Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

Після (дата) «Скарбничку» (ID рахунку) буде закрито.

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому ви отримали це повідомлення?

У вас оформлено послугу «Скарбничка». Банк остаточно припиняє дію цієї накопичувальної програми за договорами, які раніше було оформлено строком на 6 місяців. Тому вашу «Скарбничку» буде автоматично закрито після дати, зазначеної в повідомленні.

А чи є якісь альтернативи «Скарбничці» серед продуктів банку?

Так, «Конверти» – новий сервіс у Приват24, який поєднує великі можливості: збори донатів, накопичення заощаджень, розподіл сімейного бюджету та керування власними витратами.
А ще в цьому сервісі є вже звична для вас функція – автопоповнення. Наразі у «Конвертах» доступні такі автопоповнення: округлення витрат до 10 грн, округлення залишку до 10 грн наприкінці дня, регулярне поповнення. Але незабаром будуть ще й новенькі.
Додаткова фішка: ви можете за необхідності витрачати кошти безпосередньо з Конверта через Apple Pay та Google Pay (без додаткових перерахувань на картку, як це було в «Скарбничці»).

Що буде з грошима?

Після закриття «Скарбнички» кошти будуть доступні для зарахування на картку. Це можна зробити самостійно через Приват24 (меню «Заощадження – Мої вклади») або у будь-якому відділенні банку.

Чому і на якій підставі банк закриває рахунок?

У лінійці вкладів банку відсутні вклади «Скарбничка» на строк 6 місяців, тому надалі банк не має підстав для продовження надання такого сервісу.
У відповідності до п. 2.2.1.4.1. Умов та правил надання банківських послуг: «Якщо умови Договору передбачають можливість дострокового повернення вкладу, Банк та Клієнт мають право достроково розірвати Договір, повідомивши про це один одному за 2 банківські дні до дати розірвання Договору.»
Згідно п. 2.2.1.4.5. При достроковому поверненні вкладу з ініціативи Банку Клієнту повертається сума вкладу та виплачуються проценти, нараховані відповідно до умов Договору за фактичний строк користування вкладом.