Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

Шановний пасажире! Вашу покупку квитка скасовано, (сума) грн повернуто на картку.

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому я отримав(-ла) це SMS?

Ви купили квиток на потяг у ПриватБанку. На жаль, змушені скасувати цю покупку. Гроші буде повернуто на Вашу картку. Вибачте за незручності.

Чому мою покупку скасували?

Стався невизначений технічний збій.

Що мені зробити, щоб отримати квиток?

Будь ласка, оформіть купівлю квитка ще раз.

На що я повинен звернути увагу під час повторної купівлі?

Обов’язково перевірте, чи можна з Вашої картки здійснювати купівлі в Інтернеті, чи достатньо грошей на картці.

Що мені робити, якщо мою картку не відкрито для інтернет-купівель?

Установіть на картку ліміт для оплати в Інтернеті, надіславши на номер 10060 SMS із текстом INETххх + ХХХХ, де:
ххх – сума бажаного ліміту;
ХХХХ – останні 4 цифри номера картки.

Що робити, якщо на картці не вистачає грошей?

Ви можете:
- звернутися до найближчого відділення ПриватБанку та придбати квиток за готівку;
- оплатити квиток іншою карткою, на якій достатньо грошей;
- поповнити свою картку через термінал самообслуговування ПриватБанку або через Приват24.