Електронний документообіг

Створюйте і обмінюйтеся з партнерами електронними документами!

Для підключення до сервісу «Електронний документообіг» у Вашої компанії має бути відкрито розрахунковий рахунок у ПриватБанку.

У Вас є розрахунковий рахунок, що відкрито в ПриватБанку?

Так Ні

Безкоштовне рішення від ПриватБанку!

Електронний документообіг - це можливість створювати рахунки-фактури, акти здачі-приймання виконаних робіт, створювати і реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі (ЄРПН), і обмінюватися електронними документами з контрагентами через Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу».


«Модуль обміну Приват24–1С» уже вбудовано в 1С онлайн. Ви можете працювати через Інтернет у тій же 1С, використовуючи всі переваги хмарного сервісу – відсутність необхідності інвестицій, автоматичне оновлення та безкоштовну підтримку. Детальніше.
  • Електронні ПДВ-накладні
  • Первинна документація

Ваші можливості

  • Зручні безкоштовні сервіси для роботи з електронними ПДВ-накладними та іншими звітами для ФСУ в Приват24.
  • Цілодобова консультаційна підтримка з питань нового порядку роботи з ПДВ-накладними та ПДВ-рахунками.
  • Оперативне інформування про зміни в роботі ФСУ та Кабінету міністрів.
  • Безкоштовні сертифікати (ключі) електронного цифрового підпису акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК) ПриватБанку – для підписання звітів, податкових накладних, платежів.

ПриватБанк – єдиний банк в Україні, що надає своїм клієнтам посилені сертифікати для електронного документообігу.

Усі інструменти в одній системі «Приват24 для бізнесу»

  • Генерація сертифікатів цифрового підпису.
  • Створення або завантаження із зовнішніх бухгалтерських програм ПДВ-накладних або звітів.
  • Поштучне або пакетне підписання цифровим підписом.
  • Автоматична доставка електронних накладних не тільки до ФСУ, а й Вашим контрагентам.
  • Отримання та перегляд ПДВ-накладних, виписаних на Вашу адресу.
  • Швидке створення платежів для поповнення ПДВ-рахунків у Казначействі.

Як реєструвати податкові накладні

У «Приват24 для бізнесу», меню «Документи» > «Електронний документообіг».

Чим наша пропозиція відрізняється від аналогічних на ринку?

  • Єдине на ринку повністю безкоштовне рішення, не враховуючи наданих безпосередньо Державною фіскальною службою.
  • Програму для роботи зі звітами та накладними не треба встановлювати на комп’ютер – сервіс доступний через Інтернет.
  • Програма не потребує додаткового обслуговування та установки періодичних оновлень.
  • Проведення фінансових операцій, робота зі звітами та накладними – в «Приват24 для бізнесу».
  • Сертифікати цифрового підпису ПриватБанку універсальні (для платежів і звітів) та безкоштовні.

Сервіс для зовнішніх клієнтів

Для контрагентів (одержувачів накладних), які не користуються «Приват24 для бізнесу» функціонує зовнішній портал – docs.pb.ua. Там можливо отримати та побачити всі накладні, що виставлені через «Приват24 для бізнесу» клієнтами ПриватБанку.

Що пропонуємо?

Роботу в «Приват24 для бізнесу» з рахунками-фактурами, актами здачі-приймання, податковими накладними та заявками постачальнику, що включають в себе:

  • створенню;
  • модифікація;
  • зберігання та відправка контрагентам чи в контролюючі органи.

Електронний документообіг – єдиний механізм роботи з документами в «Приват24 для бізнесу».

Чому це вигідно?

Ви не витрачаєте часу на пересилання первинних документів поштою або факсом. Надіслати електронні документи в «Приват24 для бізнесу» в меню «Електронний документообіг» Ви зможете за 1 хвилину. А надсилання документів у паперовому вигляді забирає 3–4 дні. Не потрібно витрачатися на папір, послуги пошти або кур’єра.

Переваги електронного документообігу

  • Економія – не потрібно витрачатися на папір, послуги пошти або кур’єра.
  • Підвищення продуктивності компанії – автоматизація обліку документів (фільтрація документів, моментальний доступ до всієї бази електронних документів, розподіл документів за строками та станом, створення первинних документів за встановленими шаблонами, швидке внесення правок в електронний документ).
  • Віддалений доступ до бази електронних документів.
  • Обмін електронними документами як у межах організації, так і з контрагентами.
  • Захист документів від несанкціонованого доступу за допомогою електронно-цифрового підпису (ЕЦП)
  • можливість роботи з банком прямо з Вашої бухгалтерської програми за допомогою додаток «Модуль обміну Пріват24-1С»

Поширенi питання

  • Чим регламентовано вимоги до електронної реєстрації податкових накладних?
  • Наскільки безпечно вести електронну податкову звітність в Інтернеті?
  • Як отримати ключі ЕЦП у Фіскальній службі України?
  • Що таке «хмара»?
  • Які хмарні сервіси для бізнесу пропонує ПриватБанк?
  • Наскільки безпечно користуватися хмарним сервісом?
  • Який загальний порядок роботи з сервісом електронного документообігу (docs.pb.ua)?
  • Як можна додати документ у сервіс електронного документообігу?
  • Як взаємодіють «Модуль обміну Приват24-1С» і сервіс електронного документообігу?