Сервіс «Каса»

Два в одному. Касовий апарат у вашому POS-терміналі

Як підключити сервіс «Каса»

Підключено еквайринг
Не підключено еквайринг
  1. Створіть ключ SmartID за посиланням (якщо ще не створили).
  2. Зареєструйте ключ SmartID ФОП в електронному кабінеті ДПС за посиланням.
  3. Авторизуйтеся в «Приват24 для бізнесу».
  4. Перейдіть у меню «Каталог послуг» → «Інші послуги» й підключіть сервіс «Каса» згідно з інструкцією.

Інструкція

 

Підключити «Каса»

«Каса» – це онлайн-кабінет і додаток для термінала

Онлайн-кабінет. Спрощує роботу з банком.

Реєструйте торговельні точки, касирів та каси, не відвідуючи податкову службу, вносьте товари й послуги до довідника, фіскалізуйте готівкові та безготівкові операції. Стежте за продажами в режимі онлайн.

В онлайн-кабінеті ви працюєте тоді, коли зручно вам, а не коли робочий час банку. Вам не потрібно телефонувати чи їхати до банку або податкової інспекції, заповнювати якісь папери… Тепер усе можна зробити в онлайн-кабінеті в будь-який час.

Додаток для POS-термінала. Додаток вбудований у POS-термінали та виконує функцію касового апарата.

Два в одному. Замість касового апарата й прив'язаного до нього POS-термінала тепер працює один POS-термінал. Продаж товарів, оформлення інкасації, внесення до каси готівки для розміну – усе через POS-термінал.

«Каса»: скільки коштує, кому підходить, як користуватися

Скільки коштує?

Вартість користування сервісом закладено в тарифі з еквайрингу.

Кому підходить?

Бізнес повинен фіскалізувати операції і хотів би зробити це зручно та з мінімумом витрат. Поєднуємо в одному пристрої зручність для касира й необхідність ведення обліку торговельних операцій. Сервіс «Каса» підходить для будь-якого бізнесу, який працює законно.

Як користуватися?

Просто. Особливих знань і підготовки не треба. Усі касири користуються касовим апаратом. POS-термінал з опцією фіскалізації – це те саме, тільки простіше. Ми підготували покрокові інструкції з усіх необхідних операцій.

Інструкція

Важливо! Касир (або інший працівник, відповідальний за операції з фіскалізації) повинен мати активний сертифікат електронного підпису SmartID від ПриватБанку.

Поширенi питання

Що таке ПРРО від ПриватБанку?

Це сервіс «Каса» – онлайн-кабінет у «Приват24 для бізнесу» й додаток для POS-термінала банку.

Які електронні підписи використовують у сервісі «Каса»?

Для роботи із сервісом «Каса» потрібно мати кваліфікований електронний підпис SmartID від ПриватБанку.

Чи можна використовувати ПРРО без еквайрингу від банку?

Ні, сервіс «Каса» – це додатковий функціонал еквайрингу.

На яких POS-терміналах працює додаток «Каса»?

На сьогодні додаток працює на POS-терміналах моделі PAX А930.

Як підключити ПРРО банку?

Підключити сервіс «Каса» можна через «Приват24 для бізнесу» в розділі «Інші послуги».

Чи потрібно реєструвати ПРРО в кабінеті податкової служби?

Ні, реєстрацію торговельної точки, ПРРО та касирів реалізовано в особистому кабінеті сервісу «Каса».

Яка вартість ПРРО банку?

Вартість користування сервісом закладено в тарифі з еквайрингу.

Чи підтримує ПРРО банку операції з готівкою?

Так, сервіс підтримує операції з готівкою та платіжними картками.

Чи можна внести товари до ПРРО банку?

Так, ви можете сформувати довідник товарів/послуг в особистому кабінеті сервісу «Каса».

Чи можна працювати з ваговим товаром?

Сервіс «Каса» підтримує роботу з ваговим товаром.

Чи можна вести облік товарів/послуг у ПРРО банку?

Поки що такої функції немає.

Чи можна інтегрувати ПРРО банку із системою обліку товарів?

Інтеграція в процесі розроблення.

Чи підтримує ПРРО банку роботу із сервісами еквайрингу («Мультимерчант», «Оплата частинами», «Миттєва розстрочка», «Бонус+» та інші)?

Розширення функціоналу сервісу в процесі реалізації.

Що таке РРО/ПРРО?

Реєстратор розрахункових операцій (РРО або касовий апарат) – апаратний пристрій, призначений для реєстрації розрахункових операцій під час продажу товарів (надання послуг). Дозволені для використання пристрої вносять до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій.

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) – програмне забезпечення, яке дає змогу суб'єкту господарювання за допомогою ПК, смартфона/планшета чи інших програмних рішень реєструвати розрахункові операції.

Хто повинен використовувати РРО/ПРРО?

З 1 січня 2022 року ФОП другої-четвертої груп спрощеної системи оподаткування мають використовувати РРО або ПРРО та надавати покупцям (одержувачам послуг) фіскальний чек на місці здійснення розрахункової операції.

Хто може не використовувати РРО/ПРРО?

ФОП, які здійснюють розрахунки тільки в безготівковій формі, і ті, що перебувають на спрощеній системі оподаткування першої групи.

Чи можна одночасно використовувати РРО та ПРРО?

Законодавством не встановлено жодних обмежень щодо одночасного використання РРО та ПРРО.

Чим регламентується використання РРО/ПРРО?

Законами України від 20.09.2019 № 128-IX та № 129-IX, відтермінованими на рік Законом від 01.12.2020 № 1017 через карантин.

Чи потрібно вести облік товарів у разі використання РРО/ПРРО?

Ні, обов'язковий облік товарів передбачено для платників ПДВ та суб'єктів господарювання – реалізаторів ризикової групи товарів (технічно складних товарів, лікарських засобів і медичних виробів, платних послуг у сфері охорони здоров'я, ювелірних виробів із дорогоцінних металів).

Для яких розрахунків використовують РРО/ПРРО?

РРО/ПРРО використовують у разі оплати:

  • готівкою;
  • через POS-термінал карткою або за допомогою Apple Pay та Google Pay;
  • через ПТКС небанківської установи (готівка й картки);
  • дистанційно з використанням реквізитів картки, зокрема через додатки мобільного банкінгу.

Для яких розрахунків не використовують РРО/ПРРО?

РРО/ПРРО не використовують у разі:

  • перерахування коштів із рахунку на рахунок юридичної особи чи ФОП (з використанням реквізитів розрахункового рахунку);
  • перерахування грошей через касу банку;
  • оплати через термінал самообслуговування (готівка й картки).

Чи обов'язково надавати клієнту паперовий чек?

Так, згідно з пунктом 2 статті 3 Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР.

Чи надає банк РРО (касовий апарат)?

Послуг зі встановлення РРО (апаратних пристроїв) та їх обслуговування банк не надає.

Чи можна підключити термінал до РРО?

Так, якщо касовий апарат підтримує підключення.