Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

(Ім'я по батькові), ми не змогли Вам додзвонитися щодо заявки № (номер заявки). Чекайте дзвінка (дата наступного дзвінка). Деталі можете дізнатися в Приват24 або за тел. 3700. pb.ua/1671

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому я отримав(-ла) це повідомлення?

Ви отримали це повідомлення, тому що зверталися у відділення банку/службу підтримки/залишили повідомлення в Інтернеті/інше. SMS оповіщає Вас про те, що наш фахівець намагався Вам додзвониться з інформацією щодо Вашого питання і переніс термін його вирішення.

Як я можу отримати інформацію щодо свого питання?

Інформацію щодо вирішення Вашого питання Ви можете в будь-який момент отримати в Інтернет-банку Приват24 -> «Підтримка» -> «Поштова скринька (Вхідні)» або зателефонувавши на безкоштовний номер 3700, повідомивши оператору номер Вашої заявки.