Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

Обслуговування Ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.7 УіП. Після проведення перевірки з вами зв’яжеться співробітник банку.

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому я отримав(-ла) це повідомлення?

Тому що Ваші картки заблоковано на підставі п. 1.1.3.2.7 УіП. Після проведення перевірки з Вами зв'яжеться відповідальний співробітник банку.

Що таке УіП?

Умови та правила надання банківських послуг, до яких приєднується клієнт, підписуючи заяву у відділенні банку. Детальніше на сайті.

Чи потрібно мені звертатися додатково для відновлення банківського обслуговування?

Додатково звертатися не потрібно. Про відновлення банківського обслуговування Вам буде повідомлено додатково.

Скільки мені чекати вирішення питання про відновлення мого банківського обслуговування?

Перевірка здійснюється до 15 днів.