Привіт – платформа акційних пропозицій

Станьте ще ближчими до своїх клієнтів: розмістіть приємні знижки у Приват24!

Створити акцію

Як це працює:

Як це працює:
  • Ви створюєте обличчя вашої кампанії в унікальній стилістиці і налаштовуєте його під ваш бізнес
  • Користувач Приват24 заходить у додаток і бачить персоналізовану знижку від вашої компанії: ми підбираємо пропозиції для кожної людини окремо
  • Клієнт купує товар або послугу зі знижкою, а ви отримуєте бажану вигоду

Людяність, а не лояльність

Людяність, а не лояльність

Важко відчути емоцію до знижки, навіть якщо вона від улюбленого бренду. Тому ми розробили конструктор, з яким кожен бізнес може створити героя і комунікувати знижки та пропозиції від його чи її імені.

Рекламні кампанії

Рекламні кампанії

Ви зможете вибрати ціль кампанії:

  • Залучити нову аудиторію.
  • Збільшити середній чек.
  • Повернути неактивних клієнтів.
  • Утримати лояльних клієнтів.

Виберіть ціль – і вашу знижку побачать клієнти ПриватБанку, яких зацікавить ваша пропозиція. Наш алгоритм аналізує їхні витрати, щоб показувати їм лише персоналізовані акції.


Запустити рекламу

Для чого потрібен герой

Герой стане обличчям кампанії в унікальній стилістиці.

Герой стане обличчям кампанії в унікальній стилістиці.

Ви зможете налаштувати героя під ваш бізнес.

Ви зможете налаштувати героя під ваш бізнес.

Рекламна комунікація від імені героя оживить спілкування з користувачами.

Рекламна комунікація від імені героя оживить спілкування з користувачами.

Створити креатив можна у кілька кліків.

Створити креатив можна у кілька кліків.

Аналітика

Нова кампанія
Активна кампанія
  • Аналітика за торговельною мережею.
  • Порівняльна аналітика з подібними категоріями бізнесу.
  • Сегментація клієнтської бази.

Отримуйте прогнозовані результати кампанії, вирахувані за наведеними параметрами пропозиції та вибраною цільовою аудиторією. Коригуйте параметри, щоб покращити прогнозовані та фактичні результати кампаній.

Як створити рекламну кампанію

Усього кілька простих кроків:

Створіть героя у конструкторі на платформі.

Створіть героя у конструкторі на платформі.

Виберіть ціль кампанії.

Виберіть ціль кампанії.

Вкажіть період дії пропозиції та її умови.

Вкажіть період дії пропозиції та її умови.

Сформулюйте креативний текст.

Сформулюйте креативний текст.

Розмістіть пропозицію від вашого бізнесу в Приват24 – і клієнти Банку зможуть нею скористатися.

Розмістіть пропозицію від вашого бізнесу в Приват24 – і клієнти Банку зможуть нею скористатися.

Як створити рекламну кампанію

Усього кілька простих кроків:

  1. Створіть героя у конструкторі на платформі.
  2. Виберіть ціль кампанії.
  3. Вкажіть період дії пропозиції та її умови.
  4. Сформулюйте креативний текст.
  5. Розмістіть пропозицію від вашого бізнесу в Приват24 – і клієнти Банку зможуть нею скористатися.
Створіть героя у конструкторі на платформі. Виберіть ціль кампанії. Вкажіть період дії пропозиції та її умови. Сформулюйте креативний текст. Розмістіть пропозицію від вашого бізнесу в Приват24 – і клієнти Банку зможуть нею скористатися.

Поширенi питання

Де можна ознайомитись з аналітикою по акційній пропозиції?

Для перегляду детальної інформації у період дії акції та після її завершення у будь-якому статусі, необхідно натиснути на поле акційної пропозиції в меню “Рекламні кампанії”. Аналітика доступна за наступними показниками:

  • кількість показів пропозиції - загальна кількість клієнтів Банку до яких була спрямована акційна пропозиція;
  • кількість активацій пропозиції - загальна кількість активацій акційних пропозицій клієнтами Банку, яким вона була доступна;
  • кількість транзакцій - кількість транзакцій, які здійснили клієнти Банку, які попередньо активували акційну пропозицію і здійснили транзакцію в період дії акції;
  • виплачено кешбеку/знижки - загальна сума знижки/кешбеку, наданої клієнтам за період дії акційних пропозицій.

Показники можна відображати за весь період дії акції, за тиждень, за один день або ж обрати період, який цікавить.

У яких випадках необхідно ініціювати запит на відшкодування коштів клієнту?

У випадку, якщо клієнту було надано знижку більше, ніж потрібно, то за зверненням клієнта, необхідно створити запит на відшкодування йому різниці

  • Наприклад: При створенні акційної пропозиції мерчант вказав розмір знижки - 10%.
  • Відбувся збій і по термінальній мережі мерчанта, проставилася знижка не 10%, а 5%, або не 10%, а 15%.
  • Як результат: клієнт отримав знижку менше/більше, ніж було передбачено акцією.

