Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

Оновіть інформацію про надходження на ваші рахунки

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому я маю оновлювати анкетні дані?

Ми просимо вас оновити дані, оскільки сума надходжень на ваші рахунки стала більшою, ніж ви зазначали раніше.
Це стандартна практика для всіх банків. Відповідно до постанови НБУ No 65 від 19.05.2020р., банки повинні проводити аналіз фінансової активності клієнтів.
Згідно зі статтею 1 Закону № 361-IX від 06.12.2019, банки повинні стежити за актуальністю документів, даних та інформації про клієнтів, а також мають право запитувати в клієнтів офіційні документи, необхідні для належної перевірки.

Які саме анкетні дані необхідно оновити?

У полі «Очікувані середньомісячні надходження на рахунки» необхідно внести актуальну суму, яку ви очікуєте отримувати щомісяця на свої рахунки в ПриватБанку.
Також потрібно оновити інформацію про ваш соціальний статус, дохід і джерела доходів.

Як оновити анкетні дані через Приват24?

Оновлення даних відбувається за 5 простих кроків:
1. Увійдіть в Приват24.
2. У вікні повідомлення «Актуалізація ваших даних» натисніть кнопку «Актуалізувати інформацію».
3. Підтвердьте операцію ПІН-кодом картки.
4. Внесіть оновлені дані.
5. Підпишіть анкету.

Що буде, якщо я відмовляюсь оновлювати анкетні дані?

Згідно зі статтею 15 Закону України № 361-IX від 06.12.2019, банк зобов’язаний відмовитися від співпраці з клієнтами в разі ненадання необхідних документів чи відомостей для здійснення належної перевірки.