ПРРО «Каса»

Сучасне рішення для фіскалізації готівкових та безготівкових оплат, що економить час і спрощує взаємодію з податковою.

Активних кас

Фіскальних операцій

Для кого підходить сервіс

Для кого підходить сервіс
  • малому та середньому бізнесу;
  • ФОП;
  • роздрібній торгівлі;
  • інтернет-магазинам;
  • ресторанному бізнесу та кав’ярням;
  • аптекам, приватним клінікам та салонам краси.

Переваги програмного реєстратора розрахункових операцій «Каса»

Сервіс безкоштовний
Відсутність витрат на придбання касового обладнання
Підходить для всіх видів приймання платежів
Процес налаштування каси займає лічені години та не вимагає візиту до податкової чи банку
Зберігання чеків протягом 3 років
Служба технічної підтримки в режимі 24/7

Можливості онлайн-кабінету

Можливості онлайн-кабінету
  • Спрощена реєстрація нових торгових точок, ПРРО та касирів безпосередньо через кабінет.
  • Налаштування зв’язку ПРРО з платіжним продуктом від ПриватБанку: POS-терміналом, застосунком «Термінал» або інтернет-еквайрингом LiqPay.
  • Додавання товарів та встановлення відповідних податкових ставок.
  • Онлайн-моніторинг роботи ПРРО, відстеження змін та операцій.
  • Формування та надсилання звітів ПРРО до податкової служби.
  • Синхронізація з даними податкової служби.

Як підключити сервіс

Лого Підключіть один зі способів приймання платежів. Підключіть один зі способів приймання платежів.

Підключіть один зі способів приймання платежів.

Лого Створіть ключ SmartID. Створіть ключ SmartID.

Створіть ключ SmartID.

Захищений хмарний кваліфікований електронний підпис.
Створити
Лого Підключіть сервіс «Каса». Підключіть сервіс «Каса».

Підключіть сервіс «Каса».

Для підключення перейдіть у «Приват24 для бізнесу» у власному онлайн-кабінеті.

Підключити

Для фіскалізації операцій використовуйте POS-термінал з операційною системою Android та додатком «Каса», застосунок «Термінал» або інтернет-еквайринг LiqPay. Онлайн-кабінет сервісу «Каса» не підтримує фіскальних функцій.

Інструкції

Моя компанія
Торгові точки
Касири
Додавання товарів у каталог
Формування звіту у вкладці «Зміни та чеки»

Налаштування даних підприємства на вкладці «Моя компанія сервісу» «ПРРО Каса» в «Приват24 для бізнесу»

<p>Щоб розпочати налаштування ПРРО «Каса», вам потрібно увійти в «Приват24 для бізнесу». Ви можете скористатися пошуком, увівши «Каса», або перейти за прямим посиланням:   <a href="https://otp24.privatbank.ua/?go_to=76" rel="nofollow" target="_blank">https://otp24.privatbank.ua/?go_to=76</a></p>  <p>Зазначте електронну адресу. </p>

Щоб розпочати налаштування ПРРО «Каса», вам потрібно увійти в «Приват24 для бізнесу». Ви можете скористатися пошуком, увівши «Каса», або перейти за прямим посиланням: https://otp24.privatbank.ua/?go_to=76

Зазначте електронну адресу.

Натисніть кнопку «Додати податкові ставки».

Натисніть кнопку «Додати податкові ставки».

Виберіть усі податкові ставки, які відповідають вашій діяльності за офіційними реєстраційними документами.

Виберіть усі податкові ставки, які відповідають вашій діяльності за офіційними реєстраційними документами.

Введіть код ДПІ вручну або для зручності скористайтеся довідником.

Введіть код ДПІ вручну або для зручності скористайтеся довідником.

Зареєструйте SmartID у ДПС через кабінет «Каса».

Зареєструйте SmartID у ДПС через кабінет «Каса».

