Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

Ми скасували комісію за оплату з кредитних коштів комунальних послуг і мобільного зв'язку в Приват24, терміналі або касі банку.

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому мені надійшло це повідомлення?

Банк інформує своїх клієнтів про скасування комісії за оплату з кредитних коштів комунальних послуг, інтернету (якщо є договір) та мобільного зв'язку.

Якою раніше була комісія за оплату комунальних послуг з кредитних коштів?

Було:
- до 10 000 грн на календарний місяць – не тарифікується;
- понад 10 000 грн – 3% з картки.
Стало: не тарифікується.

Якою раніше була комісія за поповнення мобільного з кредитних коштів?

Було: 1% від суми.
Стало: не тарифікується, залишається лише стандартний тариф на платіж.

Як перевірити, чи є договір з одержувачем?

Для цього необхідно в Приват24 в розділі «Платежі» виконати пошук за будь-яким реквізитом (назва, рахунок IBAN або ЄДРПОУ). У результатах пошуку має з’явитися шаблон за одержувачем. Якщо в результаті нічого не знайдено, то це означає, що договору на приймання платежів немає.