У випадку, якщо акція закінчилася за терміном дії, але при цьому в точці мерчанта все ще надається знижка і навпаки, то необхідно буде створити запит на відшкодування різниці мерчантам.

Що робити, якщо під час використання розділу “Маркетинг” у клієнта виникають помилки?

У випадку, якщо під час використання розділу “Маркетинг” у клієнта виникають помилки, необхідно подати заявку в HelpDesk - Питання юр.осіб - Загальні питання - Програма лояльності "Привіт".

Чи надає Банк юридичній особі, яка створює акційну пропозицію, свою клієнтську базу в процесі налаштування акційних пропозицій?

Клієнт не має змоги використовувати клієнтську базу Банку в процесі налаштування своїх акційних пропозицій. Після того, як клієнт заповнить всі поля в процесі створення акційної пропозиції та обере мету - за вказаними параметрами, автоматично сформується база користувачів (за віком, статтю та інше) і клієнт бачить лише прогнозовану кількість аудиторії без будь-яких персональних даних користувачів.

Що означає статус акційної пропозиції?

Статус “Чернетка” відображається у випадку, коли акційна пропозиція була створена, але не відправлена на модерацію, коли під час створення виникли проблеми з мережею або сторінка була закрита.

Статус “На модерації” відображається у випадку, коли акційна пропозиція була успішно створена і відправлена на модерацію співробітникам Банку. У статусі “На модерації” акційна пропозиція ще не доступна користувачам Приват24.

Статус “В роботі” відображається у випадку, коли акційна пропозиція була успішно створена, успішно пройшла модерацію співробітниками Банку і зараз триває термін дії акції. У статусі “В роботі” акційна пропозиція доступна користувачам Приват24.

Статус “Відхилена” встановлюється при модерації у випадку, якщо за правилами Банку акція не відповідає нормам (продаж алкоголю, тютюну та іншого) або у модератора виникли зауваження до промо (некоректні дати чи помилки в назві, розмірі знижки) і необхідно виправити ці помилки, то акційна пропозиція відправляється на доопрацювання та повторну модерацію з коментарем що саме треба виправити.

Статус “Призупинена” встановлюється у випадку звернення юридичної особи для призупинення промо.

Статус “Завершена” відображається у випадку, коли акційна пропозиція була успішно створена, успішно пройшла модерацію, але термін дії акції вже завершився.

Де відобразиться статус модерації акційної пропозиції?

Результат модерації буде відображено в розділі “Рекламні кампанії”. Додатково результат модерації буде відправлено на електрону пошту особи, яка створювала акційну пропозицію.

Який термін модерації акційної пропозиції?

1 робочий день.

Як працює алгоритм мети, обраної під час створення акційної пропозиції?

  • залучити нову аудиторію - алгоритм націлений на підбір нових клієнтів для мерчанта. Новий клієнт - це клієнт, який протягом 180 днів не зробив жодної транзакції карткою ПриватБанку в мережі еквайрингу ПриватБанку у вибраного мерчанта;
  • збільшити середній чек - алгоритм націлений на збільшення середнього чека по клієнтах які активні, але не лояльними клієнтами мерчанта. Ціль перевести клієнтів мерчанта в лояльних;
  • повернути активних клієнтів - алгоритм направлений на повернення неактивних клієнтів мерчанта, що мали хоча б одну транзакцію картою ПриватБанку в мережі за останні 180 днів, але клієнти знаходяться в нижньому квантилі неактивних клієнтів;
  • утримати лояльних клієнтів - алгоритм направлений на лояльних клієнтів з метою запропонувати особливу знижку лояльним клієнтам мерчанта.

Як створити акційну пропозицію?

В блоці “Рекламні кампанії” при натисканні на кнопку “Створити” відбувається перехід на екран створення акційних пропозицій.

При створенні акційних пропозицій обовʼязково необхідно обрати одну мету із доступних:

  • залучити нову аудиторію
  • збільшити середній чек
  • повернути активних клієнтів
  • утримати лояльних клієнтів

На наступному кроці необхідно задати параметри акційної пропозиції:

  • період дії акції (мін. 2 календарні дні - макс. 30 календарних днів).
  • тип акційної пропозиції - механіки надання вигоди клієнту: знижка
  • розмір знижки у % та мінімальний розмір купівлі у валюті грн
  • аудиторія, на яку розповсюджується акційна пропозиція: жіноча або чоловіча

Заповнення всіх параметрів обов'язкове.

При виборі опції “обрані” відкривається перелік торгових точок мережі. Для вибору торгової точки необхідно натиснути на квадрат навпроти назви точки: можна обирати кілька точок або обрати всі натиснувши на квадрат навпроти поля “Назва торгової точки”.