Якщо SmartID зареєстровано в ДПС (просто підтвердьте це, відповівши «Так» на перше запитання)

Якщо SmartID зареєстровано в ДПС (просто підтвердьте це, відповівши «Так» на перше запитання)

Якщо SmartID є (не зареєстровано в ДПС), але є файловий ключ АЦСК ПриватБанку (зареєстрований у ДПС як основний). Дайте відповіді на запитання з опитувальника: «Чи зареєстровано SmartID у ДПС?» → «Ні», «Чи зареєстровано файловий ключ ПриватБанку в ДПС?» → «Так».

Якщо SmartID є (не зареєстровано в ДПС), але є файловий ключ АЦСК ПриватБанку (зареєстрований у ДПС як основний). Дайте відповіді на запитання з опитувальника: «Чи зареєстровано SmartID у ДПС?» → «Ні», «Чи зареєстровано файловий ключ ПриватБанку в ДПС?» → «Так».

Додайте SmartID до комплекту чинних ключів у ДПС через кабінет «Каса». Заповніть декілька полів: тип підпису, посаду, введіть пароль SmartID. Натисніть кнопку «Продовжити»

Додайте SmartID до комплекту чинних ключів у ДПС через кабінет «Каса». Заповніть декілька полів: тип підпису, посаду, введіть пароль SmartID. Натисніть кнопку «Продовжити»

Підпишіть форму додатково файловим ключем від АЦСК ПриватБанк. Фактично ви подасте форму F/J1391104 «Повідомлення про надання інформації щодо КЕП» у ДПС.

Підпишіть форму додатково файловим ключем від АЦСК ПриватБанк. Фактично ви подасте форму F/J1391104 «Повідомлення про надання інформації щодо КЕП» у ДПС.

<p>Якщо відповідь «Ні» на обидва запитання: створіть SmartID на сайті <a href="https://acsk.privatbank.ua/certificates/clients" rel="nofollow" target="_blank">АЦСК ПриватБанку</a> або в «Приват24 для бізнесу» та додайте його до комплекту чинних ключів у ДПС.</p>

Якщо відповідь «Ні» на обидва запитання: створіть SmartID на сайті АЦСК ПриватБанку або в «Приват24 для бізнесу» та додайте його до комплекту чинних ключів у ДПС.

Після заповнення всіх даних про компанію натисніть «Синхронізувати дані з ДПС».

Після заповнення всіх даних про компанію натисніть «Синхронізувати дані з ДПС».

Після синхронізації з ДПС виберіть об'єкти (торгові точки, ПРРО), які потрібно додати до кабінету, знявши позначки з тих, що не потрібні (наприклад, земельних ділянок)

Після синхронізації з ДПС виберіть об'єкти (торгові точки, ПРРО), які потрібно додати до кабінету, знявши позначки з тих, що не потрібні (наприклад, земельних ділянок)

Після завершення синхронізації перейдіть у розділ «Торгові точки та ПРРО» для налаштування та використання ПРРО.

Після завершення синхронізації перейдіть у розділ «Торгові точки та ПРРО» для налаштування та використання ПРРО.

Налаштування даних підприємства на вкладці «Моя компанія сервісу» «ПРРО Каса» в «Приват24 для бізнесу»

  1. Щоб розпочати налаштування ПРРО «Каса», вам потрібно увійти в «Приват24 для бізнесу». Ви можете скористатися пошуком, увівши «Каса», або перейти за прямим посиланням: https://otp24.privatbank.ua/?go_to=76

    Зазначте електронну адресу.

