Paperless

Paperless сервіс для компаній та підприємців з обміну документами між собою в електронній формі.
Тепер Ви можете легко підписувати за допомогою електронно-цифрового підпису та зберігати свої договори, акти та інші документи в електронній, а не паперовій формі. Повністю відповідає українському законодавству!
Чим Paperless краща, ніж паперові документи?

З паперовими документами
- Ви гаєте час на пересилання та підписання документів на папері
- Ви витрачаєте гроші на папір і кур'єрські послуги
- Безлад! Документація зберігається в нескінченних папках і шафах
З Paperless
- Ви підписуєте документи за допомогою електронно-цифрового підпису, не гаючи часу
- Ви надсилаєте та підписуєте документи так само легко, як e-mail
- Документи структуровані та зберігаються в надійному місці
Як підписати документ з контрагентом через Paperless
- Завантажуєте документ.
- Підписуєте своїм електронно-цифровим підписом (Немає ключа ЕЦП? Отримати).
- Набираєте e-mail Вашого контрагента.
- Він отримує повідомлення про те, що йому надійшов підписаний документ.
- Ваш контрагент також підписує документ, про що Ви отримаєте повідомлення.
- Документи завжди доступні Вам і Вашим партнерам для перегляду/друку, а також для надсилання в державні органи.

Надійно
Усі документи зберігаються на надійних серверах у зашифрованому вигляді.

Законно
Відповідно до Закону України «Про електронно-цифровий підпис», документи, підписані ЕЦП, мають таку ж юридичну силу, як паперові з підписом і печаткою.

Вигідно
Ви не витрачаєте гроші на друк, зберігання та пересилання документів і значно прискорюєте свій документообіг.
Вiдгуки клiєнтiв
Поширенi питання
Скільки коштує сервіс?
Цей сервіс лише для клієнтів ПриватБанку?
З якими ключами ЕЦП працює Paperless?
Яке потрібне програмне забезпечення, щоб працювати з Paperless?
Наскільки правомірним є використання ЕЦП для ведення документації?
Загальні умови укладання господарських договорів встановлені ст. 179 Господарського кодексу України, частина 7 якої відсилає до правил Цивільного кодексу України (далі – ЦК) щодо порядку здійснення правочинів.
Виходячи зі змісту ч. 2 ст. 202 ЦК, договір є багатостороннім правочином.
Форми правочину визначені ст. 205 ЦК. Так, правочин може вчинятись як усно, так і в письмовій формі, а сторони мають право самостійно визначати форму правочину, якщо законом не встановлена обов’язкова форма для певних видів правочинів.
Правочини між юридичними особами, згідно зі ст. 208 ЦК, належить вчиняти в письмовій формі.
Вимоги щодо письмової форми встановлено в ст. 207 ЦК, а саме: зміст правочину має бути зафіксовано в одному чи декількох документах (у тому числі в електронних), які підписані сторонами (скріплення печаткою – за домовленістю сторін).
Варто звернути увагу, що Цивільний кодекс ототожнює письмову та електронну форму вчинення правочину (ст. 205 ЦК), а підписання та скріплення печаткою електронного документа регламентовані Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – ЗУ «Про ЕД») та Законом України «Про електронний цифровий підпис» (далі – ЗУ «Про ЕЦП»).
Так, у визначенні поняття «оригінал електронного документа» в ст. 7 ЗУ «Про ЕД» електронний цифровий підпис прирівнюється до власноручного.
ЗУ «Про ЕЦП» встановлює певні вимоги визнання ЕЦП рівним власноручному підпису: ЕЦП підтверджено з використанням чинного на момент накладення підпису посиленого сертифіката ключа, якому відповідає особистий ключ підписувача, за допомогою надійних засобів цифрового підпису.
Так, виходячи з наведеного, укладення юридичними особами господарських угод в електронній формі з використанням сторонами ЕЦП є повністю правомірним.
Чи можна використовувати документи в електронній формі як доказ в судових справах?
Так. Для цього до суду подається копія електронного документа та роздрукований звіт про перевірку цього документа. Копії цих документів слід засвідчити відповідно до вимог процесуального законодавства та правил діловодства, а саме: зробити відмітку «КОПІЯ» у верхньому правому кутку першого аркуша кожного з документів, а також засвідчувальний напис «Згідно з оригіналом» із зазначенням найменування посади, прізвища та ініціалів особи, яка засвідчила копію (підпис особи скріплюється печаткою підприємства або його структурного підрозділу).
Суди самі повинні використовувати ЕЦП під час викладення копій судових рішень на офіційному сайті Єдиного державного реєстру судових рішень. Так, пунктом 12 Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого Постановою КМУ від 25.05.2006 р. № 740, встановлено таке: «12. Суди надсилають адміністраторові Реєстру копії всіх судових рішень виключно в електронній формі із застосуванням автоматизованої системи документообігу суду з використанням електронного цифрового підпису, що передує видачі копії судового рішення», «електронна копія судового рішення – складений в суді у вигляді електронних даних ідентичний судовому рішенню за документарною інформацією та реквізитами електронний документ, засвідчений електронним цифровим підписом особи, що підписала зазначене рішення, який може бути перетворений електронними засобами у візуальну форму».
У мене немає ключа ЕЦП. Що робити?
Чи необхідно додатково узгоджувати зі своїми партнерами перехід на електронно-цифровий підпис під час укладання правочинів?
Чи передбачається через сервіс « Paperless» подання звітів в електронній формі в контролюючі органи?
Яке потрібне програмне забезпечення, щоб працювати з Paperless?
Чи буде ПриватБанк або інші організації якось використовувати інформацію документів, які я зберігаю на Paperless?
Наскільки безпечним є зберігання документів на серверах Paperless?
Чи можна використовувати документи з ЕЦП у судових справах так само, як паперові?
Чи можна в сервіс «Paperless» заходити з акаунта Paperless?
Чи може цей сервіс бути використаний для підписання документів всередині підприємства?
У яких операційних системах буде доступний сервіс « Paperless»?
Як переконатися, що документ дійсно підписаний ключами?
Чи можна використовувати документи, створені в електронному вигляді?
Чи є електронна копія документа достатньою для надання податковій інспекції в разі перевірки?
Чи обов'язково зберігати копії документів у паперовій формі для надання податковій інспекції?
Чи можу я посилатися на якийсь офіційний висновок, якщо з мене будуть вимагати паперові документи в ході перевірки?
Як роздрукувати документ, щоб було видно, що накладено ЕЦП?
Чи використовується в сервісі під час підписання сертифіката печатка?
Де будуть зберігатися всі вхідні та вихідні документи?
Чому завантажений документ з ЕЦП не відкривається для перегляду?