Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

Автоплатіж за вашим договором № (номер договору) припинено.

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому мені надійшло це повідомлення?

Автоплатіж за вашим договором «Захист на кожен день» припинено, оскільки банк більше не співпрацює зі страховою компанією «Кредо».

Як дізнатися, про який договір йдеться?

Номер договору зазначено в повідомленні. Переглянути цей договір можна через меню Приват24 «Сервіси – Страхування – Мої страховки».

Що робити з цим договором?

Щоб залишатися під страховим захистом, ми радимо оплачувати договір самостійно на реквізити страхової компанії «Кредо» або укласти договір в акредитованій у ПриватБанку страховій компанії.
Для самостійної оплати договору вам потрібно звернутися до страхової компанії «Кредо» для уточнення нових реквізитів. Контакти є на вебсайті страховика.
Переоформити договір можна в Приват24 в меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки», вибрати договір та натиснути «Змінити умови договору» або звернувшись у будь-яке відділення банку.

Куди звертатися з питань обслуговування страхового договору?

Якщо у вас виникнуть питання щодо врегулювання страхового випадку та умов договору страхування, вам слід звернутися до страхової компанії «Кредо». Контакти є на вебсайті страховика.