  2. Натисніть кнопку «Додати податкові ставки».
  3. Виберіть усі податкові ставки, які відповідають вашій діяльності за офіційними реєстраційними документами.
  4. Введіть код ДПІ вручну або для зручності скористайтеся довідником.
  5. Зареєструйте SmartID у ДПС через кабінет «Каса».
  6. Якщо SmartID зареєстровано в ДПС (просто підтвердьте це, відповівши «Так» на перше запитання)
  7. Якщо SmartID є (не зареєстровано в ДПС), але є файловий ключ АЦСК ПриватБанку (зареєстрований у ДПС як основний). Дайте відповіді на запитання з опитувальника: «Чи зареєстровано SmartID у ДПС?» → «Ні», «Чи зареєстровано файловий ключ ПриватБанку в ДПС?» → «Так».
  8. Додайте SmartID до комплекту чинних ключів у ДПС через кабінет «Каса». Заповніть декілька полів: тип підпису, посаду, введіть пароль SmartID. Натисніть кнопку «Продовжити»
  9. Підпишіть форму додатково файловим ключем від АЦСК ПриватБанк. Фактично ви подасте форму F/J1391104 «Повідомлення про надання інформації щодо КЕП» у ДПС.
  10. Якщо відповідь «Ні» на обидва запитання: створіть SmartID на сайті АЦСК ПриватБанку або в «Приват24 для бізнесу» та додайте його до комплекту чинних ключів у ДПС.

  11. Після заповнення всіх даних про компанію натисніть «Синхронізувати дані з ДПС».
  12. Після синхронізації з ДПС виберіть об'єкти (торгові точки, ПРРО), які потрібно додати до кабінету, знявши позначки з тих, що не потрібні (наприклад, земельних ділянок)
  13. Після завершення синхронізації перейдіть у розділ «Торгові точки та ПРРО» для налаштування та використання ПРРО.
Щоб розпочати налаштування ПРРО «Каса», вам потрібно увійти в «Приват24 для бізнесу» Натисніть кнопку «Додати податкові ставки». Виберіть усі податкові ставки, які відповідають вашій діяльності за офіційними реєстраційними документами. Введіть код ДПІ вручну або для зручності скористайтеся довідником. Зареєструйте SmartID у ДПС через кабінет «Каса». Якщо SmartID зареєстровано в ДПС (просто підтвердьте це, відповівши «Так» на перше запитання) Якщо SmartID є (не зареєстровано в ДПС), але є файловий ключ АЦСК ПриватБанку (зареєстрований у ДПС як основний). Дайте відповіді на запитання з опитувальника: «Чи зареєстровано SmartID у ДПС?» → «Ні», «Чи зареєстровано файловий ключ ПриватБанку в ДПС?» → «Так». Додайте SmartID до комплекту чинних ключів у ДПС через кабінет «Каса». Заповніть декілька полів: тип підпису, посаду, введіть пароль SmartID. Натисніть кнопку «Продовжити» Підпишіть форму додатково файловим ключем від АЦСК ПриватБанк. Фактично ви подасте форму F/J1391104 «Повідомлення про надання інформації щодо КЕП» у ДПС. Якщо відповідь «Ні» на обидва запитання: створіть SmartID на сайті АЦСК ПриватБанку або в «Приват24 для бізнесу» та додайте його до комплекту чинних ключів у ДПС. Після заповнення всіх даних про компанію натисніть «Синхронізувати дані з ДПС». Після синхронізації з ДПС виберіть об'єкти (торгові точки, ПРРО), які потрібно додати до кабінету, знявши позначки з тих, що не потрібні (наприклад, земельних ділянок) Після завершення синхронізації перейдіть у розділ «Торгові точки та ПРРО» для налаштування та використання ПРРО.

Поширенi запитання

Загальні питання
ПРРО від ПриватБанку

Що таке «РРО»/«ПРРО»?

Реєстратор розрахункових операцій (РРО або касовий апарат) – апаратний пристрій, призначений для реєстрації розрахункових операцій під час продажу товарів (надання послуг). Дозволені для використання пристрої вносять до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій.

Програмний РРО (ПРРО) – це програмний продукт, який встановлюється на смартфон, ноутбук, комп’ютер або планшет, щоб створювати електронні фіскальні чеки та передавати зареєстровані продажі до податкової служби.

Чим регламентується використання РРО/ПРРО?

Законами України № 128-IX та № 129-IX від 20.09.2019.

