Сервіс «Каса»

Два в одному. Касовий апарат у вашому POS-терміналі

Як підключити сервіс «Каса»

Підключено еквайринг
Не підключено еквайринг
  1. Створіть ключ SmartID за посиланням (якщо ще не створили).
  2. Зареєструйте ключ SmartID ФОП в електронному кабінеті ДПС за посиланням.
  3. Авторизуйтеся в «Приват24 для бізнесу».
  4. Перейдіть у меню «Каталог послуг» → «Інші послуги» й підключіть сервіс «Каса» згідно з інструкцією.

Інструкція

 

Підключити «Каса»

«Каса» – це онлайн-кабінет і додаток для термінала

Онлайн-кабінет. Спрощує роботу з банком.

Реєструйте торговельні точки, касирів та каси, не відвідуючи податкову службу, вносьте товари й послуги до довідника, фіскалізуйте готівкові та безготівкові операції. Стежте за продажами в режимі онлайн.

В онлайн-кабінеті ви працюєте тоді, коли зручно вам, а не коли робочий час банку. Вам не потрібно телефонувати чи їхати до банку або податкової інспекції, заповнювати якісь папери… Тепер усе можна зробити в онлайн-кабінеті в будь-який час.

Додаток для POS-термінала. Додаток вбудований у POS-термінали та виконує функцію касового апарата.

Два в одному. Замість касового апарата й прив'язаного до нього POS-термінала тепер працює один POS-термінал. Продаж товарів, оформлення інкасації, внесення до каси готівки для розміну – усе через POS-термінал.

«Каса»: скільки коштує, кому підходить, як користуватися

Скільки коштує?

Вартість користування сервісом закладено в тарифі з еквайрингу.

Кому підходить?

Бізнес повинен фіскалізувати операції і хотів би зробити це зручно та з мінімумом витрат. Поєднуємо в одному пристрої зручність для касира й необхідність ведення обліку торговельних операцій. Сервіс «Каса» підходить для будь-якого бізнесу, який працює законно.

Як користуватися?

Просто. Особливих знань і підготовки не треба. Усі касири користуються касовим апаратом. POS-термінал з опцією фіскалізації – це те саме, тільки простіше. Ми підготували покрокові інструкції з усіх необхідних операцій.

Інструкція

Важливо! Касир (або інший працівник, відповідальний за операції з фіскалізації) повинен мати активний сертифікат електронного підпису SmartID від ПриватБанку.

Поширенi питання

Що таке ПРРО від ПриватБанку?

Це сервіс «Каса» – онлайн-кабінет у «Приват24 для бізнесу» й додаток для POS-термінала банку.

Які електронні підписи використовують у сервісі «Каса»?

Для роботи із сервісом «Каса» потрібно мати кваліфікований електронний підпис SmartID від ПриватБанку.

Чи можна використовувати ПРРО без еквайрингу від банку?

Ні, сервіс «Каса» – це додатковий функціонал еквайрингу.

На яких POS-терміналах працює додаток «Каса»?

На сьогодні додаток працює на POS-терміналах моделі PAX А930.

Як підключити ПРРО банку?

Підключити сервіс «Каса» можна через «Приват24 для бізнесу» в розділі «Інші послуги».

Чи потрібно реєструвати ПРРО в кабінеті податкової служби?

Ні, реєстрацію торговельної точки, ПРРО та касирів реалізовано в особистому кабінеті сервісу «Каса».

Яка вартість ПРРО банку?

Вартість користування сервісом закладено в тарифі з еквайрингу.

Чи підтримує ПРРО банку операції з готівкою?

Так, сервіс підтримує операції з готівкою та платіжними картками.

Чи можна внести товари до ПРРО банку?

Так, ви можете сформувати довідник товарів/послуг в особистому кабінеті сервісу «Каса».

Чи можна працювати з ваговим товаром?

Сервіс «Каса» підтримує роботу з ваговим товаром.

Чи можна вести облік товарів/послуг у ПРРО банку?

Поки що такої функції немає.

Чи можна інтегрувати ПРРО банку із системою обліку товарів?

Інтеграція в процесі розроблення.

Чи підтримує ПРРО банку роботу із сервісами еквайрингу («Мультимерчант», «Оплата частинами», «Миттєва розстрочка», «Бонус+» та інші)?

Розширення функціоналу сервісу в процесі реалізації.

Що таке РРО/ПРРО?

Реєстратор розрахункових операцій (РРО або касовий апарат) – апаратний пристрій, призначений для реєстрації розрахункових операцій під час продажу товарів (надання послуг). Дозволені для використання пристрої вносять до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій.

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) – програмне забезпечення, яке дає змогу суб'єкту господарювання за допомогою ПК, смартфона/планшета чи інших програмних рішень реєструвати розрахункові операції.

Хто повинен використовувати РРО/ПРРО?

З 1 січня 2022 року ФОП другої-четвертої груп спрощеної системи оподаткування мають використовувати РРО або ПРРО та надавати покупцям (одержувачам послуг) фіскальний чек на місці здійснення розрахункової операції.

Хто може не використовувати РРО/ПРРО?

ФОП, які здійснюють розрахунки тільки в безготівковій формі, і ті, що перебувають на спрощеній системі оподаткування першої групи.

Чи можна одночасно використовувати РРО та ПРРО?

Законодавством не встановлено жодних обмежень щодо одночасного використання РРО та ПРРО.

Чим регламентується використання РРО/ПРРО?

Законами України від 20.09.2019 № 128-IX та № 129-IX, відтермінованими на рік Законом від 01.12.2020 № 1017 через карантин.

Чи потрібно вести облік товарів у разі використання РРО/ПРРО?

Ні, обов'язковий облік товарів передбачено для платників ПДВ та суб'єктів господарювання – реалізаторів ризикової групи товарів (технічно складних товарів, лікарських засобів і медичних виробів, платних послуг у сфері охорони здоров'я, ювелірних виробів із дорогоцінних металів).

Для яких розрахунків використовують РРО/ПРРО?

РРО/ПРРО використовують у разі оплати:

  • готівкою;
  • через POS-термінал карткою або за допомогою Apple Pay та Google Pay;
  • через ПТКС небанківської установи (готівка й картки);
  • дистанційно з використанням реквізитів картки, зокрема через додатки мобільного банкінгу.

Для яких розрахунків не використовують РРО/ПРРО?

РРО/ПРРО не використовують у разі:

  • перерахування коштів із рахунку на рахунок юридичної особи чи ФОП (з використанням реквізитів розрахункового рахунку);
  • перерахування грошей через касу банку;
  • оплати через термінал самообслуговування (готівка й картки).

Чи обов'язково надавати клієнту паперовий чек?

Так, згідно з пунктом 2 статті 3 Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР.

Чи надає банк РРО (касовий апарат)?

Послуг зі встановлення РРО (апаратних пристроїв) та їх обслуговування банк не надає.

Чи можна підключити термінал до РРО?

Так, якщо касовий апарат підтримує підключення.

Чи надає банк витратні матеріали?

Ні. У разі користування додатковим сервісом програмного реєстратора розрахункових операцій як власної, так і зовнішньої розробки, встановленим на POS-термінал, витратні матеріали банком не надаються.