Регулярнi платежi

Підключіть регулярний платіж будь-яким способом:

  • У Приват24 («Календар платежів»);
  • Через термінал самообслуговування;
  • У відділенні банку.

«Регулярні платежі»

«Регулярні платежі»

Послуга автоматичної cплати рахунків. Ви один раз даєте розпорядження банку, і в визначений Вами термін (щодня, щотижня, щомісяця, щокварталу) з рахунку Вашого підприємства буде списуватися необхідна сума для оплати послуг, здійснення повторюваних однотипних платежів:

  • податки та внески;
  • послуги інтернет-провайдера, мобільного зв'язку та ін.;
  • орендна плата;
  • комунальні послуги;
  • будь-які інші послуги з фіксованою сумою;
  • перерахування залишку на основний рахунок;
  • погашення кредитів будь-яких банків;
  • поповнення депозитного вкладу.

Понад 10 000 наших клієнтів уже користуються регулярними платежами.

Чому Вам вигідно підключити послугу

Чому Вам вигідно підключити послугу

1. Економія часу.

Вам не потрібно витрачати час на створення платежів! Ви один раз даєте розпорядження банку, і Ваші платежі на регулярній основі буде відправляти банк самостійно.

2. Просто.

До послуги легко підключитися в «Приват24 для бізнесу».

3. Надійно.

Ваші платежі здійснюються вчасно та в повному обсязі. Ви отримуєте SMS-повідомлення про списання коштів з рахунку та можете перевірити виписку за рахунком через «Приват24 для бізнесу» в будь-який час.

Як це працює

Ви вказуєте:

  • дату і час проведення регулярного платежу (наприклад, 10 числа кожного місяця в 11:00);
  • реквізити одержувача - реквізити, за якими будуть відправлені грошові кошти. У разі зміни реквізитів платежів, Ви зобов'язані повідомити про це в банк за 3 банківських дні до виконання доручення;
  • суму платежу;
  • призначення платежу;
  • частоту платежів - періодичність повторення регулярних перерахувань.

Регулярні платежі

АГРО

Тарифи

Послуга Тариф
Проведення регулярного платежу внутрішній платіж – 0,00 грн;
платіж в інший банк – 3,00 грн

Депозити для корпоративних клієнтів

Депозити для корпоративних клієнтів

За допомогою послуги «Регулярні платежі» Ви можете примножити свої кошти, поповнюючи вибраний Вами депозит.

Детальніше

Корпоративні картки

Корпоративні картки

Контроль підзвітних коштів співробітників 24 години на добу в будь-якій країні світу. Зручне та швидке нарахування заробітної плати.

Детальніше

Вiдгуки клiєнтiв

Часто буває, забігаєшся в справах і забуваєш вчасно сплатити податки. Декілька разів я був вимушений навіть штрафи за це платити. Нещодавно підключив регулярний платіж, доручив ці турботи банку, в усякому разі причиною затримки точно не буде «забув», «не встиг».

Кирил Пархоменко, власник салону з продажу та сервісного обслуговування мобільних телефонів

Поширенi питання

Чому ПриватБанк пропонує мені зекономити на комісії? Хіба банку це вигідно?

Для банку набагато важливіше, наскільки клієнт залишився задоволений тим, як його обслужили, ніж те, який прибуток він приніс банку. До того ж «Регулярні платежі» допомагають банку «розвантажити» каси у відділеннях – це вигідно як банку, так і клієнтам!

Як я дізнаюся, що платіж проведено?

Після здійснення платежу на Ваш мобільний телефон надходить SMS-повідомлення. За необхідності Ви можете замовити квитанцію про оплату.

Наскільки легко відключити регулярний платіж?

Відключити свою картку від послуги «Регулярні платежі» Ви можете у відділенні банку, у Приват24 через меню «Календар», за допомогою SMS* на номер 7660 із командою REGOFF або зателефонувавши до ПриватБанку на номер 3700. * Вартість SMS – згідно з тарифами Вашого мобільного оператора

Що станеться, якщо на момент проведення регулярного платежу на картці клієнта буде недостатньо коштів?

Якщо в день списання регулярного платежу на картці недостатньо коштів, перевищено cash-ліміт і т.д., друга спроба списання проходить через три дні. Якщо і ця спроба неуспішна, то через 5 днів проходить третя спроба списання.

Що робити, якщо мені знадобиться квитанція про платіж?

Квитанцію про оплату можна отримати:

  • у Приват24 (меню «Усі послуги» → «Послуги» → «Сервіс квитанцій (Замовити квитанцію)»);
  • встановити відправлення квитанцій на e-mail (під час створення платежу або редагувати діючий);
  • через ТСО.
Увага! Квитанції доступні не раніше ніж через 5 днів після успішної оплати.

Хто може бути одержувачем регулярного платежу?

Одержувачами регулярного платежу можуть бути будь-які фізичні чи юридичні особи незалежно від того, у якому банку відкрито їх рахунок або картку.

Чи існують мінімальна та максимальна суми регулярного платежу?

Послугу «Регулярні платежі» може бути оформлено на суму від 1 до 20 000 грн.

Що робити, якщо організація, на адресу якої оформлено регулярний платіж за надісланим рахунком, спише більше, ніж я їм винен?

Оформлюючи послугу «Регулярні платежі» за надісланим рахунком, Ви можете зазначити максимальну суму, яку зможе списати організація-одержувач. Якщо сума запиту буде більшою, ніж та, яку Ви зазначили, платіж не буде здійснено. Оскаржити суму запиту Ви зможете, звернувшись до організації, на адресу якої оформлено Ваш платіж.