Кому варто використовувати РРО/ПРРО?

  • ФОП 2, 3 та 4 групи (є винятки).
  • ФОП та юридичні особи на загальній системі оподаткування.
  • ФОП, які отримують виторг у вигляді готівки, окрім ФОП 1 групи.
  • підприємці, що займаються інтернет-торгівлею з отриманням готівки за товар через свого кур’єра або від поштового оператора.

Хто може не використовувати РРО/ПРРО?

РРО (ПРРО) не потрібно використовувати:

  • ФОП на 1 групі.
  • ФОП 2, 3, 4 групи, які торгують в селі за наступних умов:
    • Річний обсяг доходу на один структурний підрозділ (пунктів продажу товарів) не більше ніж 1,09 млн/рік.
    • Перебувають не в одному торговому об’єкті з підакцизними товарами.
    • Не ведуть дистанційної торгівлі.
    • Місцевими радами не прийняте рішення про обов’язкове застосування РРО.
    • Бізнесу, що здійснює продаж води, молока, квасу, олії та живої риби з автоцистерн, цистерн, бочок та бідонів; страв та безалкогольних напоїв у їдальнях і буфетах навчальних закладів.
    • Бізнесу, що здійснює продаж проїзних, перевізних документів, білетів державних лотерей.
    • Бізнесу, який у місцях отримання товарів (послуг) контрагентами не здійснює готівкових розрахунків (склади, місця зберігання товарів, оптова торгівля тощо).
    • Бізнесу, який здійснює розрахунки за послуги виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів.
    • Бізнесу, що здійснює продаж у кіосках, з лотків та розносок газет, журналів та інших видань, листівок, конвертів, знаків поштової оплати.

Чи можна одночасно використовувати РРО та ПРРО?

Законодавством не встановлено жодних обмежень щодо одночасного використання РРО та ПРРО.

Чи потрібно вести облік товарів у разі використання РРО/ПРРО?

Ні. Обов’язковий облік товарів передбачено для платників ПДВ та суб’єктів господарювання – реалізаторів ризикової групи товарів (технічно складних товарів, лікарських засобів і медичних виробів, платних послуг у сфері охорони здоров’я, ювелірних виробів із дорогоцінних металів).

Для яких розрахунків використовують РРО/ПРРО?

РРО/ПРРО використовують у разі оплати:

  • готівкою;
  • через POS-термінал карткою або за допомогою Apple Pay та Google Pay;
  • через програмно-технічні комплекси самообслуговування (ПТКС) небанківської установи (готівка й картки);
  • дистанційно з використанням реквізитів картки, зокрема через додатки мобільного банкінгу.

Для яких розрахунків не використовують РРО/ПРРО?

РРО/ПРРО не використовують у разі:

  • перерахування коштів із рахунку на рахунок юридичної особи чи ФОП (з використанням реквізитів розрахункового рахунку);
  • перерахування грошей через касу банку;
  • оплати через термінал самообслуговування банківських установ (готівка й картки).

Чи можна використовувати ПРРО «Каса» для типу оплати «накладений платіж»/«післяплата»?

Наразі сервіс ПРРО «Каса» підтримує виключно оплати, які специфічні для еквайрингу, тобто фактичну оплату в момент розрахунку. Інші типи оплати («накладений платіж»/«післяплата») поки відсутні. Сервіс ПРРО «Каса» є доповненням до платіжних продуктів ПриватБанку, які з такими типами операції не працюють.

Чи потрібно вести облік товарів у разі використання РРО/ПРРО?

Ні. Обов’язковий облік товарів передбачено для платників ПДВ та суб’єктів господарювання – реалізаторів ризикової групи товарів (технічно складних товарів, лікарських засобів і медичних виробів, платних послуг у сфері охорони здоров’я, ювелірних виробів із дорогоцінних металів).

Чи можна підключити POS-термінал до РРО?

Так. Якщо касовий апарат підтримує підключення.