо заповненими реквізитами.

Детальніше про розрахунки з бюджетом тут.

Електронний документообіг (інвойсинг)

Електронний документообіг (інвойсинг)

У меню «Електронний документообіг» – «Документи» можна:

  • створювати та редагувати рахунки-фактури;
  • надсилати рахунки-фактури своїм партнерам для оплати за один клік;
  • приймати рахунки-фактури;
  • оплачувати рахунки-фактури за два кліки.

Детальніше про інвойсинг (виставлення рахунків-фактур) тут.

У меню «Електронний документообіг» – «Банк» можна підписати заяву про приєднання до Умов і Правил для користувачів еквайрингу.

Детальніше про еквайринг тут.

Досьє ділової репутації

Досьє ділової репутації

У меню «Досьє ділової репутації» можна:

  • перевірити українські компанії та ФОП через Українське бюро кредитних історій;
  • оцінити всі ризики співпраці з контрагентами.

Детальніше тут.

Зарплатні та інші виплати

Зарплатні та інші виплати

У меню «Зарплатні та інші виплати» можна:

  • підписати та надіслати відомість на виплату;
  • переглянути всі створені й надіслані раніше виплати через вебверсію;
  • скасувати відомість на виплату, що була надіслана до банку;
  • побачити причину, через яку виплату забракували та ін.

Детальніше про Зарплатний проєкт тут.

Бізнес-картки

Бізнес-картки

У меню «Бізнес-картки» можна:

  • відкривати бізнес-картки («Ключ до рахунку», корпоративні та паливні картки);
  • здійснювати з ними будь-які операції;
  • стежити за їх станом;
  • замовляти готівку тощо.

Детальніше про бізнес-картки тут.

Кредити й депозити

Кредити й депозити

У меню «Кредити» можна:

  • переглядати доступні ліміти кредитування;
  • подати заявку на кредит і відстежити статус її виконання;
  • перевірити стан заборгованості за чинними кредитними угодами;
  • вносити щомісячні платежі.

Детальніше про кредити на сайті банку в розділі «Бізнесу» – «Кредити».

У меню «Депозити» можна:

  • відкривати і закривати депозити;
  • поповнювати або знімати кошти частково;
  • переглядати стан та історію депозитних угод.

Детальніше про депозити тут.

Підпис SmartID

Підпис SmartID

У меню «Підпис SmartID» можна:

  • згенерувати SmartID;
  • підключити біометричний підпис.

Інструкції сервісів мобільного додатка «Приват24 для бізнесу»

Як увійти в «Приват24 для бізнесу»?

Відкрийте додаток «Приват24 для бізнесу».

Відкрийте додаток «Приват24 для бізнесу».

Натисніть «Увійти через 24» та авторизуйтеся за допомогою логіна й пароля від Приват24 для фізичних осіб.

Натисніть «Увійти через 24» та авторизуйтеся за допомогою логіна й пароля від Приват24 для фізичних осіб.

Підтвердьте вхід до «Приват24 для бізнесу».

Підтвердьте вхід до «Приват24 для бізнесу».

Як увійти в «Приват24 для бізнесу»?

  1. Відкрийте додаток «Приват24 для бізнесу».
  2. Натисніть «Увійти через 24» та авторизуйтеся за допомогою логіна й пароля від Приват24 для фізичних осіб.
  3. Підтвердьте вхід до «Приват24 для бізнесу».
Відкрийте додаток «Приват24 для бізнесу». Натисніть «Увійти через 24» та авторизуйтеся за допомогою логіна й пароля від Приват24 для фізичних осіб. Підтвердьте вхід до «Приват24 для бізнесу».

Можливості ФОП у додатку Приват24

Бізнес та особисті справи в одному додатку

Бізнес та особисті справи в одному додатку

ФОП може здійснювати щоденні операції в Приват24 для фізичних осіб

Кваліфікований електронний підпис SmartID

Кваліфікований електронний підпис SmartID

Для підписання платежів клієнту потрібно використовувати SmartID фізичної особи

Виписка за бізнес-рахунками

Виписка за бізнес-рахунками

Переглянути свої рахунки та баланс за рахунками (поточний, депозитний рахунок)

Виписка за своїми рахунками ФОП і журнал платежів

Бізнес-платежі собі або партнеру

Бізнес-платежі собі або партнеру

Платіж собі на картку та на картки інших фізичних осіб

Платіж на рахунки інших юридичних осіб і підприємців

Сплата податків

Сплата податків

Для створення платежів на рахунки державних органів (бюджетні платежі)

Реквізити бізнес-рахунку

Реквізити бізнес-рахунку

Переглянути реквізити рахунку та поділитися реквізитами з контрагентами через різні месенджери

Доступ до рахунків уповноваженій особі

Доступ до рахунків уповноваженій особі

Делегувати частину своїх бізнес-питань довіреним особам, щоб вони могли в «Приват24 для бізнесу» створювати платежі, подавати заявки на валютно-обмінні операції, замовляти довідки та багато іншого.

Продаж валюти

Продаж валюти

Продавайте валюту у зручний час доби та переглядайте статус заявок у «Журналі операцій».

Завантажуйте додатки просто зараз

Для юридичних осіб і ФОП
Для ФОП

Поширені запитання

Як увійти в мобільний додаток «Приват24 для бізнесу»?

На екрані авторизації в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» натисніть «Увійти через 24». Введіть логін і пароль від Приват24 для фізичних осіб.

Що таке ярлики швидкого доступу в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»?

Для будь-якої операції, що є в мобільному додатку, можна додати ярлик швидкого доступу на робочий стіл компанії. Це означає, що здійснити операцію, яка відповідає ярлику, можна за один клік.

Що робити у випадку, коли клієнт пробує оформити платіж і відображається тільки англійська мова та смайлики?

  • Перевірте такі параметри:
    • «Основні» – «Клавіатура» – «Клавіатури» – «Українська мова» (повинна бути зверху);
    • «Налаштування» – «Вимір» – «Бажана мова» (повинна бути українська).
  • Якщо всі рекомендації виконано – «Налаштування програми» – «Мова» – перевиберіть мову.
  • Вийдіть із додатка (в налаштуваннях) і заново увійдіть.
  • Перевстановіть додаток.

Що робити, якщо клієнт не може підписати платіж через помилку «Обрано ключ іншої компанії», маючи тільки одну компанію?

Рекомендуємо створити новий ключ.

Яку мову підтримують інтерфейси «Приват24 для бізнесу»?

Українську й англійську.

Згідно із Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» всі інтерфейси мають бути українською мовою (або англійською). З 12.10.2022 користувачів, що використовували російську мову, автоматично переведено на українську.

З яким КЕП можна працювати в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»?

Тільки з КЕП SmartID.

Чи може клієнт у мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» переглянути список акаунтів, додати/видалити акаунт, змінити пароль для акаунту?

Так. У меню «Налаштування» – «Профіль» можна переглянути список логінів та їх стан, змінити пароль для активних логінів, а також створити новий логін.

Де клієнт може надати свої пропозиції або залишити запитання щодо роботи мобільного додатка «Приват24 для бізнесу»?

У самому додатку через «Налаштування» – «Допомога і зворотний зв’язок».

Чи може клієнт переглянути відеоінструкцію щодо роботи в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»?

Так, у бічному меню (три риски зліва) потрібно вибрати пункт «Відеоінструкції».