А цьому блоці є можливість перемикатись між списком наземних та онлайн точок та переглянути список обраних точок та здійснювати пошук за назвою у відповідному меню.

На наступному етапі відбувається налаштування вигляду рекламної кампанії. Для цього необхідно:

  • вказати назву торгової мережі українською або англійською мовою
  • завантажити офіційне лого торгової мережі у відповідному форматі
  • обрати формулювання пропозиції, яка буде доступна клієнтам у Приват24
  • обрати на що надається вигода: на товар чи на послуги

Текст у полі “Умови акції” не редагується, він формується в залежності від попередньо обраних параметрів в конструкторі.

З правої сторони сторінки відображається вигляд рекламної компанії так, як її буде бачити користувач Приват24.

Після натискання кнопки “Продовжити” створена акційна пропозиція відправляється на модерацію відповідальним співробітникам банку. Термін модерації: 1 робочий день. Результат модерації буде відображено в розділі “Рекламні кампанії”.

Що таке програма лояльності “Привіт”?

Програма лояльності “Привіт” - це програма, яка об'єднує персоналізовані знижки для клієнта від Банку, мерчантів, платіжних систем, які надають вигоду клієнтам за користування картками Банку.

Які показники аналітики відображається на вкладці Сегментація клієнтів?

На вкладці “Сегментація клієнтів” можна ознайомитись з показниками сегментації клієнтів за наступними параметрами:

  • загальна кількість клієнтів - загальна кількість клієнтів, які коли-небудь здійснювали транзакцію в мережі;
  • середня давність контакту - середня давність останньої транзакції клієнта в термінальній мережі;
  • середня частота покупок - середня кількість покупок, зроблених клієнтом за одиницю часу;
  • середній об'єм - середній показник транзакцій по мережі.

Кожний стовпець відображає інформацію по певному сегменту клієнтів, а саме: лояльні, активні, засинаючі, сплячі.

Доступні фільтри: всі магазини, всі області, всі типи каналу.

При наведенні на стовпець аналітики відображається числове значення обраного показника на обраний період.

Які показники аналітики відображається на вкладці Порівняння з ринком?

На вкладці “Порівняння з ринком” можна порівняти показники своєї термінальної мережі з аналогічною групою МСС на ринку.

Перемикаючи віджети зліва аналітики можна переглянути аналітику за наступними параметрами:

  • середній чек на клієнта - скільки в середньому клієнт витратив коштів у на одну покупку;
  • доля середнього об'єму витрат - частка середніх витрат від загального обсягу витрат;
  • доля середньої кількості транзакцій - частка середньої кількості транзакцій від загальної кількості транзакцій.

При наведенні на стовпець аналітики відображається числове значення обраного показника власної мережі (зеленим кольором) або відносно інших мерчантів в аналогічній категорії (сірим кольором) на обраний період.

Які показники аналітики відображається на головному екрані розділу “Маркетинг?

На головному екрані розділу “Маркетинг” за замовчуванням відображається аналітика по термінальній мережі поденно або помісячно при переході на вкладку “Відображення помісячно”.

Перемикаючи віджети зліва аналітики можна переглянути аналітику за наступними параметрами:

  • оборотах мережі - на яку суму було зроблено купівель через термінальну мережу за обраний період часу;
  • транзакціям - кількість транзакцій, які здійснили в термінальній мережі за обраний період часу;
  • середньому чеку - середній чек по транзакціях, які здійснили в термінальній мережі за обраний період час.

За допомогою фільтрів можна відфільтрувати аналітику за періодом, магазинами мережі, географією мережі та типами каналу.

Як створити героя?

При першому вході в розділ “Маркетинг” доступний конструктор героя, де є можливість сконструювати зовнішній вигляд, додати аксесуари та обрати колір фону. Натиснувши на вкладку “Вигляд у додатку” можна переглянути, як карточка з героєм буде виглядати у мобільному додатку Приват24.

Для чого потрібне створення героя?

Створення героя необхідне для відображення на всіх майбутніх акційних пропозиціях. Він буде обличчям бренду та буде комунікувати з користувачами акційними пропозиціями. Редагувати героя та ім'я є можливість, але це не рекомендується робити, оскільки користувачі будуть асоціювати героя з брендом і часта зміна героя може цьому завадити.

Кому доступне користування розділом “Маркетинг”?

Користування розділом доступно юридичним особам та ФОП, які мають відкритий рахунок в Банку, підключені до термінальної мережі ПриватБанку, підписали Заяву на підключення до послуги Еквайринг або LiqPay та підписали Заяву на приєднання до послуги “Привіт”.

Що таке розділ “Маркетинг”?

Розділ “Маркетинг” - це платформа всередині Приват24 для Бізнесу, на якій клієнти Банку публікують свої продукти та послуги зі знижками, а користувачі Приват24 купують їх та радіють індивідуальній вигоді.