Для отримання страхового відшкодування страхувальник/вигодонабувач надає страховику документи, які підтверджують факт, причини й обставини настання страхового випадку та розмір заподіяної шкоди (збитку), що передбачені договором.
Страхувальник одночасно з поданням документів зобов’язаний надати страховику або його представнику технічний засіб для проведення незалежної експертизи пошкоджень.
Розмір завданих збитків визначається після огляду технічного засобу на підставі розрахунку страховика та/або на підставі експертної оцінки розміру збитку та/або кошторису вартості відновлювального ремонту СТО, погодженого зі страховиком з урахуванням документів, наданих страхувальником, а також документів і відомостей, зібраних страховиком.
У разі настання страхового випадку відшкодуванню підлягають тільки прямі збитки. Не відшкодовуються упущена вигода, витрати на оренду чи наймання іншого транспортного засобу, моральна шкода тощо.
Страховик ухвалює рішення про страхову виплату / відмову в страховій виплаті / відстрочку рішення про страхову виплату / відмову в страховій виплаті протягом 30 (тридцяти) робочих днів (якщо менший строк не визначений договором) із дня надання усіх необхідних документів, визначених у договорі страхування. Рішення про страхову виплату оформлюється страховим актом.
У разі визнання випадку страховим страховик здійснює страхову виплату страхувальнику (іншій особі, визначеній договором страхування або законодавством) протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів (якщо менший строк не визначений договором) із дати ухвалення рішення.