Зручні купівлі в кредит із «Миттєвою розстрочкою»

Товари та партнери чекають вас на сайті

Перейти до купівель
МР-укр2

Умови кредиту/Тарифи

Максимальна сума кредиту 300 000 грн
Процентна ставка (від суми кредиту) 1,9% в місяць
Строк договору до 24 місяців
Реальна річна процентна ставка 52,53%
Мінімальна сума першого внеску 17,70 грн
У разі списання платежу з кредитних коштів картки «Універсальна» додатково списується комісія картки – 4%.
Паспорт споживчого кредиту
Інформація про суттєві характеристики продукту
Шаблон Заяви про приєднання до Умов та правил

Як скористатися

Безкоштовно отримайте картку «Універсальна» ПриватБанку.

Безкоштовно отримайте картку «Універсальна» ПриватБанку.

Дізнайтеся свій ліміт на купівлі за кредитом «Оплата частинами» («Миттєва розстрочка») у Приват24 (меню «Оплата частинами»), мобільних додатках «Оплата частинами» та «Приват24» або надіславши SMS-команду CHAST на номер 3700* (+380920003700 – для SMS із-за кордону).

Дізнайтеся свій ліміт на купівлі за кредитом «Оплата частинами» («Миттєва розстрочка») у Приват24 (меню «Оплата частинами»), мобільних додатках «Оплата частинами» та «Приват24» або надіславши SMS-команду CHAST на номер 3700* (+380920003700 – для SMS із-за кордону).

Виберіть товар на нашому сайті.

Виберіть товар на нашому сайті.

Як скористатися

  1. Безкоштовно отримайте картку «Універсальна» ПриватБанку.
  2. Дізнайтеся свій ліміт на купівлі за кредитом «Оплата частинами» («Миттєва розстрочка») у Приват24 (меню «Оплата частинами»), мобільних додатках «Оплата частинами» та «Приват24» або надіславши SMS-команду CHAST на номер 3700* (+380920003700 – для SMS із-за кордону).
  3. Виберіть товар на нашому сайті.
карта універсальна оплата частинами, оплата частинами підняти ліміт, збільшити суму оплата частинами, де купити смартфон за оплату частинами, купити золото в оплату частинами, оплата частинами голд карта, macbook pro оплата частинами приватбанк, Виберіть товар на нашому сайті.

Керуйте кредитом зі свого смартфону!

Керуйте кредитом зі свого смартфону!
  • Активні договори та архів
  • Виписка за договорами
  • Дострокове погашення
  • Товари та магазини-партнери

Калькулятор для кредиту «Миттєва розстрочка»

Сума кредиту, грн

грн
{{ minAmountCreditSumOnSlider | numberFormat(0, '', ' ')}} {{ maxAmountCreditSumOnSlider | numberFormat(0, '', ' ')}}

Щомісячний платіж

{{ monthlyPayment | numberFormat(2, ',', ' ') }} грн

Сума кредиту

{{ amountCredit | numberFormat(2, ',', ' ') }}

Сума процентів

{{ sumPercent | numberFormat(2, ',', ' ') }}

Загальні витрати за кредитом

{{ sumPercent | numberFormat(2, ',', ' ') }}

Загальна вартість кредиту

{{ totalCostLoan | numberFormat(2, ',', ' ') }} грн

Базова процентна ставка, на місяць

1,9 %

Реальна річна процентна ставка

52,53 %

Розрахунок процентів має довідковий характер

Попередження

Які можливі наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним зобов’язань за договором про надання цієї банківської послуги?

Для погашення заборгованості за кредитом клієнт доручає банку встановити регулярний платіж шляхом здійснення щомісячного списання грошових коштів з кредитної картки в розмірі платежу та в строки, зафіксовані в чеку (здійснювати договірне списання). При цьому клієнт зобов’язується підтримувати на кредитній картці залишок, достатній для виконання такого договірного списання, шляхом внесення коштів на рахунок кредитної картки до дати, зазначеної в чеку.

За неможливості застосувати договірне списання регулярного платежу з кредитної картки (бракує коштів/картку заблоковано тощо), погашення заборгованості здійснюється клієнтом на окремий рахунок, що відкривається індивідуально під кожний кредит у момент виникнення простроченої заборгованості та стає новим джерелом погашення кредиту.

Регулярний платіж (тіло та проценти), який не було списано в строк, зазначений у договорі, через нестачу коштів в момент списання банком регулярного платежу, вважається простроченим починаючи з наступного дня.

У разі настання простроченої заборгованості за кредитом нараховується пеня в розмірі 15% річних від суми простроченої заборгованості (але не більше за подвійну облікову ставку НБУ). Пеня нараховується за кожний день прострочення виконання.

Пеня нараховується в разі прострочення платежу в період строку дії договору. Після закінчення строку дії договору в разі його непогашення пеня не нараховується.

У разі прострочення останнього платежу за графіком за договором застосовується відповідальність згідно зі ст. 625 ЦКУ. Розмір відповідальності – 3% річних від суми простроченого тіла та прострочених процентів за кредитом.

