Сторінка для бухгалтера

Сторінка для бухгалтера

Ми пропонуємо рішення, що допомагають бухгалтеру обслуговувати підприємства та підприємців, економити час і гроші. Сервіси підходять як для дистанційної, так і очної роботи, для бухгалтерів, офіційних співробітників підприємства, і для довірених осіб, які виступають у ролі бухгалтера й обслуговують декілька компаній.

На цій сторінці Ви дізнаєтеся

На цій сторінці Ви дізнаєтеся

  1. Як зареєструвати підприємницьку діяльність.
  2. Як відкрити рахунок.
  3. Як отримати доступ до рахунку для надання бухгалтерських послуг без нотаріальної довіреності.
  4. Як створювати платежі.
  5. Як здійснювати масові виплати.
  6. Як укласти договір, закріпити угоду актами виконаних робіт і виставити рахунок.
  7. Як автоматизувати й спростити ведення обліку, підготувати й надіслати електронну звітність.

1. Реєстрація підприємницької діяльності

Зареєструвати бізнес юридичні особи й підприємці можуть:

2. Відкриття рахунку

Обслуговування корпоративних клієнтів починається з відкриття розрахункового рахунку. Окрім основного рахунку, можуть також знадобитися й додаткові, наприклад, якщо Ви хочете вести розрахунки за різними видами діяльності з різних рахунків або потрібний рахунок для роботи з корпоративними картками.

Ви можете рекомендувати юр. особам або підприємцям, з якими працюєте, відкрити рахунок у відділенні банку згідно з підказками на сторінці «Відкриття рахунку».

Якщо підприємець уже обслуговується в ПриватБанку як фізична особа, Ви можете відкрити рахунок ПП без візиту в банк на сторінці «Відкриття рахунку онлайн».

3. Доступ до рахунків для надання бухгалтерських послуг без нотаріальної довіреності

Під час обслуговування юридичних осіб і підприємців необхідно мати доступ до виписок за розрахунковими рахунками й можливість здійснювати платежі. Зазвичай для отримання такого доступу необхідна нотаріальна довіреність.

Сервіс «Матриця повноважень» дозволяє отримати доступ до рахунків підприємства без нотаріальної довіреності. Ви зможете переглядати виписки зі свого акаунта й створювати платежі в «Приват24 для бізнесу».

4. Масова підготовка платежів і їх оплата з акаунта бухгалтера

Якщо Вам необхідно створити більшу кількість платежів, Ви можете імпортувати в «Приват24 для бізнесу» файл (реєстр з платежами) й надіслати платежі на оплату. Як скористатися сервісом «Імпорт платежів», детальніше.

Для масової сплати податків підключіть послугу «Автопідпис».

5. Масові зарахування

5. Масові зарахування

Здійснюйте зарахування на адресу підприємців за допомогою реєстру. Зазначте ІПН, номер картки для виплат або номер мобільного телефону, суму, яку підприємець повинен отримати на картку.

6. Електронний документообіг і реєстрація податкових накладних у ЄРПН

Для виставлення рахунків, актів виконаних робіт і витратних накладних контрагентам у «Приват24 для бізнесу», реєстрації податкових накладних у ЄРПН рекомендуємо ЕДО між підприєствами.

Для зберігання й підписання договорів, рахунків, актів і будь-яких інших документів у форматі PDF розроблено сервіс Paperless.

7. Сервіси, які допоможуть підготувати та надіслати електронну звітність

7. Сервіси, які допоможуть підготувати та надіслати електронну звітність

Зведена виписка. Ми розклали операції у виписці на використовувані у звітності категорії та представили підсумки за ними. Якщо якусь операцію система «розпізнала» неправильно, можна відкорегувати вручну, і дані буде перераховано.

Електронна звітність. Після розрахунку податків потрібно створити звіти й надіслати їх до держорганів. За допомогою сервісу електронної звітності Ви зможете надсилати звіти масово за кілька підприємств або підприємців зі свого акаунта в «Приват24 для бізнесу».

Модуль обміну Приват24. Для автоматичного отримання виписки та надсилання платежів, вивантаження й реєстрації податкових накладних і регламентованих звітів з/в «Приват24 для бізнесу».

Поширені запитання

Де можна отримати приклад нотаріальної довіреності?