Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

Автоплатіж за вашим договором № (номер договору) припинено

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому мені надійшло це повідомлення?

Автоплатіж за вашим договором «Захист на кожен день» припинено, оскільки банк більше не співпрацює зі страховою компанією «Кредо».

Як дізнатися, про який договір йдеться?

Номер договору зазначено в повідомленні. Переглянути цей договір можна через меню Приват24 «Сервіси – Страхування – Мої страховки», він буде у статусі «Потрібно змінити компанію».

Що робити з цим договором?

Щоб залишатися під страховим захистом, ми радимо вам оплачувати договір самостійно на реквізити страхової компанії «Кредо» або укласти договір в акредитованій у ПриватБанку страховій компанії.
Щоб самостійно оплачувати договір, вам слід звернутися до страхової компанії «Кредо» для уточнення нових реквізитів. Контакти є на сайті страховика.
Переоформити договір можна двома способами:
1. У Приват24 скористатися меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки», вибрати договір у статусі «Потрібно змінити компанію» та натиснути «Змінити» в інформаційному повідомленні вгорі екрана.
2. Звернувшись у будь-яке відділення банку.

Куди звертатися щодо обслуговування страхового договору?

Якщо у вас виникнуть запитання щодо врегулювання страхового випадку та умов договору страхування, зверніться до страхової компанії «Кредо». Контакти є на сайті страховика.