Чи може банк вимагати від клієнта придбання продуктів, які не входять у пакет банківських послуг?

Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).

Як відмовитися від отримання рекламних матеріалів через дистанційні канали комунікацій?

Відмовитися від отримання рекламних комунікацій можна за телефоном 3700 або через чат «Допомога Онлайн».

Чи має право клієнт відмовитися від договору?

Клієнт має право відмовитися від кредиту, звернувшись до торгово-сервісного підприємства, шляхом повернення товару або відмови від надання послуг (якщо кредит видавався шляхом перерахування на рахунок юридичної особи (продавця) за товари та/або послуги, придбані клієнтом). Таке повернення або відмова від надання послуг можливі на умовах торгово-сервісного підприємства (що здійснює продаж товару або надання послуги) згідно з чинним законодавством. У разі відмови від кредиту клієнт сплачує банку проценти за користування кредитом та вартість усіх послуг, пов’язаних з обслуговуванням та погашенням кредиту, за період фактичного користування кредитом.

Клієнт має право повернути придбаний за рахунок кредиту товар повністю або частково на умовах торгово-сервісного підприємства, що здійснює продаж товару, згідно з чинним законодавством. При цьому клієнт сплачує банку проценти за користування кредитом та вартість усіх послуг, пов’язаних з обслуговуванням та погашенням кредиту, за період фактичного користування кредитом. У разі часткового повернення товару клієнт має право отримати за запитом відкоригований графік погашення кредиту.

Які умови дострокового розірвання договору?

Клієнт має право за погодженням із банком здійснити дострокове повне повернення кредиту з одночасною сплатою всіх платежів, що виникли за договором на дату повного повернення. Про намір дострокового повного повернення кредиту клієнт зобов’язаний повідомити банк шляхом подання заявки через один з каналів: Інтернет-банк Приват24; мобільний додаток «Оплата частинами»; відділення банку; ТСО (кнопка «Оплата частинами»); звернувшись на гарячу лінію банку за телефоном 3700.

Чи має банк право вносити зміни в договір?

Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

Чи може клієнт отримати довідку після припинення дії договору про виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором?

Так. Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, зокрема у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору звернутися до банку із запитом на отримання довідки, що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включно з інформацією (довідкою) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.

Клієнт може самостійно замовити електронний документ (довідку) в Приват24, меню «Сервіси – Послуги – Довідки » Стандартні довідки» (потрібно вибрати необхідну довідку з переліку) – «Довідка про закриття картки/рахунку»/«Довідка про кредити»/«Довідка про наявність/відсутність заборгованості в банку».

Клієнт може звернутися до відділення банку для отримання довідки на паперовому носії згідно з чинними тарифами банку.

Банк передає магазинам-партнерам персональні дані клієнтів, а саме, прізвище, ім’я по батькові. Персональні дані будуть передані з метою встановлення особи покупця.

Поширенi питання

Що таке кредит «Миттєва розстрочка» для покупців?

Це споживчий кредит, що надається клієнту в межах встановленого ліміту за продуктом у разі придбання товару/оплати послуги в торгово-сервісних підприємствах та/або інтернет-магазинах.

Якою карткою можна оплатити покупку по кредиту «Миттєва розстрочка»?

Карткою ПриватБанку: картки «Універсальна»; картки «Універсальна Gold»; преміальні картки для клієнтів Premium Banking (Platinum, World Black Edition, Signature, World Elite та Infinite).

Як дізнатися доступний ліміт за кредитом «Миттєва розстрочка»?

Доступний ліміт за кредитом «Миттєва розстрочка» відповідає ліміту за кредитом «Оплата частинами», який ви можете дізнатися доступний ліміт за сервісом «Оплата частинами»: надіславши SMS із командою CHAST на номер 3700* (+380920003700 – для SMS із-за кордону); за допомогою мобільних додатків «Оплата частинами» та «Приват24»; в особистому кабінеті на сайті «Оплата частинами» або в Інтернет-банку Приват24. Оформляти одночасно можна до 10 угод, поки дозволяє ліміт за сервісом.

* Альтернативні номери: 10060, 7660. Вартість SMS – згідно з тарифами вашого мобільного оператора.

Чи можна підвищити ліміт за кредитом «Миттєва розстрочка»?

Такої змоги немає. Кредитний ліміт за сервісом «Миттєва розстрочка» залежить від установленого ліміту на кредитній картці. Для підвищення ліміту за сервісом «Миттєва розстрочка» рекомендуємо підвищити ліміт на кредитній картці.

Який процент за користування кредитом «Миттєва розстрочка»?

Процентна ставка становить 1,9% на місяць від загальної суми договору.

Які можуть бути додаткові комісії за кредитом «Миттєва розстрочка»?

Можливі комісії за карткою «Універсальна»:

  • 0% – у разі списання регулярного платежу з власних коштів клієнта;
  • 4% – у разі списання регулярного платежу з кредитних коштів клієнта.